Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
ShovingNE2
Site Admin

Ik vond het niet echt tof hoe hij criminelen steeds in het zonnetje zet. Daar moet je afspraken over maken als hij wil komen.

Maar ik denk dat hij de hierarchie in de selectie dermate verandert dat het niet goed is voor de groep. Wellicht gebaseerd op niets, maar hij stroomt in de top van de groep binnen.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Noosa
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV

Teletubby wrote: 22 May 2024, 12:55
    O Goleiro Grande wrote: 22 May 2024, 12:10

Toch zou ik liever zien dat, zeker wanneer Boscagli blijft, wij dezelfde gedachte volgen als Sporting. Een jongere verdediger halen in wie je veel potentie herkent, dan een wat oudere en ervaren speler zoals St. Juste waar de carriere links en rechts wat rammelt. Ik ben niet helemaal overtuigd van Zebast, maar daarin ziet Sporting dus een betere kracht dan St. Juste. Dat zal toch niet voor niets zijn. Waarom zou hun 'reservespeler' dan bij ons basiskracht moeten worden. Dan zie ik liever dat we die miljoenen uittellen voor een speler als Vitik. Dan spreekt die nieuwe RCV maar geen Nederlands...
    PSV zit niet voor niks te informeren naar een Vitik (als we dit mogen geloven). Ik zie in een combinatie van ST juste (ervaren, Nederlandse jongen zonder veel aanpassingen in NL) en in een talentvolle aankoop voor de RCV (Vitik) gewoon een redelijk solide invulling voor de RCV positie. Je kan met ST juste veel kanten op, dus ook als RB en hierdoor kan je rouleren tussen deze twee spelers. Mocht je ST juste nu voor een prima prijs (5-7) miljoen kunnen halen dan zou ik die gok redelijk aandurven, met de grote voorwaarde natuurlijk dat er een talentvolle RCV bij zou komen.
    Het lijkt me duidelijk dat PSV op twee RCV's jaagt. En dat een daarvan Ryan Flamingo wordt is volgens mij zo zeker als de dood en belasting betalen. Met hem heb je een jonge speler die ook op RB en op 6 kan spelen natuurlijk. Ik hoop dat Vitik de andere kandidaat wordt, waarbij ik me overigens niet rijk reken w.b. 'informeren naar.' Ik denk dat Earnest Stewart zich een breuk informeert dezer dagen.
    Hatseflats
    Vedette

PSVAchterhoek wrote: 22 May 2024, 14:03

Let's go
    De medische staf zal smullen! 28 wedstrijden gemist afgelopen seizoen. 25 in 22/23. 17 in 21/22.
    Laat aub gaan.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    Juancho
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

Memphis zal wel naar Spartak gaan samen met zn maat Promes voetballen
    Menno1
    Legende

Ik heb wel een zwak voor Memphis. Het is een rare rukker en stuitend arrogant (of onzeker) maar kwa professionele instelling kan je er niks negatiefs over zeggen. Ik hoef hem niet perse terug omdat de spits en linksbuiten plek uitstekend bezet zijn al. Dat is eigenlijk de voornaamste reden, ook omdat er genoeg andere plekken zijn die wel versterking nodig hebben.
    VeresRivne
    Vedette

Benitez040 wrote: 22 May 2024, 16:47 Memphis zal wel naar Spartak gaan samen met zn maat Promes voetballen
    Dat kan ik me dus echt niet voorstellen.
    It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... ayern.html

Dit kan toch niet waar zijn? Als we hem kunnen kopen juich ik toe hoor, maar het lijkt erop dat Bayern dat niet wil en het huren wordt. Als dat hem echt wordt en zonder koopoptie, zou Earnie me daar voor het eerst onaangenaam verrassen. Dacht dat we wel een beetje klaar waren met die bladgoudconstructies van John de Jong; gooi liever Jevon Simons voor de leeuwen ipv Bayern helpen om spelers te ontwikkelen!
    Mvogoat
    Basisspeler

O Goleiro Grande wrote: 22 May 2024, 17:20 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... ayern.html

Dit kan toch niet waar zijn? Als we hem kunnen kopen juich ik toe hoor, maar het lijkt erop dat Bayern dat niet wil en het huren wordt. Als dat hem echt wordt en zonder koopoptie, zou Earnie me daar voor het eerst onaangenaam verrassen. Dacht dat we wel een beetje klaar waren met die bladgoudconstructies van John de Jong; gooi liever Jevon Simons voor de leeuwen ipv Bayern helpen om spelers te ontwikkelen!
    Berichtgeving is nog weinig duidelijk. Misschien is dat wel de intentie. We merken het wel als die wel/niet komt. Ik geloof er weinig van dat Earnie en Brands dit soort deals willen doen want dat hebben ze het laatste jaren tegengesproken.
  • These users thanked the author Mvogoat for the post (total 2):
    O Goleiro GrandeArdbeg
    Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
    PsvBmg
    Vaste waarde in elftal

O Goleiro Grande wrote: 22 May 2024, 17:20 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... ayern.html

Misschien wel via een zelfde constructie als met Tillman, is een prima deal voor PSV dan
  • These users thanked the author PsvBmg for the post:
    Fc Denzel
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Is voor Jong PSV neem ik aan? Ik blijf wel een beetje droevig worden van de namen die aan het eerste worden gelinkt. Gelukkig zat Rik vorig jaar ook vrijwel altijd fout met de namen die uitlekten, dus hopelijk nu ook. Flamingo, Driouech, Sahraoui, Vaessen... Het is allemaal van een hoog AZ-gehalte. Hopelijk snel weer namen als Schouten, Malen, Lozano, Lang, Tillman, Dest en Vranckx. Dat is het niveau waar we bezig moeten zijn.
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 2):
    60yearsofgloryRicopsv
    Koenjo
    Meervoudig international

Zou ons Peter de banden met Lazazette niet kunnen aanhalen? En dan ook nog Memphis oppikken ✋️🤷
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    Tjompie
    Internationale topspeler

• These users thanked the author Tjompie for the post:
    De Realist
    Standbeeld
    Mister PSV

Mooie scoop van Rik. We zijn druk doende in die leeftijdscategorie. Goed om te zien.
    Klapstoel
    Basisspeler

Standbeeld wrote: 22 May 2024, 19:30 Mooie scoop van Rik. We zijn druk doende in die leeftijdscategorie. Goed om te zien.
    Zeker! Jong PSV kan wel enkele versterkingen gebruiken. Ideale leerschool om later aan te sluiten bij PSV 1
    Jwoeloe
    Moderator

Tijd om Jong PSV een serieuze impuls te geven met spelers die komende jaren moeten doorgroeien naar een basisplaats in het eerste. Goede ontwikkeling.
    Standbeeld
    Mister PSV

Ook o.a. Belgische (top)clubs in de race. Heeft nog een eenjarig contract en is waarschijnlijk voor een beperkt bedrag met doorverkoop over te nemen.
    danko-lazovic
    Meervoudig international

https://www.ad.nl/doetinchem/madi-monam ... gle.com%2F

In de winter was hij dichtbij een huurtransfer naar De Graafschap
    LeandroBonfim
    Geselecteerd voor Oranje

Yes, leuke nog (voor mij) onbekende talenten 🤗 PSV pakt door.
    DonyellMalen
    Legende

Image
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Mithras
    Madueke
    Legende

De Graafschap en Leverkusen hebben een samenwerkingsverband, voor het geval mensen denken waar PSV weer mee bezig is. :mrgreen:
    R.Manco
    Regelmatige invaller

Dit wordt een lange en hete transferzomer. Ik geniet nu al.
    Madueke
    Legende

Bij PSV is Jan Vennegoor of Hesselink degene die de contacten met Monamay warm probeert te houden.
    En kijk eens aan, het leeft (nog)!
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    Ricopsv
    Djamba97
    Veelbelovend talent

Opwarmen voor wat komen gaat, Earnie wilt nu de young boys binnen halen voor Jong PSV en straks gaat het los. Depay, St Juste, gekke braziliaan voor op de flanken. Heerlijk.
    Standbeeld
    Mister PSV

Madueke wrote: 22 May 2024, 19:39 De Graafschap en Leverkusen hebben een samenwerkingsverband, voor het geval mensen denken waar PSV weer mee bezig is. :mrgreen:
    Los van de samenwerking zou ik het niet gek vinden om op je 17e verhuurd te worden aan De Graafschap om daar in het eerste team te gaan spelen. Ik zou mezelf niet afvragen waar PSV dan mee bezig is.
    Jwoeloe
    Moderator

Veel meer materiaal dan dit is er helaas niet te vinden op YT.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post:
    Ardbeg
    Post Reply