Aan de andere kant, en in alle eerlijkheid: wanneer iemand denkt dat hij om een andere reden dan zijn markante verschijning uitgegroeid is tot een bekende PSV supporter...enfin. Ook dat is een dubbelzijdig zwaard. En daarmee vel ik verder geen oordeel over die verschijning, bij deze onderstreept.
Xavi Simons
- Balinho
- Internationale topspeler
-
- Nationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Maak van men de media*. Maar klopt inderdaad (helaas) wel. Stoor mij daar mateloos aan; alsof deze guy representatief is voor alle supporters.Heya Hallvar wrote: ↑20 May 2024, 14:16Hij past in de beeldvorming die men graag van de PSV supporter wil creëren.
-
- Nationale topspeler
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
In de filmwereld is dit al tig jaar.Grasmat wrote: ↑20 May 2024, 12:22 Heeft ook vooral te maken met doorverkoop denk ik. In de dartwereld zijn ze ook terughoudender geworden met zomaar alles signeren.
https://dartsnieuws.com/pdc/die-viezeri ... ningjagers
Er zijn acteurs die bij premieres e.d. signeren maar om je naam vragen en het vervolgens 'To Grasmat' of 'To Mats' signeren zodat het voor de doorverkoop lastiger wordt.
- Balinho
Deze heeft daar een handje van naar het schijnt.
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
- Lorenzo von Matterhorn
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Ik ga veel naar jazz concerten en laat daar vaak platen/cd's signeren, merk dat vooral de musici met een Angelsaksiche achtergrond dat doen ('slightly off-topic' )Mr. Spock wrote: ↑20 May 2024, 16:04In de filmwereld is dit al tig jaar.Grasmat wrote: ↑20 May 2024, 12:22 Heeft ook vooral te maken met doorverkoop denk ik. In de dartwereld zijn ze ook terughoudender geworden met zomaar alles signeren.
https://dartsnieuws.com/pdc/die-viezeri ... ningjagers
Er zijn acteurs die bij premieres e.d. signeren maar om je naam vragen en het vervolgens 'To Grasmat' of 'To Mats' signeren zodat het voor de doorverkoop lastiger wordt.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik vind Simons nog steeds kut.
Lekker je laten uitventen door pooier PSG. Met als enige doel zelf zoveel mogelijk geld verdienen.
Al wint hij 12 gouden ballen nooit dat hij in de top 7599 mooiste PSV ers aller tijden komt.
Als ik genaaid wordt wil ik ook zoenen. Arrogant kut ventje.
Lekker je laten uitventen door pooier PSG. Met als enige doel zelf zoveel mogelijk geld verdienen.
Al wint hij 12 gouden ballen nooit dat hij in de top 7599 mooiste PSV ers aller tijden komt.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- ruuddevil
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Je bent weer aardig op dreef de laatste dagen.ShovingNE2 wrote: ↑20 May 2024, 18:22 Ik vind Simons nog steeds kut.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
En waarvoor het gros van de PSV supporters hem ook gewoon waardeert. Gelukkig maar. Anders had we een Ajax-achtig seizoen gekregen en wie wil dat nou?
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
- mateja
Ex unitate vires
-
- Legende
Shoving gaat er wat te hard in, maar ik begrijp hem wel een beetje. Als ik naar het Nederlands elftal kijk, dan heb ik niet echt het gevoel naar een oud-PSV’er te zitten kijken. Gewoon een passant, zoals heel veel voetballers, die op een niet zo’n prettige manier is weggegaan.
Het is verder ook niet echt een speler die veel sympathie opwekt met dat jankgezichtje, dat helpt ook niet mee.
Het is verder ook niet echt een speler die veel sympathie opwekt met dat jankgezichtje, dat helpt ook niet mee.
Last edited by TomPSV on 20 May 2024, 18:32, edited 1 time in total.
-
- Jeugdinternational
Heeft ons eigenhandig naar de tweede plek geschoten, maar oké.ShovingNE2 wrote: ↑20 May 2024, 18:22 Ik vind Simons nog steeds kut.
- ShovingNE2
- Site Admin
Nou. Daar gaan we iemand voor herinneren die een jaartje bij ons is geweest om vooral zichzelf te verrijken.
Wat een prestatie.
-
- Regelmatige invaller
Ik zie een speler die enorm professioneel is voor zijn leeftijd, en zich belachelijk goed ontwikkelt. Een echte PSV-er is het niet, maar dat hoeft van mij ook niet. Hij was een lichtpuntje in vorig seizoen, en zoals al vaker gezegd: mede verantwoordelijk dat we dit seizoen Champions League gespeeld hebben. Daarbij heeft hij ook altijd alles voor de club gegeven, tot de laatste minuut (winnende tegen AZ).TomPSV wrote: ↑20 May 2024, 18:31 Shoving gaat er wat te hard in, maar ik begrijp hem wel een beetje. Als ik naar het Nederlands elftal kijk, dan heb ik niet echt het gevoel naar een oud-PSV’er te zitten kijken. Gewoon een passant, zoals heel veel voetballers, die op een niet zo’n prettige manier is weggegaan.
Het was prachtig geweest als hij PSG een loer had gedraaid, en ons op die manier van miljoenen had voorzien, maar welke speler in het nabije verleden heeft zijn eigen machtspositie/financiën opgegeven om een club er beter van te laten worden?
-
- Legende
Hij schiet PSV samen met Gakpo naar de 2e plek waardoor er zicht was op CL voetbal + inkomsten en waardoor Bosz, Schouten, Lang, Dest, Tillman etc. haalbaar zijn geweest voor PSV.ShovingNE2 wrote: ↑20 May 2024, 18:34Nou. Daar gaan we iemand voor herinneren die een jaartje bij ons is geweest om vooral zichzelf te verrijken.
Wat een prestatie.
Prestatie van niks hoor.
- Standbeeld
- Mister PSV
PSV heeft toch dat contract getekend? Xavi is sportief van ongekende waarde geweest vorig seizoen. Ik zie het probleem niet.ShovingNE2 wrote: ↑20 May 2024, 18:34Nou. Daar gaan we iemand voor herinneren die een jaartje bij ons is geweest om vooral zichzelf te verrijken.
Wat een prestatie.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik zie een speler die uitsluitend voor de knaken bezig is. Tekende bij PSG voor de knaken maar wil er nooit spelen. Zijn goed recht.
Maar ik heb zelfde een speler binnen PSV gezien die minder liefde voor de club had dan hij. We zijn gebruikt. En dat wisten we op voorhand, dus ok. Zijn afscheidsvideo was ook een grote farce.
- ShovingNE2
- Site Admin
Prima zakelijke overeenkomst. Maar nooit dat ik hem als PSV er ga zien.Standbeeld wrote: ↑20 May 2024, 18:39PSV heeft toch dat contract getekend? Xavi is sportief van ongekende waarde geweest vorig seizoen. Ik zie het probleem niet.
Toerist.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- ComeOnPSV
- Vedette
Ik zie hem meer als PSV'er dan Bergwijn.ShovingNE2 wrote: ↑20 May 2024, 18:43Prima zakelijke overeenkomst. Maar nooit dat ik hem als PSV er ga zien.Standbeeld wrote: ↑20 May 2024, 18:39PSV heeft toch dat contract getekend? Xavi is sportief van ongekende waarde geweest vorig seizoen. Ik zie het probleem niet.
Toerist.
Die heeft ons misbruikt. Xavi nooit.