Kerst zou al enkele maanden verbetering zijn ten op zichte van Steijn. Progressie.milansandro wrote: ↑12 May 2024, 21:32 Ze gaan dus vol voor die Fairioli..
Ik geef hem tot de kerst, max..
Ajax deel II
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Persepolis
- Vedette
Het is nu vrijwel zeker dat Ajax instromen in de groepsfase uit hun hoofd mogen zetten. Dat wordt over 2 maandjes al EL voorrondes voor ze
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- Menno1
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik heb een aantal interviews gezien met Bergwijn sinds hij bij Ajax is, maar ergens krijg ik het idee dat hij niet helemaal gelukkig is…Standbeeld wrote: ↑12 May 2024, 20:39 De aanvoerder van de club. Geweldig uithangbord. Staat altijd iedereen netjes te woord, ABN, mooie volzinnen, keurige houding. Topper.
- Armada
- Internationale topspeler
Toch maak ik me zorgen om jou. Weet dat 113 bellen gratis en altijd ok is! Wil je praten in dm? Ik ben er voor je.Thijs wrote: ↑12 May 2024, 21:38Ik heb een aantal interviews gezien met Bergwijn sinds hij bij Ajax is, maar ergens krijg ik het idee dat hij niet helemaal gelukkig is…Standbeeld wrote: ↑12 May 2024, 20:39 De aanvoerder van de club. Geweldig uithangbord. Staat altijd iedereen netjes te woord, ABN, mooie volzinnen, keurige houding. Topper.
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Januari 2025: de transfermarkt gaat open en ajax haalt versterkingen. Uit Italië komt Donny vd Beek, die na zijn zomertransfer naar Como daar maar tot 2 invalbeurten kwam. Koeman neemt hem direct op in de voorselectie van Oranje. Ook de transfervrije Riedewald, ooit de nieuwe Rijkaard genoemd komt naar amsterdam. Na zijn zomerse vertrek bij Crystal Palace heeft Riedewald een half jaar zijn conditie op peil gehouden door dagelijks rondjes te lopen in het Amsterdamse Bos.Armada wrote: ↑12 May 2024, 20:43 Eind mei 2024: Ajax gaat in zee met een of andere professor. Grote gok! Kroes spreekt van een werelddeal. Niet te verwarren met werelddeel.
Juni 2024: Ajax verkoopt Bergwijn aan een club in een land dat hoofden afhakken in het statuut heeft staan. "Was nodig om selectie te renoveren".
Juni 2024: Ajax pakt door en koopt een aantal 'zekerheidjes'. Meerdere jongens die in twee jaar tijd de gouden bal en schoen gaan winnen.
Juli 2024: Club en supporters hebben vertrouwen het meteen om te kunnen draaien en kampioen te worden EN vrij ver in Europa te komen.
Augustus 2024: een eerste overwinning, traditioneel met een vier goals of meer verschil, geven de ultieme bevestiging. Ajax gaat het doen dit jaar. Heilige Kroes krijgt een eigen documentaire.
September 2024: de eerste verliespunten, een incident
September 2024: weer verliespunten, een incident
September 2024: weer verliespunten, F-Side zet huis van de RvC in brand
Oktober 2024: voetbaltovenaar (trainer) wordt ontslagen
Oktober 2024: Johnny van 't Schip wordt aangesteld voor damage control
- Ardbeg
- Mister PSV
I like all dit.Persepolis wrote: ↑12 May 2024, 21:38 Het is nu vrijwel zeker dat Ajax instromen in de groepsfase uit hun hoofd mogen zetten. Dat wordt over 2 maandjes al EL voorrondes voor ze
- Standbeeld
- Mister PSV
Hij dacht bij zijn komst aan de CL finale maar hij werd onverwacht het gezicht van het slechtste ajax allertijden. Daar zou ik ook depressief van worden.Thijs wrote: ↑12 May 2024, 21:38Ik heb een aantal interviews gezien met Bergwijn sinds hij bij Ajax is, maar ergens krijg ik het idee dat hij niet helemaal gelukkig is…Standbeeld wrote: ↑12 May 2024, 20:39 De aanvoerder van de club. Geweldig uithangbord. Staat altijd iedereen netjes te woord, ABN, mooie volzinnen, keurige houding. Topper.
► Show Spoiler
- Balinho
Het Gezicht van het Allerslechtste Ajax Aller Tijden dacht vast "wanneer ik een Matthijs van Nieuwkerk-achtige frons in mijn wenkbrauwen vouw, kom ik er misschien ook mee weg". De memo dat van Nieuwkerk uiteindelijk zwaar gecanceld werd is echter aan de Het Gezicht voorbij gegaan.Standbeeld wrote: ↑12 May 2024, 21:43
Hij dacht bij zijn komst aan de CL finale maar hij werd onverwacht het gezicht van het slechtste ajax allertijden. Daar zou ik ook depressief van worden.
Dat Engeltje op zijn strot zag het allemaal al aankomen.
- These users thanked the author Balinho for the post:
- NotoriousBIG046
-
Je vergeet dat Riedewald na een invalbeurt van 5 minuten óók weer wordt opgeroepen.Mr. Spock wrote: ↑12 May 2024, 21:40Januari 2025: de transfermarkt gaat open en ajax haalt versterkingen. Uit Italië komt Donny vd Beek, die na zijn zomertransfer naar Como daar maar tot 2 invalbeurten kwam. Koeman neemt hem direct op in de voorselectie van Oranje. Ook de transfervrije Riedewald, ooit de nieuwe Rijkaard genoemd komt naar amsterdam. Na zijn zomerse vertrek bij Crystal Palace heeft Riedewald een half jaar zijn conditie op peil gehouden door dagelijks rondjes te lopen in het Amsterdamse Bos.Armada wrote: ↑12 May 2024, 20:43 Eind mei 2024: Ajax gaat in zee met een of andere professor. Grote gok! Kroes spreekt van een werelddeal. Niet te verwarren met werelddeel.
Juni 2024: Ajax verkoopt Bergwijn aan een club in een land dat hoofden afhakken in het statuut heeft staan. "Was nodig om selectie te renoveren".
Juni 2024: Ajax pakt door en koopt een aantal 'zekerheidjes'. Meerdere jongens die in twee jaar tijd de gouden bal en schoen gaan winnen.
Juli 2024: Club en supporters hebben vertrouwen het meteen om te kunnen draaien en kampioen te worden EN vrij ver in Europa te komen.
Augustus 2024: een eerste overwinning, traditioneel met een vier goals of meer verschil, geven de ultieme bevestiging. Ajax gaat het doen dit jaar. Heilige Kroes krijgt een eigen documentaire.
September 2024: de eerste verliespunten, een incident
September 2024: weer verliespunten, een incident
September 2024: weer verliespunten, F-Side zet huis van de RvC in brand
Oktober 2024: voetbaltovenaar (trainer) wordt ontslagen
Oktober 2024: Johnny van 't Schip wordt aangesteld voor damage control
-
Dat was toch afhankelijk van Olympiakos ofzoiets? Hebben ze verloren?Persepolis wrote: ↑12 May 2024, 21:38 Het is nu vrijwel zeker dat Ajax instromen in de groepsfase uit hun hoofd mogen zetten. Dat wordt over 2 maandjes al EL voorrondes voor ze
-
JaIttot wrote: ↑12 May 2024, 22:18Dat was toch afhankelijk van Olympiakos ofzoiets? Hebben ze verloren?Persepolis wrote: ↑12 May 2024, 21:38 Het is nu vrijwel zeker dat Ajax instromen in de groepsfase uit hun hoofd mogen zetten. Dat wordt over 2 maandjes al EL voorrondes voor ze
-
- Legende
-
- Vedette
- Armada
Echt godverdomme man.
Zijn ze nu echt Bergwijn Oranje in aan het manipuleren, nadat hij een heel seizoen gefaald heeft, blessures gefaket heeft, mensen geslagen etc.
En nu 3 goaltjes tegen fucking Almere FC.
Wat een dieptepunt van de moderne mensheid.
Zijn ze nu echt Bergwijn Oranje in aan het manipuleren, nadat hij een heel seizoen gefaald heeft, blessures gefaket heeft, mensen geslagen etc.
En nu 3 goaltjes tegen fucking Almere FC.
Wat een dieptepunt van de moderne mensheid.
-
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Maar ja:
https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/j ... ~a651697e/
- VeresRivne
- Vedette
Nou ben ik in alle drie al geweest, Estland zelfs drie keer en is mevrouw Veres niet naar Montenegro te krijgen. Bij mijn groepje zijn de buitenland europareizen een soort cult en ik ben qua organisatie ongeëvenaard in het goedkoop vinden van reizen. Dus nee mij heb je er niet mee, vindt dat soort reizen leuker dan pak em beet Rapid Wien uit.Ykhim wrote: ↑12 May 2024, 20:38Ergens is het toch ook prachtig. Goed: je moet even voorbij de succes van weleer en het leed van de afgelopen twee seizoenen kunnen kijken, maar misschien begint op 11 juli wel weer een heel nieuw hoofdstuk. Jij als voetbalromanticus moet toch ook een heel klein beetje warm kunnen worden van een tripje naar de nummer zoveel van Montenegro, Albanië of Estland? Toch weer iets heel anders. Kom je eens, maar daarna nooit meer.VeresRivne wrote: ↑12 May 2024, 20:04 Gezien de ontwikkelingen kunnen we er wel van uitgaan dat Ajax in de eerste voorronde EL zal uitkomen
DATA VOORRONDEN EUROPA LEAGUE 2024/25:
Data Gebeurtenis
11/07 & 18/07 Eerste voorronde
25/07 & 01/08 Tweede voorronde
08/08 & 15/08 Derde voorronde
22/08 & 29/08 Play-offs
30/08 Loting hoofdfase
25/09 & 26/09 Eerste speelronde
Die opzet is wel veranderd, vergeleken met vorig jaar, je mag dus al 8 wedstrijden gaan buffelen voor je uberhaupt in de EL zit.
- These users thanked the author VeresRivne for the post:
- indivisual
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Legende
Mooi. Nu hopen dat Koeman heel Ajax oproept. Mogen ze of met Jong Ajax of net een uitgebluste selectie zonder fatsoenlijke voorbereiding tegen FC Kutjebefski uit Albanië spelen en uitgeschakeld worden. Ik kijk er nu al naar uit.Persepolis wrote: ↑12 May 2024, 21:38 Het is nu vrijwel zeker dat Ajax instromen in de groepsfase uit hun hoofd mogen zetten. Dat wordt over 2 maandjes al EL voorrondes voor ze
- Persepolis
- Vedette
Ja, daarvoor moest Olympiakos kampioen van Griekenland worden en de ECL winnen. Zij verloren vanavond van PAOK, waardoor zij 4e staan met 5 ptn verschil met de 1e plek en nog 2 wedstrijden te gaan. Gaat em dus nie worden.Ittot wrote: ↑12 May 2024, 22:18Dat was toch afhankelijk van Olympiakos ofzoiets? Hebben ze verloren?Persepolis wrote: ↑12 May 2024, 21:38 Het is nu vrijwel zeker dat Ajax instromen in de groepsfase uit hun hoofd mogen zetten. Dat wordt over 2 maandjes al EL voorrondes voor ze
- Persepolis
- Vedette
Kan best, maar dat zal niet vanwege een wedstrijd tegen Almere City zijn natuurlijk.Bubba Gump wrote: ↑12 May 2024, 15:14 Helaas net op tijd weer gepiekt, gaat wel weer richting de 25 miljoen opleveren .
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Is toch prima als Koeman zoveel mogelijk Ajacieden oproept? Dan komen ze uitgeblust terug EN voelen ze zich te goed voor de Eredivisie. Seizoen is klaar voordat het begonnen is. Dus dikke rooie, roep ze allemaal op, ook de Feyenoorders en laat de PSVers maar lekker met rust.
- VeresRivne
- Vedette
Bergwijn mag mee voor de etalage wat mij betreft, en Berghuis maar die zal wel niet meegaan. Verder boeit het me niet zo al zou ik altijd Brobbey meenemen vanwege het gebrek aan aanvallers als ik Koeman was.RIO wrote: ↑13 May 2024, 01:05 Is toch prima als Koeman zoveel mogelijk Ajacieden oproept? Dan komen ze uitgeblust terug EN voelen ze zich te goed voor de Eredivisie. Seizoen is klaar voordat het begonnen is. Dus dikke rooie, roep ze allemaal op, ook de Feyenoorders en laat de PSVers maar lekker met rust.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Standbeeld
- Mister PSV