De Roon is toch ook langdurig uitgeschakeld? En Wijnaldum, Bergwijn, Bijlow. Wat een schande.
Geen Teze, Zirkzee, Summerville.
Fuck you rooie dikkop!
Het Nederlands Elftal
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Het is een voorselectie voor een eindtoernooi en huidige vorm zou de bepalende factor moeten zijn. Teze heeft gewoon een beter seizoen dan Geertruida. Ik vind het dan eigenlijk inderdaad grenzend aan schandalig als Teze er niet eens bij zit, ook al is het voor de derde keus RB/tweede keus RCV.
Ik vind ook dat Til, op basis van vorm en op wat hij kan toevoegen, een uitverkiezing minstens net zo veel verdiend dan Quinten Timber. Ik denk dat Quinten Timber uiteindelijk een van de vier afvallers gaat zijn (en dat Til dat ook waarschijnlijk zou moeten zijn), maar het punt blijft.
De uitverkiezing van Bijlow hoeven we natuurlijk niet over te beginnen. Die is gewoon belachelijk, helaas denk ik met die beroepsidioot als trainer dat hij ook nog tussen de palen staat ook.
Bergwijn is ook natuurlijk idioot. Die heeft in 2024 evenveel Feyenoorders op het achterhoofd geslagen als dat hij goede wedstrijden heeft gespeeld.
Brobbey kan ik nog inkomen, niet omdat ik Brobbey een wereldvoetballer vind, maar met Luuk die zich niet beschikbaar heeft gestelt en een geblesseerde Zirkzee blijven daar te weinig smaken over. Al zou je kunnen zeggen dat je met Xavi, Memphis, Gakpo, Weghorst en Malen die voorste 2 posities al redelijk goed bezet hebt.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Niets.
Net als in 4-4-2, 4-3-3, 3-4-3, 3-5-2, 5-4-1, 4-5-1, 4-2-4, 3-3-4 en 6-3-1.
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- SKERLA
- Legende
Vlak naast jouw vraagteken!
- Hatseflats
- Vedette
- SKERLA
- Legende
- Standbeeld
- Mister PSV
Waar is de favoriet van Voetballeed? De man die gemaakt is voor de Real en Barcas van deze wereld? Het supertalent?
-
- Nationale topspeler
Zat er niet ver vandaan.
Olij, Blind, Bergwijn en Q. Timber mogen er van mij af. En dan graag zo gaan spelen, dan zie ik het nog wel leuk worden...
- Ren Höek
- Vedette
Geertruida was de betere speler, maar gedurende dit seizoen heeft Teze aangetoond nog beter te zijn.
Qua type speler hebben ze hetzelfde profiel, het zou dan ook logischer zijn om ze allebei te selecteren voor Oranje. Of ze allebei niet.
Het enige dat Geertruida voor heeft op Teze is dat hij vaker in Oranje heeft gespeeld.
Qua type speler hebben ze hetzelfde profiel, het zou dan ook logischer zijn om ze allebei te selecteren voor Oranje. Of ze allebei niet.
Het enige dat Geertruida voor heeft op Teze is dat hij vaker in Oranje heeft gespeeld.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik zie genoeg mogelijkheden om met 433 dit EK te spelen met het doel leuk mee doen en zien waar het schip strandt. Beter dan weer die gekke onnatuurlijke formaties waar spelers op een positie spelen waar ze heel het jaar niet spelen met ook al een andere trainer en andere medespelers.
Het was altijd een excuus om met 5 verdedigers te spelen omdat we geen goede verdedigers hadden maar dat kun je tegenwoordig toch niet meer zeggen. Er zijn maar heel weinig landen die betere verdedigers hebben dan wij tegenwoordig. Daarnaast spelen teams steeds minder aanvallend tegen ons omdat het interland voetbal vooral gericht is op geen tegengoals krijgen dus ik zou zeggen dat je juist meer kans hebt als je wel vanuit je principes goals probeert te maken in een 433.
Natuurlijk, we missen ook wel iets om écht mee te doen om de prijzen maar dat missen we in elk systeem. Ik zou dan liever een Bosz wensen die gewoon de beste speler opstelt per positie en dan zien we het wel. Gakpo is een linksbuiten van 50 miljoen, Depay is gewoon een prima spits in Oranje en Xavi/Malen kunnen beide prima van rechts spelen en zijn nog verschillend qua smaakje. We hebben met Blind een aanvallende linksback die goed is in de passing, vd Ven is een snelle meer verdedigende back als hij die rol heeft en Ake is gewoon een allrounder die op het niveau van City makkelijk overeind blijft. Je hebt Dumfries die super aanvallend is of Geertruida die defensief heel stabiel is. Je hebt Schouten om vanuit achteruit aan voetbal toe te komen of een Reijnders als box to box speler. Er is zooooooveel keuze en er is amper een speler die er bovenuit steekt.
Keeper boeit me niet, Dumfries, De Ligt, Van Dijk, Ake, Schouten, Frenkie, Reijnders, Xavi, Depay, Gakpo. Dan heb je buiten Schouten en de keeper op elke positie een speler die bij de Europese (sub)top speelt. Wat is er nou in godsnaam mis met die 11 spelers in die samenstelling waarbij je denkt oh nee dit kan echt niet op een EK? We spelen tegen Frankrijk en die ontlopen we daarna tot de finale. Voor welk ander team ben je in godsnaam bang? Het zijn allemaal 50/50 of 40/60 wedstrijden die je kunt winnen of verliezen dus maak er gewoon iets leuks van ipv dit wat het nu gaat worden met 5-2-1-2.
Het was altijd een excuus om met 5 verdedigers te spelen omdat we geen goede verdedigers hadden maar dat kun je tegenwoordig toch niet meer zeggen. Er zijn maar heel weinig landen die betere verdedigers hebben dan wij tegenwoordig. Daarnaast spelen teams steeds minder aanvallend tegen ons omdat het interland voetbal vooral gericht is op geen tegengoals krijgen dus ik zou zeggen dat je juist meer kans hebt als je wel vanuit je principes goals probeert te maken in een 433.
Natuurlijk, we missen ook wel iets om écht mee te doen om de prijzen maar dat missen we in elk systeem. Ik zou dan liever een Bosz wensen die gewoon de beste speler opstelt per positie en dan zien we het wel. Gakpo is een linksbuiten van 50 miljoen, Depay is gewoon een prima spits in Oranje en Xavi/Malen kunnen beide prima van rechts spelen en zijn nog verschillend qua smaakje. We hebben met Blind een aanvallende linksback die goed is in de passing, vd Ven is een snelle meer verdedigende back als hij die rol heeft en Ake is gewoon een allrounder die op het niveau van City makkelijk overeind blijft. Je hebt Dumfries die super aanvallend is of Geertruida die defensief heel stabiel is. Je hebt Schouten om vanuit achteruit aan voetbal toe te komen of een Reijnders als box to box speler. Er is zooooooveel keuze en er is amper een speler die er bovenuit steekt.
Keeper boeit me niet, Dumfries, De Ligt, Van Dijk, Ake, Schouten, Frenkie, Reijnders, Xavi, Depay, Gakpo. Dan heb je buiten Schouten en de keeper op elke positie een speler die bij de Europese (sub)top speelt. Wat is er nou in godsnaam mis met die 11 spelers in die samenstelling waarbij je denkt oh nee dit kan echt niet op een EK? We spelen tegen Frankrijk en die ontlopen we daarna tot de finale. Voor welk ander team ben je in godsnaam bang? Het zijn allemaal 50/50 of 40/60 wedstrijden die je kunt winnen of verliezen dus maak er gewoon iets leuks van ipv dit wat het nu gaat worden met 5-2-1-2.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 3):
- Heya Hallvar • Batsu • Tijn
-
- Ballenjongen
Voor mij is er niet zo heel veel op die voorselectie aan te merken als je bedenkt dat Hartman, Lang, Wieffer, Zirkzee en J. Timber kennelijk nog te geblesseerd zijn.
Alleen had ik Summerville in plaats van Bergwijn gekozen.
Ik snap dat andere spelers, zoals Teze, Hato, van Hecke, Matusiwa, Stengs, Taylor, Til, Dallinga, Berghuis en Kluivert, (net) buiten de boot vallen.
De Roon zal nog wel afvallen gezien zijn blessure en van mij mogen verder Bijlow, Blind en Wijnaldum nog wel thuisblijven.
Al met al prima selectie, veel beter hebben we gewoon niet. Poulefase door, daarna snel uitgeschakeld.
Alleen had ik Summerville in plaats van Bergwijn gekozen.
Ik snap dat andere spelers, zoals Teze, Hato, van Hecke, Matusiwa, Stengs, Taylor, Til, Dallinga, Berghuis en Kluivert, (net) buiten de boot vallen.
De Roon zal nog wel afvallen gezien zijn blessure en van mij mogen verder Bijlow, Blind en Wijnaldum nog wel thuisblijven.
Al met al prima selectie, veel beter hebben we gewoon niet. Poulefase door, daarna snel uitgeschakeld.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Ik zou gaan voor 433 met de punt naar achteren en voetbal vanuit het middenveld. Dat 532 systeem is een gedrocht waar Oranje alleen maar kwetsbaarder van gaat voetballen, omdat er meer druk op de verdediging komt. Dat we dan top CVs hebben heeft m.i. niet aangetoond dat we daardoor minder snel doelpunten tegen krijgen.
----------Verbruggen----------
Dumfries - De Ligt - Van Dijk - Ake
----------F. de Jong---------
---Veerman---Reijnders---
Malen----Memphis----Gakpo
Backups/andere opties:
GK: Flekken, keeper #3
RB: Geertruida, Frimpong
CV: Ake, Geertruida, Van de Ven, De Vrij
LB: Maatsen, Van de Ven
CVM: Schouten
CM: Koopmeiners, Schouten, Gravenberch, Timber, Xavi
RW: Xavi, Frimpong, Gakpo, Bergwijn
LW: Malen, Xavi, Memphis, Bergwijn
Spits: Weghorst, Gakpo, Brobbey
Dit zijn exact 26 spelers.
Lekker via het middenveld opbouwen, waar veel voetbal in zit. Juist met een CVM spelen om de balans te bewaken. We zijn op CVM ook beter bezet dan op een dedicated AM positie, waar Xavi nog niet geleverd heeft en we verder geen spelers hebben die daar hoofdzakelijk spelen. Opbouwen via De Jong en verder via Veerman en Reijnders. Veerman is de spelmaker met de lange bal en steekpass, terwijl Reijnders als een soort box to box spelers runs naar voren maakt. Met Veerman en Reijnders heb je ook goede aanvoer voor de aanvallers en beide spelers hebben een goed schot uit de tweede lijn. Memphis als inzakkende spits met de twee beste vleugelaanvallers die Oranje heeft op de flanken. Laat dit op elkaar inspelen en er staat best een heel behoorlijk team hoor, met nog opties vanaf de bank.
----------Verbruggen----------
Dumfries - De Ligt - Van Dijk - Ake
----------F. de Jong---------
---Veerman---Reijnders---
Malen----Memphis----Gakpo
Backups/andere opties:
GK: Flekken, keeper #3
RB: Geertruida, Frimpong
CV: Ake, Geertruida, Van de Ven, De Vrij
LB: Maatsen, Van de Ven
CVM: Schouten
CM: Koopmeiners, Schouten, Gravenberch, Timber, Xavi
RW: Xavi, Frimpong, Gakpo, Bergwijn
LW: Malen, Xavi, Memphis, Bergwijn
Spits: Weghorst, Gakpo, Brobbey
Dit zijn exact 26 spelers.
Lekker via het middenveld opbouwen, waar veel voetbal in zit. Juist met een CVM spelen om de balans te bewaken. We zijn op CVM ook beter bezet dan op een dedicated AM positie, waar Xavi nog niet geleverd heeft en we verder geen spelers hebben die daar hoofdzakelijk spelen. Opbouwen via De Jong en verder via Veerman en Reijnders. Veerman is de spelmaker met de lange bal en steekpass, terwijl Reijnders als een soort box to box spelers runs naar voren maakt. Met Veerman en Reijnders heb je ook goede aanvoer voor de aanvallers en beide spelers hebben een goed schot uit de tweede lijn. Memphis als inzakkende spits met de twee beste vleugelaanvallers die Oranje heeft op de flanken. Laat dit op elkaar inspelen en er staat best een heel behoorlijk team hoor, met nog opties vanaf de bank.
- Trixm
- Vedette
Bergwijn is ook wel te verklaren, liep als een trein in met Memphis, dus dat snap ik wel. Bergwijn heeft qua statistieken ook helemaal geen dramatisch jaar, heel ajax oogt alleen log en inspiratieloos. Dat ligt mijn inziens meer aan het middenveld en verdediging dan aan de aanval.
Saibari is underrated.
- DonyellMalen
- Legende
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Dumfries - v.d.Ven- van Dijk - De Ligt - Aké
Reijnders - De Jong - Koopmeiners
Malen - Gakpo
Diego Depay was dramatisch op de laatste toernooien, die zou ik niet opstellen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Eens, maar frenkiefapper de ballerina was dat ook.
Verbruggen Frimpong - v.d.Ven- van Dijk - Aké Schouten Reijnders - Veerman - Koopmeiners Malen - Gakpo