Maar den Kroes ging toch wel ff een hoofdtrainer binnenhengelen?!Grasmat wrote: ↑18 May 2024, 18:02Maakt niet uit joh, zou helemaal briljant zijn als Brighton dit weet te flikken. Dan staat Amsterdam weer in de fik. En kers op de taart zou zijn als ajax uit wanhoop dan uiteindelijk toch uitkomt bij Frank de Boer.trouwepsvfan wrote: ↑18 May 2024, 17:58 Dan zit er bij Brighton ook weinig eenduidige visie, want die Farioli heeft toch een heel andere speelstijl dan die Zerbi?
Ajax deel II
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Last edited by Prof_napo on 18 May 2024, 18:04, edited 1 time in total.
-
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Joey Veerman
-
-
- Meervoudig international
-
- Legende
Dat gaat idd nergens over. Waarom zou Lenderink moeten inschatten of die spelers goed genoeg zijn? Ze hoeft alleen naar de financiële kaders aan te geven en daar geeft Sven keurig aan voldaan.
-
- Legende
Eerder tussen de 150-200. Bruto wel te verstaan.
Taylor 20-25
Bergwijn 20-25
Hato 50-75
Brobbey 50-60
Zoiets. Te veel? Absoluut. Maar ik ga er niet ver naast zitten helaas.
-
Eigenlijk te bizar voor woorden als ze dit krijgen. Als de nummer 5 van Nederland. Na vorig jaar 3e te zijn geworden. En 2 jaar Europees niets te hebben laten zien met deze spelers.
Maar goed, de vraag is of ze het krijgen. Ik zie clubs niet aankloppen voor Brobbey bijvoorbeeld.
-
- Legende
Stuk gelopen op 180 euro en een espresso machine. Kroes de dealmaker.danko-lazovic wrote: ↑18 May 2024, 17:56
Geen idee hoe betrouwbaar. Toch wel leuk om
Even te posten hier
- Standbeeld
- Mister PSV
Hato en Brubbie zit nog wel wat rek in, Taylor en Bergwijn zie ik niet meer beter worden dan ze nu zijn. Prijzen van Taylor en Bergwijn zijn dus nu wel te bepalen, maar Brubbie en Hato is koffiedik kijken. Zou je Brubbie nu verkopen zal je denk ik tussen de 30 en 40 vangen.
-
- Lid scoutingsteam
Het is alleen niet zo zinnig om met zulke ranges te werken. Het maakt ook nogal verschil of Ajax 100 miljoen vangt of juist 200. Maar los daarvan kun je niet zomaar al je waardevolle spelers verkopen. Je zal iets van continuïteit moeten behouden, maar bovenal moet je die gasten ook gewoon weer vervangen. De Amsterdamse scouting heeft weleens beter gefunctioneerd, maar in tegenstelling tot afgelopen jaren kan er niet zomaar 25 miljoen worden stukgeslagen op internationals van gerenommeerde voetballanden. Het moet creatiever.
Ergens is het ook wel geestig. De dure spelers die juist voor stabiliteit en betrouwbaarheid moesten zorgen hebben eigenlijk heel erg weinig geleverd: Sutalo, Henderson, Bergwijn, Berghuis. En de veelgeprezen eigen jeugd is vooral wereldkampioen stuivertje wisselen met de meest beroerde Ajax-spelers in lange tijd. Rensch of Gaaei, Vos of Tahirovic/Mannsverk, Godts en Forbs, het maakt allemaal geen reet uit wie je er neerzet. Een stuurloos schip vol matrozen zonder ledematen. Kostelijk.
Ergens is het ook wel geestig. De dure spelers die juist voor stabiliteit en betrouwbaarheid moesten zorgen hebben eigenlijk heel erg weinig geleverd: Sutalo, Henderson, Bergwijn, Berghuis. En de veelgeprezen eigen jeugd is vooral wereldkampioen stuivertje wisselen met de meest beroerde Ajax-spelers in lange tijd. Rensch of Gaaei, Vos of Tahirovic/Mannsverk, Godts en Forbs, het maakt allemaal geen reet uit wie je er neerzet. Een stuurloos schip vol matrozen zonder ledematen. Kostelijk.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 4):
- Grasmat • DonyellMalen • Bram • Ren Höek
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik kom echt niet meer bij als dit gebeurt. Lekker naar Brighton, voortborduren op het werk van zijn leermeester. Beter transferbudget. Echt fout kan je het niet doen: degraderen gebeurt niet, Europees voetbal halen zou een wonder zijn. Meer knaken. Ja: leuk man. Ik zou het doen als ik hem was.
En dan het bericht dat Ajax de stekker eruit getrokken heeft. Dat zou het afmaken.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 4):
- Sensation • Jur1913 • De Realist • Balinho
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
-
Tsja, je krijgt dan het punt dat een 18-jarige speler al 60+ wedstrijden in het eerste van Ajax heeft gespeeld. Dat de resultaten van Ajax in die twee seizoenen zwak waren ( understatement ) wordt om een of andere reden gemakshalve vergeten.Ittot wrote: ↑18 May 2024, 18:22Eigenlijk te bizar voor woorden als ze dit krijgen. Als de nummer 5 van Nederland. Na vorig jaar 3e te zijn geworden. En 2 jaar Europees niets te hebben laten zien met deze spelers.
Maar goed, de vraag is of ze het krijgen. Ik zie clubs niet aankloppen voor Brobbey bijvoorbeeld.
Dit seizoen inderdaad 5de, geen beker, geen supercup, in een niet al te zware EL poule derde worden.
Jaar daarvoor 3de waar achteruit kijken meer nodig is geweest dan vooruit kijken, overwinteren maar enkel winnen van Rangers, tegen Union Berlin niets realiseren, en geen supercup of KNVB beker.
Niet zeggende dat de spelers geen potentie hebben maar de prestaties als collectief zijn er niet.
-
- Lid scoutingsteam
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
SKERLA wrote: ↑18 May 2024, 17:59danko-lazovic wrote: ↑18 May 2024, 17:56
Geen idee hoe betrouwbaar. Toch wel leuk om
Even te posten hier
Ik vreet m'n schoen op als Brighton de deal kaapt, genieten!
-
-
Farioli is al nummer 4, want Van Gaal was de nummer 1
-
Dan wordt die gehypte trainer van Jong ajax het em dam hopelijk met Louis naast hem op de bank voor de ervaring. Man Dan krijgt dit seizoen nog een prachtig vervolg volgend jaar.