Xavi wordt dus niet verkocht. Snap niet zo goed waarom PSG hem zelf niet terugneemt aankomend seizoen. Xavi zou daar een van de besten zijn.
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/psg-wei ... is-/434859
Xavi Simons
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
In zn eigen schuld. Hij moet gwn ergens een contract voor 5 jaar tekenen en daar lekker gaan spelen. Nu verander je elk jaar van omgeving en wordt je een soort clubhopper
- Standbeeld
- Mister PSV
Daar heb ik verder geen problemen mee. Hij ontwikkelt zich goed.XaviS7mons wrote: ↑15 May 2024, 17:08 In zn eigen schuld. Hij moet gwn ergens een contract voor 5 jaar tekenen en daar lekker gaan spelen. Nu verander je elk jaar van omgeving en wordt je een soort clubhopper
- Standbeeld
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende
Achja, ik rekende wbt tot Xavi's transfer sowieso al nergens meer op. Dat geld blijft helaas in Parijs.
- Standbeeld
- Mister PSV
PSG is een grote club.DonyellMalen wrote: ↑15 May 2024, 17:20 Achja, ik rekende wbt tot Xavi's transfer sowieso al nergens meer op. Dat geld blijft helaas in Parijs.
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
PSG heeft ook een stadion.Standbeeld wrote: ↑15 May 2024, 17:22PSG is een grote club.DonyellMalen wrote: ↑15 May 2024, 17:20 Achja, ik rekende wbt tot Xavi's transfer sowieso al nergens meer op. Dat geld blijft helaas in Parijs.
Ex unitate vires
-
- Lid scoutingsteam
Knap dat hij ondanks dit een geweldig seizoen heeft gedraaid. Er zijn veel vragen over geweest. Het was een is nog steeds een piepjong ventje. Toch kalm gebleven en dit seizoen ook een wereldseizoen draaien. Wat een genot om hem bij ons te zien spelen!PSVNatas wrote: ↑14 May 2024, 13:08"geheimzinnige en idiote gedoe rondom zijn clausule'' Dat is wat wij er van maakten he, Simons, PSG en PSV wisten allemaal precies hoe het in elkaar zat.Joenepsv wrote: ↑09 May 2024, 11:02
Ben ik met je eens hoor. Simons is gewoon een geweldige voetballer en het feit dat hij hier de eerste serieuze stappen in het profvoetbal heeft gezet is reclame voor onze club. Dat geheimzinnige en idiote gedoe rondom zijn clausule (wat grotendeels aan PSV zelf lag) schept een bepaald beeld. En het feit dat ik hem niet heb gemist is een compliment aan onze hele club want dat zegt heel veel.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Ik vind het juist ook wel goed hoe Simons en ook Tillman een stuk regie over hun carrière houden en niet alle macht bij de club leggen.Standbeeld wrote: ↑15 May 2024, 17:14Daar heb ik verder geen problemen mee. Hij ontwikkelt zich goed.XaviS7mons wrote: ↑15 May 2024, 17:08 In zn eigen schuld. Hij moet gwn ergens een contract voor 5 jaar tekenen en daar lekker gaan spelen. Nu verander je elk jaar van omgeving en wordt je een soort clubhopper
-
- International
- Favoriete speler: 12e man
- DonyellMalen
- Legende
Jammer dat dit zo uitgelicht wordt. Die Willem mag wel een iets minder grote bek opentrekken. Ik snap Xavi wel, iedereen wil constant wat van je.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Razzaa
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Heeft ook vooral te maken met doorverkoop denk ik. In de dartwereld zijn ze ook terughoudender geworden met zomaar alles signeren.
https://dartsnieuws.com/pdc/die-viezeri ... ningjagers
- Standbeeld
- Mister PSV
Laatst zag ik een filmpje van (ik dacht) een speler van Barca. Die weigerde ook een shirt of zo vanuit zijn auto te tekenen. Bleek ook om wat lui te gaan die iedere keer terugkomen voor een handtekening op iets om het vervolgens te verkopen. Hanteerden ook precies de tactiek die V Gerwen verteld: ze laten kinderen het werk doen en de verzorger filmt het. Weiger je zo'n handtekening dan ga je viraal als slecht mens. Sommige mensen zijn alle schaamte voorbij.Grasmat wrote: ↑20 May 2024, 12:22 Heeft ook vooral te maken met doorverkoop denk ik. In de dartwereld zijn ze ook terughoudender geworden met zomaar alles signeren.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Theike
-
- Vaste waarde in elftal
“Ik leg de lat hoog voor mezelf” - aldus Willem. Eroverheen springen kan ie alleen niet. Jeetje wat een entitlement.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Als je zo graag zo goed wil doen dan kan me maar al goed voorstellen dat de officiele route via Ard Bierens of Frans Janssen veel productiever is dan één van velen te zijn die weer eens om een handtekening komt vragen. De hele "Ik loop al vijftig jaar rond bij deze club" is ook beschamend, juist dan zou je toch wel moeten weten hoe het werkt?
- These users thanked the author Prof_napo for the post (total 4):
- Standbeeld • DonyellMalen • TylerDurdn • 29.04.2007
- DonyellMalen
- Legende
Dat zal ongetwijfeld meespelen, maar het is ook achterlijk om zo uit te vallen tegen een speler. En dan nog die "Ik loop hier al 50 jaar rond", het is gewoon een beetje genant. Ik zou ook doorlopen.Grasmat wrote: ↑20 May 2024, 12:22 Heeft ook vooral te maken met doorverkoop denk ik. In de dartwereld zijn ze ook terughoudender geworden met zomaar alles signeren.
-
- Vaste waarde in elftal
Exact dit. Gewoon via de geijkte kanalen ipv efkes ritselen. Prima dat de spelers daar niet zo van houden.Prof_napo wrote: ↑20 May 2024, 12:42Als je zo graag zo goed wil doen dan kan me maar al goed voorstellen dat de officiele route via Ard Bierens of Frans Janssen veel productiever is dan één van velen te zijn die weer eens om een handtekening komt vragen. De hele "Ik loop al vijftig jaar rond bij deze club" is ook beschamend, juist dan zou je toch wel moeten weten hoe het werkt?
-
Dan snap ik dat hij de lat heel hoog legt, anders lukt ook dat niet
Sangaré, le Roi du PSV
- DadOfFour
Dan moet je de lat inderdaad wel flink hoog leggen...
La vida és massa curta per no fer broma
- TylerDurdn
Misschien bedoelt hij dat hij nu een XXXXXL shirt heeft maar hij werkt gestaag naar een XXXXXXL shirt toe.
Jezelf zo kunnen uitzetten/expanderen is ook een vorm van topsport, waarbij je de lat wat betreft je calorie intake zo hoog mogelijk moet leggen.
- TylerDurdn
Als hij vijftig jaar rond zou lopen bij de Herdgang, had hij wel aan ander postuur gehad. Liep hij maar al 50 jaar rondjes.Prof_napo wrote: ↑20 May 2024, 12:42Als je zo graag zo goed wil doen dan kan me maar al goed voorstellen dat de officiele route via Ard Bierens of Frans Janssen veel productiever is dan één van velen te zijn die weer eens om een handtekening komt vragen. De hele "Ik loop al vijftig jaar rond bij deze club" is ook beschamend, juist dan zou je toch wel moeten weten hoe het werkt?