trouwepsvfan wrote: ↑19 May 2024, 11:23Wat een belachelijk seksitische opmerking is dit.
Het hele forum staat vol met denigrerende opmerkingen. Zeker over de concurrentie. Dan ben je stil. Een vrouw nu een meisje noemen en oh oh oh we komen aan een woke dingetje. Ik wilde eigenlijk nog toevoegen dat ze de ballen niet had om zaken tegen te houden. Maar dat zal ook wel niet ok zijn.
Doei he.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
deninho32 wrote: ↑19 May 2024, 12:48
Ik vind het helemaal niks. Maar zit ze daar eigenlijk omdat ze wat kan, of is het weer een gevalletje dat er per se een vrouw bij moet?
Lijkt een heel kundig iemand te zijn ja. Heel moeilijk is het niet om zo iemand's CV op te zoeken
trouwepsvfan wrote: ↑19 May 2024, 11:23Wat een belachelijk seksitische opmerking is dit.
Het hele forum staat vol met denigrerende opmerkingen. Zeker over de concurrentie. Dan ben je stil. Een vrouw nu een meisje noemen en oh oh oh we komen aan een woke dingetje. Ik wilde eigenlijk nog toevoegen dat ze de ballen niet had om zaken tegen te houden. Maar dat zal ook wel niet ok zijn.
Doei he.
"Een woke dingetje". Klasse argumenten weer!
"Je hebt laatst niets gezegd over de onderdrukking van Oeigoeren, dus nu mag jij niets meer over Anti-semitisme zeggen."
Franciscus wrote: ↑18 May 2024, 23:03Dit vind ik een rare opmerking. In ieder land kun je een slecht seizoen afwisselen met een heel goed. Ook met beperkte middelen. Stuttgart was vorig seizoen 2. Bundesliga bijvoorbeeld.
@Massimo neemt alles in ogenschouw. Jij duidelijk niet. Ze moeten hun beste spelers verkopen om de rekeningen te kunnen betalen en om door te kunnen selecteren op brandhout.
Ze hebben niet zomaar een selectie staan waar je meer dan 80 punten mee haalt. Daar hebben ze minimaal twee jaar voor nodig en zelfs dat acht ik onwaarschijnlijk.
Het gaat niet om zo maar een klote jaar. Het financieel totaal verrot daar. De selectie is bagger. Er is nog niet eens een trainer terwijl over ongeveer een maand de voorbereiding alweer begint.
Het is godsonmogelijk voor Ajax om volgend jaar mee te doen om de titel en meer dan 80 punten te halen.
Ik neem wel alles in ogenschouw. Ik vind het onwaarschijnlijk, maar niet godsonmogelijk. Er zijn echt vreemdere dingen gebeurd in het voetbal. Griekenland Europees kampioen bijvoorbeeld.