Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
BarryBanaan
Basisspeler
Posts: 446
Joined: 31 Aug 2023, 11:26
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 18 May 2024, 10:47 Ik verwacht niet dat PSV flink gaat investeren in de linksbackpositie als ze Dest ook terug willen halen. Ik zie ze dan eerder iemand huren of goedkoop oppikken om te concurrenen met Mauro totdat Dest fit is gezien alle overige vacatures in het elftal.
Dest kan ook rechts, daarnaast is het 1 geen uitgemaakte zaak dat die weer bij PSV aansluit en 2 geen uitgemaakte zaak dat dit op zijn oude niveau gebeurt. Ik zou juist wel in een linksback investeren en Dest erbij nemen indien mogelijk tegen een eerlijke prijs.
These users thanked the author BarryBanaan for the post:
SKERLA
User avatar
Jordi
Basisspeler
Posts: 456
Joined: 30 Jun 2022, 10:16
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Joey Veerman
FOOTB_REM_S: No

Mokio start met zijn 16 jaar zo meteen in de basis bij Gent.
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mahmoud Dahoud mag weg bij Brighton, goeie voetballer mooie optie bij vertrek van Veerman
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Benitez040 wrote: 18 May 2024, 20:47 Mahmoud Dahoud mag weg bij Brighton, goeie voetballer mooie optie bij vertrek van Veerman
Heeft bij Stuttgart ook geen indruk kunnen maken. Lijkt me niet de categorie die past bij ons huidige aankoopbeleid.
These users thanked the author Mvogoat for the post:
Ardbeg
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

https://www.transfermarkt.nl/giovanni-r ... ler/504215

Deze zomer maar huren van Dortmund met aankoopoptie. Is er bij Forrest niet uitgekomen, maar heeft hij Dortmund echt al laten zien dat die kan voetballen. Nog steeds maar 21 jaar oud.
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 20 May 2024, 01:07 https://www.transfermarkt.nl/giovanni-r ... ler/504215

Deze zomer maar huren van Dortmund met aankoopoptie. Is er bij Forrest niet uitgekomen, maar heeft hij Dortmund echt al laten zien dat die kan voetballen. Nog steeds maar 21 jaar oud.
Tja, waar wil je die neerzetten. Je hebt met Tillman al een heel vergelijkbaar type en dan heb je op het moment ook nog Til en Babadi voor de 10 positie. Als je hem rechts wil zetten, krijg je wel heel erg trechtervoetbal met Lang/Tillman/Reyna die allemaal het liefst redelijk veel naar binnen willen trekken.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 20 May 2024, 01:07 https://www.transfermarkt.nl/giovanni-r ... ler/504215

Deze zomer maar huren van Dortmund met aankoopoptie. Is er bij Forrest niet uitgekomen, maar heeft hij Dortmund echt al laten zien dat die kan voetballen. Nog steeds maar 21 jaar oud.
Nog een aanvallende middenvelder erbij? Dat is misschien wel de positie waar we de meeste opties hebben met Til, Tillman, Saibari en Babadi.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heeft ook geen topmentaliteit en je krijgt er zijn familie gratis bij.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
FritskePhilips
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 20 May 2024, 01:07 https://www.transfermarkt.nl/giovanni-r ... ler/504215

Deze zomer maar huren van Dortmund met aankoopoptie. Is er bij Forrest niet uitgekomen, maar heeft hij Dortmund echt al laten zien dat die kan voetballen. Nog steeds maar 21 jaar oud.
Nergens voor nodig.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Bij Dortmund veel goede wedstrijden op rechts gespeeld, daarna een kleine terugslag gehad. Nog altijd maar 21 jaar oud. Met het vertrek van Bakayoko zal ik het wel weten. Kan ook nog op alle andere posities voorin uit de voeten. Maar Ardbeg zegt niet nodig dus kunnen we van het lijstje halen
These users thanked the author danko-lazovic for the post:
Ardbeg
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

StratumZuid wrote: 18 May 2024, 23:19
Die hebben we al gehad natuurlijk. 😉
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Persoonlijk vind ik een bedrag van 10 miljoen of meer teveel voor Sahraoui. Hierom gezocht naar een speler die hetzelfde met snelheid en dribbels kan brengen. De "herboren/nieuwe" Sahraoui, Karlsson of Ödegaard, Nusa. Wie met zijn acties, snelheid leeftijd wel al veel interesse heeft gewekt is ...

Edmund Baidoo aan Ghana staat in tussen op de lijsten van topclubs als Genk en Club Brugge en Mälmo/Bødo Glimt. Clubs die de afgelopen jaren met talenten niet heel vaak de plank hebben misgeslagen.

Hele handige snelle technische voetballer die uitstekend op rechtsbuiten kan en waarschijnlijk niet veel meer dan 2 miljoen moet opbrengen.
Hij is 18 jaar en kan eventueel dus ook nog 'rijpen' bij JPSV.

Sinds zijn professionele debuut op het tweede niveau van Zweden scoorde hij 5x en gaf 4 assists in zijn eerste elf wedstrijden.

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 20 May 2024, 15:41 Bij Dortmund veel goede wedstrijden op rechts gespeeld, daarna een kleine terugslag gehad. Nog altijd maar 21 jaar oud. Met het vertrek van Bakayoko zal ik het wel weten. Kan ook nog op alle andere posities voorin uit de voeten. Maar Ardbeg zegt niet nodig dus kunnen we van het lijstje halen
Juist!
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No



Deze jongen van net 18 lentes, 9 mei jongstleden, is al langer dan 1.90 en een snelle dynamische middenvelder voor Schalke '04. Technisch sterk, fysiek goed en die qua spel op verschillende posities inzetbaar is.

Manchester, AC Milan, Bayern München zitten hier allemaal achteraan en hij staat op de TM rol voor 8 miljoen. Dit is een bargain ondanks een hoop geld voor een speler.

Scout report Goal.com
https://www.goal.com/en/lists/assan-oue ... 283f62eef2
These users thanked the author Voormalig KG for the post:
Joepp12
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Elias Jelert van Kopenhagen is misschien een goede optie. Heb hem afgelopen jaar weinig zien spelen maar vond hem wel een aardige back. Is inmiddels ook Deens international. Is van nature een rechtsback maar kan evt linksback spelen.

Heb laatst een periode met een Oostenrijker gewerkt en die was wel enthousiast over Samson Baidoo (Red Bull) en Leopold Querfeld( Rapid Wien).Twee jonge centrale verdedigers die inmiddels hun debuut voor het nationale elftal hebben gemaakt. Iemand die ze heeft zien spelen?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Geen idee hoe haalbaar want groot talent maar heeft nog één jarig contract bij Sporting en vooralsnog twee kanonnen op CV voor zich; Eduardo Quaresma. In mijn ogen een echte Bosz-ball verdediger, opbouwend zeer sterk, best snel en wendbaar en verdedigend gewoon prima. In maart pas 22 geworden.



These users thanked the author Sensation for the post:
O Goleiro Grande
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 21 May 2024, 10:41 Geen idee hoe haalbaar want groot talent maar heeft nog één jarig contract bij Sporting en vooralsnog twee kanonnen op CV voor zich; Eduardo Quaresma. In mijn ogen een echte Bosz-ball verdediger, opbouwend zeer sterk, best snel en wendbaar en verdedigend gewoon prima. In maart pas 22 geworden.



beetje Arias route. Dit vind ik wel echt een leuke vondst eigenlijk.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Crystal Palace gaat Chadi Riad halen van Real Betis. Linksbenige centrale verdediger, concurrent voor Chris Richards die PSV afgelopen winter nog op het lijstje had staan.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... hards.html
Hij is daarna wel (veel) meer gaan spelen, maar wellicht is hij te porren voor een CL avontuur en hereniging met Tillman waarmee hij samen speelde bij Bayern en uiteraard Earnie en Pepi (en wellicht nog Dest).
These users thanked the author Madueke for the post:
Standbeeld
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

"his ability to play only on a 3-defensive"

Dit is een grap?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 21 May 2024, 18:07 "his ability to play only on a 3-defensive"

Dit is een grap?
Nee. Bloedserieus.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 21 May 2024, 18:21
SKERLA wrote: 21 May 2024, 18:07 "his ability to play only on a 3-defensive"

Dit is een grap?
Nee. Bloedserieus.
Ik geloof niet dat hij echt niet anders kan. Rare uitspraak.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 21 May 2024, 18:24
Standbeeld wrote: 21 May 2024, 18:21
Nee. Bloedserieus.
Ik geloof niet dat hij echt niet anders kan. Rare uitspraak.
Zijn maar wat omhooggevallen gasten met wat volgers. Die hebben geen opleiding journalistiek gedaan. Ze schrijven allemaal maar wat.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
SKERLA
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Met de naderende PL play offs wil ik toch even een naampje uitlichten die ik al wel vaker heb genoemd. Taylor Harwood-Bellis. Bij promotie is de optie tot koop verplicht, mocht dit echter niet gebeuren lijkt me dit echt een geweldige om binnen te halen.

De nog maar 22 jarige CB kan heel wat op z’n cv zetten. Captain van Engeland o-23, Man City jeugd, promotie met Burnley, Anderlecht ga zo maar door. Door zijn jaren in de jeugd van city en verhuur periodes bij clubs die doorgaans balbezit hebben is hij gewend om zoals bij PSV past veel balbezit te hebben. Pak het Fbref lijstje er maar bij😉

Met het succesverhaal van lange Gerrit zou je zo een jongen over kunnen halen om naar Eindhoven te komen. Contract tot 2025.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Post Reply