Nee zou hem niet meenemen om eerlijk te zijn Dumfries, Frimpong.
Het Nederlands Elftal
- VeresRivne
- Vedette
- These users thanked the author VeresRivne for the post:
- MaartenV
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- VeresRivne
- Vedette
Achterhoede zou Ake wel eens geblesseerd kunnen zijn, ik zou voor Geertruida gaan boven De Vrij. Verder prima selectieTomm wrote: ↑12 May 2024, 00:15Verbruggen, Flekken, Bijlow
Ake, Van Dijk, De Vrij, Dumfries, Maatsen, De Ligt, Van de Ven, Frimpong
Frenkie, Schouten, Xavi, Veerman, Reijnders, Timber, Koopmeiners
Gakpo, Malen, Memphis, Brobbey, Zirkzee
Zoiets? Wellicht niet helemaal wanneer ik het voor het zeggen had maar dit is enigzins realistisch.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- SomaQan
- Nationale topspeler
Dumfries heeft dit seizoen veel op de bank gezeten. Zal nog steeds mijn eerste keus zijn, hij heeft daarvoor genoeg credits opgebouwd in Oranje. Maar die Frimpong vind ik meer een rechtsbuiten of wingback in 5-3-2 systeem. Aan Teze heb je veel meer. Die speelt veel gedoseerder en is geen blinde paard. En Teze heeft zich dit seizoen uitstekend ontwikkeld hij verdiend het naar mijn mening ook meer dan Geertruida.VeresRivne wrote: ↑12 May 2024, 00:23Nee zou hem niet meenemen om eerlijk te zijn Dumfries, Frimpong.
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Teze geeft je als coach meer (tactische) opties. Juist daarom zou ik hem wel meenemen.
- These users thanked the author Juancho for the post (total 2):
- SomaQan • D.Millpants
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Tomm
- Vedette
De rol waarin geertruida bij feye uitblinkt is er bij oranje niet en vond hem de interlands dat hij meedeed ook echt zwaar tegenvallen. Voor teze geld min of meer hetzelfde want die zou ik, wellicht door m’n PSV bril, ook boven geertruida verkiezen.VeresRivne wrote: ↑12 May 2024, 00:36Achterhoede zou Ake wel eens geblesseerd kunnen zijn, ik zou voor Geertruida gaan boven De Vrij. Verder prima selectieTomm wrote: ↑12 May 2024, 00:15
Verbruggen, Flekken, Bijlow
Ake, Van Dijk, De Vrij, Dumfries, Maatsen, De Ligt, Van de Ven, Frimpong
Frenkie, Schouten, Xavi, Veerman, Reijnders, Timber, Koopmeiners
Gakpo, Malen, Memphis, Brobbey, Zirkzee
Zoiets? Wellicht niet helemaal wanneer ik het voor het zeggen had maar dit is enigzins realistisch.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Verbruggen
Dumfries vDijk vdVen Ake
Frenkie Schouten Veerman
Malen/Xavi Memphis Gakpo
Dan mogen ze van mij alles winnen.
Zo niet, krijg de pleuris met je Oranje.
Dumfries vDijk vdVen Ake
Frenkie Schouten Veerman
Malen/Xavi Memphis Gakpo
Dan mogen ze van mij alles winnen.
Zo niet, krijg de pleuris met je Oranje.
- These users thanked the author RIO for the post (total 2):
- SKERLA • TylerDurdn
-
- Nationale topspeler
- VeresRivne
- Vedette
- VeresRivne
- Vedette
Summerville, ha mooie naam, ik wist dat ik een buitenspeler vergeten was.Verder zou ik Reijnders is de basisopstelling misschien net de voorkeur gevenboven Koopmeiners maar beiden hebben een uitstekend seizoen. Zelfde geldt voor Van de Ven boven Van Dijk, maargoed die laatste is aanvoerder dus ook wel weer logisch. Verder denk ik dat ik voor Q Timber zou kiezen boven De Roon, de laatste is veelzijdiger.
Last edited by VeresRivne on 12 May 2024, 09:54, edited 1 time in total.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Maar hij zou toch mogelijk op tijd voor het EK weer fit zijn?
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Lekker boeiend dat EK.
ÉCHTE kenners weten dat Wieffer het songfestival heeft gewonnen.
- These users thanked the author Mr. Spock for the post (total 9):
- FritskePhilips • Jwoeloe • Grasmat • Tjompie • TylerDurdn • RIO • Balinho • Lorenzo von Matterhorn • Thoresen
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Verbruggen, Flekken, Olij
Ake, Van Dijk, De Vrij, Dumfries, Maatsen, Teze, Van de Ven, Frimpong, Klutsparel
Schouten, Xavi, Veerman, Reijnders, Til, Koopmeiners, De Roon
Gakpo, Malen, Memphis, Zirkzee, Dallinga, Lang
- VeresRivne
- Vedette
Is Lang eigenlijk weer fit genoeg voor het EK?
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Juancho
- Mister PSV
Nee bij Lange na niet. Is pas net weer voorzichtig in training. No way dat hij mee gaat naar het EK. Hij is natuurlijk ook geen categorie speler ala Robben die een keer kantje boord was na z'n blessure kort voor het EK/WK.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Meervoudig international
Hulshoff stopt door Slot als assistent bij Oranje; Koeman vindt direct vervanger
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=434799
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=434799
-
Als Koeman slim is neemt hij de volgende spelers mee en speelt hij Boszball. Dus gewoon 4-3-3.
Ake, Van Dijk, Dumfries, Maatsen, Teze, Van de Ven, Frimpong, Geertruida, Blind
de Jong, Schouten, Timber, Veerman, Reijnders, Til, De Roon
Gakpo, Malen, Memphis, Zirkzee (indien hij fit is), Xavi, Luuk of Weghorst, Summerville.
Toelichting afvallers:
De Ligt maakt teveel fouten, helemaal op cruciale momenten. Kan ook niet in 3 mans defensie (niet dat ik zo zou spelen, maar toch)
Timber, te lang geblesseerd geweest, moet je niet doen.
Bijlow: Spreekt voor zich, kan geen 2 weken fit zijn
de Vrij: Op zijn retour.
Koopmeiners: Nog geen 5 minuten fatsoenlijk gespeeld in Oranje
Lang: Zie Timber
Enige discussie zou nog de Ligt versus Teze zijn. de Ligt speelt op hoger niveau maar maakt op mij geen indruk sinds hij weg is gegaan bij Ajax en hij maakt in het NL elftal echt veel cruciale fouten. Teze kan rechtsback (zeker als Blind LB speelt is dat wel handig) en centraal. In een 4 mans verdediging en in een 5 mans verdediging.
Opstelling is dan:
Verbruggen
Dumfries - Geertruida - van Dijk - Ake
----------Schouten -------de Jong------------
----------------------Til--------------------------------
Xavi----------Memphis----------------Gakpo
Je kunt ook met de punt naar achter spelen, dan spelen Reynders en Veerman ipv Schouten en Til.
Ja Til is een gewaagde keuze. Maar hij is koning drukzetten en hij kopt er 4 in op het EK als Gakpo op links staat. Met Memphis heb je te weinig kopkracht en Til kan dat compenseren. Ook wil Memhpis zich laten zakken en kan juist Til profiteren van die ruimtes. Dus ik snap dat Til zeker niet de beste middenvelder is (ook niet bij PSV) maar icm Memphis en Gakpo zou ik het wel eens willen zien. Ook omdat je met Schouten en de Jong gewoon echt veel voetballend vermogen hebt. Een creatieve 10 is dan ook niet noodzakelijk. Ook omdat Xavi op rechts staat en die veelal naar binnen zal trekken. Dumfries zal veel voor de overlap zorgen en Ake is dan de Teze in het systeem.
Hiermee winnen we alles. Bij elke minimale wijziging is het helaas kansloos.
Ake, Van Dijk, Dumfries, Maatsen, Teze, Van de Ven, Frimpong, Geertruida, Blind
de Jong, Schouten, Timber, Veerman, Reijnders, Til, De Roon
Gakpo, Malen, Memphis, Zirkzee (indien hij fit is), Xavi, Luuk of Weghorst, Summerville.
Toelichting afvallers:
De Ligt maakt teveel fouten, helemaal op cruciale momenten. Kan ook niet in 3 mans defensie (niet dat ik zo zou spelen, maar toch)
Timber, te lang geblesseerd geweest, moet je niet doen.
Bijlow: Spreekt voor zich, kan geen 2 weken fit zijn
de Vrij: Op zijn retour.
Koopmeiners: Nog geen 5 minuten fatsoenlijk gespeeld in Oranje
Lang: Zie Timber
Enige discussie zou nog de Ligt versus Teze zijn. de Ligt speelt op hoger niveau maar maakt op mij geen indruk sinds hij weg is gegaan bij Ajax en hij maakt in het NL elftal echt veel cruciale fouten. Teze kan rechtsback (zeker als Blind LB speelt is dat wel handig) en centraal. In een 4 mans verdediging en in een 5 mans verdediging.
Opstelling is dan:
Verbruggen
Dumfries - Geertruida - van Dijk - Ake
----------Schouten -------de Jong------------
----------------------Til--------------------------------
Xavi----------Memphis----------------Gakpo
Je kunt ook met de punt naar achter spelen, dan spelen Reynders en Veerman ipv Schouten en Til.
Ja Til is een gewaagde keuze. Maar hij is koning drukzetten en hij kopt er 4 in op het EK als Gakpo op links staat. Met Memphis heb je te weinig kopkracht en Til kan dat compenseren. Ook wil Memhpis zich laten zakken en kan juist Til profiteren van die ruimtes. Dus ik snap dat Til zeker niet de beste middenvelder is (ook niet bij PSV) maar icm Memphis en Gakpo zou ik het wel eens willen zien. Ook omdat je met Schouten en de Jong gewoon echt veel voetballend vermogen hebt. Een creatieve 10 is dan ook niet noodzakelijk. Ook omdat Xavi op rechts staat en die veelal naar binnen zal trekken. Dumfries zal veel voor de overlap zorgen en Ake is dan de Teze in het systeem.
Hiermee winnen we alles. Bij elke minimale wijziging is het helaas kansloos.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Teze heeft de pech dat hij nu piekt in een periode waarin juist de verdediging de allersterkst bezette linie is. Als hij nou een spits was geweest had ie er al lang en breed bij gezeten.
-
Klopt. Qua prestaties verdient hij echt een plek op het EK. Maar hij moet dan ook ff concurreren met de Dumfries, Frimpong, Geertruida, de Ligt, de Vrij, van Dijk en dalijk ook Timber. Zonde.
Je zou als je 4-3-3 speelt ook Frimpong thuis kunnen laten en Teze als rb selecteren.
Je zou als je 4-3-3 speelt ook Frimpong thuis kunnen laten en Teze als rb selecteren.
-
- Legende
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/de-ro ... st-/434873
Er was meer tegenslag voor Atalanta, daar Marten de Roon moest worden gewisseld nadat hij zich verstapte bij een doelpoging van Vlahovic. Er is de vrees dat hij een zware knieblessure heeft opgelopen.