Helemaal gemist!29.04.2007 wrote: ↑19 May 2024, 11:00Dat is ook het eerste wat ik dacht. Tot ik nog een keer goed las en Tillman ook in dat rijtje zag staan..Standbeeld wrote: ↑19 May 2024, 10:42
Jij rekent wel erg ruim. Ik zou 25mln voor die drie spelers al veel vinden. Daarnaast gaat Dest geen 10mln kosten. Eerder 0 tot maximaal een paar mln.
Transferwindow 2024/25
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
En dus moet de RCV voetballend erg sterk zijn, bijna op hetzelfde niveau als Schouten. Je hebt Boscagli er nog altijd naast staan natuurlijk, maar hij moet echt veel beter zijn dan Ramalho op dat vlak (en Ramalho is echt niet zo slecht opbouwend).
-
- Vedette
Je leest niet goed wat ik zeg. Nergens zeg ik dat dit het niveau is wat we gaan halen.ShovingNE2 wrote: ↑19 May 2024, 11:19Dat wil toch niet zeggen dat er geen topaankopen komen?Chucky wrote: ↑19 May 2024, 11:12 Ik dacht dat Stewart en Bosz enkel échte kwaliteit wilde halen? Met deze spelers (met name Driouech en Flamingo) ‘versterk’ je je aan de onderkant/breedte in plaats van aan de bovenkant, en de fysio’s moeten ook nog eens extra overuren gaan draaien als St. Juste komt.
Ik volg deze waarschijnlijke keuzes in ieder geval niet en het strookt ook niet met afgelopen zomer. Anyway, Stewart krijgt wel het voordeel van de twijfel.
Sterker nog, ze hebben het zelf gezegd dat ze de volgende stap willen maken.
Je gaat toch niet nu al roepen dat dit het niveau is wat we gaan halen deze zomer. Dat zou wel treurig zijn.
Bosz heeft vorige zomer meerdere malen gezegd dat hij enkel kwaliteit wilde, dus spelers die aan de bovenkant iets toevoegden. Nu gaan we opeens 2 spelers halen die aan de onderkant van de voedselketen binnen de selectie terecht gaan komen. En daar zet ik mijn vraagtekens bij.
- DonyellMalen
- Legende
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik denk dat Boscagli vertrekt dus dan heb je al helemaal een goede voetballer van achteruit nodig
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Daarom had ik graag Debast zien komen.
Flamingo is wat dat betreft wellicht 'the next best', als CV.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- O Goleiro Grande
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Flamingo wordt de verrassing van 2024/2025. Die gaat zich in de basis spelen als RCV.
- These users thanked the author RIO for the post:
- Vanthaman18
- Joenepsv
- Legende
Chucky wrote: ↑19 May 2024, 12:05Je leest niet goed wat ik zeg. Nergens zeg ik dat dit het niveau is wat we gaan halen.ShovingNE2 wrote: ↑19 May 2024, 11:19
Dat wil toch niet zeggen dat er geen topaankopen komen?
Sterker nog, ze hebben het zelf gezegd dat ze de volgende stap willen maken.
Je gaat toch niet nu al roepen dat dit het niveau is wat we gaan halen deze zomer. Dat zou wel treurig zijn.
Bosz heeft vorige zomer meerdere malen gezegd dat hij enkel kwaliteit wilde, dus spelers die aan de bovenkant iets toevoegden. Nu gaan we opeens 2 spelers halen die aan de onderkant van de voedselketen binnen de selectie terecht gaan komen. En daar zet ik mijn vraagtekens bij.
Je hebt gewoon aanvulling nodig van enkele jonge spelers met doorgroeimogelijkheden. En aangezien we op die posities bijzonder weinig in de opleiding hebben is het logisch dat je ze van buitenaf haalt. Daarnaast gaat het vizier bewust op Nederlandse jongens dus is het normaal dat je bij Driouech en Flamingo uitkomt. Twee spelers die naar mijn mende potentie hebben om het te maken in de top doordat ze beide specifieke kwaliteiten hebben. Flamingo heeft overigens alles om een echte sensatie te worden. Goede voetballer, snel, fysiek sterk, op meerdere posities inzetbaar. Een no brainer voor Earnie.
- ShovingNE2
- Site Admin
Jij denkt serieus dat PSV het zich kan veroorloven om 'enkel kwaliteit' te halen en ook bankzitters te vervangen door spelers die aan de bovenkant wat toevoegen. Dat kan PSV helemaal nooit. Uitgesloten. Benieuwd naar de quote precies. Peter zei dus 'enkel kwaliteit' en jij maakt daarvan 'dus spelers die aan de bovenkant wat toevoegen'. Hij vindt Driehoek waarschijnlijk kwaliteit voor de positie in het veld en de positie in de selectie. Dat hoeft niet per se 'bovenkant' te zijn.Chucky wrote: ↑19 May 2024, 12:05Bosz heeft vorige zomer meerdere malen gezegd dat hij enkel kwaliteit wilde, dus spelers die aan de bovenkant iets toevoegden. Nu gaan we opeens 2 spelers halen die aan de onderkant van de voedselketen binnen de selectie terecht gaan komen. En daar zet ik mijn vraagtekens bij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Trixm
- Vedette
Idd, beetje realiteitszin laat zien dat dit het beste PSV is die iedereen onder de 40 ooit heeft gezien. Consolideren zou al geweldig zijn.ShovingNE2 wrote: ↑19 May 2024, 12:31Jij denkt serieus dat PSV het zich kan veroorloven om 'enkel kwaliteit' te halen en ook bankzitters te vervangen door spelers die aan de bovenkant wat toevoegen. Dat kan PSV helemaal nooit. Uitgesloten. Benieuwd naar de quote precies. Peter zei dus 'enkel kwaliteit' en jij maakt daarvan 'dus spelers die aan de bovenkant wat toevoegen'. Hij vindt Driehoek waarschijnlijk kwaliteit voor de positie in het veld en de positie in de selectie. Dat hoeft niet per se 'bovenkant' te zijn.Chucky wrote: ↑19 May 2024, 12:05Bosz heeft vorige zomer meerdere malen gezegd dat hij enkel kwaliteit wilde, dus spelers die aan de bovenkant iets toevoegden. Nu gaan we opeens 2 spelers halen die aan de onderkant van de voedselketen binnen de selectie terecht gaan komen. En daar zet ik mijn vraagtekens bij.
Daarnaast lees ik veel negatieve verhalen over Schouten als CV, terwijl dat de momenten waren waar we op ons best waren. Heel leuk voor Jerdy dat hij dat liever niet wil, maar teambelang gaat voor.
Saibari is underrated.
- De Realist
- Internationale topspeler
Ja leuk, maar het team is een stuk minder als Jedi ineens zegt van "joh ik ben een middenvelder en als ik hier niet a la Timmy Simons een soort van nieuwe patron kan worden op het middenveld dan ga ik wel ergens anders voetballen"Trixm wrote: ↑19 May 2024, 12:36Idd, beetje realiteitszin laat zien dat dit het beste PSV is die iedereen onder de 40 ooit heeft gezien. Consolideren zou al geweldig zijn.ShovingNE2 wrote: ↑19 May 2024, 12:31
Jij denkt serieus dat PSV het zich kan veroorloven om 'enkel kwaliteit' te halen en ook bankzitters te vervangen door spelers die aan de bovenkant wat toevoegen. Dat kan PSV helemaal nooit. Uitgesloten. Benieuwd naar de quote precies. Peter zei dus 'enkel kwaliteit' en jij maakt daarvan 'dus spelers die aan de bovenkant wat toevoegen'. Hij vindt Driehoek waarschijnlijk kwaliteit voor de positie in het veld en de positie in de selectie. Dat hoeft niet per se 'bovenkant' te zijn.
Daarnaast lees ik veel negatieve verhalen over Schouten als CV, terwijl dat de momenten waren waar we op ons best waren. Heel leuk voor Jerdy dat hij dat liever niet wil, maar teambelang gaat voor.
Dus alles op alles zetten om een fatsoenlijke, fitte verdediger te halen. St Juste voldoet aan de kwaliteitseis, en met onze medische staf ook aan de fitheidseis (min keer min is plus)
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Als PSV eenzelfde type buitenspeler a la Bakayoko terughaalt, lijkt de Teze rol voor hem zeer geschikt denk ik.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Nationale topspeler
Ik ken Flamingo onvoldoende, maar de keren dat ik hem zag vond ik hem vooral uitblinken op defensief en fysiek vlak. Niet zozeer voetballend. Mits dat klopt, heeft ie nog best wat bij te leren om als CV of CVM te spelen toch? Eerder als rechtsback wellicht. Waaruit blijkt dat Flamingo zoveel beter is dan Derrick Luckassen?
(Sorry voor mijn Luckassen PTSS)
Last edited by Siemen on 19 May 2024, 12:44, edited 1 time in total.
- ShovingNE2
- Site Admin
Schouten stond daar niet per se omdat Ramalho niet voldeed. Schouten stond daar omdat bepaalde tegenstanders een andere manier van opbouwen van achteruit vroegen. Je moet dus heel specifiek op die kwalitiet sc(h)outen.De Realist wrote: ↑19 May 2024, 12:41Dus alles op alles zetten om een fatsoenlijke, fitte verdediger te halen. St Juste voldoet aan de kwaliteitseis, en met onze medische staf ook aan de fitheidseis (min keer min is plus)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- De Realist
- Internationale topspeler
Ik probeerde niet te insinueren dat Ramalho niet voldeed, ik vind Ramalho een held. Wel moeten we een stap zetten dat een speler als Ramalho de backup wordt en niet de basisspeler, daar zijn we het allemaal wel over eens.ShovingNE2 wrote: ↑19 May 2024, 12:44Schouten stond daar niet per se omdat Ramalho niet voldeed. Schouten stond daar omdat bepaalde tegenstanders een andere manier van opbouwen van achteruit vroegen. Je moet dus heel specifiek op die kwalitiet sc(h)outen.De Realist wrote: ↑19 May 2024, 12:41Dus alles op alles zetten om een fatsoenlijke, fitte verdediger te halen. St Juste voldoet aan de kwaliteitseis, en met onze medische staf ook aan de fitheidseis (min keer min is plus)
Maar Schouten laat wel echt meermaals heel duidelijk weten dat hij niet graag achterin staat. Bij zijn rol in het elftal vind ik dan ook dat je hem daar niet moet laten spelen tenzij het echt niet anders kan. Gewoon om hem niet weg te jagen als het ware
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Legende
Luckassen heeft nog nooit uitgeblonken op defensief vlakSiemen wrote: ↑19 May 2024, 12:44 Ik ken Flamingo onvoldoende, maar de keren dat ik hem zag vond ik hem vooral uitblinken op defensief en fysiek vlak. Niet zozeer voetballend. Mits dat klopt, heeft ie nog best wat bij te leren om als CV of CVM te spelen toch? Eerder als rechtsback wellicht. Waaruit blijkt dat Flamingo zoveel beter is dan Derrick Luckassen?
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ik acht Flamingo in potentie niet minder dan Debast en verdedigend en fysiek lijkt ie me zelfs interessanter. Lijkt me een speler die ook in een goed ingespeeld kwaliteitselftal als dat van PSV maar zo een revelatie kan worden volgend seizoen.
Over St. Juste ben ik minder enthousiast. Qua profiel is hij niet onlogisch en hij is bloedsnel natuurlijk. Maar je investeert veel in een speler met weinig kans op veel restwaarde en een blessuregeschiedenis die wel erg spannend is voor de €10m die je er waarschuwt voor neertelt.
In zijn plaats zou ik voor een vergelijkbaar bedrag of net iets meer liever die Vitik zien komen. Die mag dan wel pas 20 zijn, maar geldt wel als een van de beste spelers in Tsjechië terwijl St. Juste veelal de bank warmhoudt bij Sporting als ie niet in de lappenmand zit. Bovendien een potentiële financiële klapper, die ondanks zijn leeftijd toch al 111 wedstrijden voor Sparta Praag op z’n naam heeft. Met zowel hij als Flamingo zou je twee prachtopties hebben voor de RCV imo.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 2):
- De Realist • Ardbeg
- Juancho
- Mister PSV
Debast kan er verdedigend van wat ik zo lees/hoor/zie (mensen die hem dus daadwerkelijk zien spelen) niet heel veel van. Ik ben nog altijd van mening dat als PSV de volgende stap wil maken, dus ook Europees (dat kan dus ook heel ver komen in bijv. de EL (al ken ik de regels van de nieuwe opzet niet) dat we juist behoefte hebben aan extra defensieve kwaliteiten. Een speler die het wel even in zijn eentje oplost en ondertussen ook gewoon comfortabel genoeg is aan de bal om spelers als Boscagli/Schouten/Veerman aan te kunnen spelen. Dan hoef je echt geen wereldwonder aan de bal te zijn.
Op beslissende momenten vind ik ook dat PSV juist daar verdedigend te kort komt, doortastendheid, keihard ingrijpen als het nodig is. Het voetballende deel snap ik echt wel, is ook heel belangrijk, maar je moet ook zorgen dat de balans niet te veel gaat naar puur het voetballende. Zeker niet als je ook nog eens backs als Dest hebt lopen (nu dan even niet) die ook heel aanvallend ingesteld zijn.
Dat Debast niet komt lijkt me eerder een zegen. Of Flamingo de next best thing is weet ik niet, PSV zal denk ik vooral moeten bepalen wat ze met hem willen: of door laten ontwikkelen als RCV of als defensieve middenvelder.
PSV heeft in mijn ogen echt verdedigende kwaliteiten nodig.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Zou St. Juste niet gewoon gehaald worden als trainingsmateriaal voor onze medische staf?
- These users thanked the author Thijs for the post:
- LeandroBonfim
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Krijg bij die Mokio inmiddels wel een beetje “het sletje dat iedereen aflebbert en ondertussen afwacht tot een ander of sukkeltje er voor vast in trapt” vibes
Ergens ook wel ziekelijk dat social media tegenwoordig zo gebruikt kan worden in transfercases.
Ergens ook wel ziekelijk dat social media tegenwoordig zo gebruikt kan worden in transfercases.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- DonyellMalen
- Legende
Maar echt. Ver van wegblijven.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Ardbeg
-
- Bankzitter
Kan je Driouech, Flamingo en St. Juste voor het EK binnenhalen voor een mooi bedrag (18 miljoen in totaal?) dan doe je uitstekende zaken. Hoef je vervolgens 'alleen' nog te richten op het vervangen van mogelijk vertrekkende spelers; Veerman, Baka, Boscagli etc.
Vraag me wel af of Earnie daarmee klaar is centraal achterin? Gaan we het seizoen in met Ollie, St Juste, Flamingo en Obispo (of z'n vervanger)? Of komt Flamingo als oliemannetje voor RCV, RV én DM? Bij Sassuolo in de jeugd alleen als CV gespeeld, bij Vitesse idem dito en bij Utrecht voornamelijk als DM, maar toch redelijk wat wedstrijden centraal achterin.
Vraag me wel af of Earnie daarmee klaar is centraal achterin? Gaan we het seizoen in met Ollie, St Juste, Flamingo en Obispo (of z'n vervanger)? Of komt Flamingo als oliemannetje voor RCV, RV én DM? Bij Sassuolo in de jeugd alleen als CV gespeeld, bij Vitesse idem dito en bij Utrecht voornamelijk als DM, maar toch redelijk wat wedstrijden centraal achterin.
Last edited by JasperPSV on 19 May 2024, 13:58, edited 1 time in total.