Osame Sahraoui

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply

Moet PSV Osama Sahraoui halen deze zomer?

Absoluut!
15
8%
Ja
57
29%
Eventueel als back-up
50
26%
Twijfelachtig
53
27%
Nee
20
10%

Total votes: 195
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Wat een speler. Moet wel meer omhoog kijken en de voorzet geven als ie bij ons komt spelen want we hebben Luuk in de punt. Voor de rest zou ik hem klaarstomen als vervanger voor Noa in 2025/2026.
Joenepsv
Legende

Vind Sahraoui ook een fijne speler. Als vleugelaanvaller heeft hij bijna het complete pakket. En een leuke speler om naar te kijken. Enige wat ik me altijd afvraag is of zo'n jongen de hogere intensiteit aankan van een topclub. Als hij nou een 2-3 miljoen zou kosten kun je de gok nemen maar Heerenveen zal pas aan tafel gaan vanaf 7 ofzo.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Joenepsv wrote: 05 May 2024, 07:00 Heerenveen zal pas aan tafel gaan vanaf 7 ofzo.
Wat echt raar is trouwens. Die club draait economisch al jaren bijzonder matig. Het is er elk jaar een komen en gaan van huurlingen, transfervrije ‘buitenkansjes’ en lokake nobody’s die in de ED of KKD hun middelmatigheid aan de dag legden bij enkele eerdere clubs. In de afgelopen 10 jaar eindigen de Friezen op de 8ste of 12de plaats en alles wat daartussen ligt. De tijden van Riemer va n der Veldens toptransfers zijn al een tijdje voorbij en sportief als wb transferbeleid is Heerenveen over de breedte vergelijkbaar met Sparta, RKC, (eerder) Almelo en (tegenwoordig) Go Ahead Eagles. Op welke basis kan Heerenveen nog steeds zulke hoge bedragen vragen, waar deze clubs slechts van kunnen dromen??
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Zijn contract loopt nog twee jaar door. In de zomer wilden ze een bedrag waarvoor Sarr ook verkocht is aan Lyon, 11 miljoen. Hierom lijkt mij 7 miljoen niet voldoende, daarnaast vind ik hem zoals je leest dus te duur voor wat hij heeft gepresteerd.
https://www.feanonline.nl/transfersom-s ... niet-doet/
Juancho
Mister PSV

Maar je betaalt natuurlijk ook voor zijn potentie. Ik denk dat alles rond de 10 miljoen dan toch wel redelijk marktconform is?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende

Juancho wrote: 07 May 2024, 14:29 Maar je betaalt natuurlijk ook voor zijn potentie.
Ik denk dat we niet meer moeten trappen in potentie, en vooral spelers moeten aantrekken die zich voor hun vraagprijs al bewezen hebben. Bij betalen voor potentie krijg ik Bruma vibes.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
DonyellMalen
Legende

Als je 12 miljoen voor Lang betaalt is 10 voor Sahraoui wel aan de hoge kant.
Juancho
Mister PSV

Josef Dettelbacher wrote: 07 May 2024, 14:34
Juancho wrote: 07 May 2024, 14:29 Maar je betaalt natuurlijk ook voor zijn potentie.
Ik denk dat we niet meer moeten trappen in potentie, en vooral spelers moeten aantrekken die zich voor hun vraagprijs al bewezen hebben. Bij betalen voor potentie krijg ik Bruma vibes.
Dat heeft PSV toch net zo gedaan bij Pepi? De potentie is er, nu nog niet klaar voor de basis bij PSV maar rustig een jaarje (of 2) wennen achter Luuk. Dat zal met Sahraoui achter Lang toch niet anders zijn? We moeten nu ook weer niet ineens gaan doen als potentie niet een hele belangrijke factor is/kan zijn voor je aankopen. Want dat is juist voor een club als PSV super belangrijk.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Sensation
    Josef Dettelbacher
    Legende

Juancho wrote: 07 May 2024, 14:37

Dat heeft PSV toch net zo gedaan bij Pepi? De potentie is er, nu nog niet klaar voor de basis bij PSV maar rustig een jaarje (of 2) wennen achter Luuk. Dat zal met Sahraoui achter Lang toch niet anders zijn? We moeten nu ook weer niet ineens gaan doen als potentie niet een hele belangrijke factor is/kan zijn voor je aankopen. Want dat is juist voor een club als PSV super belangrijk.
    Pepi was gewoon al heel goed, en dat bedrag vond ik ook realistisch. DIe onttrok zich aan de ellende bij FC Groningen en wist ondanks 10 pannekoeken toch 12x te scoren op 20 jarige leeftijd. Ik vond hem bij Groningen veel bepalender dan dat Sahraoui dat is bij Heerenveen. Daarnaast vond ik Pepi dit seizoen al basismateriaal voor PSV, maar hij had gewoon pech met Luuk.
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
    ShovingNE2
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Juancho
    Mister PSV

Josef Dettelbacher wrote: 07 May 2024, 14:41
    Juancho wrote: 07 May 2024, 14:37

Pepi was gewoon al heel goed, en dat bedrag vond ik ook realistisch. DIe onttrok zich aan de ellende bij FC Groningen en wist ondanks 10 pannekoeken toch 12x te scoren op 20 jarige leeftijd. Ik vond hem bij Groningen veel bepalender dan dat Sahraoui dat is bij Heerenveen. Daarnaast vond ik Pepi dit seizoen al basismateriaal voor PSV, maar hij had gewoon pech met Luuk.
    Ah ok ja dat verklaart het dan :). Ik vond Pepi een leuke spits, talentvol, maar by far nog geen zekerheidje die bijv. Luuk toen al had kunnen opvolgen. Het enige wat ik had verwacht is dat Luuk meer moeite met het spel van Bosz zou hebben en dat Pepi daar beter in zou passen maar boy i was wrong wbt Luuk.

Sahraoui moet zekre werken aan zijn rendement maar ik denk dat er verder vooral een enorm talentvolle speler staat die ook alleen maar beter zal renderen in een aanvallend elftal, dat veel de bal heeft, veel diepte zoekt en waar hij met Luuk en Pepi spitsen heeft die de bal er wel in krijgen. Als hij nu al bijv. op 10 goals en 15 assists zou staan zou zijn vraagprijs nog wel hoger zijn. Ik denk dat hij dus zeker een speler is waar PSV zo weer 10 miljoen voor neerlegt, net als bij Pepi. Niet direct als basisspeler, wel als 1 van de opties die heel veel zal gaan spelen omdat zeker de buitenspeler bij Bosz enorm veel energie moeten leggen in hun spel. Als 3de buitenspeler (van de 4) ben je overigens ook eigenlijk gewoon onderdeel van de basis. Je gaat gewoon heel veel spelen.
    DonyellMalen
    Legende

Heerenveen moet verkopen vanwege hun financiën, dus ze staan open voor een vertrek van Sahraoui.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... raoui.html
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

DonyellMalen wrote: 15 May 2024, 12:31 Heerenveen moet verkopen vanwege hun financiën, dus ze staan open voor een vertrek van Sahraoui.

Wilde 10 a 12 miljoen in de winter en lijkt me niet heel veel minder te zijn geworden. Dus interessante speler maar vrij prijzig.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

11 Tinus wrote: 15 May 2024, 13:17
    DonyellMalen wrote: 15 May 2024, 12:31 Heerenveen moet verkopen vanwege hun financiën, dus ze staan open voor een vertrek van Sahraoui.

Wilde 10 a 12 miljoen in de winter en lijkt me niet heel veel minder te zijn geworden. Dus interessante speler maar vrij prijzig.
    Voor die prijs zou PSV ook andere opties open kunnen houden, die meer hun waarde op een hoog niveau hebben bewezen. Hoe Heerenveen, armlastig en totaal niet meer de transferfabriek van weleer, er toch mee wegkomt dat ze zulke bedragen kunnen vragen voor hun spelers is me een raadsel…
    Trixm
    Vedette

Clubs gaan ook voor de potentie van Baka betalen hoor.
    Saibari is underrated.
    Juancho
    Mister PSV

Dat ligt eraan in welke categorie PSV hem schaalt. Als 1 van de 3 A spelers vind ik dat geen gek bedrag, als we even 10 miljoenen aanhouden (beetje vergelijkbaar met Pepi). Je weet op voorhand dat hij heel veel gaat spelen maar anderzijds ook de ruimte krijgt om rustig te wennen aan systeem, niveau, hogere intensiviteit etc. Je moet als PSV alleen zoveel in hem zien dat je hem blind durft op te stellen als Lang (weer eens) geblesseerd is. Want voor zo'n rol ga je hem halen. Niet als 4de buitenspeler.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Heerenveen moet niet de Excelsior gaan uithangen en gewoon 5 miljoen accepteren. Kunnen ze dat hele dorp weer een maand lang van voedsel van voorzien.
    11 Tinus
    Legende

Juancho wrote: 15 May 2024, 13:40

Dat ligt eraan in welke categorie PSV hem schaalt. Als 1 van de 3 A spelers vind ik dat geen gek bedrag, als we even 10 miljoenen aanhouden (beetje vergelijkbaar met Pepi). Je weet op voorhand dat hij heel veel gaat spelen maar anderzijds ook de ruimte krijgt om rustig te wennen aan systeem, niveau, hogere intensiviteit etc. Je moet als PSV alleen zoveel in hem zien dat je hem blind durft op te stellen als Lang (weer eens) geblesseerd is. Want voor zo'n rol ga je hem halen. Niet als 4de buitenspeler.
    Eens, maar voor die rol zoeken we nu geen linksbuiten met Lozano/Lang/Tillman al. Dus in die zin te duur voor zijn rol op dit moment.
    Juancho
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 15 May 2024, 14:08
    Juancho wrote: 15 May 2024, 13:40

Eens, maar voor die rol zoeken we nu geen linksbuiten met Lozano/Lang/Tillman al. Dus in die zin te duur voor zijn rol op dit moment.
    Dat weet ik nog niet zo zeker hoor. Ik denk dat je er van uit kan gaan dat Lang op links komt en als Lozano blijft, hij op rechts of de concurrentie aan moet met Baka/zijn vervanger). Het klopt dat Tillman er kan spelen, maar ik denk dat PSV hem vooral als 10 gaat zien. Anders is de interesse van PSV in Sahraoui ook niet echt te verklaren toch?
    Harminator
    Geselecteerd voor Oranje

Grasmat wrote: 15 May 2024, 14:03 Heerenveen moet niet de Excelsior gaan uithangen en gewoon 5 miljoen accepteren. Kunnen ze dat hele dorp weer een maand lang van voedsel van voorzien.
    Ik vind dat we bij dit soort spelers ook altijd met doorverkoop percentages of bonussen moeten werken zodat het risico niet volledig bij ons ligt.
    Ik vind dat andere clubs mest mogen verdienen maar over het algemeen mislukken de meeste spelers die naar PSav, Ajax of Feyenoord gaan toch.
    11 Tinus
    Legende

Juancho wrote: 15 May 2024, 14:19
    11 Tinus wrote: 15 May 2024, 14:08

Dat weet ik nog niet zo zeker hoor. Ik denk dat je er van uit kan gaan dat Lang op links komt en als Lozano blijft, hij op rechts of de concurrentie aan moet met Baka/zijn vervanger). Het klopt dat Tillman er kan spelen, maar ik denk dat PSV hem vooral als 10 gaat zien. Anders is de interesse van PSV in Sahraoui ook niet echt te verklaren toch?
    Ik hoop dat PSV TIllman als 10 ziet maar gedurende praktisch heel het seizoen is dat maar weinig gebleken. Ook als Lozano fit is speelt Tillman op links dus het is geen noodverband. Het heeft ook met Til te maken waar Bosz tevreden over lijkt.

En ik denk dat PSV nu gewoon 2 concrete vacatures heeft en dat is de RCV positie en de LV positie omdat het niet gelukt is om Vertessen te vervangen. Als Sahraoui pakweg 6 kost en Driouech 3 dan kun je een goed besluit nemen op basis van prijs/kwaliteit. Maar dat weet je alleen als je informeert.
    DonyellMalen
    Legende

11 Tinus wrote: 15 May 2024, 13:17Wilde 10 a 12 miljoen in de winter en lijkt me niet heel veel minder te zijn geworden. Dus interessante speler maar vrij prijzig.
    Klopt, maar bij prijzen van ca. 10 miljoen gok ik erop dat Earnie verder gaat kijken. Dit is hoogstwaarschijnlijk puur een gevalletje 'de eerst gelinkte spelers aan ons komen altijd uit de Eredivisie'.
    Persepolis
    Vedette

Harminator wrote: 15 May 2024, 14:22
    Ik vind dat andere clubs mest mogen verdienen
    Ik ben voor goed onderhandelen maar dit gaat wel ver hoor
    PeeJ
    Vaste waarde in elftal

Persepolis wrote: 15 May 2024, 14:51
    Harminator wrote: 15 May 2024, 14:22
    Ik vind dat andere clubs mest mogen verdienen
    Ik ben voor goed onderhandelen maar dit gaat wel ver hoor
    In Friesland kunnen ze vast wel wat mest gebruiken, toch?
    Harminator
    Geselecteerd voor Oranje

We blijven boeren hè.
    Olai
    Lid 2e elftal

In tegenstelling tot wat sommigen beweren, is PSV wel bereid om een aardige som neer te leggen. We zullen zien.
  • These users thanked the author Olai for the post (total 13):
    DonyellMalenDutch CowboyComeOnPSVHatseflatsSensationBossche bolTijn11 TinusNoosaAsterixSomeOneLeandroBonfimRen Höek
    Post Reply