Geel als je in een milde bui bent uiteraard.ShovingNE2 wrote: ↑20 May 2024, 11:10Zou je ook direct op geel komen te staan natuurlijk.VeresRivne wrote: ↑20 May 2024, 10:27Ik bedoel als de broertjes Van de Kerkhof oreren dat PSV de CL kan winnen dan werp ik jou die ook niet voor de voeten;
Ajax deel II
- VeresRivne
- Vedette
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
https://tenor.com/nl/view/vijfendertig- ... 2796186153King Cobra wrote: ↑20 May 2024, 09:41 Ach, een meninkje van de Heimweespits, lekker belangrijk.
Op 35 punten gezet. Hebben we al nieuwe stropdassen besteld?
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Mauro Jr
Helemaal niemand neemt de van de Kerkhofjes serieus maar Spaan heeft gewoon een podium bij een landelijk dagblad.VeresRivne wrote: ↑20 May 2024, 10:27Ik bedoel als de broertjes Van de Kerkhof oreren dat PSV de CL kan winnen dan werp ik jou die ook niet voor de voeten;
- VeresRivne
- Vedette
Op basis van ouwe jongens krentebrood, ik ken werkelijk niemand die op zijn analyses zit te wachten.Franciscus wrote: ↑20 May 2024, 11:46Helemaal niemand neemt de van de Kerkhofjes serieus maar Spaan heeft gewoon een podium bij een landelijk dagblad.VeresRivne wrote: ↑20 May 2024, 10:27Ik bedoel als de broertjes Van de Kerkhof oreren dat PSV de CL kan winnen dan werp ik jou die ook niet voor de voeten;
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Spaan, Kerkhofjes al heel lang (if ever) niet serieus te nemen. Wordt tijd dat die complete ouwe generatie eruit geschopt wordt, voor welke club ze ook zijnVeresRivne wrote: ↑20 May 2024, 11:50Op basis van ouwe jongens krentebrood, ik ken werkelijk niemand die op zijn analyses zit te wachten.Franciscus wrote: ↑20 May 2024, 11:46
Helemaal niemand neemt de van de Kerkhofjes serieus maar Spaan heeft gewoon een podium bij een landelijk dagblad.
-
- Internationale topspeler
vierVeresRivne wrote: ↑20 May 2024, 11:34Maar het boeit Vermeuelen dan te weinig als voetbalvolger door te realiseren dat de Franse competitie is ingekrompen t.o.v. van vorig seizoen en er dus twee duels minder op het programma staan.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- VeresRivne
- Vedette
Waarom is Medic niet opgeroepen., stelletje Kroatische koekwausen! Ik heb Sosa op het WK trouwens best prima zien spelen.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Regelmatige invaller
Oppassen dat we arrogantie en verlegenheid niet door elkaar halen. Denk overigens wel verstandig van Brobbey om niets te zeggen in het hol van de vijand
- mr.top
Mwoa, vergis je niet. Die man wordt in schrijvende kringen nog steeds erg serieus genomen. De Gemiddelde Nederlander kent hem, indien deze boven de 35 is, misschien nog van Die twee nieuwe koeien of eventueel Verona. En dat is toch ook alweer onderhand 40 jaar geleden .VeresRivne wrote: ↑20 May 2024, 11:50Op basis van ouwe jongens krentebrood, ik ken werkelijk niemand die op zijn analyses zit te wachten.Franciscus wrote: ↑20 May 2024, 11:46
Helemaal niemand neemt de van de Kerkhofjes serieus maar Spaan heeft gewoon een podium bij een landelijk dagblad.
- Standbeeld
- Mister PSV
We moeten de reacties van Oom ook niet al te serieus nemen natuurlijk.DE MADERA 76 wrote: ↑20 May 2024, 17:10Oppassen dat we arrogantie en verlegenheid niet door elkaar halen. Denk overigens wel verstandig van Brobbey om niets te zeggen in het hol van de vijand
-
- Meervoudig international
Waarom niet? Remus is altijd vrij nuchter en realistisch in zijn reacties.Standbeeld wrote: ↑20 May 2024, 17:22We moeten de reacties van Oom ook niet al te serieus nemen natuurlijk.DE MADERA 76 wrote: ↑20 May 2024, 17:10
Oppassen dat we arrogantie en verlegenheid niet door elkaar halen. Denk overigens wel verstandig van Brobbey om niets te zeggen in het hol van de vijand
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik bedoel juist dat hij vaak reacties plaatst met een knipoog. Qua uitslagen en alles omtrent de jeugd is hij goed ingevoerd.Ronaldio wrote: ↑20 May 2024, 19:21Waarom niet? Remus is altijd vrij nuchter en realistisch in zijn reacties.Standbeeld wrote: ↑20 May 2024, 17:22
We moeten de reacties van Oom ook niet al te serieus nemen natuurlijk.
- Heissenberrug
Hahaha hoor ze zichzelf moed inpraten. “Bij PSV is het ook maar de vraag hoe ze er volgend jaar opstaan en hoe Feyenoord het gaat doen met een nieuwe trainer.”
Hij zegt zelfs dat niet alleen Ajax het moeilijk heeft maar ook Feyenoord en PSV door bovenstaande situatie
-
- Legende
Ajax moet van te ver komen en PSV en Feyenoord, waarvan PSV helemaal zitten nog helemaal niet in verval en nog redelijk aan het begin van de cyclus. Het helpt voor Ajax ook niet mee dat zowel PSV als Feyenoord CL miljoenen voor het tweede jaar op rij gaan genereren. Ajax zal dat met verkopen moeten doen terwijl ze nou niet op de piek van hun transferwaarde zitten, er waarschijnlijk flinke rode cijfers gaan worden geschreven worden komend seizoen en ze zichzelf ook nog moeten versterken. Er staan niet 3-4 spelers uit de jeugd die nu een heel seizoen goed kunnen gaan spelen. De paar talenten waar wel muziek inzit hebben ook nog een flinke weg af te leggen op Hato na. Bijvoorbeeld Vos en Godts zijn nog niet zo ver als Bakayoko was bij aanvang van dit seizoen. (En ik vind Godts ook minder goed ook al denk ik dat hij een goede speler voor Ajax in een later stadium zou kunnen worden.)
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Standbeeld
- Mister PSV
- VeresRivne
- Vedette
Mja dat heb ik sowieso met vrouwenvoetbal eredivisie, bij ons is ook niemand echt geinteresseerd.Standbeeld wrote: ↑21 May 2024, 11:06 Ze hebben het verkeerde filmpje geplaatst? Over welke fanbase hebben ze het?
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- ShovingNE2
- Site Admin
Volgens mij is de BAVA aan de gang. Eerste dingetjes lekken.
https://www.telegraaf.nl/sport/15938453 ... ax-gestemd
https://www.telegraaf.nl/sport/15938453 ... ax-gestemd
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ik zie het Ajax ook totaal niet gelijktrekken komend jaar. Tuurlijk moet Feyenoord even herstellen van de tik die Slots vertrek en dat van evt Geertruida, Wieffer, Hancko en Gimenez, maar de basis staat. Die nog steviger staat bij PSV.Massimo wrote: ↑20 May 2024, 21:16 Ajax moet van te ver komen en PSV en Feyenoord, waarvan PSV helemaal zitten nog helemaal niet in verval en nog redelijk aan het begin van de cyclus. Het helpt voor Ajax ook niet mee dat zowel PSV als Feyenoord CL miljoenen voor het tweede jaar op rij gaan genereren. Ajax zal dat met verkopen moeten doen terwijl ze nou niet op de piek van hun transferwaarde zitten, er waarschijnlijk flinke rode cijfers gaan worden geschreven worden komend seizoen en ze zichzelf ook nog moeten versterken. Er staan niet 3-4 spelers uit de jeugd die nu een heel seizoen goed kunnen gaan spelen. De paar talenten waar wel muziek inzit hebben ook nog een flinke weg af te leggen op Hato na. Bijvoorbeeld Vos en Godts zijn nog niet zo ver als Bakayoko was bij aanvang van dit seizoen. (En ik vind Godts ook minder goed ook al denk ik dat hij een goede speler voor Ajax in een later stadium zou kunnen worden.)
Ajax heeft geen toptalent in de jeugd zoals wij met Babadi en Land hebben zo lijkt het, de scouting heeft weinig houvast vanuit bestuur en sowieso is er te weinig geld om stevige kwaliteitsinvesteringen te doen. Verkopen van sterkhouders kan financieel lucht geven, maar eveneens sportieve risico’s en de buikpijn om ze adequaat te vervangen. De malheur houdt dus nog wel even stand in het Nederlandse Beieren…