Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Post Reply
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 14 May 2024, 10:45 Inside Serginho's knee.
Net als Inside PSV vrouwen.

Dat kan allemaal niet.
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

Allemaal leuk en aardig die transfers en daarbij komende clausules… maar ik vraag me af of Dest nog de auto van Rob Maas moet wassen?
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

Dest dus gister aanwezig bij de wedstrijd, ik dacht die zit nog in Amerika joh
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

Als Hansi Flick trainer wordt van FC Barcelona, waar het steeds sterker op begint te lijken, dan is de kans best aannemelijk dat Dest nog een kans gaat krijgen/gaat verlengen. Flick heeft Dest in 2020 proberen te halen toen hij nog bij Bayern zat en is dus gecharmeerd van hem.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Dat is 4 jaar geleden en de kaarten zijn ineens volledig anders geschud. Als Barcelona slim is dan verlengen ze zijn contract en verhuren hem nog een jaar aan PSV maar of Dest en PSV daar genoegen mee nemen waag ik te betwijfelen.

PSV heeft wel een x aantal miljoen beschikbaar om met Barcelona om de tafel te gaan zitten. Maar mijn inziens hoeft dat niet perse nu maar dat kan ook in de winter als Barcelona al 3 miljoen salaris heeft betaald en de transfersom nog iets minder zou zijn.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 22 May 2024, 14:36 Dat is 4 jaar geleden en de kaarten zijn ineens volledig anders geschud. Als Barcelona slim is dan verlengen ze zijn contract en verhuren hem nog een jaar aan PSV maar of Dest en PSV daar genoegen mee nemen waag ik te betwijfelen.

PSV heeft wel een x aantal miljoen beschikbaar om met Barcelona om de tafel te gaan zitten. Maar mijn inziens hoeft dat niet perse nu maar dat kan ook in de winter als Barcelona al 3 miljoen salaris heeft betaald en de transfersom nog iets minder zou zijn.
Volgens mij heeft Barcelona financiële problemen. Een contract verlengen van een speler die op zijn minst het eerst half jaar zal missen zal daar geen voorkeur genieten, zeker gezien het feit dat het onbekend is of deze speler nog ooit op niveau terug gaat komen. Denk dat ze hem liever transfervrij naar PSV laten gaan en daarbij een deel van zijn salaris blijven betalen dan dat ze hem gaan verlengen.
These users thanked the author Robson de Souza for the post:
De Realist
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 22 May 2024, 14:36 Dat is 4 jaar geleden en de kaarten zijn ineens volledig anders geschud. Als Barcelona slim is dan verlengen ze zijn contract en verhuren hem nog een jaar aan PSV maar of Dest en PSV daar genoegen mee nemen waag ik te betwijfelen.

PSV heeft wel een x aantal miljoen beschikbaar om met Barcelona om de tafel te gaan zitten. Maar mijn inziens hoeft dat niet perse nu maar dat kan ook in de winter als Barcelona al 3 miljoen salaris heeft betaald en de transfersom nog iets minder zou zijn.
Klopt is al een tijdje geleden maar Flick wilde Dest echt heel graag hebben. Hij noemde hem samen met Hudson-Odoi zijn “droom transfers”. Dat zegt wel iets. Zijn blessure helpt natuurlijk niet mee maar ik denk dat Sergino en Hansi zeker met elkaar zullen praten.
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 22 May 2024, 14:46
11 Tinus wrote: 22 May 2024, 14:36 Dat is 4 jaar geleden en de kaarten zijn ineens volledig anders geschud. Als Barcelona slim is dan verlengen ze zijn contract en verhuren hem nog een jaar aan PSV maar of Dest en PSV daar genoegen mee nemen waag ik te betwijfelen.

PSV heeft wel een x aantal miljoen beschikbaar om met Barcelona om de tafel te gaan zitten. Maar mijn inziens hoeft dat niet perse nu maar dat kan ook in de winter als Barcelona al 3 miljoen salaris heeft betaald en de transfersom nog iets minder zou zijn.
Volgens mij heeft Barcelona financiële problemen. Een contract verlengen van een speler die op zijn minst het eerst half jaar zal missen zal daar geen voorkeur genieten, zeker gezien het feit dat het onbekend is of deze speler nog ooit op niveau terug gaat komen. Denk dat ze hem liever transfervrij naar PSV laten gaan en daarbij een deel van zijn salaris blijven betalen dan dat ze hem gaan verlengen.
Hij heeft een marktwaarde van 22 miljoen hè die alleen maar aan het stijgen was. Als Dest dit niveau van afgelopen seizoen kan vasthouden en goed hersteld dan maakt hij zeker een kans op speeltijd bij het Barcelona onder Flick.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Dfs2021 wrote: 22 May 2024, 14:48
Klopt is al een tijdje geleden maar Flick wilde Dest echt heel graag hebben. Hij noemde hem samen met Hudson-Odoi zijn “droom transfers”. Dat zegt wel iets. Zijn blessure helpt natuurlijk niet mee maar ik denk dat Sergino en Hansi zeker met elkaar zullen praten.
Das war einmal.

Daarnaast gaat een club als Bayern geen zwaar geblesseerde spelers kopen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

koetje wrote: 22 May 2024, 15:55
Dfs2021 wrote: 22 May 2024, 14:48
Klopt is al een tijdje geleden maar Flick wilde Dest echt heel graag hebben. Hij noemde hem samen met Hudson-Odoi zijn “droom transfers”. Dat zegt wel iets. Zijn blessure helpt natuurlijk niet mee maar ik denk dat Sergino en Hansi zeker met elkaar zullen praten.
Das war einmal.

Daarnaast gaat een club als Bayern geen zwaar geblesseerde spelers kopen.
?

Het gaat er toch juist om dat Flick destijds geïnteresseerd was, nu misschien trainer wordt van Barca en dus het perspectief van Dest bij Barca er opeens anders uit kan komen te zien?
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

koetje wrote: 22 May 2024, 15:55
Dfs2021 wrote: 22 May 2024, 14:48
Klopt is al een tijdje geleden maar Flick wilde Dest echt heel graag hebben. Hij noemde hem samen met Hudson-Odoi zijn “droom transfers”. Dat zegt wel iets. Zijn blessure helpt natuurlijk niet mee maar ik denk dat Sergino en Hansi zeker met elkaar zullen praten.
Das war einmal.

Daarnaast gaat een club als Bayern geen zwaar geblesseerde spelers kopen.
Waar heb jij het over? :tear:
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Dfs2021 wrote: 22 May 2024, 16:02
koetje wrote: 22 May 2024, 15:55

Das war einmal.

Daarnaast gaat een club als Bayern geen zwaar geblesseerde spelers kopen.
Waar heb jij het over? :tear:
Oh Flick naar Barca :lol:

Ging er even vanuit dat het Bayern betrof omdat die een trainersvacature hebben.
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

Dfs2021 wrote: 22 May 2024, 14:31 Als Hansi Flick trainer wordt van FC Barcelona, waar het steeds sterker op begint te lijken, dan is de kans best aannemelijk dat Dest nog een kans gaat krijgen/gaat verlengen. Flick heeft Dest in 2020 proberen te halen toen hij nog bij Bayern zat en is dus gecharmeerd van hem.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wat een soap is dat geworden. Morgen zeker weer Xavi die gewoon blijft.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Laporta is echt een vreselijke man.

Vroeger voerde hij gewoon de opdrachtjes van Cruijff uit. Dan had je nog sympathieke en slimme acties als Unicef als shirtsponsor en daarnaast een dikke donatie. Nu hij die steun niet meer heeft is het een Spaanse voorzitter van het ergste soort geworden. Een Joop Munsterman in het kwadraat. Alles in het teken van eigen eer en geld om het luchtkasteel overeind te houden.
These users thanked the author koetje for the post:
Standbeeld
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

Misschien ben ik flink biased maar PSV heeft toch echt gewoon de mooiste assist? 2 “ééntweetjes”, daarna een no-look hakbal en prima afronding
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Ook jij weet dat het uiteindelijk "een wij van wc-eend" verhaal wordt en waarschijnlijk Stengs hem gaat winnen.
Ex unitate vires
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

Fanatic-U-s wrote: 24 May 2024, 14:09 Ook jij weet dat het uiteindelijk "een wij van wc-eend" verhaal wordt en waarschijnlijk Stengs hem gaat winnen.
Zeker, ik zag weer een comments staan van een havenslaaftokkie met iets dergelijks als “Iedereen die niet op Stengs stemt is blind” die 20 keer geliked was. Terwijl de assist van Dest veel mooier is. Vermoeiend volk die Feyenoorders…
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Tsja, als hun daar hun eer uit willen halen, be my guest. Ik vind de waarde van zo'n verkiezing gewoon aan 0 grenzen.
Ex unitate vires
Gerard Karnemelk
Veelbelovend talent
Posts: 105
Joined: 06 Jun 2023, 15:51
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ach, kwestie van smaak. Ik vind het een leuk filmpje met daarin wat mooie assists. Vind die van Dest denk mooier (misschien door m’n bril) maar kan ook genieten van de bal van Stengs hoor.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dfs2021 wrote: 24 May 2024, 14:18Zeker, ik zag weer een comments staan van een havenslaaftokkie met iets dergelijks als “Iedereen die niet op Stengs stemt is blind” die 20 keer geliked was. Terwijl de assist van Dest veel mooier is. Vermoeiend volk die Feyenoorders…
Lekker boeiend wat zo’n tokkie zegt. Laat gaan.
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 24 May 2024, 14:28
Dfs2021 wrote: 24 May 2024, 14:18Zeker, ik zag weer een comments staan van een havenslaaftokkie met iets dergelijks als “Iedereen die niet op Stengs stemt is blind” die 20 keer geliked was. Terwijl de assist van Dest veel mooier is. Vermoeiend volk die Feyenoorders…
Lekker boeiend wat zo’n tokkie zegt. Laat gaan.
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die niet objectief kunnen kijken naar dingen maat
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Dfs2021 wrote: 24 May 2024, 14:41
DonyellMalen wrote: 24 May 2024, 14:28

Lekker boeiend wat zo’n tokkie zegt. Laat gaan.
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die niet objectief kunnen kijken naar dingen maat
En je bent een beetje geobsedeerd door Dest😘
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 24 May 2024, 14:44
Dfs2021 wrote: 24 May 2024, 14:41
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die niet objectief kunnen kijken naar dingen maat
En je bent een beetje geobsedeerd door Dest😘
Eerder van Messi maar ik heb een aantal favoriete spelers ja kneusje
Post Reply