Nieuw seizoen, nieuw topic:
1 juli -> Eerste training
13 juli -> PSV - Club Brugge (Ziggo)
15 juli -> Trainingskamp
24 juli -> PSV - Eindhoven (ED/AD)
27 juli -> Fandag + PSV - Valencia (Ziggo)
4 augustus -> PSV - Feyenoord JCS (ESPN)
Voorbereiding seizoen 24/25
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
Mooi programma, benieuwd tegen wie we tijdens het trainingskamp nog gaan spelen.
En toch blijf ik het persoonlijk jammer vinden dat profclubs in de voorbereiding geen wedstrijden tegen plaatselijke amateurclubs meer spelen.
En toch blijf ik het persoonlijk jammer vinden dat profclubs in de voorbereiding geen wedstrijden tegen plaatselijke amateurclubs meer spelen.
- Standbeeld
- Mister PSV
De belangen zijn helaas te groot geworden. Je wint niks met spelen tegen amateurs, behalve wat beperkte goodwill in de regio. Je hebt geen weerstand, kans op blessures neemt toe, etc.Mick Jagger wrote: ↑21 May 2024, 14:44En toch blijf ik het persoonlijk jammer vinden dat profclubs in de voorbereiding geen wedstrijden tegen plaatselijke amateurclubs meer spelen.
- ShovingNE2
- Site Admin
We spelen de Lichtstadderby toch?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid van verdienste
Ik vind het dan ook een begrijpelijke keuze en snap waarom profclubs het niet meer doen, maar desalniettemin vind ik het wel jammer. Het had altijd wel iets om in de zomer bij regionale amateurclubs te kijken of en welke profclub(s) er deze zomer langs zouden komen en dan te bedenken of je zou gaan kijken of niet.Standbeeld wrote: ↑21 May 2024, 14:45 De belangen zijn helaas te groot geworden. Je wint niks met spelen tegen amateurs, behalve wat beperkte goodwill in de regio. Je hebt geen weerstand, kans op blessures neemt toe, etc.
- These users thanked the author Mick Jagger for the post:
- Standbeeld
- Pierre
- Lid 2e elftal
Gebeurt aan de onderkant van de Eredivisie natuurlijk wel nog. De Fortuna's, Heraclessen en Heerenveens beginnen gewoon bij lokale amateurclubs.Mick Jagger wrote: ↑21 May 2024, 15:04Ik vind het dan ook een begrijpelijke keuze en snap waarom profclubs het niet meer doen, maar desalniettemin vind ik het wel jammer. Het had altijd wel iets om in de zomer bij regionale amateurclubs te kijken of en welke profclub(s) er deze zomer langs zouden komen en dan te bedenken of je zou gaan kijken of niet.Standbeeld wrote: ↑21 May 2024, 14:45 De belangen zijn helaas te groot geworden. Je wint niks met spelen tegen amateurs, behalve wat beperkte goodwill in de regio. Je hebt geen weerstand, kans op blessures neemt toe, etc.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Jup. Zelfs een Hercules schijnt te willen sparren tegen amateurs en heeft daarom ajax uitgenodigd voor een oefenduel.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
- Heissenberrug • Mexter
- DonyellMalen
- Legende
Mooi voor die gasten. Lijkt me dat Jevon Simons ook aansluit.
PSV gaat onder meer Jaden de Guzman mee laten trainen in de voorbereiding op het nieuwe seizoen, maar ook bijvoorbeeld Jordy Bawuah en Joël van den Berg kunnen bij de ploeg komen.
- R.Manco
- Regelmatige invaller
Gewoon zoals afgelopen seizoen. Alleen het uitvak is beschikbaar voor Feyenoord.
-
- Internationale topspeler
Noah Fernandes lijkt me ook wel een goed plan.DonyellMalen wrote: ↑31 May 2024, 15:39 Mooi voor die gasten. Lijkt me dat Jevon Simons ook aansluit.PSV gaat onder meer Jaden de Guzman mee laten trainen in de voorbereiding op het nieuwe seizoen, maar ook bijvoorbeeld Jordy Bawuah en Joël van den Berg kunnen bij de ploeg komen.
-
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Laat de warme club eerst haar eigen fans bedienen en pas daarna kijken naar kaarten voor de fans van de tegenstander.
- trouwepsvfan
- Vedette
Onzin. PSV heeft niet voor niets al gecommuniceerd dat de JC schaal ook in de All-in seizoenskaart zit. Feyenoord krijgt gewoon het uitvak.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Memphis
- Ballenjongen
Denk dat dat niet zomaar gaat, als All-In seizoenskaarthouder heb je recht om naar deze wedstrijd te mogen. Weet zo niet wat het percentage all-in ssc ten opzichte van het totaal is overigens.
- trouwepsvfan
- Vedette
Bovendien zou het alleen maar 10x meer politici capaciteit kosten omdat Feyenoord fans op die manier niet echt meer gescheiden zitten van PSV fans. Daar gaat geen enkele burgemeester meer aan beginnen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Vaste waarde in elftal
Ik ben ook een voorstander van alleen het uitvak hoor. PSV kreeg de vorige editie ook 3000 kaarten, dus PSV zal vast schappelijk willen zijn. Het percentage all-in ligt geloof ik ook niet meer zo hoog als voorgaande seizoenen.
-
Zijn daar zoveel extra overleggen op politiek hoog niveau voor nodig?trouwepsvfan wrote: ↑05 Jun 2024, 08:28 Bovendien zou het alleen maar 10x meer politici capaciteit kosten omdat Feyenoord fans op die manier niet echt meer gescheiden zitten van PSV fans. Daar gaat geen enkele burgemeester meer aan beginnen.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Zijn natuurlijk ook ferme prijzen voor de all-in, maar zou mij toch niet verbazen als er wat meer verkocht zullen blijken te zijn door de nieuwe CL opzet. Denk overigens dat meer kaarten dan de verplichte voor het uitvak ook onnodig veel ruis gaat geven, al zal daar vast wel een plannetje voor bestaan. We gaan het zien
Edit: waarom meteen politiseren met politici en burgeRmeesters?
Edit: waarom meteen politiseren met politici en burgeRmeesters?