Boven de 10m?
Osame Sahraoui
-
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik denk rond de 9 a 10 incl. Zou een prima bedrag zijn overigens.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ja. Ik denk dat men het liefste Driouech heeft gezien de prijs. Maar Earnie gaat daar niet de 4 meloenen voor betalen die Excelsior wilt. Zoiets vermoed ik. Wellicht dat psvmedium daar wat meer over kwijt kan.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Zeker met die laatste toevoeging is €8 miljoen nog veel. Ter vergelijking: Veerman haalden we voor €6 miljoen, had toen een langere contracttermijn die moest worden afgekocht, kwam n.b. als winterstopaankoop over en drukte veel meer zijn stempel op Heerenveen toen dan Sarahoui nu imo.
-
- Moderator
Ik geloof alleen niet dat we zoveel miljoenen stuk gaan slaan op een 4e buitenspeler, of het moet een half jaar acclimatiseren zijn en dan doorschuiven in de pikorde als opvolger van Lozano, ervan uitgaande dat hij in de winterstop gaat. Dat zou nog wel kunnen, maar dan moeten we het financieel wel heel breed hebben als je ook heel je verdediging nog moet gaan vervangen. Maar anders zou je toch eigenlijk zeggen dat Sahraoui in beeld is voor plek 1-3 en Driouech als 4e optie op de flank.
- Hatseflats
- Vedette
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Het zijn beide linksbuitens. Wellicht wordt de 4e optie dan een rechtsbuiten als Sahraoui komt? Geen idee. Laat Earnie maar lekker koken.Jwoeloe wrote: ↑15 May 2024, 23:26Ik geloof alleen niet dat we zoveel miljoenen stuk gaan slaan op een 4e buitenspeler, of het moet een half jaar acclimatiseren zijn en dan doorschuiven in de pikorde als opvolger van Lozano, ervan uitgaande dat hij in de winterstop gaat. Dat zou nog wel kunnen, maar dan moeten we het financieel wel heel breed hebben als je ook heel je verdediging nog moet gaan vervangen. Maar anders zou je toch eigenlijk zeggen dat Sahraoui in beeld is voor plek 1-3 en Driouech als 4e optie op de flank.
-
- Lid 2e elftal
Tot zoverre ik wat weet, staat dit los van Driouech. Binnen PSV willen ze meer opties op de vleugels hebben en Bosz heeft daar specifiek naar gevraagd. Bosz vergt fysiek veel van buitenspelers, plus blessuregevallen, vorm, etc. En ik verwacht niet dat Lozano en Bakayoko in september nog in Eindhoven voetballen.
- These users thanked the author Olai for the post (total 9):
- Heruone • DonyellMalen • zuidtribune • SKERLA • Dutch Cowboy • ComeOnPSV • Tijn • 11 Tinus • Ren Höek
- Maikel
- Site Admin
Gelukkig maar dat dit een Noor is dan.
-
- Legende
- DonyellMalen
- Legende
Wat wil je nou zeggen?
Hij speelt voor Noorwegen, dus je bent ‘m niet kwijt met de Afrika Cup oid. En ook voor deze jongens wordt grof geld betaald, zie Ziyech naar Chelsea voor 39 miljoen. Saibari gaat dat record nog verbreken.
Hij speelt voor Noorwegen, dus je bent ‘m niet kwijt met de Afrika Cup oid. En ook voor deze jongens wordt grof geld betaald, zie Ziyech naar Chelsea voor 39 miljoen. Saibari gaat dat record nog verbreken.
-
- Lid scoutingsteam
Nog een keer
Ze willen genoeg om de tekorten te kunnen dekken en te kunnen herinvesteren. Afgelopen was de winter was 6 miljoen niet voldoende. Ik denk dat 7/8 miljoen niet voldoende gaat zijn, zoveel geld gaat Heerenveen na dit seizoen niet binnenhalen met andere transfers.
Ik ben benieuwd zou zelf liever Driouech zien en een andere speler. Zie meer snelheid en diepte in zijn spel terwijl ook Sahraoui veel liever de bal in de voeten gespeeld krijgt.
Zou het niet kunnen dat Ernie Feyenoord een streek probeert te leveren, die ook geïnteresseerd zijn en dat de prijs omhoog wordt gedreven waarna Driouech voor een kleiner bedrag deze kant op komt.
Na wat Feyenoord die speler niet naar Excelsior liet gaat en Driouech niet bij ons kon gaan voetballen.
- ruuddevil
- Legende
Ze kunnen zoveel willen, maar wat Heerenveen nodig heeft daar heeft een kopende club geen boodschap aan. Het zal afhangen of er andere interesse is, maar als die beperkt is dan gaat de prijs echt wel zakken als het langer gaat duren. Zo ging het bij Veerman ook.
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
De transfer van Veerman was minutenwerk.
-
- Vaste waarde in elftal
Dt is het punt niet.
Het is een financieel risico om voor een Marokkaan grof geld te betalen, omdat de kans dat die spelers voor veel geld verkocht worden klein is. Met andere woorden, en even met een grove borstel: de markt is zo dat het financieel verstandiger is om 8 miljoen in een 19-jarige Savio te steken dan in een 19-jarige Sahraoui.DonyellMalen wrote: ↑16 May 2024, 00:41 Wat wil je nou zeggen?
-
- Meervoudig international
Dus je verwacht dat Lozano deze zomer al vertrekt!? Speelt daar al iets concreets dan? Het verhaal was dat hij in de winterstop zou gaan.Olai wrote: ↑15 May 2024, 23:56 Tot zoverre ik wat weet, staat dit los van Driouech. Binnen PSV willen ze meer opties op de vleugels hebben en Bosz heeft daar specifiek naar gevraagd. Bosz vergt fysiek veel van buitenspelers, plus blessuregevallen, vorm, etc. En ik verwacht niet dat Lozano en Bakayoko in september nog in Eindhoven voetballen.
Last edited by Noosa on 16 May 2024, 08:00, edited 1 time in total.
-
- Vedette