Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je het ziet zitten in die jongen dan moet je hem halen. Als je daarnaast Alderweireld kunt halen dan is het toch prima? Ik ben niet bang dat we teveel goede verdedigers hebben want we kwamen er dit jaar sowieso 2 te kort.
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 29 Apr 2021, 09:14 Als je het ziet zitten in die jongen dan moet je hem halen. Als je daarnaast Alderweireld kunt halen dan is het toch prima? Ik ben niet bang dat we teveel goede verdedigers hebben want we kwamen er dit jaar sowieso 2 te kort.
Precies dat ST, achterin is absoluut de achilleshiel. Backs onderbezet, daar kan Teze uit de voeten, en mocht Teze geblesseerd raken op CV heb je (nu) niks fatsoenlijks achter de hand. Daarnaast is het positief om te lezen dat er nu wat spelers aan PSV gelinkt worden, geeft aan dat er actief gewerkt wordt aan de nieuwe selectie. Er staat ons een flinke metamorfose te wachten.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Natuurlijk moet je Kim halen. Viergever brengt pech, gaat dit jaar volgens mij voor de 5e of 6e keer achter elkaar 2e worden in de Eredivisie. Die moet je nu echt weg doen, hoe degelijk hij soms ook kan zijn. Haal je Kim en hou je Obispo erbij, dus zit je voorlopig goed.

Kim lijkt me meer potentie te hebben, hij is ook aan de bal goed, kan een mannetje passeren, heeft een fantastische pass, is verschrikkelijk snel en is ook agressief naar voren. Alleen al dat profiel is heel interessant, al zal hij in Europa echt wel even tijd nodig hebben.
Rudie-10
Meervoudig international
Posts: 1,359
Joined: 04 Jul 2019, 13:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 29 Apr 2021, 09:18 Natuurlijk moet je Kim halen. Viergever brengt pech, gaat dit jaar volgens mij voor de 5e of 6e keer achter elkaar 2e worden in de Eredivisie. Die moet je nu echt weg doen, hoe degelijk hij soms ook kan zijn. Haal je Kim en hou je Obispo erbij, dus zit je voorlopig goed.

Kim lijkt me meer potentie te hebben, hij is ook aan de bal goed, kan een mannetje passeren, heeft een fantastische pass, is verschrikkelijk snel en is ook agressief naar voren. Alleen al dat profiel is heel interessant, al zal hij in Europa echt wel even tijd nodig hebben.
Wil je hem rechtsbuiten zetten?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je Dumfries Teze Kim Alderweireld Boscagli Viergever en Max hebt heb je 7 spelers voor 4 posities. Obispo verlengen en erbij en Baumgartl proberen te slijten en je bent al een heel eind. Ik teken ervoor.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 29 Apr 2021, 09:00
Josef Dettelbacher wrote: 28 Apr 2021, 18:33 Die ene Schouten van Excelsior die (te vroeg) naar Italië is gegaan, dat lijkt me ook wel een interessante speler om te halen en direct nog n jaartje te verhuren aan een Nederlandse club.
De Jerdy Schouten die bij Bologna een belangrijke basisspeler is?
Hij presteert uitstekend in de Serie A, hoezo zou PSV hem moeten halen en direct moeten verhuren? Waar zit daar de winst in voor hem?
Oh dan is Ie dat nog niet zo lang. Eerste seizoenshelft was ie voornamelijk wisselspeler, maar heb hem daarna niet zo in de gaten gehouden.

Nou, beter toch als ie er gelijk kan staan ipv eerst nog moeten verhuren :)
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

]
Revolinho wrote: 29 Apr 2021, 09:18 Natuurlijk moet je Kim halen. Viergever brengt pech, gaat dit jaar volgens mij voor de 5e of 6e keer achter elkaar 2e worden in de Eredivisie. Die moet je nu echt weg doen, hoe degelijk hij soms ook kan zijn. Haal je Kim en hou je Obispo erbij, dus zit je voorlopig goed.

Kim lijkt me meer potentie te hebben, hij is ook aan de bal goed, kan een mannetje passeren, heeft een fantastische pass, is verschrikkelijk snel en is ook agressief naar voren. Alleen al dat profiel is heel interessant, al zal hij in Europa echt wel even tijd nodig hebben.
Het is echt een beest, een Koreanse versie van Alex.
https://www.youtube.com/watch?v=_ySGKwJZTns
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als ze tegen een normaal bedrag Joey Veerman (niet meer dan 6 miljoen) en Davy Pröpper (ook niet meer dan 6-8 miljoen) kunnen halen, dan zou ik dit toejuichen. .

Mits er natuurlijk doorgeselecteerd wordt op Gutierrez, Rosario, Fein, Ihattaren.
Wellicht een vertrek van Mauro of Thomas tegen een goed bedrag. Een basisplek is ver weg als deze twee namen komen.

Veerman kan wel degelijk onder druk voetballen en een bal afpakken. Het mooie van het pressingspel van Schnidt is dat zodra Rosario of Sangaré vanuit hun positie een bal veroveren, dat zij vaak wel een paar seconden de tijd hebben. Waarna er dit seizoen niet altijd een goede voortzetting is. Dit is voor een speler als Veerman of Pröpper genoeg tijd om een goede dieptepass te verzenden.

Mocht Van Ginkel goed en fit genoeg bevonden worden dan heb je net Sangaré, Pröpper, Van Ginkel en Veerman vier uitstekende spelers voor de posities voor de verdediging. De kwaliteit op deze posities gaat dan kwantitatief en kwalitatief erop vooruit. Waarbij er niet veel geschoven hoeft te worden als er iemand onverhoopts wegvalt.
Waarbij deze drie spelers veel voetballend vermogen kunnen toevoegen, wat er nu gemist wordt. Ze spelen voldoende wedstrijden om allemaal aan genoeg speelminuten te komen.

Viergever, Baumgartl, Luckassen #out.
Alserweireld of Kim ervoor terug.

Nog een goede reserve keeper.
Een links- en een rechtsback.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voormalig KG wrote: 29 Apr 2021, 11:42 Het mooie van het pressingspel van Schnidt is dat zodra Rosario of Sangaré vanuit hun positie een bal veroveren, dat zij vaak wel een paar seconden de tijd hebben.
😃
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kim (niet Holland) is echt fantastisch. Ja het is slechts de CSL, maar heb hem regelmatig aan het werk gezien en het is echt een beest. Eentje die uiteindelijk in de Europese top zal belanden want heeft alles om te slagen.

5-6, zelfs 7-8 miljoen is een no brainer. Slot op de deur.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 29 Apr 2021, 12:03 Kim (niet Holland) is echt fantastisch. Ja het is slechts de CSL, maar heb hem regelmatig aan het werk gezien en het is echt een beest. Eentje die uiteindelijk in de Europese top zal belanden want heeft alles om te slagen.

5-6, zelfs 7-8 miljoen is een no brainer. Slot op de deur.
Ook als het OF Alderweireld OF Kim is?
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja. Kim verkoop je voor 25miljoen 2 jaar later.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vraag me af of hij met zijn 24 jaar mee mag doen met Zuid Korea aan de Olympische spelen.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nee, wel als dispensatie
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

M.Delgado wrote: 29 Apr 2021, 10:04 ]
Revolinho wrote: 29 Apr 2021, 09:18 Natuurlijk moet je Kim halen. Viergever brengt pech, gaat dit jaar volgens mij voor de 5e of 6e keer achter elkaar 2e worden in de Eredivisie. Die moet je nu echt weg doen, hoe degelijk hij soms ook kan zijn. Haal je Kim en hou je Obispo erbij, dus zit je voorlopig goed.

Kim lijkt me meer potentie te hebben, hij is ook aan de bal goed, kan een mannetje passeren, heeft een fantastische pass, is verschrikkelijk snel en is ook agressief naar voren. Alleen al dat profiel is heel interessant, al zal hij in Europa echt wel even tijd nodig hebben.
Het is echt een beest, een Koreanse versie van Alex.
https://www.youtube.com/watch?v=_ySGKwJZTns
Ik vind hem eigenlijk in alles meer lijken op De Ligt.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We gaan toch niet Propper EN Veerman halen?
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik word niet echt opgewonden van dat filmpje van Kim. En aangezien ze van de grootste kneus een mooie compilatie kunnen maken ben ik sceptisch. Het ziet er wild uit, ingrepen zijn half, opbouw is een peer naar voren die toevallig goed landt waardoor het iets lijkt. Nee, laat die maar lekker daar.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat kan die jongen eraan doen dat ie uit Azie komt en daar speelt? Hij zal zijn spel in Europa/NL moeten verfijnen, maar hij heeft al zoveel in de basis zitten. No brainer imo.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat ik iig wel heel lekker vind is hoe oersterk Kim is, ik heb weleens een filmpje gezien waarbij hij Rondon wegzet alsof t een kind is, en Rondon is al echt een blok beton.

EDIT:



Laten we wel wezen, met Kim in de verdediging gaat de tactiek die nu vaak tegen ons gebruikt wordt (de lange peer naar voren en rennen voor je geld) niet werken, want Kim wint elk kopduel en is ook nog eens bloedsnel.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 29 Apr 2021, 12:39 We gaan toch niet Propper EN Veerman halen?
Rosario en Fein out -> Pröpper en Veerman erbij is een prima vooruitgang.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
PSV-DTC
International
Posts: 869
Joined: 13 Mar 2021, 14:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is Kim al gesignaleerd in Eindhoven?
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1,076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 29 Apr 2021, 12:44 Ik word niet echt opgewonden van dat filmpje van Kim. En aangezien ze van de grootste kneus een mooie compilatie kunnen maken ben ik sceptisch. Het ziet er wild uit, ingrepen zijn half, opbouw is een peer naar voren die toevallig goed landt waardoor het iets lijkt. Nee, laat die maar lekker daar.
Ik word ook niet meteen razend enthousiast. Ik zie zeker punten die ons wel kunnen helpen. Zijn snelheid kan erg handig zijn, fysiek lijkt hij erg sterk. Zijn pass vooruit vind ik juist best goed (ondanks dat er geluk bij komt kijken dat sommige ballen aankomen), ook één keer met links i.p.v. rechts in dat filmpje.

Maar ik zie ook wel dingen die me niet bevallen. Zijn positionering laat een aantal keren toch echt te wensen over, of hij anticipeert verkeerd. Op die punten lijkt hij niet echt een vooruitgang t.o.v. Boscagli en Teze die dezelfde problemen hebben.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV kan er misschien voor kiezen om Teze in het centrum te houden. Dan zou ik Kim een beeld schetsen dat hij eerste jaar de strijd zal moeten aangaan met Boscagli en Teze om twee plekken en vanaf ongeveer seizoen 2 volledig basis te zijn. Hij komt uit Azië en het zal even wennen worden qua taal en cultuur in een west Europa. PSV heeft dit jaar erg veel met Teze en Boscagli centraal gespeeld, omdat de alternatieven (nu viergever een beetje) er eigenlijk niet waren. Toch alleen maar goed om straks concurrentie op die plek te hebben?

PSV wilt Teze centraal:
- Kim
- Ervaren RB

PSV wilt Teze Rechtsback:
- Ervaren CV
- Jonge linksback

Ik weet dat het zo niet gaat en dat er gekeken gaat worden wat beschikbaar is op de markt, maar zo een schets lijkt me niet onlogisch.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 29 Apr 2021, 12:39 We gaan toch niet Propper EN Veerman halen?
Als het financieel haalbaar is en ze aantoonbaar beter zijn dan de huidige spelers, waarom niet?
We hebben een voetballende middenvelder nodig en ook een back-up. Als Boscagli als centrale verdediger wordt gezien zal ook de positie van voetballende middenvelder dubbel bezet moeten zijn.

Daarnaast kun je op spelers als Sangaré en Veerman als ze doorgroeien eem flink verdien model toepassen bij een toekomstige transfer.

[mention]11 Sir Tinus[/mention] prima opgesomde verdediging waarvoor ik zou tekenen. Al zie ik daarin graag Viergever vervangen worden door een snelle speler die goed linksachter kan spelen.
Locked