Transferwindow 2024/25
- Trixm
- Vedette
-
- Basisspeler
Uiteindelijk was dat verhaaltje van Almere ook maar een hoop onzin. Is totaal niet in z'n sterkte gebruikt daar. Ik geef hem nog wat tijd. Zijn positionering is echt hoog niveau.
- These users thanked the author Mvogoat for the post (total 2):
- Wolf • Standbeeld
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
- De Realist
- Internationale topspeler
Ja, wel een goed voorbeeld dat we onze spelers niet aan dat soort clubs moeten verhuren. Echt nul meerwaarde, eerder afbreukrisico
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
Prima, maar dan afspraken maken over als Van Duiven het goed doet. Clausules dus, PSV is een grote club
- These users thanked the author DE MADERA 76 for the post (total 3):
- Ontbijtkoek • Mvogoat • FieseFriedrich
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Niet echt hot meer eigenlijk na zo'n slecht halfjaar. Maar niemand had dit ook verwacht, dus wat zijn werkelijke niveau is, is nog niet echt duidelijk.
- Joenepsv
- Legende
Denk dat de keus voor Almere city ook niet de meest slimme is geweest. Een spits als Van Duiven past meer in een offensieve speelstijl. Heb overigens ook het idee dat Van Duiven (plus entourage) zichzelf wat overschat hebben. Die hebben de verhuur erdoor gedrukt begreep ik. Half jaartje Jong PSV en dan komend seizoen verhuurd worden was veel slimmer geweest.
-
- Basisspeler
halverwege het seizoen instromen als gastje van 18 lijkt me sws echt verre van ideaal. Snap dat je als spits niet blij werd van Boessen bal maar dit heeft hem enkel jaren gekost + minuten bij PSV1.Joenepsv wrote: ↑22 May 2024, 10:42Denk dat de keus voor Almere city ook niet de meest slimme is geweest. Een spits als Van Duiven past meer in een offensieve speelstijl. Heb overigens ook het idee dat Van Duiven (plus entourage) zichzelf wat overschat hebben. Die hebben de verhuur erdoor gedrukt begreep ik. Half jaartje Jong PSV en dan komend seizoen verhuurd worden was veel slimmer geweest.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
-
- Vedette
Vond hem bij Jong vaak heel sterk spelen. Ik denk dat in een ploeg wat dominanter voetbal speelt dat hij beter in zijn recht zal komen. Geen idee of een club zoals Heerenveen oid het zou aandurven met hem.
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Noa Lang
- DonyellMalen
- Legende
Yep, Debast naar Sporting. Maar Earnie mag St. Juste in Lissabon laten wat mij betreft. Uitstekende speler, maar zijn fysieke betrouwbaarheid is gewoonweg ondermaats.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Leon77M
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
St Juste is een sterke aankoop als hij fit is, maar dat is hij zelden, dus doe maar niet.
Doe mij dan maar Quaresma van Sporting. uitleg hoe en waarom in interessante spelers topic
Voor de duidelijkheid, dit is dus een CV, die zelf de aanval opzet, doorstoomt en hem afmaakt. Lekker hoor
Doe mij dan maar Quaresma van Sporting. uitleg hoe en waarom in interessante spelers topic
Voor de duidelijkheid, dit is dus een CV, die zelf de aanval opzet, doorstoomt en hem afmaakt. Lekker hoor
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Toch zou ik liever zien dat, zeker wanneer Boscagli blijft, wij dezelfde gedachte volgen als Sporting. Een jongere verdediger halen in wie je veel potentie herkent, dan een wat oudere en ervaren speler zoals St. Juste waar de carriere links en rechts wat rammelt. Ik ben niet helemaal overtuigd van Zebast, maar daarin ziet Sporting dus een betere kracht dan St. Juste. Dat zal toch niet voor niets zijn. Waarom zou hun 'reservespeler' dan bij ons basiskracht moeten worden. Dan zie ik liever dat we die miljoenen uittellen voor een speler als Vitik. Dan spreekt die nieuwe RCV maar geen Nederlands...
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- Jasperv
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ook zijn enige goal trouwens, dus betwijfel of dit per definitie zijn signature move is. Niettemin best een interessant spelertje. Maar waarom speelt hij nauwelijks 90 minuten? Sporting is toch geen club om jonge spelers de kans te geven als ze echt kwaliteit meebrengen?Sensation wrote: ↑22 May 2024, 12:05 St Juste is een sterke aankoop als hij fit is, maar dat is hij zelden, dus doe maar niet.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Heeft toch ruim 1500 minuten gespeeld in een ploeg waar Inacio (22 jaar oud) en Diomande (20 jaar oud) spelen. Hij is dus eerste invaller en speelt af en toe in de basis, maar zie die twee er maar eens uit te spelen... En dan heb je nog de ervaren Coates die aanvoerder is (Sporting speelt met 3 verdedigers).O Goleiro Grande wrote: ↑22 May 2024, 12:20Ook zijn enige goal trouwens, dus betwijfel of dit per definitie zijn signature move is. Niettemin best een interessant spelertje. Maar waarom speelt hij nauwelijks 90 minuten? Sporting is toch geen club om jonge spelers de kans te geven als ze echt kwaliteit meebrengen?Sensation wrote: ↑22 May 2024, 12:05 St Juste is een sterke aankoop als hij fit is, maar dat is hij zelden, dus doe maar niet.
-
- Nationale topspeler
PSV zit niet voor niks te informeren naar een Vitik (als we dit mogen geloven). Ik zie in een combinatie van ST juste (ervaren, Nederlandse jongen zonder veel aanpassingen in NL) en in een talentvolle aankoop voor de RCV (Vitik) gewoon een redelijk solide invulling voor de RCV positie. Je kan met ST juste veel kanten op, dus ook als RB en hierdoor kan je rouleren tussen deze twee spelers. Mocht je ST juste nu voor een prima prijs (5-7) miljoen kunnen halen dan zou ik die gok redelijk aandurven, met de grote voorwaarde natuurlijk dat er een talentvolle RCV bij zou komen.O Goleiro Grande wrote: ↑22 May 2024, 12:10Toch zou ik liever zien dat, zeker wanneer Boscagli blijft, wij dezelfde gedachte volgen als Sporting. Een jongere verdediger halen in wie je veel potentie herkent, dan een wat oudere en ervaren speler zoals St. Juste waar de carriere links en rechts wat rammelt. Ik ben niet helemaal overtuigd van Zebast, maar daarin ziet Sporting dus een betere kracht dan St. Juste. Dat zal toch niet voor niets zijn. Waarom zou hun 'reservespeler' dan bij ons basiskracht moeten worden. Dan zie ik liever dat we die miljoenen uittellen voor een speler als Vitik. Dan spreekt die nieuwe RCV maar geen Nederlands...
-
- Vaste waarde in elftal
St juste +-6 mil en (bijvoorbeeld) Vitik voor +- 9 mil heb je voor 15 mil een hele goeie bezettingTeletubby wrote: ↑22 May 2024, 12:55PSV zit niet voor niks te informeren naar een Vitik (als we dit mogen geloven). Ik zie in een combinatie van ST juste (ervaren, Nederlandse jongen zonder veel aanpassingen in NL) en in een talentvolle aankoop voor de RCV (Vitik) gewoon een redelijk solide invulling voor de RCV positie. Je kan met ST juste veel kanten op, dus ook als RB en hierdoor kan je rouleren tussen deze twee spelers. Mocht je ST juste nu voor een prima prijs (5-7) miljoen kunnen halen dan zou ik die gok redelijk aandurven, met de grote voorwaarde natuurlijk dat er een talentvolle RCV bij zou komen.O Goleiro Grande wrote: ↑22 May 2024, 12:10
Toch zou ik liever zien dat, zeker wanneer Boscagli blijft, wij dezelfde gedachte volgen als Sporting. Een jongere verdediger halen in wie je veel potentie herkent, dan een wat oudere en ervaren speler zoals St. Juste waar de carriere links en rechts wat rammelt. Ik ben niet helemaal overtuigd van Zebast, maar daarin ziet Sporting dus een betere kracht dan St. Juste. Dat zal toch niet voor niets zijn. Waarom zou hun 'reservespeler' dan bij ons basiskracht moeten worden. Dan zie ik liever dat we die miljoenen uittellen voor een speler als Vitik. Dan spreekt die nieuwe RCV maar geen Nederlands...
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Daar ben ik ook bang voor, daarnaast is al veel besproken dat het investeren in een speler met een waslijst aan blessures nou niet bepaald een goede/verstandige eerste keuze zou moeten zijn. Ik zou het echt onbegrijpelijk vinden zelfs.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi