Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 12 May 2024, 20:27En dat is waar Noa Lang in the picture komt.

Allemaal leuk en aardig, maar wie gelooft in een komst van Almada gaat waarschijnlijk aardig teruggesteld worden. Fantastische speler, daar niet van.
Ik verwacht hem ook totaal niet, maar je mag altijd hopen, daar ben je immers supporter voor.

Je zal bij vertrek van Baka inderdaad wederom een buitenspeler moeten hebben die net als Johan aan het krijt staat. Met Noa heb je op links dan je creatieve winger.
User avatar
Doperwt11
Regelmatige invaller
Posts: 316
Joined: 06 Jun 2023, 21:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 12 May 2024, 16:03
O Goleiro Grande wrote: 12 May 2024, 15:57 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ljoen.html

Opmerkelijk, ik schatte een club als Inter wel hoger in wb het segment waar zij versterking in zoeken. Hij kost natuurlijk wel zeker twee keer zoveel als de Japanner, maar met dezelfde contracttermijn lijkt me Teze veel interessanter voor de Milanezen…
6 mil voor Sugawara zou ik ook geen onaardige transfer vinden voor ons trouwens.
Ik heb tegen AZ in het stadion bewust op Sugawara en Pavlidis gelet, omdat ik dat interessante spelers vind.
Ik vond Pavlidis prima en Sugawara echt tegenvallen. Kan natuurlijk toeval zijn.
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 12 May 2024, 16:03
O Goleiro Grande wrote: 12 May 2024, 15:57 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ljoen.html

Opmerkelijk, ik schatte een club als Inter wel hoger in wb het segment waar zij versterking in zoeken. Hij kost natuurlijk wel zeker twee keer zoveel als de Japanner, maar met dezelfde contracttermijn lijkt me Teze veel interessanter voor de Milanezen…
6 mil voor Sugawara zou ik ook geen onaardige transfer vinden voor ons trouwens.
Inderdaad, maar hij heeft ergens nog niet zolang geleden aangegeven dat hij binnen Nederland voor geen andere club dan AZ speelt.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 12 May 2024, 20:40Ik verwacht hem ook totaal niet, maar je mag altijd hopen, daar ben je immers supporter voor.
Mwah. Hoop is gevaarlijk :mrgreen: Er moet ook een klein vleugje ratio bij zitten. Er zitten zoveel gecompliceerde factoren bij een dergelijke transfer dat het me totaal onwaarschijnlijk lijkt. En dan bekijk je het nog niet eens vanuit het tactische aspect hoe alles moet fitten. Dat is overigens best mogelijk, maar ook daar moet dan wel het e.e.a. gecomprimeerd en ontwikkeld worden dat je wmb best een paar legitieme vraagtekens mag zetten.

Men zal overigens ongetwijfeld bij hem informeren. Zover ik via Ykhim uit het verleden weet, doet PSV dat bijna elk jaar wel. En misschien is dit jaar, gezien de toenemende financiële mogelijkheden + momentum, wel de unieke kans om zo'n speler vast te leggen. Hoewel mij dat nogmaals onwaarschijnlijk lijkt m.b.t. dit specifieke geval.
These users thanked the author Heruone for the post:
O Goleiro Grande
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Interesse in Malick Yalcouyé. 18-jarige middenvelder. Zal neem ik aan voor jong dan zijn.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Olai wrote: 11 May 2024, 07:33 Is mij verteld dat PSV heeft geïnformeerd bij de zaakwaarnemer van Martin Vitik. Doe ermee wat je wil (geen interesse in een discussie verder).
Dit is toch echt precies het profiel wat bij Earnie past. Met 21 jaar, ruim 100 wedstrijden voor Sparta Praag, inmiddels international en als zo'n jongen nog een stapje kan zetten bij ons een ongelooflijke cashcow. Qua transfersom heb ik echt geen idee maar dat zal wel in de range liggen van onze investeringen het afgelopen jaar. Als je die jongen kunt overtuigen dat een tussenstap in de ED met minimaal 8 tot 10 wedstrijden in de CL en spelen voor een titel tegen een zeer riant salaris dan zie ik dit wel gebeuren.
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 13 May 2024, 09:56

Interesse in Malick Yalcouyé. 18-jarige middenvelder. Zal neem ik aan voor jong dan zijn.
Recordtransfer uitgaand van ze is 4 miljoen in 2007 voor ene Marcus Berg. Dat valt nog mee
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 13 May 2024, 02:38Men zal overigens ongetwijfeld bij hem informeren. Zover ik via @Ykhim uit het verleden weet, doet PSV dat bijna elk jaar wel. En misschien is dit jaar, gezien de toenemende financiële mogelijkheden + momentum, wel de unieke kans om zo'n speler vast te leggen. Hoewel mij dat nogmaals onwaarschijnlijk lijkt m.b.t. dit specifieke geval.
Het verschil is vooral dat PSV nu geleid wordt door iemand die de Amerikaanse markt door en door kent, maar ook gewoon gezien wordt als fijne man waar je goed mee kunt werken. Ik weet ook niet exact hoe Almada's contract momenteel in elkaar steekt en welke andere afspraken er zijn gemaakt met Atlanta, maar ik vraag me af of hij wel zo onbetaalbaar is. Het zal vooral afhangen van hoe PSV de selectie wil vormgeven, en dat hangt ook weer af met welke jongens kunnen rekenen op concrete interesse van buitenaf en hoe PSV bepaalde posities wil invullen. Als je straks Lozano, Bakayoko en Veerman zou verkopen - niet ondenkbaar - dan heb je ook niet genoeg aan Tillman en Lang. Dan zal er qua creativiteit en rendement echt wel wat bij moeten. Almada is wat dat betreft dan iemand die, mits inderdaad betaalbaar, wel echt goed in het plaatje past. Speler die bizar veel creativiteit heeft, grandioze techniek bezit, een mannetje kan passeren, met veel intensiteit en beweging voetbalt, en ook gewoon een volwassen voetballer is geworden.

Je mag aannemen dat bepaalde dragende spelers gaan vertrekken, dus PSV zal dan sowieso fors moeten investeren in die offensieve kwaliteiten. Daar zal echt nog wel een transfer van 15-20 miljoen uit de categorie Lang/Lozano gaan plaatsvinden. Geen idee waarom dat geen Almada zou kunnen zijn. Maar goed, we gaan het zien. Ik kijk wel uit naar de transferzomer. Lang geleden dat PSV er zo rooskleurig voor stond, inclusief gunstig momentum, sportieve vooruitzichten én financiële middelen. Ideaal vaarwater.
These users thanked the author Ykhim for the post (total 7):
DonyellMalenLeandroBonfimDeBruyneDE MADERA 76SensationBalinhoRen Höek
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar nog twee jaar contract en volgens TM 27 miljoen waard. Die ga je toch nooit binnenhalen voor max 15 miljoen? Of zie ik iets over het hoofd?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 13 May 2024, 13:21 Maar nog twee jaar contract en volgens TM 27 miljoen waard. Die ga je toch nooit binnenhalen voor max 15 miljoen? Of zie ik iets over het hoofd?
Xavi Simons had ook nog 4 jaar een contract en was het grootste talent van de ED, ging voor een zielige 4 miljoen weg :nuts: :nuts: :nuts: .

Zonder alle gekkigheid, volgens mij doelt Ykhim een beetje op zijn situatie daar, hij zou eigenlijk vorige zomer al weg, toen wilde die per se in de winter maar hij zit er nog steeds. Wie weet zijn er al wel meerdere keren toezeggingen gedaan waardoor hij nu wat makkelijker op te halen is door clubs. En zo niet, dan kijken we vast verder.
These users thanked the author CZ_Code for the post:
Tijn
Alex Rodrigo Dias da Costa
Lid 2e elftal
Posts: 153
Joined: 28 Jun 2022, 15:56
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Boscagli
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 13 May 2024, 13:25
ShovingNE2 wrote: 13 May 2024, 13:21 Maar nog twee jaar contract en volgens TM 27 miljoen waard. Die ga je toch nooit binnenhalen voor max 15 miljoen? Of zie ik iets over het hoofd?
Xavi Simons had ook nog 4 jaar een contract en was het grootste talent van de ED, ging voor een zielige 4 miljoen weg :nuts: :nuts: :nuts: .

Zonder alle gekkigheid, volgens mij doelt Ykhim een beetje op zijn situatie daar, hij zou eigenlijk vorige zomer al weg, toen wilde die per se in de winter maar hij zit er nog steeds. Wie weet zijn er al wel meerdere keren toezeggingen gedaan waardoor hij nu wat makkelijker op te halen is door clubs. En zo niet, dan kijken we vast verder.
Geruchten gingen/gaan toch ook over een clausule van 15 miljoen?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 13 May 2024, 12:57
Heruone wrote: 13 May 2024, 02:38Men zal overigens ongetwijfeld bij hem informeren. Zover ik via @Ykhim uit het verleden weet, doet PSV dat bijna elk jaar wel. En misschien is dit jaar, gezien de toenemende financiële mogelijkheden + momentum, wel de unieke kans om zo'n speler vast te leggen. Hoewel mij dat nogmaals onwaarschijnlijk lijkt m.b.t. dit specifieke geval.
Het verschil is vooral dat PSV nu geleid wordt door iemand die de Amerikaanse markt door en door kent, maar ook gewoon gezien wordt als fijne man waar je goed mee kunt werken. Ik weet ook niet exact hoe Almada's contract momenteel in elkaar steekt en welke andere afspraken er zijn gemaakt met Atlanta, maar ik vraag me af of hij wel zo onbetaalbaar is. Het zal vooral afhangen van hoe PSV de selectie wil vormgeven, en dat hangt ook weer af met welke jongens kunnen rekenen op concrete interesse van buitenaf en hoe PSV bepaalde posities wil invullen. Als je straks Lozano, Bakayoko en Veerman zou verkopen - niet ondenkbaar - dan heb je ook niet genoeg aan Tillman en Lang. Dan zal er qua creativiteit en rendement echt wel wat bij moeten. Almada is wat dat betreft dan iemand die, mits inderdaad betaalbaar, wel echt goed in het plaatje past. Speler die bizar veel creativiteit heeft, grandioze techniek bezit, een mannetje kan passeren, met veel intensiteit en beweging voetbalt, en ook gewoon een volwassen voetballer is geworden.

Je mag aannemen dat bepaalde dragende spelers gaan vertrekken, dus PSV zal dan sowieso fors moeten investeren in die offensieve kwaliteiten. Daar zal echt nog wel een transfer van 15-20 miljoen uit de categorie Lang/Lozano gaan plaatsvinden. Geen idee waarom dat geen Almada zou kunnen zijn. Maar goed, we gaan het zien. Ik kijk wel uit naar de transferzomer. Lang geleden dat PSV er zo rooskleurig voor stond, inclusief gunstig momentum, sportieve vooruitzichten én financiële middelen. Ideaal vaarwater.
Ik vond in dit kader het ook wel interessant dat Bosz zo onder de indruk was van Duitsland toen ze tegen Nederland speelden. Hij benoemde specifiek de buitenspelers die als middenvelders speelden (waardoor in zijn ogen Jerdy en Joey vrij kansloos waren). Dit combinerend met het ook besproken ontwikkelen van de speelstijl (misschien wel met twee aanvallende backs, twee achten en een lage Jerdy?) en de Spaanse lessen, wordt de hoop misschien niet iets minder gevaarlijk? :think:
Last edited by SKERLA on 13 May 2024, 13:28, edited 1 time in total.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 13 May 2024, 13:21 Maar nog twee jaar contract en volgens TM 27 miljoen waard. Die ga je toch nooit binnenhalen voor max 15 miljoen? Of zie ik iets over het hoofd?
Ja. Het paarden hoofd dat door Earnie in het bed van de voorzitter van Atlanta is neergelegd.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 13 May 2024, 12:57 Het verschil is vooral dat PSV nu geleid wordt door iemand die de Amerikaanse markt door en door kent, maar ook gewoon gezien wordt als fijne man waar je goed mee kunt werken. Ik weet ook niet exact hoe Almada's contract momenteel in elkaar steekt en welke andere afspraken er zijn gemaakt met Atlanta, maar ik vraag me af of hij wel zo onbetaalbaar is.
Niets ten nadele van de rest van het betoog hoor, waarin je helder verwoord wanneer en waarom Almada geen onhaalbare kaart is. Maar om deze speler in kaart te krijgen hoef je toch de Amerikaanse markt niet 'door en door' te kennen? Dat lijkt me van grotere meerwaarde als je de onontdekte diamantjes in de MLS wilt ontdekken toch? En dat Stewart een fijne kerel is... zou dat uitmaken voor de keuze van deze speler en zijn zaakwaarnemer? Sowieso heb ik altijd het gevoel dat wanneer grote talenten de wijk nemen naar een inferieure competitie als de MLS geld de grootste drijfveer is; waarom anders niet gelijk naar Europa?
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vorig jaar is er een tijdje sprake geweest van mandaat voor Nederlandse zaakwaarnemers waardoor die bij o.a. Ajax genoemd werd en over een clausule van rond de 15 miljoen euro. Die clausule is later wel buitenlandse media als ik mij niet vergis ontkent. Het was wel de Telegraaf die melding maakte van de clausule en die hebben over het algemeen redelijke ingangen bij Nederlandse zaakwaarnemers.
johan derksen
Meervoudig international
Posts: 1,080
Joined: 29 Aug 2017, 10:25
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 13 May 2024, 13:21 Maar nog twee jaar contract en volgens TM 27 miljoen waard. Die ga je toch nooit binnenhalen voor max 15 miljoen? Of zie ik iets over het hoofd?
Almada zegt zelf naar een Europese topcompetitie te willen, dus nee, die komt niet.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 13 May 2024, 13:28
ShovingNE2 wrote: 13 May 2024, 13:21 Maar nog twee jaar contract en volgens TM 27 miljoen waard. Die ga je toch nooit binnenhalen voor max 15 miljoen? Of zie ik iets over het hoofd?
Ja. Het paarden hoofd dat door Earnie in het bed van de voorzitter van Atlanta is neergelegd.
Is Earnest overigens mee gevlogen naar Ibiza of staat hij gewoon achter het fornuis deze week?
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 13 May 2024, 14:09
Menno1 wrote: 13 May 2024, 13:28

Ja. Het paarden hoofd dat door Earnie in het bed van de voorzitter van Atlanta is neergelegd.
Is Earnest overigens mee gevlogen naar Ibiza of staat hij gewoon achter het fornuis deze week?
Heb je Earnie vorige week zien grooven in de kleedkamer? Tuurlijk gaat die mee.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 13 May 2024, 14:09Is Earnest overigens mee gevlogen naar Ibiza of staat hij gewoon achter het fornuis deze week?
Hij heeft een speciale Vodafone vakantiebundel van 40GB.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 13 May 2024, 14:19
DeBruyne wrote: 13 May 2024, 14:09Is Earnest overigens mee gevlogen naar Ibiza of staat hij gewoon achter het fornuis deze week?
Hij heeft een speciale Vodafone vakantiebundel van 40GB.
Binnen de EU kun je gewoon van je bundel gebruik maken :nerd:
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 13 May 2024, 13:21 Maar nog twee jaar contract en volgens TM 27 miljoen waard. Die ga je toch nooit binnenhalen voor max 15 miljoen? Of zie ik iets over het hoofd?
Er liggen wel afspraken over een transfer naar Europa, maar hoe dat op detailniveau is vastgelegd en afgesproken (vooral ook over tijd), dat weet ik niet precies. Het is goed om te bedenken dat Almada niet naar de VS is gegaan om daar even lekker vier of vijf jaar te voetballen. Het is een tussenstap richting Europa en Atlanta zal dus echt niet belachelijk hoog in de boom gaan zitten, zeker niet omdat hij er al langer zit dan aanvankelijk gepland.
O Goleiro Grande wrote: 13 May 2024, 13:36Niets ten nadele van de rest van het betoog hoor, waarin je helder verwoord wanneer en waarom Almada geen onhaalbare kaart is. Maar om deze speler in kaart te krijgen hoef je toch de Amerikaanse markt niet 'door en door' te kennen? Dat lijkt me van grotere meerwaarde als je de onontdekte diamantjes in de MLS wilt ontdekken toch? En dat Stewart een fijne kerel is... zou dat uitmaken voor de keuze van deze speler en zijn zaakwaarnemer? Sowieso heb ik altijd het gevoel dat wanneer grote talenten de wijk nemen naar een inferieure competitie als de MLS geld de grootste drijfveer is; waarom anders niet gelijk naar Europa?
Het onderhandelt gewoon net wat fijner wanneer de kopende partij een beetje weet hoe het daar werkt en wanneer de verstandshouding goed is, dat was waar ik op doelde. Het zal niet de doorslaggevende factor zijn, maar een nadeel is het sowieso niet.

Overigens heeft Almada niet voor het geld gekozen, nee. Hij had in Europa meer kunnen verdienen, heb ik me laten vertellen. De keuze voor Atlanta was een weloverwogen keuze.
These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
ShovingNE2O Goleiro Grande
Momfer
Vaste waarde in elftal
Posts: 730
Joined: 01 Sep 2017, 06:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 13 May 2024, 15:27
ShovingNE2 wrote: 13 May 2024, 13:21 Maar nog twee jaar contract en volgens TM 27 miljoen waard. Die ga je toch nooit binnenhalen voor max 15 miljoen? Of zie ik iets over het hoofd?
Er liggen wel afspraken over een transfer naar Europa, maar hoe dat op detailniveau is vastgelegd en afgesproken (vooral ook over tijd), dat weet ik niet precies. Het is goed om te bedenken dat Almada niet naar de VS is gegaan om daar even lekker vier of vijf jaar te voetballen. Het is een tussenstap richting Europa en Atlanta zal dus echt niet belachelijk hoog in de boom gaan zitten, zeker niet omdat hij er al langer zit dan aanvankelijk gepland.
O Goleiro Grande wrote: 13 May 2024, 13:36Niets ten nadele van de rest van het betoog hoor, waarin je helder verwoord wanneer en waarom Almada geen onhaalbare kaart is. Maar om deze speler in kaart te krijgen hoef je toch de Amerikaanse markt niet 'door en door' te kennen? Dat lijkt me van grotere meerwaarde als je de onontdekte diamantjes in de MLS wilt ontdekken toch? En dat Stewart een fijne kerel is... zou dat uitmaken voor de keuze van deze speler en zijn zaakwaarnemer? Sowieso heb ik altijd het gevoel dat wanneer grote talenten de wijk nemen naar een inferieure competitie als de MLS geld de grootste drijfveer is; waarom anders niet gelijk naar Europa?
Het onderhandelt gewoon net wat fijner wanneer de kopende partij een beetje weet hoe het daar werkt en wanneer de verstandshouding goed is, dat was waar ik op doelde. Het zal niet de doorslaggevende factor zijn, maar een nadeel is het sowieso niet.

Overigens heeft Almada niet voor het geld gekozen, nee. Hij had in Europa meer kunnen verdienen, heb ik me laten vertellen. De keuze voor Atlanta was een weloverwogen keuze.
Maar zou hij dan niet eerder naar een top 5 competitie gaan? Eredivisie is in feite net zo'n tussenstap als naar Amerika gaan. Hoeveel tussenstappen heb je nodig zou je denken.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Momfer wrote: 13 May 2024, 16:27Maar zou hij dan niet eerder naar een top 5 competitie gaan? Eredivisie is in feite net zo'n tussenstap als naar Amerika gaan. Hoeveel tussenstappen heb je nodig zou je denken.
Grote competitie zal z'n voorkeur hebben, ja. Maar Nederland (en minimaal 8 CL-wedstrijden) is ook een behoorlijke stap vooruit ten opzichte van de VS. Ik kan verder niet in z'n hoofd kijken, weet ook niet of PSV de voorkeur zou hebben boven andere opties, weet überhaupt niet wat z'n opties zijn op dit moment. Maar als je het hebt over spelers die in beeld zouden kunnen komen en wat de mogelijkheden zijn, dan lijkt het me sterk dat PSV deze jongen niet ergens bovenaan de lijstjes heeft staan.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Iets voor PSV? Was een super talent. Weet niet hoe het hem nu vergaat.

These users thanked the author Hatseflats for the post:
Wilysimba
Wolf
Talent
Posts: 79
Joined: 02 Jun 2023, 17:29
Old name: Mevogoat
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 13 May 2024, 17:12 Iets voor PSV? Was een super talent. Weet niet hoe het hem nu vergaat.

Die man vraagt de hoofdprijs qua salaris. Denk ook niet dat je als PSV zijnde hem moet kopen. Beter investeren in een speler waar je uiteindelijk winst op maakt.
Post Reply