Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 12 May 2024, 12:31Ook dat zegt niet alles. Hij werd nooit bij Ajax 1 gehaald terwijl nitwits als Martha dat wel deden. Dan gaat het niet om (alleen) salaris maar ook aan perspectief. Beetje als ook met Babadi het geval was.
Dat kwam omdat ‘ie toen al commotie had bij ajax. Anders was ‘ie er sowieso wel bijgehaald.
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Menno1
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wouter Goes weer op de bank bij AZ. Dat zou ik echt een uitstekende aankoop vinden met het oog op de toekomst.
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 12 May 2024, 15:14 Wouter Goes weer op de bank bij AZ. Dat zou ik echt een uitstekende aankoop vinden met het oog op de toekomst.
Een bankzitter bij AZ is toch niet goed genoeg voor PSV?
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zou als 4e CV voor PSV wel heel interessant zijn hoor.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 12 May 2024, 15:15
Eindhovenvoetbal wrote: 12 May 2024, 15:14 Wouter Goes weer op de bank bij AZ. Dat zou ik echt een uitstekende aankoop vinden met het oog op de toekomst.
Een bankzitter bij AZ is toch niet goed genoeg voor PSV?
Ten eerste draait Goes een uitstekend seizoen. Ten tweede zou PSV, dat zelden en ook de komende jaren weinig aanwas voor de defensie heeft, er goed aan doen om een talentvolle jongen als vierde of vijfde CV aan te trekken, die bij zijn huidige club nog niet tot volle wasdom is gekomen. Of dat perspectief nog interessant is voor Goes is de vraag maar op basis van potentie vind ik PSV’s belangstelling voor Blokzijl in dit licht heel slim. Die pik je komende zomer voor zo’n €2m max op; speelt ie volgend seizoen in de ED de pannen van het dak bij Groningen dan betaal je drie keer zoveel, met bovendien Ajax en Feyenoord als concurrent.
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Goes ligt vast tot 2028, daar ben je al te laat mee tenzij je de AZ tax wil gaan betalen.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

https://dvhn.nl/sport/Wij-kunnen-van-ie ... 35306.html
Achter de schermen werkte Blokzijl onder de vleugels van Lukkien intussen aan zijn verbeterpunten. Met name zijn duelkracht moest worden opgeschroefd. Onder andere aan de hand van videobeelden en op trainingen liet de technische staf van FC Groningen Blokzijl zien hoe hij dat aan moest pakken. ,,Ondanks dat ik minder speelde dan ik had gehoopt, heb ik op die punten toch goede stappen gemaakt. Ik denk dat je dat de laatste weken wel terugziet, bijvoorbeeld in mijn kopduels. Die gaan beduidend beter dan voorheen. Het is mooi dat ik op die facetten vooruitgang heb kunnen boeken. Ik heb in dat opzicht ook geleerd van de ervaren spelers om me heen.’’
These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
FritskePhilips
FieseFriedrich
Basisspeler
Posts: 467
Joined: 08 Feb 2022, 20:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey
FOOTB_REM_S: No

Mitchel Bakker zit met regelmaat op de bank bij Atalanta na zijn overstap vanaf Leverkussen. Heeft toen ca. 10 Mio gekost, wel nog een lang contract. Maar als ze het niet in hem zien zitten?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Dan wij ook niet.
BarryBanaan
Basisspeler
Posts: 446
Joined: 31 Aug 2023, 11:26
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 12 May 2024, 22:37 Dan wij ook niet.
Dat is te kort door de bocht. Zou een zeer goeie keuze zijn om mogelijk te overbruggen tot Dest. NL, schat aan ervaring.. Met nog zeer veel rek bij veel minuten/vertrouwen.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Mitchell Bakker lijkt me niet het niveau wat we zoeken.
These users thanked the author Ittot for the post (total 2):
ArdbegEindhovenvoetbal
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
FOOTB_REM_S: No

Die Cathline van Almere is ook wel een aardige speler. Speelt linkshalf daar, mooi fysiek, goede dribbel, snel, tweebenig volgensmij en een hele goede trap. Zie hem verdedigend ook wel aardig zijn mannetje staan. Is aanvallend te belangrijk voor Almere, maar zie hem graag eens als back aan het werk.
BarryBanaan
Basisspeler
Posts: 446
Joined: 31 Aug 2023, 11:26
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 12 May 2024, 23:22 Mitchell Bakker lijkt me niet het niveau wat we zoeken.
Bosz heeft ook nog prettig met Sinkgrave gewerkt.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Anders halen we Mitchel Dijks joh. Bakker. Haha.
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
FOOTB_REM_S: No

Niet direct voor nu een versterking maar Sem Steijn ontwikkelt zich goed dus interessant om volgend jaar weer te volgen en kijken of een stap hoger mogelijk is. Dit jaar alweer 17 keer gescoord wat een hoog aantal is voor een aanvallende middenvelder
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Klapstoel wrote: 13 May 2024, 07:52 Niet direct voor nu een versterking maar Sem Steijn ontwikkelt zich goed dus interessant om volgend jaar weer te volgen en kijken of een stap hoger mogelijk is. Dit jaar alweer 17 keer gescoord wat een hoog aantal is voor een aanvallende middenvelder
En toch is hij zelfs nu bij Twente niet helemaal zeker van zijn plek. Hoe kan dat?
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 13 May 2024, 08:01
Klapstoel wrote: 13 May 2024, 07:52 Niet direct voor nu een versterking maar Sem Steijn ontwikkelt zich goed dus interessant om volgend jaar weer te volgen en kijken of een stap hoger mogelijk is. Dit jaar alweer 17 keer gescoord wat een hoog aantal is voor een aanvallende middenvelder
En toch is hij zelfs nu bij Twente niet helemaal zeker van zijn plek. Hoe kan dat?
Dat is als eerbetoon aan zijn vader, die was bij zijn laatste job ook niet zeker van zijn plek...
These users thanked the author Grasmat for the post:
LeandroBonfim
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Klapstoel wrote: 13 May 2024, 07:52 Niet direct voor nu een versterking maar Sem Steijn ontwikkelt zich goed dus interessant om volgend jaar weer te volgen en kijken of een stap hoger mogelijk is. Dit jaar alweer 17 keer gescoord wat een hoog aantal is voor een aanvallende middenvelder
Vorig jaar scoorde hij 14 keer. Wanneer is ie toe aan een stap hoger dan? Als ie 20 keer scoort voor Twente? Die jongen kan prima deze jongen de stap al maken, punt is dat wij hem gewoon niet nodig hebben. Met Til heb je al een middenvelder van hetzelfde type en met Tillman en Babadi genoeg alternatieven.
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
Robson de Souza
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Kans aanwezig dat de optie op Keita dus niet gelicht word lijkt mij? Of dat ze hem meteen doorverkopen?

https://www.transfermarkt.nl/mandela-ke ... ler/707844
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mandela Keita lijkt mij een toffe optie, heb hem eerder uitgelicht.
DonyellMalen wrote: 05 Apr 2024, 11:40 @Voormalig KG jij kwam ooit al met deze optie, maar middenvelder Mandela Keita is absoluut erg interessant. Speelt bij FC Antwerp onder MvB.

Levert effectieve bijdragen in opbouw, zeer agressief in 1-tegen-1-duels, uitstekende korte/lange passes, goed scangedrag. Het meest indrukwekkende is dat hij rustig blijft bij hoge druk op de bal.

https://www.transfermarkt.nl/mandela-ke ... ler/707844

Een powerhouse die ook nog een goal kan maken (begint al op het juiste moment):



Hier nog meer beelden. Leuk talent.



Komt uit de jeugd van OHL Leuven en Antwerp huurt hem met optie tot koop, wellicht is daar iets mee te fixen.
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
danko-lazovic
fvdb
Jeugdspeler
Posts: 49
Joined: 27 Jul 2022, 09:54
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Ik zou dit een erg interessante speler vinden mocht Teze vertrekken. Arsenal wil hem graag behouden maar ik denk dat hij zichzelf ergens anders sneller ziet doorbreken.
These users thanked the author fvdb for the post:
Fc Denzel
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ik zou Matheus Reis wel een welkome aanvulling op de selectie vinden, ervaren speler (29) met meer dan 150 wedstrijden voor Sporting Lissabon in de benen. Heeft deze zomer nog een één jarig contract. Een linksback die ook centraal in de verdediging kan, wat dat betreft een ideale speler voor erbij. In het ideale scenario: Boscagli en Teze blijven nog een jaar, Dest tekent en is vanaf begin 2025 weer inzetbaar. Haal Reis + toptalent op RCV, dan kan Reis linksback spelen, Dest langzaam terugkomen en als dan in de zomer van 2025 Teze en/of Boscagli vertrekken kan je dat met Dest (RB+LB) en Reis (LB+LCV) op meerdere manieren oplossen. Vind hem een beetje type Teze, maar wel technischer. Hardwerkende LB/CV die fysiek zijn mannetje staat, behoorlijk snel is, een goede voorzet heeft, het inzicht heeft om een steekpass te geven en ook prima zijn mannetje kan passeren.

Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... g-wil.html

Ruilen voor veerman + 20 mil 😉 kan nog wel een jaar of 2 mee
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Nou, kijk, ik heb hem wel vaker genoemd. De nieuwe Szoboszlai, Luka Sucic. Zullen we hem van de zomer maar gewoon op gaan pikken Earnest? Mocht Veerman gaan. De seinen gaan langzaamaan op groen, Sucic heeft nog een contract tot volgende zomer, dus moet weg of verlengen. Daarnaast staat RB Salzburg tweede in de competitie, als dat zo blijft betekend het dat ze voorrondes CL moeten gaan spelen (Q2, Q3 en PO). Dan hebben wij sportief toch een aantrekkelijker plaatje.

Ik geef iedereen even een klein minuutje om tissues te pakken.


Oké.


Kan die?


Zeker weten?





Fabritsiejo heeft gezegd dat hij weg mag
These users thanked the author Sensation for the post (total 5):
FlabbergastArdbegHeruoneFritskePhilipsRen Höek
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 15 May 2024, 08:31 Nou, kijk, ik heb hem wel vaker genoemd. De nieuwe Szoboszlai, Luka Sucic. Zullen we hem van de zomer maar gewoon op gaan pikken Earnest? Mocht Veerman gaan. De seinen gaan langzaamaan op groen, Sucic heeft nog een contract tot volgende zomer, dus moet weg of verlengen. Daarnaast staat RB Salzburg tweede in de competitie, als dat zo blijft betekend het dat ze voorrondes CL moeten gaan spelen (Q2, Q3 en PO). Dan hebben wij sportief toch een aantrekkelijker plaatje.

Ik geef iedereen even een klein minuutje om tissues te pakken.


Oké.


Kan die?


Zeker weten?





Fabritsiejo heeft gezegd dat hij weg mag
Maar hij is toch verre van een haalbare kaart? Met interesse van Lazio, Milan, Juventus, Liverpool, Man U en vast nog wel meer hoger aangeschreven clubs/competities.
Dromen/fappen mag natuurlijk altijd, maarja daar kom je niet heel veel verder mee ;)
Post Reply