Wel goed om te weten dat de Shoving groot fan is van Xavi Simons.
Xavi Simons
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Gerrit is redelijk overrated, zoals dat met elke jonge, Engelse speler gaat die niet compleet door het ijs zakt in de PL. Prima verdediger hoor, maar heeft toch genoeg mankementen. Fysiek sterke verdediger die gemiddeld aan de bal is en niet heel wendbaar. Zal vast voor 60 miljoen of zo naar de PL top gaan, maar een wereldtop verdediger zie ik er (voorlopig) nog niet in.ShovingNE2 wrote: ↑20 May 2024, 19:42 Mag jij vinden. Ik heb geen gevoel bij hem als PSV-er. Nul.
Met Gerrit meer. En dat is mogelijk wel een grotere voetballer op dit moment
- De Realist
Waar komt dat nou ineens vandaan johShovingNE2 wrote: ↑20 May 2024, 18:22 Ik vind Simons nog steeds kut.
Lekker je laten uitventen door pooier PSG. Met als enige doel zelf zoveel mogelijk geld verdienen.
Al wint hij 12 gouden ballen nooit dat hij in de top 7599 mooiste PSV ers aller tijden komt.
Als ik genaaid wordt wil ik ook zoenen. Arrogant kut ventje.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Vaste waarde in elftal
Tsja die communicatie. “hij is van ons”, “er zijn geen clausules”. Je hád als Xavi ook kunnen eisen dat er conform de waarheid over je eigen contractspositie gecommuncieerd zou worden. Heeft ie niet gedaan en daarmee heeft ie de schimmigheid laten voorbestaan. Hij heeft overal de touwtjes in handen, dan heeft hij hier ook een vinger in de pap. Om dan te zeggen dat hij geheel vrij van zonde is, vind ik niet fair.
-
- Vedette
Dit is echt compleet de omgedraaide wereld hè? Xavi die even de PSV-directie moet gaan corrigeren?BadShaker wrote: ↑20 May 2024, 21:06 Tsja die communicatie. “hij is van ons”, “er zijn geen clausules”. Je hád als Xavi ook kunnen eisen dat er conform de waarheid over je eigen contractspositie gecommuncieerd zou worden. Heeft ie niet gedaan en daarmee heeft ie de schimmigheid laten voorbestaan. Hij heeft overal de touwtjes in handen, dan heeft hij hier ook een vinger in de pap. Om dan te zeggen dat hij geheel vrij van zonde is, vind ik niet fair.
- These users thanked the author Chucky for the post (total 2):
- Standbeeld • FTS
- Standbeeld
- Mister PSV
Je kan dit niet vergelijken met het "gewone" zakenleven. Verder is Xavi er om te voetballen. Zijn management is er voor de zaken te regelen.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Prof_napo
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Geweldige speler. Mooi dat hij een jaar bij ons heeft gespeeld en nog mooier als hij ergens nog iets voor ons oplevert. En gruwelijk knap van ons huidige team dat we hem totaal niet gemist hebben.
-
- Vedette
Rare vergelijking, maar ik hoop dat je dat zelf ook wel snapt. Het interesseert Xavi waarschijnlijk niet zo veel wat een paar gekrenkte ego’s hier van hem vinden: hij is hier in de eerste plaats om zichzelf te ontwikkelen, en daarmee uiteindelijk ook de club te helpen. Beide zaken heeft hij uiteindelijk fantastisch gedaan. Hij hoeft zich helemaal niet bezighouden met persvoorlichting en mediazaken, daar is PSV zelf en zijn management voor. En als PSV er voor kiest om hun supporters te misleiden, kan ik zakelijk gezien best begrijpen dat zijn management dat laat gebeuren.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Nog steeds zonde dat Orkun Kökcü boven Simons is verkozen. Deels begrijpelijk door het kampioenschap maar de impact van Simons is gevoelsmatig groter geweest.
-
- Legende
Eens. Ik vind eigenlijk wel dat Simons een plek in het helden lied mag hebben. Al is het maar om de Shoving te zieken; dat moet reden genoeg zijn.
-
- Vaste waarde in elftal
Zo raar is die vergelijking niet. Hij heeft overal perfect de controle, en deze heeft ie laten glippen. Vind ik raar want het gaat toch om je transferstatus. En hij controleert zijn management dus dat is één en hetzelfde ding. Maar inderdaad: het zal Xavi wsl aan zijn reet roesten dat foutieve communicatie ertoe leidt dat sommige mensen hier meer van hem hadden verwacht.Chucky wrote: ↑20 May 2024, 21:22Rare vergelijking, maar ik hoop dat je dat zelf ook wel snapt. Het interesseert Xavi waarschijnlijk niet zo veel wat een paar gekrenkte ego’s hier van hem vinden: hij is hier in de eerste plaats om zichzelf te ontwikkelen, en daarmee uiteindelijk ook de club te helpen. Beide zaken heeft hij uiteindelijk fantastisch gedaan. Hij hoeft zich helemaal niet bezighouden met persvoorlichting en mediazaken, daar is PSV zelf en zijn management voor. En als PSV er voor kiest om hun supporters te misleiden, kan ik zakelijk gezien best begrijpen dat zijn management dat laat gebeuren.
-
Het glas is halfvol. Xavi heeft al die tijd een hoog niveau gehaald, wat bijzonder is voor een 19-jarige. Hij is er tot het laatste moment voor blijven gaan.
Aan de andere kant was PSV er zelf bij toen die mini afkoopsom in zijn contract gezet werd.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
-
- Meervoudig international
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
PSG kan de tering krijgen, smerige fascistische olieneukers. Maar goed, het was van begin af aan wel te verwachten dat die boevenbende eronderuit wilde komen, dus ik ging er al vanuit dat het bij die 4 miljoen zou blijven. Gierige theedoeken nog aan toe. Dikke karma dat hun beste speler transfervrij eruitnaait.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Heel raar, dit soort waardeloze voorwaarden en clausules. In het kader van (Financial) Fair Play zou ik het overigens toejuichen dat er een maximum van een, hooguit twee jaar op zou komen te zitten waarin je een speler mag verhuren. Verhuur moet uiteindelijk tot een ontwikkeling leiden die een speler helpt doorstoten naar de hoofdselectie. Spelers die elders van grote waarde zouden zijn worden nu tot vervelens toe verhuurd, puur vanwege de waarde die ze vertegenwoordigen. Hoe helpt dat de sport of de speler zelf?
Wat moet zo’n Simons bovendien nog doen om serieus een speler van PSG te worden? In nb een betere competitie dan de Franse speelt die gast de pannen van het dak!
-
- Lid scoutingsteam
PSG is kut, was kut en blijft kut, vraag het maar ergens in Frankrijk.
Kut autocorrectie hondjevandebakker
Kut autocorrectie hondjevandebakker
Last edited by Voormalig KG on 22 May 2024, 14:10, edited 1 time in total.