Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]Ykhim[/mention] Stel dat de rechtsbackpositie door Arias ingevuld gaat worden (die weet wat er nodig is om kampioen te worden) en Alderweireld er bij komt. Hoe vind je dan het leiderschap binnen het team?
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het echt een absolute bazenactie van John dat hij gewoon in april al lijstjes aan het afwerken is. Dat wil ik ook eens gezegd hebben. Als het lukt om Arias en Propper vroeg vast te leggen, dan stemt mij dat zeer tevreden en kan misschien ook een Götze en Max net dat extra zetje geven om lekker een jaar te blijven.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 28 Apr 2021, 09:06
Ykhim wrote: 27 Apr 2021, 21:28 Noem mij eens een speler met zoveel kwaliteit die minder dan 10 miljoen kost.

Die jongen kun je in Oranje neerzetten en hij draait moeiteloos mee, zit in de beste jaren van zijn carrière. 10 miljoen is geen geld. En dan kun je dat nog naar beneden onderhandelen ook.
Eens, helemaal als je dit bedrag kunt downgraden rond de 7,5 miljoen. De bank moet breder en sterker.

Zouden Propper en van Ginkel dan eindelijk samen gaan spelen?
Pröpper en van Ginkel. Het is 2021 he, inmiddels is van Ginkel een lange blessure rijker en heeft Pröpper geen hele grote potten kunnen breken in Engeland. Had graag gezien dat ie nog een stapje omhoog had gemaakt daar.

Als Pröpper terug komt, zeker niet verkeerd bij voorbaat. Maar toch echt niet als de ‘grote speler’. Hij moet juist lekker zijn ding doen, zonder de kar te moeten trekken. Ik hoop echt van harte dat hij de verwachtingen hier gaat waarmaken, want ik moet het nog zien.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 28 Apr 2021, 10:01
Trixm wrote: 28 Apr 2021, 09:06

Eens, helemaal als je dit bedrag kunt downgraden rond de 7,5 miljoen. De bank moet breder en sterker.

Zouden Propper en van Ginkel dan eindelijk samen gaan spelen?
Pröpper en van Ginkel. Het is 2021 he, inmiddels is van Ginkel een lange blessure rijker en heeft Pröpper geen hele grote potten kunnen breken in Engeland. Had graag gezien dat ie nog een stapje omhoog had gemaakt daar.

Als Pröpper terug komt, zeker niet verkeerd bij voorbaat. Maar toch echt niet als de ‘grote speler’. Hij moet juist lekker zijn ding doen, zonder de kar te moeten trekken. Ik hoop echt van harte dat hij de verwachtingen hier gaat waarmaken, want ik moet het nog zien.
Uiteraard, maar dit is volgens mij wel de vijver. De mogelijkheden zijn ondanks de financiële injecties niet eindeloos. Dan zijn spelers zoals Propper mijn inziens echt een meerwaarde.
Saibari is underrated.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pröpper heeft het gewoon goed gedaan daar maar is nu op een zijspoor beland. Kijk wat voor meerwaarde Tadic is bij Ajax na nota bene bij fucking Southampton gespeeld te hebben.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er zal wederom een heleboel gaan gebeuren binnen de selectie en ik verwacht dat eind augustus er een heel ander PSV staat dan nu het geval is. In elke linie kan je wel mutaties verwachten.

Keepers
Unnerstall zal vertrekken en gezien de geruchten kan Mvogo ook wel weer eens vertrekken. PSV heeft Drommel aangetrokken en indien Mvogo vertrekt dan zal er nog een reservekeeper moeten worden gehaald.

Verdediging
Dumfries en Baumgartl zullen vertrekken en ik sluit ook een vertrek van Viergever niet uit. (Al zal die ook best wel eens zijn contract uit kunnen gaan dienen) Daarnaast heeft PSV geen back-ups voor de back posities. Op rechts heb je Teze, maar dan moet je schuiven met je centrum. En links zijn ook allemaal noodoplossingen die bij een club als PSV niet meer horen volgend seizoen. Ik verwacht daar wel een aantal mutaties en als het even kan wordt deze linie versterkt in plaats van vervangen.

Middenveld
Met name de wisselspelers zullen vertrekken zoals Fein en Gutierrez. Ook Rosario zou wel eens een volgende stap kunnen gaan maken na 3 jaar PSV en een basisplaats die in het geding zou kunnen komen. PSV lijkt nu bezig met Pröpper, heeft Sangaré en het is afwachten wat er met Boscagli gaat gebeuren. Rosario kan ook prima blijven, maar ik hou ook wel rekening met een vertrek deze zomer. Ook vanwege zijn contractduur tot 2013. Als Fein, Gutierrez en Rosario vertrekt en alleen een speler als Pröpper wordt gehaald, dan verwacht ik minimaal nog 1 speler er bij voor die posities. Kan ook een huurspeler zijn en iemand die pas later beschikbaar wordt.

Half tienen
Ihattaren zal vertrekken en het is de vraag of Götze blijft. Wat betreft Götze verwacht ik trouwens wel, maar in de voetballerij weet je het maar nooit. Mocht PSV Van Ginkel weten aan te trekken dan ben ik benieuwd of Schmidt hem dan nog steeds als een half 10 ziet of dat het de invalbeurten van de laatste maanden ook te maken had met zijn lange revalidatie. Hij kan daar i.i.g. spelen en als dan ook Götze blijft lijkt me dat niet de prioriteitposities om nog een speler daarvoor te halen. Dat geeft ook ruimte aan spelers als Ledezma en Vertessen mochten die deze zomer nog een stukje meer weten aan te haken dan dit seizoen.

Aanval
Ik verwacht een vertrek van Malen. Voor Malen zou 1 seizoen PSV heel erg goed zijn, maar behalve dat hij zelf misschien al wel de stap wil maken heeft PSV de pegels ook gewoon hard nodig. Madueke kan dan worden doorgeschoven, maar daar achter wordt het dan wel heel karig. PSV heeft nog steeds Romero, maar daar kan je niet op bouwen. Helemaal als het om twee posities gaat en je gedurende het seizoen altijd wel met blessures te maken krijgt. Er valt wel wat te schuiven, maar ideaal is het niet. Ik verwacht dat PSV wel 1 aanvaller gaan halen.

Huurspelers
Ik ga er van uit dat alle huurspelers eind augustus niet meer bij PSV spelen en dat lijkt me alleen maar goed. Er kan nog wat extra geld worden gebeurd en het geeft ruimte in de salarissfeer. Helemaal nu PSV ook een paar dure jongens wil aantrekken.

Al met al flink wat te doen in alle linies en het lijkt dat PSV probeert al tijdig het één en ander te realiseren en dat PSV hier in staat lijkt te zijn, is heel erg prettig.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat John de Jong nu al zeer actief bezig is op de transfermarkt is een zeer goed teken. Als John nu zijn selectie straks voor de voorrondes inkomend al voor zo een 70% rond heeft helpt dat enorm met het doorkomen van die zelfde voorrondes.

Het is eigenlijk een vicieuze cirkel. Heb je de selectie niet rond voor de voorrondes, overleef je deze waarschijnlijk niet, speel je geen CL en krijg je dus fors minder geld. Investeer je op tijd is de kans op doorgaan in de voorrondes veel groter, speel je misschien wel CL en ga je dus wel flink geld verdienen. Met dat geld kun je er weer voor zorgen dat je het volgende seizoen weer op tijd je selectie kan gaan samenstellen. Haal je de CL niet zal je het seizoen erop je selectie niet op tijd kunnen rond maken inkomend.

Kortom: Mits de financiële injectie verstandig wordt gebruikt kan dit PSV in de toekomst indirect helpen om steeds meer CL te gaan spelen doordat die selectie op tijd rond is.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 28 Apr 2021, 09:52 Ik vind het echt een absolute bazenactie van John dat hij gewoon in april al lijstjes aan het afwerken is. Dat wil ik ook eens gezegd hebben. Als het lukt om Arias en Propper vroeg vast te leggen, dan stemt mij dat zeer tevreden en kan misschien ook een Götze en Max net dat extra zetje geven om lekker een jaar te blijven.
Misschien is het in dat opzicht ook niet heel verwonderlijk dat de familie Arias deze maand al op bezoek kwam? Ik wacht nog op de dag dat we wakker worden en Rik Elfrink aankondigt dat PSV 5 nieuwe spelers tegelijkertijd gaat presenteren. Die dag met Pröpper, Pereiro en Lestienne was geniaal van Brands.

Ik had sowieso al het gevoel dat het doorselecteren al was begonnen. En volgens mij is dat hele 50 miljoen verhaal een mooie manier om te aandacht af te leiden. PSV gaat nu al geld spenderen en dan gaan er natuurlijk allemaal zeikvragen komen. Met die aankondiging ben je dat voor.

Het allerbeste wat John de Jong op dit moment kan doen, is de ‘zekerheidjes’ nu al vast leggen. De spelers waarvan je zeker weet dat je ze wilt. Dan het EK afwachten voor de performance van Malen en Dumfries, Guti, etc. En rondom dezelfde tijd het slijten van de Baumgartls en Luckassens van deze wereld.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 Apr 2021, 10:12 Pröpper heeft het gewoon goed gedaan daar maar is nu op een zijspoor beland. Kijk wat voor meerwaarde Tadic is bij Ajax na nota bene bij fucking Southampton gespeeld te hebben.
Ik schijt nu waarschijnlijk in je bek maar Tadic had ik graag bij PSV gezien en Southampton heeft prima spelers. Nogmaals, Propper in goede doen is basisspeler in Oranje naast Frenkie en Gini. Zonder Frons dan als bondscoach.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat jullie exact hetzelfde bedoelen.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je moet als PSV zijnde de as versterken met ervaren kwaliteitsspelers.

Begonnen is met de keeper, helaas een twijfelgeval in bovenstaande theorie. Een centrale verdediger en een centrale middenvelder zijn volgende twee op het lijstje. Propper valt perfect in dat profiel en het is een speler die normaliter drie tot vijf jaar blijft gezien zijn leeftijd. Daar kun je een team op verder bouwen.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Arias, Pröpper, Alderweireld. Als je die drie kan krijgen, maak je zo'n enorme stap in volwassenheid, ervaring en kracht. En als je dan nog een en ander kan aanvullen, bijvoorbeeld met een Kim en een talentvolle spits als Malen vertrekt. Misschien dat je de transfervrije Svensson ook zover krijgt?

Drommel
Arias Alderweireld Boscagli Max
Götze Sangaré Pröpper Gakpo
Madueke Zahavi

Dan heb je al wel een heel fijn elftal hoor. Zeker als je er voor nog iets goeds bij kan krijgen, Luuk zou natuurlijk een droom zijn.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 28 Apr 2021, 11:47
Ardbeg wrote: 28 Apr 2021, 10:12 Pröpper heeft het gewoon goed gedaan daar maar is nu op een zijspoor beland. Kijk wat voor meerwaarde Tadic is bij Ajax na nota bene bij fucking Southampton gespeeld te hebben.
Ik schijt nu waarschijnlijk in je bek maar Tadic had ik graag bij PSV gezien en Southampton heeft prima spelers. Nogmaals, Propper in goede doen is basisspeler in Oranje naast Frenkie en Gini. Zonder Frons dan als bondscoach.
We zijn het idd met elkaar eens!
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 28 Apr 2021, 12:07 Arias, Pröpper, Alderweireld. Als je die drie kan krijgen, maak je zo'n enorme stap in volwassenheid, ervaring en kracht. En als je dan nog een en ander kan aanvullen, bijvoorbeeld met een Kim en een talentvolle spits als Malen vertrekt. Misschien dat je de transfervrije Svensson ook zover krijgt?

Drommel
Arias Alderweireld Boscagli Max
Götze Sangaré Pröpper Gakpo
Madueke Zahavi

Dan heb je al wel een heel fijn elftal hoor. Zeker als je er voor nog iets goeds bij kan krijgen, Luuk zou natuurlijk een droom zijn.
Jij gaat Teze slachtofferen?

Kim eens en ik blijf hameren op Berghuis, want Ihattaren gaat weg. Maar als die al komt, is dat natuurlijk na de competitie. Berghuis is HET koopje van deze zomer. Een van de beste spelers in de Eredivisie voor een spotprijs en als je Pröpper ook nog voor een miljoentje of 8 kunt halen, ben je voor beiden nog geen 12 miljoen kwijt. Dat is zeg maar 1 Bruma.

Hij kan als half 10, maar ook als spits of hangend ernaast. Heeft ook weer ervaring en een enorme drive. Als je het over ervaren as hebt. Alderweireld, Pröpper, Götze, Berghuis, Zahavi. Met Teze en Arias er nog bij.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Probleem met Berghuis halen is dat er geen plek voor hem is.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 28 Apr 2021, 12:19 Berghuis is HET koopje van deze zomer. Een van de beste spelers in de Eredivisie voor een spotprijs en als je Pröpper ook nog voor een miljoentje of 8 kunt halen, ben je voor beiden nog geen 12 miljoen kwijt.
Volgens mij geldt de 4 miljoen gelimiteerde transfersom uitsluitend voor buitenlandse clubs. Wij mogen het dubbele aftikken. Zo niet meer.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 28 Apr 2021, 12:27 Probleem met Berghuis halen is dat er geen plek voor hem is.
En dat hij psychisch gestoord is wat je, zeker bij ons, gewoon een aantal rode kaarten op belangrijke momenten in het seizoen kost.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 28 Apr 2021, 12:29
Revolinho wrote: 28 Apr 2021, 12:19 Berghuis is HET koopje van deze zomer. Een van de beste spelers in de Eredivisie voor een spotprijs en als je Pröpper ook nog voor een miljoentje of 8 kunt halen, ben je voor beiden nog geen 12 miljoen kwijt.
Volgens mij geldt de 4 miljoen gelimiteerde transfersom uitsluitend voor buitenlandse clubs. Wij mogen het dubbele aftikken. Zo niet meer.
Ik denk niet dat Feyenoord in de positie is om een bod van 3-4 miljoen af te wijzen momenteel. Heeft nog 1 jaar contract toch?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ze willen het contract verlengen, dus ze denken dat ze dat wel kunnen.

Daarnaast is Berghuis doodsbang voor het legioen, één van de redenen waarom het eerder naar PSV niet doorging.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kan Feyenoord wel willen maar berghuis gaat daar natuurlijk zelf nooit verlengen. Als er dus een club komt die een fax stuurt met 4 miljoen voor berghuis dan wil ik ze daar in t maasgebouw wel eens horen.

Dat laatste is wel een ding ja, als ie slim is gaat ie lekker naar de states ofzo. Lekker ff harken en genieten van het leven.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Berghuis zou een schande voor het PSV shirt zijn.
Geen psychisch gestoorde spelers aantrekken aub.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is, samengevat, hierboven toch voldoende duidelijk? 1. Recidivist 2. Te duur (de 4 mio geldt idd voor het buitenland als ik het goed heb begrepen 3. Geen plek of het gaat ten koste van. Nee, laat hem maar lekker in Rotjeknor. Bovendien gaat hij zeker 2 wedstrijden per seizoen choken, had Wijnaldum in zijn PSV-jaren ook last van
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We kunnen natuurlijk op zijn Ajax weer interesse tonen enkel met de bedoeling dat ze bij Feyenoord weer in paniek schieten en hem nog meer geld gaan geven met een nog lagere vaste transfersom in zijn contract.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nope. 4 miljoen max idd. Wat kan Feyenoord nou weigeren op dit moment. Helemaal niks.

Het is maar waar je naar kijkt. Berghuis kan enorm geïrriteerd en gefrustreerd zijn en soms inderdaad wat doorslaan, maar ga er maar aan staan. Hij moet daar alles aansturen, de goals maken, bij een club die een grotere status aanneemt dan het kan. Hij wilt succes, voor het kampioenschap spelen, omdat die ene titel daar uiteindelijk een uitzondering bleek. Hij is daar een Mercedes tussen allemaal Lada’s.

Hij moet bij ons lekker op rechts zijn ding doen in een team dat draait, met allemaal kwaliteit om hem heen. Geen extra gedoe, gewoon voetballen en goals maken. Het is een ongelofelijke winnaar en ik heb graag spelers die de hele wereld kapot willen knallen als ze verliezen. Zo ben ik ook en daar hebben we er op dit moment te weinig van. Nooit zie ik bij iemand de stoom uit de oren komen na puntverlies. Bij Cocu vond ik dat altijd geweldig.

Hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind, hij is tenminste een speler die er maximaal voor gaat. Dan ga je een paar keer inderdaad te ver, maar dat liever dan spelers die niet mee kunnen. Hij is een de absolute topspelers in de Eredivisie momenteel, dat valt niet te ontkennen. Voor 4 miljoen. Zo’n deal kun je nooit negeren.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En nogmaals. Waarom komt hij te spelen? Er is geen plek voor hem en ook geen plek voor zijn achterlijke gedrag.
Locked