Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
ShovingNE2
Site Admin

Vermoed dat er fors betaald is, maar dat er strikte geheimhouding op ligt. Best wel gebruikelijk in deze situaties.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
mr.top
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
mr.top
Internationale topspeler

Op weg naar nr 26 wrote: 16 May 2024, 10:17
mr.top wrote: 16 May 2024, 10:04een schadevergoeding voor Sven Mislintat
Is die al bekend ?
Ik geloof niet dat er nog echt wordt doorgepakt op die zaak. Volgens mij laten ze het gewoon rusten en is ieders favoriete Duitser nu inmiddels druk aan het werk voor Borussia Dortmund

Edit: of wat ShovingNE2 hierboven zegt
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 16 May 2024, 10:20 Vermoed dat er fors betaald is, maar dat er strikte geheimhouding op ligt. Best wel gebruikelijk in deze situaties.
Mislintat is nooit gaan natrappen. Zie hem wel als een heer genoegen nemen met het salaris.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
basp89
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

mr.top wrote: 16 May 2024, 10:04
milansandro wrote: 16 May 2024, 09:21 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... r-uit.html
Maar, maar, maar..het is Godlike Henderson..
Wekenlang werd er geopperd door talloze media dat dit de transfer van het seizoen was..
Godlike Henda die neergestreken was als zijnde Zeus himself om de krijger ajax weer te reanimeren..
En nu kan het zomaar zijn dat Henda en ajax elkaar de rug toekeren?
Ik heb in dit topic altijd geroepen dat een schadevergoeding voor Sven Mislintat het hoogtepunt zou zijn van dit seizoen, maar misschien is deze snelle flitsscheiding nog veel leuker?
Ik vind het helemaal niet leuk. Henderson moet blijven.
These users thanked the author Franciscus for the post (total 2):
De RealistSWillykuiltje
De Realist
Internationale topspeler

Inderdaad. Nog een jaartje wijzen, opendraaien en schouderklopjes geven tegen een meer dan vorstelijk salaris
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Lente
Meervoudig international

Maar hoe zit dat met de belasting die Henderson moet betalen als hij terug naar Engeland wilt? Daar zaten toch nogal wat haken en ogen aan en dat ging hem toch om tientallen miljoenen euro's (of ponden) wat Henderson dan terug moet betalen? Het was te mooi om waar te zijn voor Ajax, hihi het kan verkeren, maar feit is gewoon dat Henderson overal aangeboden is bij letterlijk iedere club van enige statuur in Europa en alleen een Ajax in nood zo dom was om toe te happen. En precies wat iedereen zag aankomen gebeurt nu. Dat Henderson nu voorzichtig aan naar buiten gewerkt wordt door Ajax is aandoenlijk maar als dat Henderson geld gaat kosten gaat die daar natuurlijk nooit in mee. Op het moment dat hij zijn krabbel zette bij Ajax had die precies wat hij wilde en kwam zijn droomscenario uit. Nog meer dan dat zelfs, Henderson zette in op een tijdelijke huur maar Ajax was zo overtuigd dat ze hem zelfs een langdurig contract aanboden. Of dat Potter wel of niet voor de groep staat interesseert Henderson helemaal geen reet, die is alleen geïnteresseerd in z'n bankrekening en is alleen maar bezig met manieren te vinden hoe hij zijn oliedollars veilig kan stellen en uit de handen van de belasting kan houden. Ajax bood hem daar zelf een reikende hand toe en was veel te eager. Lang, Beuker en Kroes dachten een mooie sier te maken bij de buitenwacht maar dat pakt toch anders uit. Karma is a bitch. Ajax is voor Henderson niets meer dan een gebruiksvoorwerp wat je later weer weggooit als het zn dienst heeft gedaan.
These users thanked the author Lente for the post:
De Realist
Oh PSV wat je met me doet…
Heissenberrug
Internationale topspeler

En hoe hij dat shirt droeg hè?! Hij zou zelfs ons afschuwelijke uitshirt goed kunnen dragen.
These users thanked the author Heissenberrug for the post:
Balinho
ShovingNE2
Site Admin

Schijnt dat ze 7 miljard shirtjes hebben verkocht van Hendo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
VeresRivne
Vedette

Ajax heeft in de MLS trouwens de vervanger van Bergwijn op het oog, ongrijpbaar en zorgt voor diepgang!

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
VeresRivne
Vedette

ShovingNE2 wrote: 16 May 2024, 11:39 Schijnt dat ze 7 miljard shirtjes hebben verkocht van Hendo.
Klopt, gemiddeld een per persoon van de wereldbevolking, ik zou maar niet in de kledingkast van je vrouw kijken als ik jou was!
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
DonyellMalen
Legende

De Realist
Internationale topspeler

Ik krijg daar een beetje Justin Kluivert vibes van, die zou toch blijven tot Getafe eens een keertje kampioen zou worden?

Trouwens ook lekker open deuren in trappen: ik vind dat ik er ook niet alles uit heb gehaald dit jaar dus daar baal ik van.
Ja dat had je misschien ook tijdens het seizoen al kunnen constateren als dat zo was? Maar misschien ligt jouw plafond ook gewoon niet zo hoog als ze jou bij die criminele organisatie willen laten geloven?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje

Misschien kunnen ze een oefenduel plannen in de zomer tegen PSV O9, dan kan Branco ook een keer roepen dat hij bijna van PSV heeft gewonnen.
Ardbeg
Mister PSV

Wat een lul.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik snap het niet. Als je PSV fan bent dan zeg je dit soort dingen niet. Maar goed, deze drol is dom genoeg om dat shirt ook echt daadwerkelijk te dragen, dan is dit eigenlijk geen verrassing.
These users thanked the author RIO for the post (total 3):
ArdbegGrasmatDe Realist
Doldenaar
Regelmatige invaller

Verhouding praten/presteren is bij Vd Boomen een beetje scheef.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Vooral bijzonder dat een speler gaat vertellen dat er twee a drie ervaren spelers bij moeten komen. Is Breedtepass-Branco stiekem de TD geworden?
Standbeeld
Mister PSV

Wat een gezeik op Branco. Wat moet hij dan zeggen? Hij geeft gewoon rustig antwoord op vragen. Als Ajax morgen met 2mln per jaar op de stoep staat bij een van de leden hier dan weten ze ook niet hoe snel ze moeten tekenen. Branco blijft gewoon een PSV-fan. Ik kan bepaalde zaken echt wel los van elkaar zien hoor.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
JoJo
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Standbeeld wrote: 16 May 2024, 15:07 Wat een gezeik op Branco. Wat moet hij dan zeggen? Hij geeft gewoon rustig antwoord op vragen. Als Ajax morgen met 2mln per jaar op de stoep staat bij een van de leden hier dan weten ze ook niet hoe snel ze moeten tekenen . Branco blijft gewoon een PSV-fan. Ik kan bepaalde zaken echt wel los van elkaar zien hoor.
Ho, ho, ho.... nu ga je een grens over.
Asterix
Meervoudig international

Standbeeld wrote: 16 May 2024, 15:07 Wat een gezeik op Branco. Wat moet hij dan zeggen? Hij geeft gewoon rustig antwoord op vragen. Als Ajax morgen met 2mln per jaar op de stoep staat bij een van de leden hier dan weten ze ook niet hoe snel ze moeten tekenen. Branco blijft gewoon een PSV-fan. Ik kan bepaalde zaken echt wel los van elkaar zien hoor.
Ajacieden moeten gewoon hun bakkes houden. En ajax is kut.
Ich liebe gegenpressung
Standbeeld
Mister PSV

Asterix wrote: 16 May 2024, 15:19
Standbeeld wrote: 16 May 2024, 15:07 Wat een gezeik op Branco. Wat moet hij dan zeggen? Hij geeft gewoon rustig antwoord op vragen. Als Ajax morgen met 2mln per jaar op de stoep staat bij een van de leden hier dan weten ze ook niet hoe snel ze moeten tekenen. Branco blijft gewoon een PSV-fan. Ik kan bepaalde zaken echt wel los van elkaar zien hoor.
Ach, Noa Lang is ook een Ajacied. Branco is een PSV-fan. Hendrix speelde bij Feyenoord en woonde nog in Eindhoven. Die gasten proberen ook maar het maximale uit hun carrière te halen. Het blijft werk.
Armada
Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 16 May 2024, 15:25
Asterix wrote: 16 May 2024, 15:19

Ach, Noa Lang is ook een Ajacied. Branco is een PSV-fan. Hendrix speelde bij Feyenoord en woonde nog in Eindhoven. Die gasten proberen ook maar het maximale uit hun carrière te halen. Het blijft werk.
Supporter zijn is zelfkastijding met af en toe een snoepje om het vol te houden.
Speler zijn is veel grote zakken snoep en af en toe jezelf echt pijn doen.

Gechargeerd, ja. Maar in heel veel gevallen klopt het best aardig.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Standbeeld wrote: 16 May 2024, 15:07 Branco blijft gewoon een PSV-fan.
PSV fans spelen niet voor ajax
These users thanked the author Grasmat for the post (total 4):
ArdbegVanthaman18RIOCaptain(C)
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje

Als ik voor 2mln per jaar bij Ajax kan tekenen, zijn er vast nog 100 andere clubs geïnteresseerd waar ik hetzelfde zou kunnen krijgen. Dus nee, die stelling is nooit zo sterk.
Standbeeld
Mister PSV

RPSV94 wrote: 16 May 2024, 15:51
Als ik voor 2mln per jaar bij Ajax kan tekenen, zijn er vast nog 100 andere clubs geïnteresseerd waar ik hetzelfde zou kunnen krijgen. Dus nee, die stelling is nooit zo sterk.
Tsja, toen Branco in de jeugd door ajax werd gescout heeft zijn familie PSV gesmeekt om hem erbij te nemen. Wilden ze niet bij PSV. Dan houdt het op. PSV was ook afgelopen zomer niet geïnteresseerd. Dan houdt het op.
Locked