Xavi Simons

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Xavi wordt dus niet verkocht. Snap niet zo goed waarom PSG hem zelf niet terugneemt aankomend seizoen. Xavi zou daar een van de besten zijn.

https://m.voetbalzone.nl/nieuws/psg-wei ... is-/434859
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal

In zn eigen schuld. Hij moet gwn ergens een contract voor 5 jaar tekenen en daar lekker gaan spelen. Nu verander je elk jaar van omgeving en wordt je een soort clubhopper
Standbeeld
Mister PSV

XaviS7mons wrote: 15 May 2024, 17:08 In zn eigen schuld. Hij moet gwn ergens een contract voor 5 jaar tekenen en daar lekker gaan spelen. Nu verander je elk jaar van omgeving en wordt je een soort clubhopper
Daar heb ik verder geen problemen mee. Hij ontwikkelt zich goed.
Standbeeld
Mister PSV

Aanvullend de tweet van Rik.

DonyellMalen
Legende

Achja, ik rekende wbt tot Xavi's transfer sowieso al nergens meer op. Dat geld blijft helaas in Parijs.
Standbeeld
Mister PSV

DonyellMalen wrote: 15 May 2024, 17:20 Achja, ik rekende wbt tot Xavi's transfer sowieso al nergens meer op. Dat geld blijft helaas in Parijs.
PSG is een grote club.
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Standbeeld wrote: 15 May 2024, 17:22
DonyellMalen wrote: 15 May 2024, 17:20 Achja, ik rekende wbt tot Xavi's transfer sowieso al nergens meer op. Dat geld blijft helaas in Parijs.
PSG is een grote club.
PSG heeft ook een stadion.
Ex unitate vires
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

PSVNatas wrote: 14 May 2024, 13:08
Joenepsv wrote: 09 May 2024, 11:02

Ben ik met je eens hoor. Simons is gewoon een geweldige voetballer en het feit dat hij hier de eerste serieuze stappen in het profvoetbal heeft gezet is reclame voor onze club. Dat geheimzinnige en idiote gedoe rondom zijn clausule (wat grotendeels aan PSV zelf lag) schept een bepaald beeld. En het feit dat ik hem niet heb gemist is een compliment aan onze hele club want dat zegt heel veel.
"geheimzinnige en idiote gedoe rondom zijn clausule'' Dat is wat wij er van maakten he, Simons, PSG en PSV wisten allemaal precies hoe het in elkaar zat.
Knap dat hij ondanks dit een geweldig seizoen heeft gedraaid. Er zijn veel vragen over geweest. Het was een is nog steeds een piepjong ventje. Toch kalm gebleven en dit seizoen ook een wereldseizoen draaien. Wat een genot om hem bij ons te zien spelen!
Harminator
Geselecteerd voor Oranje

Standbeeld wrote: 15 May 2024, 17:14
XaviS7mons wrote: 15 May 2024, 17:08 In zn eigen schuld. Hij moet gwn ergens een contract voor 5 jaar tekenen en daar lekker gaan spelen. Nu verander je elk jaar van omgeving en wordt je een soort clubhopper
Daar heb ik verder geen problemen mee. Hij ontwikkelt zich goed.
Ik vind het juist ook wel goed hoe Simons en ook Tillman een stuk regie over hun carrière houden en niet alle macht bij de club leggen.
iam
International
Favoriete speler: 12e man

Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik zou ook geen tijd vrijmaken voor Willem van der Veer.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 3):
    KoenjoRazzaaTylerDurdn
    DonyellMalen
    Legende

Jammer dat dit zo uitgelicht wordt. Die Willem mag wel een iets minder grote bek opentrekken. Ik snap Xavi wel, iedereen wil constant wat van je.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Razzaa
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Heeft ook vooral te maken met doorverkoop denk ik. In de dartwereld zijn ze ook terughoudender geworden met zomaar alles signeren.

https://dartsnieuws.com/pdc/die-viezeri ... ningjagers
    Standbeeld
    Mister PSV

Grasmat wrote: 20 May 2024, 12:22 Heeft ook vooral te maken met doorverkoop denk ik. In de dartwereld zijn ze ook terughoudender geworden met zomaar alles signeren.

Laatst zag ik een filmpje van (ik dacht) een speler van Barca. Die weigerde ook een shirt of zo vanuit zijn auto te tekenen. Bleek ook om wat lui te gaan die iedere keer terugkomen voor een handtekening op iets om het vervolgens te verkopen. Hanteerden ook precies de tactiek die V Gerwen verteld: ze laten kinderen het werk doen en de verzorger filmt het. Weiger je zo'n handtekening dan ga je viraal als slecht mens. Sommige mensen zijn alle schaamte voorbij.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Theike
    BadShaker
    Vaste waarde in elftal

“Ik leg de lat hoog voor mezelf” - aldus Willem. Eroverheen springen kan ie alleen niet. Jeetje wat een entitlement.
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

BadShaker wrote: 20 May 2024, 12:33 “Ik leg de lat hoog voor mezelf” - aldus Willem. Eroverheen springen kan ie alleen niet. Jeetje wat een entitlement.
    Als je zo graag zo goed wil doen dan kan me maar al goed voorstellen dat de officiele route via Ard Bierens of Frans Janssen veel productiever is dan één van velen te zijn die weer eens om een handtekening komt vragen. De hele "Ik loop al vijftig jaar rond bij deze club" is ook beschamend, juist dan zou je toch wel moeten weten hoe het werkt?
  • These users thanked the author Prof_napo for the post (total 4):
    StandbeeldDonyellMalenTylerDurdn29.04.2007
    DonyellMalen
    Legende

Grasmat wrote: 20 May 2024, 12:22 Heeft ook vooral te maken met doorverkoop denk ik. In de dartwereld zijn ze ook terughoudender geworden met zomaar alles signeren.

Dat zal ongetwijfeld meespelen, maar het is ook achterlijk om zo uit te vallen tegen een speler. En dan nog die "Ik loop hier al 50 jaar rond", het is gewoon een beetje genant. Ik zou ook doorlopen.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

BadShaker wrote: 20 May 2024, 12:33 “Ik leg de lat hoog voor mezelf” - aldus Willem. Eroverheen springen kan ie alleen niet. Jeetje wat een entitlement.
    Hij rolt er onderdoor.
    BadShaker
    Vaste waarde in elftal

Prof_napo wrote: 20 May 2024, 12:42
    Als je zo graag zo goed wil doen dan kan me maar al goed voorstellen dat de officiele route via Ard Bierens of Frans Janssen veel productiever is dan één van velen te zijn die weer eens om een handtekening komt vragen. De hele "Ik loop al vijftig jaar rond bij deze club" is ook beschamend, juist dan zou je toch wel moeten weten hoe het werkt?
    Exact dit. Gewoon via de geijkte kanalen ipv efkes ritselen. Prima dat de spelers daar niet zo van houden.
  • These users thanked the author BadShaker for the post:
    Razzaa
    Voijke
    Internationale topspeler

RIO wrote: 20 May 2024, 12:51
    Hij rolt er onderdoor.
    Dan snap ik dat hij de lat heel hoog legt, anders lukt ook dat niet
    Sangaré, le Roi du PSV :strong:
    DadOfFour
    Internationale topspeler

RIO wrote: 20 May 2024, 12:51
    Hij rolt er onderdoor.
    Dan moet je de lat inderdaad wel flink hoog leggen...
    La vida és massa curta per no fer broma
    Balinho
    Internationale topspeler

Ja Willem (want hij leest hier ongetwijfeld mee); wil je hoog in de boom gaan zitten, ga je ook meer wind vangen. Zeker hier op 1913.
    TylerDurdn
    Internationale topspeler

Misschien bedoelt hij dat hij nu een XXXXXL shirt heeft maar hij werkt gestaag naar een XXXXXXL shirt toe.
    Jezelf zo kunnen uitzetten/expanderen is ook een vorm van topsport, waarbij je de lat wat betreft je calorie intake zo hoog mogelijk moet leggen.
    TylerDurdn
    Internationale topspeler

Prof_napo wrote: 20 May 2024, 12:42
    Als hij vijftig jaar rond zou lopen bij de Herdgang, had hij wel aan ander postuur gehad. Liep hij maar al 50 jaar rondjes.
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Hem aanvallen op zijn gewicht is wel veel te makkelijker, zijn gedrag/uitspraken zijn al genoeg...
  • These users thanked the author Prof_napo for the post (total 2):
    Grasmat29.04.2007
    Post Reply