Xavi Simons

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Grasmat wrote: 20 May 2024, 20:07 Wel goed dat deze, vorige keer compleet uitgekauwde en zinloze, discussie nog maar weer eens dunnetjes over gedaan wordt. :opzijnkop:
Wel goed om te weten dat de Shoving groot fan is van Xavi Simons.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Hierna gaan we de “wanneer ben je eigen jeugd” discussie weer opstarten.
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 20 May 2024, 19:42 Mag jij vinden. Ik heb geen gevoel bij hem als PSV-er. Nul.

Met Gerrit meer. En dat is mogelijk wel een grotere voetballer op dit moment
Gerrit is redelijk overrated, zoals dat met elke jonge, Engelse speler gaat die niet compleet door het ijs zakt in de PL. Prima verdediger hoor, maar heeft toch genoeg mankementen. Fysiek sterke verdediger die gemiddeld aan de bal is en niet heel wendbaar. Zal vast voor 60 miljoen of zo naar de PL top gaan, maar een wereldtop verdediger zie ik er (voorlopig) nog niet in.
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

deninho32 wrote: 20 May 2024, 19:36
Dr. Gonzo wrote: 20 May 2024, 18:59daarna droom seizoen bij Leverkusen
:wonder:
Lijken allemaal op elkaar, die Duitse clubs...
De Realist
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 20 May 2024, 18:22 Ik vind Simons nog steeds kut.

Lekker je laten uitventen door pooier PSG. Met als enige doel zelf zoveel mogelijk geld verdienen.

Al wint hij 12 gouden ballen nooit dat hij in de top 7599 mooiste PSV ers aller tijden komt.

Als ik genaaid wordt wil ik ook zoenen. Arrogant kut ventje.
Waar komt dat nou ineens vandaan joh 😅
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
BadShaker
Vaste waarde in elftal

Tsja die communicatie. “hij is van ons”, “er zijn geen clausules”. Je hád als Xavi ook kunnen eisen dat er conform de waarheid over je eigen contractspositie gecommuncieerd zou worden. Heeft ie niet gedaan en daarmee heeft ie de schimmigheid laten voorbestaan. Hij heeft overal de touwtjes in handen, dan heeft hij hier ook een vinger in de pap. Om dan te zeggen dat hij geheel vrij van zonde is, vind ik niet fair.
Chucky
Vedette

BadShaker wrote: 20 May 2024, 21:06 Tsja die communicatie. “hij is van ons”, “er zijn geen clausules”. Je hád als Xavi ook kunnen eisen dat er conform de waarheid over je eigen contractspositie gecommuncieerd zou worden. Heeft ie niet gedaan en daarmee heeft ie de schimmigheid laten voorbestaan. Hij heeft overal de touwtjes in handen, dan heeft hij hier ook een vinger in de pap. Om dan te zeggen dat hij geheel vrij van zonde is, vind ik niet fair.
Dit is echt compleet de omgedraaide wereld hè? Xavi die even de PSV-directie moet gaan corrigeren?
  • These users thanked the author Chucky for the post (total 2):
    StandbeeldFTS
    BadShaker
    Vaste waarde in elftal

Ja natuurlijk. Of laat jij je baas ook tegen de rest van het team zeggen dat je er via Randstad zit, terwijl je een vast contract heb getekend?
    Standbeeld
    Mister PSV

BadShaker wrote: 20 May 2024, 21:10 Ja natuurlijk. Of laat jij je baas ook tegen de rest van het team zeggen dat je er via Randstad zit, terwijl je een vast contract heb getekend?
    Je kan dit niet vergelijken met het "gewone" zakenleven. Verder is Xavi er om te voetballen. Zijn management is er voor de zaken te regelen.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Prof_napo
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Geweldige speler. Mooi dat hij een jaar bij ons heeft gespeeld en nog mooier als hij ergens nog iets voor ons oplevert. En gruwelijk knap van ons huidige team dat we hem totaal niet gemist hebben.
    Chucky
    Vedette

BadShaker wrote: 20 May 2024, 21:10 Ja natuurlijk. Of laat jij je baas ook tegen de rest van het team zeggen dat je er via Randstad zit, terwijl je een vast contract heb getekend?
    Rare vergelijking, maar ik hoop dat je dat zelf ook wel snapt. Het interesseert Xavi waarschijnlijk niet zo veel wat een paar gekrenkte ego’s hier van hem vinden: hij is hier in de eerste plaats om zichzelf te ontwikkelen, en daarmee uiteindelijk ook de club te helpen. Beide zaken heeft hij uiteindelijk fantastisch gedaan. Hij hoeft zich helemaal niet bezighouden met persvoorlichting en mediazaken, daar is PSV zelf en zijn management voor. En als PSV er voor kiest om hun supporters te misleiden, kan ik zakelijk gezien best begrijpen dat zijn management dat laat gebeuren.
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    Sensation
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Thijs wrote: 20 May 2024, 21:18 Geweldige speler. Mooi dat hij een jaar bij ons heeft gespeeld en nog mooier als hij ergens nog iets voor ons oplevert. En gruwelijk knap van ons huidige team dat we hem totaal niet gemist hebben.
    Nog steeds zonde dat Orkun Kökcü boven Simons is verkozen. Deels begrijpelijk door het kampioenschap maar de impact van Simons is gevoelsmatig groter geweest.
    Menno1
    Legende

Prof_napo wrote: 20 May 2024, 21:28
    Thijs wrote: 20 May 2024, 21:18 Geweldige speler. Mooi dat hij een jaar bij ons heeft gespeeld en nog mooier als hij ergens nog iets voor ons oplevert. En gruwelijk knap van ons huidige team dat we hem totaal niet gemist hebben.
    Nog steeds zonde dat Orkun Kökcü boven Simons is verkozen. Deels begrijpelijk door het kampioenschap maar de impact van Simons is gevoelsmatig groter geweest.
    Eens. Ik vind eigenlijk wel dat Simons een plek in het helden lied mag hebben. Al is het maar om de Shoving te zieken; dat moet reden genoeg zijn. :L
    BadShaker
    Vaste waarde in elftal

Chucky wrote: 20 May 2024, 21:22
    Rare vergelijking, maar ik hoop dat je dat zelf ook wel snapt. Het interesseert Xavi waarschijnlijk niet zo veel wat een paar gekrenkte ego’s hier van hem vinden: hij is hier in de eerste plaats om zichzelf te ontwikkelen, en daarmee uiteindelijk ook de club te helpen. Beide zaken heeft hij uiteindelijk fantastisch gedaan. Hij hoeft zich helemaal niet bezighouden met persvoorlichting en mediazaken, daar is PSV zelf en zijn management voor. En als PSV er voor kiest om hun supporters te misleiden, kan ik zakelijk gezien best begrijpen dat zijn management dat laat gebeuren.
    Zo raar is die vergelijking niet. Hij heeft overal perfect de controle, en deze heeft ie laten glippen. Vind ik raar want het gaat toch om je transferstatus. En hij controleert zijn management dus dat is één en hetzelfde ding. Maar inderdaad: het zal Xavi wsl aan zijn reet roesten dat foutieve communicatie ertoe leidt dat sommige mensen hier meer van hem hadden verwacht.
  • These users thanked the author BadShaker for the post:
    zlatan
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Het glas is halfvol. Xavi heeft al die tijd een hoog niveau gehaald, wat bijzonder is voor een 19-jarige. Hij is er tot het laatste moment voor blijven gaan.

Aan de andere kant was PSV er zelf bij toen die mini afkoopsom in zijn contract gezet werd.
    Trixm
    Vedette

Het verafschuwen van spelers die heel belangrijk voor de club zijn geweest is echt iets voor ajax supporters. Zonder Xavi geen kampioen dit jaar, daar ben ik van overtuigd.
  • These users thanked the author Trixm for the post (total 6):
    ThijsDonyellMalenFTSComeOnPSVBoktorJur1913
    Saibari is underrated.
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

Arie Haan, dat was een passant.
    ComeOnPSV
    Vedette

• These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
    Jur1913
    Menno1
    Legende

Zal wel een verhuur worden. En allemaal de schuld van die bolle.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Bayern is een grote club
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

PSG kan de tering krijgen, smerige fascistische olieneukers. Maar goed, het was van begin af aan wel te verwachten dat die boevenbende eronderuit wilde komen, dus ik ging er al vanuit dat het bij die 4 miljoen zou blijven. Gierige theedoeken nog aan toe. Dikke karma dat hun beste speler transfervrij eruitnaait.
    ComeOnPSV
    Vedette

Uiteindelijk is het gewoon niet al te best onderhandeld door John de Jong.

Want hij kon toch weten dat PSG er alles aan zou gaan doen om geen euro meer naar PSV te laten gaan.

Helaas.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 21 May 2024, 21:35 Uiteindelijk is het gewoon niet al te best onderhandeld door John de Jong.

Want hij kon toch weten dat PSG er alles aan zou gaan doen om geen euro meer naar PSV te laten gaan.

Helaas.
    Heel raar, dit soort waardeloze voorwaarden en clausules. In het kader van (Financial) Fair Play zou ik het overigens toejuichen dat er een maximum van een, hooguit twee jaar op zou komen te zitten waarin je een speler mag verhuren. Verhuur moet uiteindelijk tot een ontwikkeling leiden die een speler helpt doorstoten naar de hoofdselectie. Spelers die elders van grote waarde zouden zijn worden nu tot vervelens toe verhuurd, puur vanwege de waarde die ze vertegenwoordigen. Hoe helpt dat de sport of de speler zelf?

Wat moet zo’n Simons bovendien nog doen om serieus een speler van PSG te worden? In nb een betere competitie dan de Franse speelt die gast de pannen van het dak!
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

PSG is kut, was kut en blijft kut, vraag het maar ergens in Frankrijk.

Kut autocorrectie hondjevandebakker
    Last edited by Voormalig KG on 22 May 2024, 14:10, edited 1 time in total.
    Post Reply