Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 22 May 2024, 17:56 Is voor Jong PSV neem ik aan? Ik blijf wel een beetje droevig worden van de namen die aan het eerste worden gelinkt. Gelukkig zat Rik vorig jaar ook vrijwel altijd fout met de namen die uitlekten, dus hopelijk nu ook. Flamingo, Driouech, Sahraoui, Vaessen... Het is allemaal van een hoog AZ-gehalte. Hopelijk snel weer namen als Schouten, Malen, Lozano, Lang, Tillman, Dest en Vranckx. Dat is het niveau waar we bezig moeten zijn.
Schei toch uit man. Flamingo een AZ gehalte. Als ie uit een ander land kwam zat je wss vooraan te juichen. Zelfde voor Sahraoui. Elk jaar weer hetzelfde gezeik op basis van een paar namen. Zelfs bij Veerman toen. Zie nu.

"PSV MOET GOED EN VROEG SCOUTEN!!!11!!!"

*PSV doet*

"Is hopelijk voor Jong PSV?!!?! Ik word hier droevig van!!!1!"

Man man.

Also: Ricopsv : Alweer: Flikker op, met je 2 posts en voor de rest clowntjes bij mensen achter laten.
Last edited by Ardbeg on 22 May 2024, 20:10, edited 6 times in total.
These users thanked the author Ardbeg for the post (total 3):
René1978KlapstoelSensation
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat zijn de odds dat dit topic qua pagina's over die van vorig jaar heen gaat? Earnie staat nu toch al serieus in de keuken zeg
These users thanked the author De Realist for the post:
SomaQan
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ach geruchten hoor en lees je toch steeds. Laten we rustig afwachten. Ik hoop eigenlijk eerder eens wat contract nieuws te horen, want er lopen veel te veel spelers uit hun contract de komende 2 jaar. Dat is misschien nog wel belangrijker dan al die aankoop en verkoop geruchten: we willen de boel zo veel mogelijk bij elkaar houden, dan moeten er wel heel wat contracten open gebroken worden.
These users thanked the author Menno1 for the post:
Noosa
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 22 May 2024, 17:56 Is voor Jong PSV neem ik aan? Ik blijf wel een beetje droevig worden van de namen die aan het eerste worden gelinkt. Gelukkig zat Rik vorig jaar ook vrijwel altijd fout met de namen die uitlekten, dus hopelijk nu ook. Flamingo, Driouech, Sahraoui, Vaessen... Het is allemaal van een hoog AZ-gehalte. Hopelijk snel weer namen als Schouten, Malen, Lozano, Lang, Tillman, Dest en Vranckx. Dat is het niveau waar we bezig moeten zijn.
Ik ben juist blij dat we ook in Jong PSV gaan investeren. Spelers als Tygo Land op jonge leeftijd halen zodat ze zich kunnen ontwikkelen in Jong zodat ze erna kunnen doorgroeien naar PSV 1 niveau (en hoger). Alleen gevestigde spelers halen is natuurlijk veel te duur, en geen zorgen die gaan zeker nog wel komen.
These users thanked the author Rikkert1234 for the post (total 3):
ArdbegpsvgoudaBrabander
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 22 May 2024, 19:48
Eindhovenvoetbal wrote: 22 May 2024, 17:56 Is voor Jong PSV neem ik aan? Ik blijf wel een beetje droevig worden van de namen die aan het eerste worden gelinkt. Gelukkig zat Rik vorig jaar ook vrijwel altijd fout met de namen die uitlekten, dus hopelijk nu ook. Flamingo, Driouech, Sahraoui, Vaessen... Het is allemaal van een hoog AZ-gehalte. Hopelijk snel weer namen als Schouten, Malen, Lozano, Lang, Tillman, Dest en Vranckx. Dat is het niveau waar we bezig moeten zijn.
Schei toch uit man. Flamingo een AZ gehalte. Als ie uit een ander land kwam zat je wss vooraan te juichen. Zelfde voor Sahraoui. Elk jaar weer hetzelfde gezeik op basis van een paar namen. Zelfs bij Veerman toen. Zie nu.

"PSV MOET GOED EN VROEG SCOUTEN!!!11!!!"

*PSV doet*

"Is hopelijk voor Jong PSV?!!?! Ik word hier droevig van!!!1!"

Man man.
Ja jonge, prioriteiten stellen! Eerst de klasbakken en op het laatst pas iets voor jong PSV! #kutbeleid #StewartOUT
These users thanked the author Hatseflats for the post:
Ardbeg
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 22 May 2024, 20:04
Ardbeg wrote: 22 May 2024, 19:48

Schei toch uit man. Flamingo een AZ gehalte. Als ie uit een ander land kwam zat je wss vooraan te juichen. Zelfde voor Sahraoui. Elk jaar weer hetzelfde gezeik op basis van een paar namen. Zelfs bij Veerman toen. Zie nu.

"PSV MOET GOED EN VROEG SCOUTEN!!!11!!!"

*PSV doet*

"Is hopelijk voor Jong PSV?!!?! Ik word hier droevig van!!!1!"

Man man.
Ja jonge, prioriteiten stellen! Eerst de klasbakken en op het laatst pas iets voor jong PSV! #kutbeleid #StewartOUT
De jongkies gaan niet naar het ek
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 22 May 2024, 20:04
Ardbeg wrote: 22 May 2024, 19:48

Schei toch uit man. Flamingo een AZ gehalte. Als ie uit een ander land kwam zat je wss vooraan te juichen. Zelfde voor Sahraoui. Elk jaar weer hetzelfde gezeik op basis van een paar namen. Zelfs bij Veerman toen. Zie nu.

"PSV MOET GOED EN VROEG SCOUTEN!!!11!!!"

*PSV doet*

"Is hopelijk voor Jong PSV?!!?! Ik word hier droevig van!!!1!"

Man man.
Ja jonge, prioriteiten stellen! Eerst de klasbakken en op het laatst pas iets voor jong PSV! #kutbeleid #StewartOUT
Nee maar echt. "AZ niveau". Waarom? Omdat Eredivisie. Even heel het profiel van de speler voorbij gaan en puur doodstaren op een FCU uitleenbeurt.

Oh nee toch. Een Nederlandse speler die op jongere leeftijd al aanjaagt, het ons flink lastig maakte en zomaar onze toekomstig aanvoerder zou kunnen worden. Earnie out.

Om vooral (weer) te negeren dat Eredivisie namen zowat elk jaar eerst op het bord verschijnen
These users thanked the author Ardbeg for the post:
Tim1999
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Benitez040 wrote: 22 May 2024, 20:05
Hatseflats wrote: 22 May 2024, 20:04

Ja jonge, prioriteiten stellen! Eerst de klasbakken en op het laatst pas iets voor jong PSV! #kutbeleid #StewartOUT
De jongkies gaan niet naar het ek
Ik was sarcastisch. Je kent mij nog niet denk ik :mrgreen:
These users thanked the author Hatseflats for the post:
Ardbeg
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Logisch dat er serieus in de jeugd/Jong geïnvesteerd wordt. Men wil met heel de Academy ook naar de welbekende aanvallende speelwijze toe, daar horen ook spelers bij die dat kunnen en, op den duur, goed genoeg zijn voor het eerste. En ook fijn dat er ook in verdedigende talenten geïnvesteerd wordt.
These users thanked the author Sensation for the post (total 3):
ArdbegNotoriousBIG046Fonzerilli
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wij spelen nu natuurlijk het moeilijkste voetbal in de Eredivisie.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Ik vermoed dat PSV ook 1 van deze clubs is...
These users thanked the author DeBruyne for the post:
FritskePhilips
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 22 May 2024, 20:33

Ik vermoed dat PSV ook 1 van deze clubs is...
Is het wat?
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Goed nieuws dat we focussen op talent. Onze opleiding is de belangrijkste levensader van de club en het niveau moet omhoog. Als je dergelijke hoog aangeschreven talenten in een vroeg stadium kan strikken moet je dat altijd doen. Dit is de visie die ik als supporter wil zien. Investeren in talent en die zelf opleiden helpt ons te groeien.
These users thanked the author Joenepsv for the post (total 4):
Rikkert1234SKERLADe RealistFonzerilli
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 22 May 2024, 20:44
DeBruyne wrote: 22 May 2024, 20:33

Ik vermoed dat PSV ook 1 van deze clubs is...
Is het wat?
Ja, is hier wel eens vaker genoemd.

Type Veerman. Hier een al wat ouder filmpje van 1 wedstrijd

These users thanked the author DeBruyne for the post:
Hatseflats
johan derksen
Meervoudig international
Posts: 1,080
Joined: 29 Aug 2017, 10:25
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 22 May 2024, 20:33

Ik vermoed dat PSV ook 1 van deze clubs is...
Is al langer gaande ja.

User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 22 May 2024, 20:33Ik vermoed dat PSV ook 1 van deze clubs is...
Drink geen Vermouth als je vermoedt dat je ver moet.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
Tim1999Ontbijtkoek
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Heeft dus ook opties in Belgie
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fijne gedachte dat PSV ook volop bezig is met jong talent, als je ziet dat jonge spelers als Bergvall, Højlund, McGlynn en Monamay worden genoemd. Die categorie moet in staat zijn om binnen twee, drie jaar z’n doorbraak op PSV-niveau te beleven, zoals we bij Land ook gaan zien. Overigens zeggen die geruchten natuurlijk ook niet alles; ik wasser vorig jaar heilig van overtuigd dat we Karol Borys zouden halen… :(
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is prettig dat PSV nu eindelijk echt serieus Jong PSV wat kan versterken in plaats van spelers als Gilbert, Colyn, Priske etc.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 22 May 2024, 21:47 Het is prettig dat PSV nu eindelijk echt serieus Jong PSV wat kan versterken in plaats van spelers als Gilbert, Colyn, Priske etc.
Vind Gilbert best een goede speler eigenlijk. Over de rest van de namen ben ik het met je eens.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 22 May 2024, 21:47 Het is prettig dat PSV nu eindelijk echt serieus Jong PSV wat kan versterken in plaats van spelers als Gilbert, Colyn, Priske etc.
Ken jij al die jonge spelers dan met wie we in verband worden gebracht?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 22 May 2024, 21:56
Massimo wrote: 22 May 2024, 21:47 Het is prettig dat PSV nu eindelijk echt serieus Jong PSV wat kan versterken in plaats van spelers als Gilbert, Colyn, Priske etc.
Ken jij al die jonge spelers dan met wie we in verband worden gebracht?
Flauw.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Debast gaat waarschijnlijk naar Sporting Portugal voor 20 miljoen, kunnen we dus weg strepen
Lichtstadd
Bankzitter
Posts: 210
Joined: 20 May 2022, 15:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met Monamay, Yalcouye, McGlynn en de broers van Hojlund en Bergvall worden in ieder geval veel interessante aanvullingen voor Jong PSV in de gaten gehouden. Hopelijk vooral wat versterking in de verdediging.
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 22 May 2024, 20:48 Goed nieuws dat we focussen op talent. Onze opleiding is de belangrijkste levensader van de club en het niveau moet omhoog. Als je dergelijke hoog aangeschreven talenten in een vroeg stadium kan strikken moet je dat altijd doen. Dit is de visie die ik als supporter wil zien. Investeren in talent en die zelf opleiden helpt ons te groeien.
Voor een groot deel eens met je post hoor, en ik bedoel dit niet als aanval, maar de opleiding is toch niet DE belangrijkste levensader van de club? Althans dat is het toch nooit geweest, eerder juist het ondergeschoven kindje? De belangrijkste levensader is toch altijd onze creativiteit op de transfermarkt en in de bedrijfsvoering geweest, mede daarom hebben wij de afgelopen 50 jaar veruit de meeste landstitels kunnen winnen en kunnen we al decennia lang wedijveren met Ajax en Feyenoord ondanks ons veel kleiner achterland?

Ik weet dat Gakpo (en Madueke) onlangs nog verkocht moesten worden en dat het kantje boord was, maar bijvoorbeeld ook de transfer van Sangare zorgde voor een vliegwiel. Zonder een Boscagli, Schouten, Dest en Veerman kunnen een Bakayoko en Saibari zich niet ontwikkelen.

Ik onderstreep ook het belang van de jeugdopleiding en ben blij dat daar steeds meer aandacht voor is flink in geïnvesteerd wordt, maar als supporter zijnde hoop ik niet dat we puur een opleidingsclub zullen gaan worden. Ik hoop dat succes op de korte termijn ook leidend blijft en kan ook ontzettend genieten van klasbakken in ons shirt als bijvoorbeeld een Luuk de Jong, Dest, Schouten, Götze, Guardado, Alex, Kezman enz waar misschien niet zo veel op verdient is maar die sportief gezien wel een hele flinke bijdragen hebben gehad. Daarnaast ook aankopen als Sangare, Veerman, Boscagli, Lozano eerste periode enz waarbij het aankoopbedrag met factor X verdubbeld is (dus flinke winsten op gemaakt ook al is het geen eigen jeugd) en sportief ook ontzettend veel bijgedragen. Dat is wat mij betreft ook plus plus.

Dus ik als supporter zeg, ja de opleiding is belangrijk maar voor mij niet DE levensader van de club. Wat mij betreft hebben we twee levensaders en blijven we ook creatief en gedurfd beleid voeren en versterken die twee levensaders elkaar alleen maar. Opleiden is leuk maar ik hoef geen AZ te worden en wil ook succes vieren en kunnen zeggen dat we de beste zijn. Ik wil ook genieten van echte klasbakken in ons shirt en niet dat wij ze opleiden en ze in een ander shirt mogen gaan shinen.
These users thanked the author Lente for the post (total 2):
SørenHeissenberrug
Oh PSV wat je met me doet…
Post Reply