Ajax deel II
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Internationale topspeler
Die gast weet niet beter. Hij is niet iemand die zelf na kan denken. Het is zijn omgeving, die hele club stroomt over van debiele agressie. Je ziet aan hun gestoorde gedrag waar de honden geen brood van lusten, wanneer ze tegen PSV moeten spelen. Doorgedraaide gewelddadige idioten.
Je ziet bij verder geen enkele andere tegenstande jaar in jaar uit dergelijke uitingen van blind geweld aan de dag leggen. Deze jaren zag je het bij figuren als Bergwijn en Klaassen, vroeger heetten ze Suarez, Vertongen en Davids (en dan heb ik er nog héél veel weggelaten).
Je ziet bij verder geen enkele andere tegenstande jaar in jaar uit dergelijke uitingen van blind geweld aan de dag leggen. Deze jaren zag je het bij figuren als Bergwijn en Klaassen, vroeger heetten ze Suarez, Vertongen en Davids (en dan heb ik er nog héél veel weggelaten).
- These users thanked the author Het Kanon for the post (total 4):
- ShovingNE2 • TylerDurdn • Ykhim • Ren Höek
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Henk Spaan ook weer, als Bergwijn vertrekt (welke club wil hem?!) dan moet meneer Spaghetti (als hij komt) Boga meenemen. Tuurlijk. Neem een basisspeler van Nice mee waar vorig seizoen 17mil voor betaald is. Ajax heeft vast wel het geld liggen om hier 20+ aan uit te geven.
Soms echt het idee dat Ajacieden op een andere planeet leven en blind zijn voor de problemen die de club heeft.
Soms echt het idee dat Ajacieden op een andere planeet leven en blind zijn voor de problemen die de club heeft.
- These users thanked the author Sensation for the post:
- Vanthaman18
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Balinho wrote: ↑20 May 2024, 08:36Is dat iets om Brobbey kwalijk te nemen, of de redactie van het Jeugdjournaal?ShovingNE2 wrote: ↑20 May 2024, 08:20 Teksten over arrogantie, agressie, schijt hebben. En dat voor het jeugdjournaal. Klapidioot.
- mr.top
De redactie.Balinho wrote: ↑20 May 2024, 08:36Is dat iets om Brobbey kwalijk te nemen, of de redactie van het Jeugdjournaal?ShovingNE2 wrote: ↑20 May 2024, 08:20 Teksten over arrogantie, agressie, schijt hebben. En dat voor het jeugdjournaal. Klapidioot.
Van de andere kant ook niet te moeilijk doen. Zeker in de randstad gooit den jeugd elkaar dingen naar het hoofd waar het woord ‘schijt’ nogal bleekjes bij afsteekt.
-
- Ballenjongen
Zit toch enige zelfreflectie in dat stukje aangezien Brobbey aangeeft ‘ook arrogant’
- Balinho
Denk dat hij met dat "ook" doelt op het feit dat PSV "ook" (al) beter is, sterker is, vaker wint, vaker kampioen wordt in zijn belevingswereld, vaker scoort, dat soort zaken die zijn machteloosheid alleen maar doen toenemen. Daarbovenop zijn ze dan "ook (nog) arrogant". En vandaar ook die agressie die hij ervaart. Want da's een logisch gevolg van de combinatie van onbesnutte domheid met machteloosheid.
Spiegeltjes zijn- en blijven enorm Stijn daarzeau, dus ik vermoed dat hij echt niet doelt op de intrinsieke arrogantie van die kutclub.
- These users thanked the author Balinho for the post:
- De Realist
- Balinho
Ga je iemand met een beperking zijn- of haar- of hen's beperking kwalijk nemen? En dan heb ik het niet (eens) over het shirt dat hij/zij/het draagt en de club die vertegenwoordigd wordt.
- VeresRivne
- Vedette
-
- Regelmatige invaller
- ShovingNE2
- Site Admin
Mooi he. Nog mooier is dat ze binnen de club er ook zo in staan waardoor ze steeds verder wegzakken in het financiële moeras. Zie de aankoop van Hendo als laatste voorbeeld. Dit kan bij ons nooit.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Sensation
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Balinho
Er zijn er ook die schaamteloos arrogant blijven, zelfs wanneer successen uitblijven en terwijl ze zelfs keihard voor lul (hebben ge)staan.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Al lijkt dat niet per se te verdwijnen als die club een waardeloos seizoen draait en met pijn en moeite vijfde wordt…
- VeresRivne
- Vedette
Er zijn er inderdaad er inderdaad die een realitycheck kunnen gebruiken, maar kunnen we even kappen met een mafklapper als Henk Spaan synoniem stellen voor een Ajacied.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat vind ik nou een ras Ajacied.VeresRivne wrote: ↑20 May 2024, 10:22maar kunnen we even kappen met een mafklapper als Henk Spaan synoniem stellen voor een Ajacied.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 6):
- Mithras • Franciscus • ruuddevil • De Realist • Heissenberrug • Nilis
- Balinho
Lijkt me een meer dan prima idee wanneer jíj dat eens voorstelt aan Henk Spaan.VeresRivne wrote: ↑20 May 2024, 10:22Er zijn er inderdaad er inderdaad die een realitycheck kunnen gebruiken, maar kunnen we even kappen met een mafklapper als Henk Spaan synoniem stellen voor een Ajacied.
Ben heel benieuwd hoe ontvankelijk hij daarvoor zou blijken.
- VeresRivne
- Vedette
Hij wordt iig al een tijdje door niemand serieus meer genomen, net zoals Harry Vermeegen (die laatste leeft zelfs in de veronderstelling dat iemand op zijn politieke visies zit te wachten). Ik bedoel als de broertjes Van de Kerkhof oreren dat PSV de CL kan winnen dan werp ik jou die ook niet voor de voeten; https://www.elfvoetbal.nl/Binnenland/89 ... ue-winnen-ShovingNE2 wrote: ↑20 May 2024, 10:23Dat vind ik nou een ras Ajacied.VeresRivne wrote: ↑20 May 2024, 10:22maar kunnen we even kappen met een mafklapper als Henk Spaan synoniem stellen voor een Ajacied.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- VeresRivne
- Vedette
Ik pleit al een tijdje voor GGZ opname van Henk Spaan (dat hij lobbyde voor een transfer van 30 miljoen als koopje van Bergwijn omdat Ajax die in twee jaar toch wel voor 55 miljoen zou verkopen was de druppel). Maarja die wachtlijsten.Balinho wrote: ↑20 May 2024, 10:27Lijkt me een meer dan prima idee wanneer jíj dat eens voorstelt aan Henk Spaan.VeresRivne wrote: ↑20 May 2024, 10:22
Er zijn er inderdaad er inderdaad die een realitycheck kunnen gebruiken, maar kunnen we even kappen met een mafklapper als Henk Spaan synoniem stellen voor een Ajacied.
Ben heel benieuwd hoe ontvankelijk hij daarvoor zou blijken.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Balinho
Toegegeven, met de kennis van nu is het af en toe best leuk om eens te reflecteren op zaken uit het verleden, laten we zeggen om te zien in hoeverre bepaalde dingen (kunnen) ontwikkelen. De man bracht decennia geleden liedjes uit met teksten als "ja wij gaan naar Mofrika". Dit werd door praktisch iedereen gepruimd toentertijd, zelf vond ik dat als klein menneke ook fantastisch trouwens, vooropgesteld (programma's als bijvoorbeeld Khalid en Sophie bestonden toen nog niet natuurlijk).VeresRivne wrote: ↑20 May 2024, 10:29Ik pleit al een tijdje voor GGZ opname van Henk Spaan (dat hij lobbyde voor een transfer van 30 miljoen als koopje van Bergwijn omdat Ajax die in twee jaar toch wel voor 55 miljoen zou verkopen was de druppel). Maarja die wachtlijsten.
Waar sommige dingen gelukkig en als volstrekt natuurlijk onderhevig zijn aan evolutie en "groei", blijven er altijd elementen die ergens stagneren in een ontwikkeling. Volgens mij is Henk Spaan daar een uitgelezen voorbeeld van, maar ik vermoed dat we het daar over eens zijn, jouw reactie hierboven meegewogen.
- VeresRivne
- Vedette
Er is een heel soort generatie van figuren als Derksen, Smeets, Vermeegen, Vermeulen,Frank Kramer, Ter Napel, Spaan die ooit wat hebben gedaan wat er toe doet maar vervolgens wel heel erg dingen op de autopiloot gingen doen en niet echt hongerig weer maren waren om zich te verdiepen en zich als een soort vedette gingen gedragen.Balinho wrote: ↑20 May 2024, 10:46Toegegeven, met de kennis van nu is het af en toe best leuk om eens te reflecteren op zaken uit het verleden, laten we zeggen om te zien in hoeverre bepaalde dingen (kunnen) ontwikkelen. De man bracht decennia geleden liedjes uit met teksten als "ja wij gaan naar Mofrika". Dit werd door praktisch iedereen gepruimd toentertijd, zelf vond ik dat als klein menneke ook fantastisch trouwens, vooropgesteld (programma's als bijvoorbeeld Khalid en Sophie bestonden toen nog niet natuurlijk).VeresRivne wrote: ↑20 May 2024, 10:29
Ik pleit al een tijdje voor GGZ opname van Henk Spaan (dat hij lobbyde voor een transfer van 30 miljoen als koopje van Bergwijn omdat Ajax die in twee jaar toch wel voor 55 miljoen zou verkopen was de druppel). Maarja die wachtlijsten.
Waar sommige dingen gelukkig en als volstrekt natuurlijk onderhevig zijn aan evolutie en "groei", blijven er altijd elementen die ergens stagneren in een ontwikkeling. Volgens mij is Henk Spaan daar een uitgelezen voorbeeld van, maar ik vermoed dat we het daar over eens zijn, jouw reactie hierboven meegewogen.
- These users thanked the author VeresRivne for the post (total 3):
- Balinho • ShovingNE2 • psvgouda
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- ShovingNE2
- Site Admin
Zou je ook direct op geel komen te staan natuurlijk.VeresRivne wrote: ↑20 May 2024, 10:27Ik bedoel als de broertjes Van de Kerkhof oreren dat PSV de CL kan winnen dan werp ik jou die ook niet voor de voeten;
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Heissenberrug
- Balinho
Frank Kramer's live "afscheids speech/gedicht" zal ik nooit vergeten, dat was-, is- en blijft wel echt een historisch hilarisch tv-moment wat mij betreft.VeresRivne wrote: ↑20 May 2024, 11:03Er is een heel soort generatie van figuren als Derksen, Smeets, Vermeegen, Vermeulen,Frank Kramer, Ter Napel, Spaan die ooit wat hebben gedaan wat er toe doet maar vervolgens wel heel erg dingen op de autopiloot gingen doen en niet echt hongerig weer maren waren om zich te verdiepen en zich als een soort vedette gingen gedragen.Balinho wrote: ↑20 May 2024, 10:46
Toegegeven, met de kennis van nu is het af en toe best leuk om eens te reflecteren op zaken uit het verleden, laten we zeggen om te zien in hoeverre bepaalde dingen (kunnen) ontwikkelen. De man bracht decennia geleden liedjes uit met teksten als "ja wij gaan naar Mofrika". Dit werd door praktisch iedereen gepruimd toentertijd, zelf vond ik dat als klein menneke ook fantastisch trouwens, vooropgesteld (programma's als bijvoorbeeld Khalid en Sophie bestonden toen nog niet natuurlijk).
- VeresRivne
- Vedette
Zeker dat is een cult dingetje wat over 30 jaar nog eens opgegraven wordt. Punt is gewoon dat je heel veel analisten en tv persoonlijkheden hebt - met name rond de voetballerij - die wel heel erg leunen op hun reputatie. Ik merk vaak, ook bij figuren als Van Basten, dat ze inhoudelijk eigenlijk niet geïnteresseerd zijn in de voetballerij en de ontwikkelingen en dat ze ook van weinig dingen nog enthousiast worden. En dat is een beetje het probleem, je moet blijven meebewegen met de nieuwe ontwikkelingen wil je relevant blijven.Balinho wrote: ↑20 May 2024, 11:11Frank Kramer's live "afscheids speech/gedicht" zal ik nooit vergeten, dat was-, is- en blijft wel echt een historisch hilarisch tv-moment wat mij betreft.VeresRivne wrote: ↑20 May 2024, 11:03
Er is een heel soort generatie van figuren als Derksen, Smeets, Vermeegen, Vermeulen,Frank Kramer, Ter Napel, Spaan die ooit wat hebben gedaan wat er toe doet maar vervolgens wel heel erg dingen op de autopiloot gingen doen en niet echt hongerig weer maren waren om zich te verdiepen en zich als een soort vedette gingen gedragen.
Ik zie het bijvoorbeeld ook heel erg iemand bij een persoon als Van Praag, zal dat moment nooit vergeten dat hij op een conferentie als KNVB lid stelde dat Fortuna Sittard niet meer bestond terwijl die gewoon gered waren. Zelfs bij het hoongelach viel het kwartje nog niet. Kijk als de zaak je zo weinig interesseert dat je zelf niet van dat soort dingen op de hoogte bent. Ook een mooi voorbeeld is Arno Vermeulen, die komt met een analyse over Fairoli, die maakt een puntenvergelijking tussen dit en vorig seizoen en zegt vervolgens: ja vorig seizoen hadden ze meer punten. Maar het boeit Vermeuelen dan te weinig als voetbalvolger door te realiseren dat de Franse competitie is ingekrompen t.o.v. van vorig seizoen en er dus twee duels minder op het programma staan.
- These users thanked the author VeresRivne for the post (total 2):
- Den Bondskoots • mr.top
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!