Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 Apr 2021, 13:26 En nogmaals. Waarom komt hij te spelen? Er is geen plek voor hem en ook geen plek voor zijn achterlijke gedrag.
Het is dan een halve tien. Daar staat Gotze al.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zahavi
Gakpo Gotze Berghuis
Propper Sangaré

Ik zou er voor tekenen. Afwisselend met Madueke. Back-ups Romero, Vertessen, Thomas, Mauro. In de breedte mag wel wat veranderen nog.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 Apr 2021, 13:26 En nogmaals. Waarom komt hij te spelen? Er is geen plek voor hem en ook geen plek voor zijn achterlijke gedrag.
Als er geen plek voor hem is, dan was er al nooit plek voor Ihattaren. En we weten allemaal dat een normale Mo zou spelen.

Die kritiek op hem vind ik ook zo hypocriet. Zo vaak als hij de punten heeft gered voor ze. Nu een keertje niet. Dat kan.

Wat ik al eerder heb benoemd: je moet echt 1,5 basisteam hebben om potten te breken. Minimaal 16 spelers die je zonder na te denken in de basis zou zetten.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En wat gaat er gebeuren als Berghuis op de bank beland? Dan gaat ie weer als een kleine bitch om zich heen schoppen en slaan. No thanks. Er is overigens ook geen plek meer voor Ihattaren.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als PSV Berghuis zou halen, dan krijg je een situatie als bij Ajax met Neres. Je hebt daar Antony, Haller, Tadic en Neres die moeten strijden om 3 plekken. Je kan het op 2 manieren uitleggen: ''Je krijgt zo een kwalitatief brede selectie'' of ''Er is geen plek en hij gaat talent in de weg lopen''. Voor beide argumenten valt iets te zeggen. Met Propper en een ervaren CV erbij moeten we ook blijven opletten dat we plots een team vol met oudere jongens creëren. Transfer gaat er echter nooit komen, omdat veel spelers (Berghuis ook) gewoon bang zijn voor de reactie van de fans die nog wel eens bijzonder heftig kan zijn als iemand overstapt. We hebben in onze eigen ploeg iemand die daar niet zo bang voor is en er flink op los flirt met Ajax...
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met Berghuis haal je een 1 op 1 vervanger voor Mo. En als hij zich kon gedragen, had hij natuurlijk wel gespeeld.

Zelfs al spelen we EL komend seizoen, dan ga je dus weer dat waardeloze donderdag-zondag ritme krijgen. Dan moet je zondag gewoon frisse kwaliteit kunnen brengen. Met zoveel wedstrijden gaat iedereen spelen, dat heeft Schmidt nu ook wel bewezen met al die spelers die hij heeft gebruikt.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 28 Apr 2021, 13:39 Met Berghuis haal je een 1 op 1 vervanger voor Mo
Een bankzitter dus?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 Apr 2021, 13:35 En wat gaat er gebeuren als Berghuis op de bank beland? Dan gaat ie weer als een kleine bitch om zich heen schoppen en slaan.
Direct een 4 pagina's groot interview in de Telegraaf en VI dat hij de grootste fout van zijn leven heeft gemaakt door naar PSV te komen. Dat de trainer een tactisch onbenul is en dat zijn medespelers er geen flikker van kunnen. De grote onbegrepen artiest. Daags daarvoor was hij van de training af gestuurd omdat hij met een vliegende tackle op een assistent trainer in kwam vliegen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 28 Apr 2021, 12:38 Ze willen het contract verlengen, dus ze denken dat ze dat wel kunnen.

Daarnaast is Berghuis doodsbang voor het legioen, één van de redenen waarom het eerder naar PSV niet doorging.
Niet de echte reden.
Van Bommel wilde hem niet bij de selectie. Daarom ging het uiteindelijk niet door.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Siemen wrote: 28 Apr 2021, 13:31 Zahavi
Gakpo Gotze Berghuis
Propper Sangaré

Ik zou er voor tekenen. Afwisselend met Madueke. Back-ups Romero, Vertessen, Thomas, Mauro. In de breedte mag wel wat veranderen nog.
Van deze zes heb je dan precies vier spelers zonder enige restwaarde en één waarvan nog onduidelijk is hoeveel hij uiteindelijk kan gaan opleveren. Nein danke, Madueke de kans geven op die positie (of voorin naast Zahavi), een veel goedkopere, ervaren backup oppikken en eventueel vanuit de jeugd Vertessen meer speeltijd geven en/of iemand anders laten doorstromen. Ook op de middellange termijn moet je hier kapitaal of groeibriljanten (kunnen) hebben staan.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Weet overigens wel honderd procent zeker dat ,ALS PSV nu zou aankloppen bij kamp Berghuis dat hij zijn spullen pakt en naar ons komt. Of PSV dat moet willen is natuurlijk het tweede. Moeten we niet vrezen dat er dan teveel kapiteins op het schip komen? : Zahavi, Gotze, Berghuis. En dan nog los van een eventuele CV die misschien ook wel zeer ervaren is. Propper houdt zich op de vlakte denk ik. Ben echter eerder bang dat het binnen de selectie met een Berghuis erbij niet goed gaat lopen.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 28 Apr 2021, 13:41 Direct een 4 pagina's groot interview in de Telegraaf en VI dat hij de grootste fout van zijn leven heeft gemaakt door naar PSV te komen. Dat de trainer een tactisch onbenul is en dat zijn medespelers er geen flikker van kunnen. De grote onbegrepen artiest. Daags daarvoor was hij van de training af gestuurd omdat hij met een vliegende tackle op een assistent trainer in kwam vliegen.
Dit verhaal gaat bijna helemaal op voor een andere speler. Alleen was de tackle een scheldpartij en een forse klap richting een assistent trainer en hebben die dombo's van de Televaag dit gemist.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 28 Apr 2021, 13:41
Ardbeg wrote: 28 Apr 2021, 13:35 En wat gaat er gebeuren als Berghuis op de bank beland? Dan gaat ie weer als een kleine bitch om zich heen schoppen en slaan.
Direct een 4 pagina's groot interview in de Telegraaf en VI dat hij de grootste fout van zijn leven heeft gemaakt door naar PSV te komen. Dat de trainer een tactisch onbenul is en dat zijn medespelers er geen flikker van kunnen. De grote onbegrepen artiest. Daags daarvoor was hij van de training af gestuurd omdat hij met een vliegende tackle op een assistent trainer in kwam vliegen.
Zijn er bij VI nog journalisten te vinden die 4 pagina's kunnen vullen met één artikel?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Berghuis die elke keer als dat hij achter z'n man aan moet lopen hem doormidden zaagt, lijkt me inderdaad echt de ideale combinatie in een pressingsysteem van R. Schmidt.

Verder wel een uitstekende speler uiteraard.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Bes1987
Bankzitter
Posts: 247
Joined: 05 Apr 2021, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ailon wrote: 28 Apr 2021, 13:42
ShovingNE2 wrote: 28 Apr 2021, 12:38 Ze willen het contract verlengen, dus ze denken dat ze dat wel kunnen.

Daarnaast is Berghuis doodsbang voor het legioen, één van de redenen waarom het eerder naar PSV niet doorging.
Niet de echte reden.
Van Bommel wilde hem niet bij de selectie. Daarom ging het uiteindelijk niet door.
Meende destijds in de media te hebben gelezen dat van Bommel hem juist perse wilde, maar dat de Jong meer als 10 miljoen teveel vond?
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Berghuis zie ik echt totaal geen brood in, is al veel te groot gemaakt bij Feyenoord en zelfs op die fluwelen kussens is meneer al om de haverklap frusti. Lijkt me echt niks voor PSV en al helemaal niet voor het systeem-Schmidt wat valt of staat bij aan- of afwezigheid van ijzeren teamdiscipline.

Een paar jaar geleden was het nog een geinig idee maar ik mag toch hopen dat iedereen bij PSV intussen ruimschoots heeft doorgeschakeld.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ailon wrote: 28 Apr 2021, 13:49
ShovingNE2 wrote: 28 Apr 2021, 13:41 Direct een 4 pagina's groot interview in de Telegraaf en VI dat hij de grootste fout van zijn leven heeft gemaakt door naar PSV te komen. Dat de trainer een tactisch onbenul is en dat zijn medespelers er geen flikker van kunnen. De grote onbegrepen artiest. Daags daarvoor was hij van de training af gestuurd omdat hij met een vliegende tackle op een assistent trainer in kwam vliegen.
Dit verhaal gaat bijna helemaal op voor een andere speler. Alleen was de tackle een scheldpartij en een forse klap richting een assistent trainer en hebben die dombo's van de Televaag dit gemist.
Van een PSV speler dit seizoen? Ben erg benieuwd, mag ook via PM als je het liever niet openbaar deelt.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bes1987 wrote: 28 Apr 2021, 14:12
Ailon wrote: 28 Apr 2021, 13:42
Niet de echte reden.
Van Bommel wilde hem niet bij de selectie. Daarom ging het uiteindelijk niet door.
Meende destijds in de media te hebben gelezen dat van Bommel hem juist perse wilde, maar dat de Jong meer als 10 miljoen teveel vond?
Kan me dat eerlijk gezegd niet herinneren.
Bij mijn beste weten lag toen van Bommel dwars. En dat is mij onlangs nog 'n keer bevestigd.
Berghuis had destijds al een mondeling accoord met PSV.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vond Berghuis 2 jaar geleden echt wel een prima idee en ik dacht juist dat die uit de koker van v Bommel kwam. Nu is het natuurlijk waanzin om te denken dat we Berghuis nodig hebben. Ik zie ook nog steeds opstellingen 4-3-3 en 4-2-3-1 voorbij komen waarbij ik me dan afvraag of er iemand wel weet in wat voor situatie we zitten. We hebben een trainer die een manier van voetballen heeft en er niet van af wijkt, ons technisch beleid is compleet afgestemd op deze trainer en zijn idee. We zijn all-in gegaan met aankopen, contract verlengingen en zelfs verkopen en die weg die we zijn ingeslagen moeten we bewandelen.

We hebben Drommel al toegevoegd en alle signalen staan op groen om Pröpper ook binnen te hengelen. Heeft iemand een idee hoeveel spelers we dan al hebben? 30!x. Natuurlijk is er een kans dat Luckassen Doan Bruma en Ihattaren weg gaan en natuurlijk zou het goed zijn voor de verversing van de groep dat Dumfries Rosario en Malen eventueel een stap maken maar daar kan PSV op dit moment nog niet veel mee doen. Het salarishuis is niet oneindig lijkt me.

Ik zou het grootste gedeelte wat PSV nu aan financiële middelen heeft en gaat krijgen vooral spenderen aan het tijdperk na Schmidt. Want stel Schmidt gaat over een jaar weg dan moet er wel echt veel gebeuren om alles weer op niveau te krijgen. Nu hebben we een Götze en een Zahavi, die volgend jaar geen knoop opleveren maar wel 2 lege plekken achter laten in de opstelling. En wellicht moet je dan ook een Mvogo, Teze, Boscagli of Gakpo gaan vervangen. Dus dan heb je weer een complete renovatie nodig.

Zeker aanvallend, en met Pröpper erbij op het middenveld, hebben we niet eens ruimte om aankopen op te stellen. Zolang Malen niet weg gaat hebben we 5 basiswaardige spelers voor 4 posities. Je wilt eigenlijk geen van de 5 op de bank zetten, laat staan dat je er elke wedstrijd 2 op de bank moet zetten. En ik sluit niet uit dat Pröpper ook voor die positie op halftien in aanmerking komt. Wanneer en waar moet Berghuis dan bv in godsnaam spelen? Of een andere topaankoop.

Nu snel spelers lozen please. Van Ginkel wellicht vastleggen en wat contracten verlengen.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijn wrote: 28 Apr 2021, 14:19
Ailon wrote: 28 Apr 2021, 13:49
Dit verhaal gaat bijna helemaal op voor een andere speler. Alleen was de tackle een scheldpartij en een forse klap richting een assistent trainer en hebben die dombo's van de Televaag dit gemist.
Van een PSV speler dit seizoen? Ben erg benieuwd, mag ook via PM als je het liever niet openbaar deelt.
Ok
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Bes1987
Bankzitter
Posts: 247
Joined: 05 Apr 2021, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ailon wrote: 28 Apr 2021, 14:21
Bes1987 wrote: 28 Apr 2021, 14:12

Meende destijds in de media te hebben gelezen dat van Bommel hem juist perse wilde, maar dat de Jong meer als 10 miljoen teveel vond?
Kan me dat eerlijk gezegd niet herinneren.
Bij mijn beste weten lag toen van Bommel dwars. En dat is mij onlangs nog 'n keer bevestigd.
Berghuis had destijds al een mondeling accoord met PSV.
had nog even gekeken, Rik Elfrink heeft dat aangegeven. Niet dat het verder uitmaakt :)

https://www.psvfans.nl/nieuws/hoofdnieu ... er-te-duur

Van mij hoeft hij nu ook niet te komen. Goede speler maar om de zoveel tijd knapt er iets bij hem.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bes1987 wrote: 28 Apr 2021, 14:24
Ailon wrote: 28 Apr 2021, 14:21
Kan me dat eerlijk gezegd niet herinneren.
Bij mijn beste weten lag toen van Bommel dwars. En dat is mij onlangs nog 'n keer bevestigd.
Berghuis had destijds al een mondeling accoord met PSV.
had nog even gekeken, Rik Elfrink heeft dat aangegeven. Niet dat het verder uitmaakt :)

https://www.psvfans.nl/nieuws/hoofdnieu ... er-te-duur

Van mij hoeft hij nu ook niet te komen. Goede speler maar om de zoveel tijd knapt er iets bij hem.
Thanks.
Mijn info is dus anders. En het is niet ongebruikelijk dat PSV in de media een verklaring afgeeft waarbij niemand geschaad wordt bij onverwacht afketsen van een transfer.
Aannemende dat het verhaal van Elfrink zou kloppen, heeft van Bommel dus achteraf "second thoughts" gehad, want Berghuis had dus al een mondeling accoord.
Overigens kwam dat verhaal van Elfrink vrij laat naar buiten. Zo ongeveer op de ontsladg-dag van van Bommel.
Maar inderdaad, maakt verder ook niet uit.
Ben wel benieuwd of Berghuis nog wel wil als PSV voor hem weer opnieuw in de markt is.
Last edited by Ailon on 28 Apr 2021, 14:40, edited 1 time in total.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV is niet meer in de markt voor hem. Het is raar dat vBommel second thoughts had want notabene aangedragen door vBommel nadat Robben niet wilde. Uiteindelijk Doan.
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor maximaal 5 miljoen zie ik Berghuis graag komen, mits hij accepteert dat hij ook genoeg minuten vanaf de bank zal moeten toekijken.

Omdat ik zowel de 5 miljoen als de aanvullende voorwaarde weinig kans geef, zeg ik: geen Berghuis aub.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 28 Apr 2021, 14:38 PSV is niet meer in de markt voor hem.
Neem ik onmiddellijk aan. Ik hoor de naam Berghuis ook niet meer rondgaan op dit moment.
Dat van Bommel uiteindelijk de zaak liet klappen was voor mij ook een verrassing. Leek mij wel een "van Bommel speler".
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Locked