Dus jij denkt dat hij Berghuis een penis van 3 centimeter kan geven? Zou knap zijn.
Ajax deel II
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
-
- Geselecteerd voor Oranje
Jezus RIO, gaat het wel goed met je. Er zit meer inhoud in deze post, dan al je andere posts samen in dit topicRIO wrote: ↑15 May 2024, 10:51 Ik snap er echt geen ene reet van. Ik zie Nice regelmatig spelen, is een clubje en stad waar ik best plezier aan heb elk jaar, maar die gast speelt 541 met zijn team en vangt de tegenstander op. Nu is het idee dat ie met betere spelers zich aan kan passen qua speelstijl en tactiek, maar dat dachten ze van Steijn ook. Zo gaat dat niet. Alleen de hele grote ervaren managers zoals Ancelotti, Guus, Capello, Zidane kunnen dat en die managen top teams. De filosofie en kijk op voetbal en speelstijl moet aansluiten op die van de club, Farcioli past niet in dat profiel. Die Beukert en de Lange snappen er de ballen van.
Last edited by Harminator on 15 May 2024, 12:06, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Harminator for the post:
- RIO
-
- Geselecteerd voor Oranje
En hij is tegenwoordig ook overal "De broer van Brobbey"... Om het nog enig cachet te geven.
- These users thanked the author Harminator for the post (total 2):
- mateja • Heissenberrug
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Of hij bedoelde te laat thuis, waardoor 'De Italiaan' zijn kans schoon zag.
- Armada
- Internationale topspeler
Ik kijk al uit naar de mengeling van Israëlische en Italiaanse vlaggen in de ArenA... gaandeweg in de mix met "Kroes-out" spandoeken... en nog wat later gecombineerd met 'Frank de Boer kom terug'. Het liefst afgerond met een crowdfund initiatief a la Vitesse met doeken met QR codes erop.
- These users thanked the author Armada for the post (total 2):
- ShovingNE2 • De Realist
-
- Legende
Idd, en "Fatih Karagumruk" is ook opeens een club van formaat.Harminator wrote: ↑15 May 2024, 12:06En hij is tegenwoordig ook overal "De broer van Brobbey"... Om het nog enig cachet te geven.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Koenjo
- Meervoudig international
Sow ja, een middenveld met Henderzoon, Pablo en Taylor. Eén en al creativiteit.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Legende
Dacht dat Luckassen de favoriet was van ShovingNE2?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Vedette
Dat mediacircus is toch echt compleet ongelofelijk. Volgens FC Afkicken hebben we te maken met een kruising tussen Slot, Guardiola en Arteta. Snap er oprecht geen reet van, maar bij elke nieuwe medewerker die de slangenkuil van FC Duivendrecht durft te betreden hebben we te maken met een nieuwe oppergod als ik de randstadmedia moet geloven. Wat een compensatiegedrag
- These users thanked the author Chucky for the post (total 3):
- mateja • JoJo • De Realist
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ajax is kut.Harminator wrote: ↑15 May 2024, 12:04Jezus RIO, gaat het wel goed met je. Er zit meer inhoud in deze post, dan al je andere posts samen in dit topicRIO wrote: ↑15 May 2024, 10:51 Ik snap er echt geen ene reet van. Ik zie Nice regelmatig spelen, is een clubje en stad waar ik best plezier aan heb elk jaar, maar die gast speelt 541 met zijn team en vangt de tegenstander op. Nu is het idee dat ie met betere spelers zich aan kan passen qua speelstijl en tactiek, maar dat dachten ze van Steijn ook. Zo gaat dat niet. Alleen de hele grote ervaren managers zoals Ancelotti, Guus, Capello, Zidane kunnen dat en die managen top teams. De filosofie en kijk op voetbal en speelstijl moet aansluiten op die van de club, Farcioli past niet in dat profiel. Die Beukert en de Lange snappen er de ballen van.
Wat doet een Italiaan als ie een kutje ziet? Porcodijeaud em erin.
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Ben benieuwd hoe 'Kruising Slot, Guardiola en Arteta' het doet in vergelijking tot de twee vorige trainers:Chucky wrote: ↑15 May 2024, 13:09 Dat mediacircus is toch echt compleet ongelofelijk. Volgens FC Afkicken hebben we te maken met een kruising tussen Slot, Guardiola en Arteta. Snap er oprecht geen reet van, maar bij elke nieuwe medewerker die de slangenkuil van FC Duivendrecht durft te betreden hebben we te maken met een nieuwe oppergod als ik de randstadmedia moet geloven. Wat een compensatiegedrag
'De reden achter het succes van Erik ten Hag'
'Een échte overperformer'
-
- Bankzitter
Maar hij presteert dus in het begin altijd wel goed, en daarna komt de klad erin.
Oftewel het zogenaamde peter bosz effect waar de hele vaderlandse media vanaf oktober tot zeker februari over bezig is geweest als het over ons ging..
Maar dit is dan een combi tussen arteta pep en slot..
Dit belooft wat..
Oftewel het zogenaamde peter bosz effect waar de hele vaderlandse media vanaf oktober tot zeker februari over bezig is geweest als het over ons ging..
Maar dit is dan een combi tussen arteta pep en slot..
Dit belooft wat..
-
- Veelbelovend talent
Even de stemming op AS checken..
"Ik hoop echt zo hard dat het wat wordt en we met deze man een nieuwe renaissance van het Ajax voetbal tegemoet gaan. De filosofie van Cruyff en Ajax in een nieuw jasje waar we de komende 10 jaar weer furore mee kunnen maken in Europa."
"Ik ben reuze benieuwd.
Al lezende zie ik het al helemaal voor me!
Dit gaat héél interessant worden……..!,
Ofwel Des Ajax!!
Heerlijk!"
"Ook fijn om hier bevestigd te krijgen dat we een fantastische aanhang hebben.
Geen enkele club heeft supporters als de onze.
Vaak zijn we het niet met elkaar eens maar zoals nu, nu het er op aankomt om achter de club te gaan staan zijn we er ook!
Je kan er om lachen, maar onze supporters zijn toch iets dat Ajax door de jaren heen groot heeft gemaakt.
Nu deze Farioli rustig de kans geven om te bouwen. Ik geloof erin terwijl ik een ongelovige hond ben.
Ajax forever!"
Ik hoop echt zo hard dat die club helemaal naar de mallemoeren gaat.
"Ik hoop echt zo hard dat het wat wordt en we met deze man een nieuwe renaissance van het Ajax voetbal tegemoet gaan. De filosofie van Cruyff en Ajax in een nieuw jasje waar we de komende 10 jaar weer furore mee kunnen maken in Europa."
"Ik ben reuze benieuwd.
Ofwel Des Ajax!!
Heerlijk!"
Vaak zijn we het niet met elkaar eens maar zoals nu, nu het er op aankomt om achter de club te gaan staan zijn we er ook!
Je kan er om lachen, maar onze supporters zijn toch iets dat Ajax door de jaren heen groot heeft gemaakt.
Nu deze Farioli rustig de kans geven om te bouwen. Ik geloof erin terwijl ik een ongelovige hond ben.
Ajax forever!"
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Het is één grote wildcard qua letterlijk alles. Ja dat kan goed uit pakken maar alles wat erover geschreven wordt op dit moment is vooral 'journalistiek' bij elkaar geraapt.
Ik zie ze straks allemaal alweer klaar zitten met hun kladblok en pen bij de eerste oefenwedstrijd Hercules Zaandam - Ajax op een lekkere zomerse middag begin juli. En dan opschrijven dat de patronen meteen zichtbaar zijn en quotes van spelers die zeggen 'dit hebben we nog nooit meegemaakt'. En dan spelen ze uit bij Heerenveen om het seizoen lekker te beginnen en dan worden ze door rookie Robin van Persie uit het Abe Lenstra stadion gefierljept.
Ik zie ze straks allemaal alweer klaar zitten met hun kladblok en pen bij de eerste oefenwedstrijd Hercules Zaandam - Ajax op een lekkere zomerse middag begin juli. En dan opschrijven dat de patronen meteen zichtbaar zijn en quotes van spelers die zeggen 'dit hebben we nog nooit meegemaakt'. En dan spelen ze uit bij Heerenveen om het seizoen lekker te beginnen en dan worden ze door rookie Robin van Persie uit het Abe Lenstra stadion gefierljept.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- Heissenberrug
- Standbeeld
- Mister PSV
Het is iig duidelijk dat de nieuwe trainer geen voetbal speelt zoals Bosz en Slot dat doen. Farioli is een trainer die het achterin dichttimmert, met een 451-systeem speelt en verzorgd op wil bouwen. Dat is de indruk die ik van de verhalen krijg. Wel opvallend want het is niet iets waarvan ik denk dat het direct bij ajax past. Voor De T. is resultaat alleen onvoldoende. Ajax moet "mooi voetbal" spelen. Ben benieuwd of het "Farioli" wordt, of "die Italiaan".
- DonyellMalen
- Legende
Bovenstaande zijn teksten pure forumvervuiling.HalveHaan wrote: ↑15 May 2024, 14:14 Even de stemming op AS checken..
"Ik ben reuze benieuwd.
Ofwel Des Ajax!!
Heerlijk!"
Ajax forever!"