Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Houden zo.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nog steeds benieuwd naar wie er op de afgelopen deadline Day klaar zou staan als Baumgartl getekend had bij Fulham. Ik hoorde meerdere keren de naam van Martins Indi rond zingen, omdat hij op die zelfde dag plots naar AZ ging. Gaan ook geluiden over een huur speler uit een van de oostbloklanden. Is deze naam eigenlijk al ooit boven tafel gekomen?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 28 Apr 2021, 14:51 Nog steeds benieuwd naar wie er op de afgelopen deadline Day klaar zou staan als Baumgartl getekend had bij Fulham. Ik hoorde meerdere keren de naam van Martins Indi rond zingen, omdat hij op die zelfde dag plots naar AZ ging. Gaan ook geluiden over een huur speler uit een van de oostbloklanden. Is deze naam eigenlijk al ooit boven tafel gekomen?
Dynamo Kiev.
Red Star Belgrade.
Shakhtar Donetsk.
Lokomotiv Moscow.
Sparta Prague.
Zenit St Petersburg.

Moeten we dan ongeveer aan deze namen denken? Welke verdediger zou dat kunnen zijn..Doet me trouwens denken aan het feit dat Nicolas Lombaerts ook nog in het verleden aan ons gelinkt werd. Waar las je dat [mention]OnsPSV[/mention] ?
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijdens een premium q&a van Telegraaf volgens mij werd gevraagd naar vragen, en toen vroeg iemand wie die verdediger dus geweest zou zijn? Toen was de reactie van of Jongmans of redactie dat het om een oostblokker zou gaan. Martins Indi las ik op twitter en op dit forum meermaals.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 28 Apr 2021, 15:03 Tijdens een premium q&a van Telegraaf volgens mij werd gevraagd naar vragen, en toen vroeg iemand wie die verdediger dus geweest zou zijn? Toen was de reactie van of Jongmans of redactie dat het om een oostblokker zou gaan. Martins Indi las ik op twitter en op dit forum meermaals.
Zou me niet verbazen als het om Dejan Lovren ging. Die ging in die tijd van Liverpool naar Zenit.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat Berghuis toevoegen aan de selectie een recipe for disaster is. Bij Feyenoord is hij het mannetje, maar bij PSV is Berghuis eerder een gemiddelde speler die qua talent niet bijzonder zou opvallen. Vraag me af of hij die nieuwe verhouding wel trekt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 28 Apr 2021, 14:51 Nog steeds benieuwd naar wie er op de afgelopen deadline Day klaar zou staan als Baumgartl getekend had bij Fulham. Ik hoorde meerdere keren de naam van Martins Indi rond zingen, omdat hij op die zelfde dag plots naar AZ ging. Gaan ook geluiden over een huur speler uit een van de oostbloklanden. Is deze naam eigenlijk al ooit boven tafel gekomen?
Ene Jagos Vukovic, naar het schijnt..
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als er een betere speler dan Berghuis kan komen die ook beslissend is, althans goals kan maken, drive heeft en overal voorin kan spelen, ook goed he. Ik geef alleen aan dat de deal ongelofelijk lekker is. Max 4/5 miljoen. Hij valt echt wel in de top-5 in de Eredivisie, ik vind dat jullie hem echt tekort doen met dat ‘frusti-verhaal’. Het is vooral gewoon een hele goede voetballer, dat kan niemand hier ontkennen.

En van Bommel had Mo. Plus als ik de verhalen zo lees, was Berghuis te ambitieus en gebekt voor hem. Als je zelfs Mart en alle artsen etc. van plan bent uit te schelden, ga je op zeker confrontaties met Berghuis krijgen want die houd zn bek ook niet als er zoveel valsheid in het spel is. Die jongen wilt oprecht gewoon het maximale van zijn team, omdat hij dat zelf ook geeft. Daarom is hij compleet, maar dan ook compleet niet te vergelijke met Mo. Hij zou met die drive juist goed bij Schmidt passen.

2 jaar geleden vond ik het echt heel vervelend dat hij niet kwam, maar hij heeft daarna toch 2 prima seizoenen gedraaid. Het is niet dat ie het kwijt is ofzo.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En jij denkt dat Schmidt en Berghuis dan wel goed gaan?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mijn dark-horse voor deze transferwindow is toch wel Mergim Berisha, van RB Salzburg. Kan zowel in spits als op de half-tien positie. Heeft de drive naar voren, het inzicht en de handelingssnelheid om op CAM te spelen maar ontwikkeld ook meer en meer het scorend vermogen als spits.

https://footballbh.net/2020/08/18/mergi ... s-tactics/

Een speler die perfect is voor het systeem van Schmidt én daar ervaring in heeft. Geen uitzonderlijk RB talent zoals een Mané dat was, of Szoboszlai, of Daka. Maar daardoor wel haalbaar en iemand die hier écht van waarde kan zijn.

Last edited by Sensation on 28 Apr 2021, 16:25, edited 1 time in total.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Leuke optie, goede statistieken dit jaar en ook laten zien te kunnen scoren in de CL. Door zijn eenjarig contract wellicht haalbaar.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rangers FC, Stade Reims en Atalanta Bergamo zijn enkele van de buitenlandse clubs die Veerman op de voet volgen. Daarnaast is er interesse van een subtopper uit de Premier League en staat Veerman bij PSV op het lijstje. De Eindhovenaren zijn van plan om hun middenveld te renoveren. De interesse voor Davy Pröpper is al bekend en ook Veerman geldt dus als optie.
https://www.vi.nl/nieuws/joey-veerman-g ... landse-top

Kan hij wel goed genoeg voor PSV worden of is het een net niet geval a la Toornstra, Clasie, Diemers etc. ? Of om het bij ons te houden, Feher, Vayrynen, Zonneveld?
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ach gewoon de klassieke Ajax-methode: vlak voor een wedstrijd interesse tonen in de beste speler van de tegenstander ;)
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 28 Apr 2021, 16:13 En jij denkt dat Schmidt en Berghuis dan wel goed gaan?
Ja, want Schmidt is een eerlijke kerel. Van Bommel een intrigant.

Daarnaast is Berghuis alleen bij Feyenoord zo vervelend en dan vooral de laatste 2 jaar; pure frustratie omdat hij in een cafe elftal speelt terwijl hij zijn ambities heeft. In Oranje zul je hem dat niet zien flikken. Praat ik het niet goed mee, hij heeft een soort kortsluiting in zijn hoofd wat dat betreft, maar je krijgt er wel een hoop voor terug. 30 goals / assists per jaar, dat is geen kattenpis, zeker niet als Malen vertrekt wat toch opgevangen zou moeten.

Mar goed hij komt toch niet, maar ik had hem graag zien komen. Zeker omdat hij een intelligente speler is net als Goetze en Propper dat ook zijn. Dat gaat je voetbal alleen maar ten goede komen.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 28 Apr 2021, 16:37
Rangers FC, Stade Reims en Atalanta Bergamo zijn enkele van de buitenlandse clubs die Veerman op de voet volgen. Daarnaast is er interesse van een subtopper uit de Premier League en staat Veerman bij PSV op het lijstje. De Eindhovenaren zijn van plan om hun middenveld te renoveren. De interesse voor Davy Pröpper is al bekend en ook Veerman geldt dus als optie.
https://www.vi.nl/nieuws/joey-veerman-g ... landse-top

Kan hij wel goed genoeg voor PSV worden of is het een net niet geval a la Toornstra, Clasie, Diemers etc. ? Of om het bij ons te houden, Feher, Vayrynen, Zonneveld?
In tegenstelling tot Propper, vind ik dit dus wel een mooi weer voetballer. Kan heel leuk voetballen, maar vind het meer een type Guti: oogt heel leuk, maar vooral als er geen druk op hem wordt gezet, dan kan hij leuke dingen doen met een bal. Maar hij valt mij te vaak door de mand op moment supreme of als je er druk op zet. Een echte net-niet voetballer. Perfect voor AZ die jongen.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nu mag VI weer melden dat er interesse is in Joey Veerman. Oei oei, wat gaat er allemaal gebeuren. Je zou bijna denken dat het niet mogelijk is, maar volgens mij proberen de heren de transferwindow van afgelopen zomer te overtreffen. Heerlijk voor ons hier :lol:
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 28 Apr 2021, 16:13 En jij denkt dat Schmidt en Berghuis dan wel goed gaan?
100% zeker.
Het enige dat Schmidt wilt, is dat spelers het snot voor de ogen werken. Duitse mentaliteit dus. Geen GTST-praktijken, geen spelletjes in achterkamers, geen patsergedrag, gewoon eerlijkheid en daarvoor uit komen.
Manolev25
Meervoudig international
Posts: 1,494
Joined: 11 Sep 2019, 00:00
Clubvoorkeur: PSV und der BVB
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 28 Apr 2021, 16:37
Rangers FC, Stade Reims en Atalanta Bergamo zijn enkele van de buitenlandse clubs die Veerman op de voet volgen. Daarnaast is er interesse van een subtopper uit de Premier League en staat Veerman bij PSV op het lijstje. De Eindhovenaren zijn van plan om hun middenveld te renoveren. De interesse voor Davy Pröpper is al bekend en ook Veerman geldt dus als optie.
https://www.vi.nl/nieuws/joey-veerman-g ... landse-top

Kan hij wel goed genoeg voor PSV worden of is het een net niet geval a la Toornstra, Clasie, Diemers etc. ? Of om het bij ons te houden, Feher, Vayrynen, Zonneveld?
Veel potentie heeft 'ie zeker maar dat had bv Maher ook. Spelers uit de sub top Eredivisie voor flinke bedragen overnemen vind ik altijd een lastige...
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Doe dan maar Davy aub.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Manolev25 wrote: 28 Apr 2021, 17:01
Grasmat wrote: 28 Apr 2021, 16:37

https://www.vi.nl/nieuws/joey-veerman-g ... landse-top

Kan hij wel goed genoeg voor PSV worden of is het een net niet geval a la Toornstra, Clasie, Diemers etc. ? Of om het bij ons te houden, Feher, Vayrynen, Zonneveld?
Veel potentie heeft 'ie zeker maar dat had bv Maher ook. Spelers uit de sub top Eredivisie voor flinke bedragen overnemen vind ik altijd een lastige...
Ja precies. Je tikt al gauw minstens 8 miljoen af maar hebt niet de zekerheid of ze die stap hoger aankunnen. I.t.t. de echt uitzonderlijke talenten. En ook de reeds bewezen krachten als Pröpper.
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Veerman heeft na dit jaar nog drie contractjaren. Die kost 12-15 miljoen. Dan heb ik liever Davy Pröpper. Veel meer gelouterd.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Veerman zal best op een lijstje staan bij PSV, maar een paar plaatsjes lager dan Pröpper. De interesse van Pröpper werd gisteravond georchestreerd naar buiten gebracht waarbij VI en het ED/AD tegelijk publiceerde en VI al zelfs een artikel klaar had staan. Bovenstaand zijn typisch 'wandelgangen' geruchten als er eens een keertje navraag is gedaan. Daar komen er nog een stuk of 50 van de komende maanden.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie Veerman niet komen. Puur omdat ik verwacht dat Heerenveen de jackpot wil en Veerman nog niet zo ver is om dat geld waar te maken. Investeer dat geld in Propper. Die staat er meteen en je weet wat je eraan hebt.

Ik heb niet alles helemaal gelezen maar zag tot mijn grote verbazing weer de naam van Berghuis voorbij komen. Die heeft afgelopen weekend weer eens een extra reden gegeven om hem niet te halen. Het is een over het paard getild mannetje waar je niet op kunt bouwen. Kan goed voetballen maar dat valt in het niet bij zijn misselijke karakter.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Veerman, het blijft een flinke gok. Maar ik denk dat hij het spelletje van Schmidt niet in zich heeft. Daar doet hij zonder bal simpelweg te weinig voor. Het is mij onduidelijk maar zou het en en, of of zijn? Als er gekozen moet worden is propper goedkoper en beter. Andere kant: fein, Guti, Rosario gaan misschien wel weg en dan zul je naast propper iemand moeten hebben die rouleert met hem en sangare, alleen lijkt veerman mij daar een veel te dure optie voor.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 28 Apr 2021, 16:12 Als er een betere speler dan Berghuis kan komen die ook beslissend is, althans goals kan maken, drive heeft en overal voorin kan spelen, ook goed he. Ik geef alleen aan dat de deal ongelofelijk lekker is. Max 4/5 miljoen. Hij valt echt wel in de top-5 in de Eredivisie, ik vind dat jullie hem echt tekort doen met dat ‘frusti-verhaal’. Het is vooral gewoon een hele goede voetballer, dat kan niemand hier ontkennen.

Tekort doen? Het is dat ie bij Feyenoord speelt en daardoor nogal vaak goed wegkwam met zijn overtredingen. Bij PSV zijn die fratsen gewoon goed voor 3, 4 rode kaarten per seizoen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Locked