Knegselse boys, RKVVO komt uit Oerle.VeresRivne wrote: ↑16 May 2024, 22:34 Ok ik zal eerlijk bekennen als ik in Knegsel was opgegroeid dan was ik waarschijnlijk ook fan van RKVV geweest. En als ik in Heerenveen was opgegroeid waarschijnlijk Sc Heerenveen fan, en als ik in de wijkl Feijenoord geboren was dan had ik waarschijnlijk niet van voetbal gehouden.
Ajax deel II
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Mauro Jr
- These users thanked the author Franciscus for the post:
- D.Millpants
- ruuddevil
- Legende
In de Telegraaf een gesprek met Kroes. Dat hij aandelen kocht was dom, maar het was alleen ondernemerschap. Tja Alex, dat was nou net niet de bedoeling. Je bent namelijk een medewerker. Maar wat me het meest opvalt is de foto bij het artikel. Wat een enorme engnek en patjepeeer deze man.
https://www.telegraaf.nl/sport/14281617 ... ie-geweest
-
- Nationale topspeler
Hoe kom jij erbij dat Maldini voor Juventus was? Zijn vader voetbalde ook al voor Milan, dat zegt natuurlijk niet alles maar tochPersepolis wrote: ↑16 May 2024, 22:10Precies. Jamie Carragher was diehard fan van Everton, evenals Michael Owen. Modric was groot fan van Barcelona, Bale en Kane van Arsenal, Sterling van United, Maldini van Juventus etc. etc. Uiteindelijk is het hun werk, dus ze maken hun keuzes obv wat daarvoor het beste is en niet obv emotie. En terecht.Standbeeld wrote: ↑16 May 2024, 16:43
Ik snap gasten zoals Noa, Branco en Hendrix prima. Ik snap het ook als Van Bommel bij Feyenoord aan de slag zou gaan als trainer. Ik kan die zaken prima scheiden en neem het niemand kwalijk. Als je de kans bij je eigen club niet krijgt dan kijk je verder. Heeft niet eens zoveel met integriteit te maken.
En 100% dat iedereen (die geen multimiljonair is) zou tekenen als Ajax komt met miljoenen. Makkelijk roepen nu maar als dat contract voor je neus staat is het echt heel anders hoor.
- Hatseflats
- Vedette
Hij bekend dus dat hij aandelen heeft gekocht met voorwetenschap. Want zo zie ik zijn "ondernemerschap". Ondernemerschap is meer geld binnenharken, toch?ruuddevil wrote: ↑17 May 2024, 06:39 In de Telegraaf een gesprek met Kroes. Dat hij aandelen kocht was dom, maar het was alleen ondernemerschap. Tja Alex, dat was nou net niet de bedoeling. Je bent namelijk een medewerker. Maar wat me het meest opvalt is de foto bij het artikel. Wat een enorme engnek en patjepeeer deze man.
Kan hij nou echt niet meer gestraft worden omdat ie nu 'titulair' TD is?
- Standbeeld
- Mister PSV
Klopt. Hij vindt het allemaal niet zo erg want hij had niet de intentie om er op korte termijn rijk van te worden. Bij deze ondernemer draait alles om geld en macht. Hij haalt ook nog even specifiek aan dat hij een salarisreductie heeft moeten nemen, maar dat het hem niks uitmaakt. Waarom zeg je het dan?Hatseflats wrote: ↑17 May 2024, 07:33Hij bekend dus dat hij aandelen heeft gekocht met voorwetenschap. Want zo zie ik zijn "ondernemerschap". Ondernemerschap is meer geld binnenharken, toch?ruuddevil wrote: ↑17 May 2024, 06:39 In de Telegraaf een gesprek met Kroes. Dat hij aandelen kocht was dom, maar het was alleen ondernemerschap. Tja Alex, dat was nou net niet de bedoeling. Je bent namelijk een medewerker. Maar wat me het meest opvalt is de foto bij het artikel. Wat een enorme engnek en patjepeeer deze man.
-
- Vedette
Hij zou toch eventueel zelf zijn taken neerleggen, afhankelijk van de uitkomst van het onderzoek van de AFM? Al gaat dat 1) waarschijnlijk nog heel erg lang duren en 2) heeft Alex daar uiteindelijk een te groot ego voorHatseflats wrote: ↑17 May 2024, 07:33Kan hij nou echt niet meer gestraft worden omdat ie nu 'titulair' TD is?ruuddevil wrote: ↑17 May 2024, 06:39 In de Telegraaf een gesprek met Kroes. Dat hij aandelen kocht was dom, maar het was alleen ondernemerschap. Tja Alex, dat was nou net niet de bedoeling. Je bent namelijk een medewerker. Maar wat me het meest opvalt is de foto bij het artikel. Wat een enorme engnek en patjepeeer deze man.
-
- Internationale topspeler
Ook bijzonder dat het in de media elke keer alleen maar over die laatste transactie gaat. Als je hem toch spreekt dan zou je als journalist toch ook door kunnen vragen? De timing van zijn vorige aankopen van aandelen zijn ook vrij dubieus. En zijn eigen argument van skin in the game, hij had al aandelen. Dus hij had al skin in the game. Maar goed, van het gros van de media hoef je ook weinig te verwachten, zeker als het om Ajax gaat
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Thoresen wrote: ↑17 May 2024, 07:29Hoe kom jij erbij dat Maldini voor Juventus was? Zijn vader voetbalde ook al voor Milan, dat zegt natuurlijk niet alles maar tochPersepolis wrote: ↑16 May 2024, 22:10
Precies. Jamie Carragher was diehard fan van Everton, evenals Michael Owen. Modric was groot fan van Barcelona, Bale en Kane van Arsenal, Sterling van United, Maldini van Juventus etc. etc. Uiteindelijk is het hun werk, dus ze maken hun keuzes obv wat daarvoor het beste is en niet obv emotie. En terecht.
En 100% dat iedereen (die geen multimiljonair is) zou tekenen als Ajax komt met miljoenen. Makkelijk roepen nu maar als dat contract voor je neus staat is het echt heel anders hoor.
https://onefootball.com/en/news/ac-mila ... t-39464789He said, as quoted by Tuttomercatoweb:
“As a child, I was a Juventus fan. The first competition I saw on TV was the 1978 World Cup: the national team was Juve plus Antognoni. I was in love with Cabrini and Rossi. Then I auditioned with Milan and became a Milan fan.”
- These users thanked the author Mr. Spock for the post:
- Persepolis
-
- Vaste waarde in elftal
Dit staat helemaal haaks op zijn eerdere verklaring dat hij die aandelen alleen maar heeft gekocht om vertrouwen uit te stralen.Hatseflats wrote: ↑17 May 2024, 07:33Hij bekend dus dat hij aandelen heeft gekocht met voorwetenschap. Want zo zie ik zijn "ondernemerschap". Ondernemerschap is meer geld binnenharken, toch?ruuddevil wrote: ↑17 May 2024, 06:39 In de Telegraaf een gesprek met Kroes. Dat hij aandelen kocht was dom, maar het was alleen ondernemerschap. Tja Alex, dat was nou net niet de bedoeling. Je bent namelijk een medewerker. Maar wat me het meest opvalt is de foto bij het artikel. Wat een enorme engnek en patjepeeer deze man.
Zoals hij het nu zegt heeft het alles te maken met voorkennis en proberen winst te maken (wel het verkeerde aandeel, maar goed)
Ik denk dat wij ondertussen onze mollen uit Amsterdam weg kunnen halen, zolang Kroes daar zit.
-
- Legende
Hij heeft het over boete accepteren. Let op. Ajax krijgt idd een boete. Die betalen ze. En Kroes blijft zitten. Die legt niks neer, die gladde aal.Chucky wrote: ↑17 May 2024, 07:43Hij zou toch eventueel zelf zijn taken neerleggen, afhankelijk van de uitkomst van het onderzoek van de AFM? Al gaat dat 1) waarschijnlijk nog heel erg lang duren en 2) heeft Alex daar uiteindelijk een te groot ego voorHatseflats wrote: ↑17 May 2024, 07:33
-
- Geselecteerd voor Oranje
-
- Legende
Nou ik bedoel Alex krijgt een boete. Die betaald hij. Hij downplayed het al enorm, want het is toch allemaal geen zwaar misdrijf. Maar hij accepteert een eventuele boete. Nou dat lapt hij of Ajax wel neer maar neerleggen van zijn taken? No way. Hij dekt zich al in, die smeerlap.Harminator wrote: ↑17 May 2024, 08:09 Waarom krijgt Ajax een boete? Zij hebben in de aanloop hiernaartoe toch niets verkeerd gedaan?
- Joenepsv
- Legende
Kroes is een crimineel. Die zowel bij Go Ahead als Az ook al de regels heeft overtreden door aandelen van andere clubs te kopen/in bezit te hebben. En hij gaat daar rustig mee door. Ik zou als club zijnde niks met die vent te maken willen hebben. Alles is louche aan hem. En daarnaast heb ik zelden een grotere flapdrol en zelfingenomen kwal gezien. Dit kan alleen maar fout gaan want in Kroes zijn wereld is er maar één ding belangrijk en dat is hij zelf.
- Armada
Dit gaat zichzelf regelen. Achterover leunen op de bank, kussen in de onderrug, voeten in het voetenbadje, bakje popcorn erbij, grand cru op tafel en een nekmassage van een aantrekkelijke vrouw.Joenepsv wrote: ↑17 May 2024, 08:23 Kroes is een crimineel. Die zowel bij Go Ahead als Az ook al de regels heeft overtreden door aandelen van andere clubs te kopen/in bezit te hebben. En hij gaat daar rustig mee door. Ik zou als club zijnde niks met die vent te maken willen hebben. Alles is louche aan hem. En daarnaast heb ik zelden een grotere flapdrol en zelfingenomen kwal gezien. Dit kan alleen maar fout gaan want in Kroes zijn wereld is er maar één ding belangrijk en dat is hij zelf.
Geniet ervan!
- De Realist
Ik help het je mee hopen, maar ik ga ik er van uit dat dit zoals wel vaker een stille dood sterft. Zoals je al ziet wordt er met geen woord gerept over de eerdere overtredingen bij GAE en AZ, al het andere kan ook bij de blijkbaar nog steeds niet overvolle doofpot die voor deze criminele organisatie is gereserveerd.Armada wrote: ↑17 May 2024, 08:46Dit gaat zichzelf regelen. Achterover leunen op de bank, kussen in de onderrug, voeten in het voetenbadje, bakje popcorn erbij, grand cru op tafel en een nekmassage van een aantrekkelijke vrouw.Joenepsv wrote: ↑17 May 2024, 08:23 Kroes is een crimineel. Die zowel bij Go Ahead als Az ook al de regels heeft overtreden door aandelen van andere clubs te kopen/in bezit te hebben. En hij gaat daar rustig mee door. Ik zou als club zijnde niks met die vent te maken willen hebben. Alles is louche aan hem. En daarnaast heb ik zelden een grotere flapdrol en zelfingenomen kwal gezien. Dit kan alleen maar fout gaan want in Kroes zijn wereld is er maar één ding belangrijk en dat is hij zelf.
Geniet ervan!
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
De combi popcorn en grand cru… Dame in kwestie mag dan weer bestArmada wrote: ↑17 May 2024, 08:46Dit gaat zichzelf regelen. Achterover leunen op de bank, kussen in de onderrug, voeten in het voetenbadje, bakje popcorn erbij, grand cru op tafel en een nekmassage van een aantrekkelijke vrouw.Joenepsv wrote: ↑17 May 2024, 08:23 Kroes is een crimineel. Die zowel bij Go Ahead als Az ook al de regels heeft overtreden door aandelen van andere clubs te kopen/in bezit te hebben. En hij gaat daar rustig mee door. Ik zou als club zijnde niks met die vent te maken willen hebben. Alles is louche aan hem. En daarnaast heb ik zelden een grotere flapdrol en zelfingenomen kwal gezien. Dit kan alleen maar fout gaan want in Kroes zijn wereld is er maar één ding belangrijk en dat is hij zelf.
Geniet ervan!
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
-
- Bankzitter
Sorry, was reactie op de post van De Realist. Jij piepte er net tussen
-
- Geselecteerd voor Oranje
- ShovingNE2
- Site Admin
Hopelijk blijft ie.Joenepsv wrote: ↑17 May 2024, 08:23 Kroes is een crimineel. Die zowel bij Go Ahead als Az ook al de regels heeft overtreden door aandelen van andere clubs te kopen/in bezit te hebben. En hij gaat daar rustig mee door. Ik zou als club zijnde niks met die vent te maken willen hebben. Alles is louche aan hem. En daarnaast heb ik zelden een grotere flapdrol en zelfingenomen kwal gezien. Dit kan alleen maar fout gaan want in Kroes zijn wereld is er maar één ding belangrijk en dat is hij zelf.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
https://www.nu.nl/voetbal/6313152/grave ... reekt.html
Oud nieuws, maar moest nog ff naar dit topic vanwege de fantastische zinsnede de gevallen club uit Amsterdam.
Oud nieuws, maar moest nog ff naar dit topic vanwege de fantastische zinsnede de gevallen club uit Amsterdam.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!