Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 22 May 2024, 20:50
Hatseflats wrote: 22 May 2024, 20:44

Is het wat?
Ja, is hier wel eens vaker genoemd.

Type Veerman. Hier een al wat ouder filmpje van 1 wedstrijd

En onder andere Feyenoord

https://www.nytimes.com/athletic/551144 ... i-mcguire/
Søren
Meervoudig international
Posts: 1,072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 22 May 2024, 19:48Also: @Ricopsv : Alweer: Flikker op, met je 2 posts en voor de rest clowntjes bij mensen achter laten
Ga jij hier nou serieus mensen aanspreken op het uitdelen van clowntjes?
😉
These users thanked the author Søren for the post (total 2):
FritskePhilipsJordi
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Søren wrote: 22 May 2024, 22:37
Ardbeg wrote: 22 May 2024, 19:48Also: @Ricopsv : Alweer: Flikker op, met je 2 posts en voor de rest clowntjes bij mensen achter laten
Ga jij hier nou serieus mensen aanspreken op het uitdelen van clowntjes?
😉
Je zou ook beter kunnen lezen in plaats van de helft van een zin.
Last edited by Ardbeg on 22 May 2024, 22:45, edited 2 times in total.
Søren
Meervoudig international
Posts: 1,072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 22 May 2024, 22:42Je zou ook beter kunnen lezen in plaats van de helft van een zin.
Geintje pik, maak je niet zo druk.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is die Lookman niks :P
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Hlozek deze zomer iets kunnen zijn? Komt bij Leverkusen niet echt door al dat geweld voorin. Kan de alle posities voorin bestrijken.
These users thanked the author Mvogoat for the post:
FritskePhilips
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
BarryBanaan
Basisspeler
Posts: 446
Joined: 31 Aug 2023, 11:26
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mvogoat wrote: 22 May 2024, 22:55 Zou Hlozek deze zomer iets kunnen zijn? Komt bij Leverkusen niet echt door al dat geweld voorin. Kan de alle posities voorin bestrijken.
Zit ik ook al tijdje aan te denken, voordat die naar Duitsland ging was PSV ook geïnteresseerd toch>? Dus dan kunnen alle standaard verhalen van lijstjes en kijk ons eens goed scouten weer boven gehaald worden. Speelt lang niet alles bij Leverkusen dus lijkt me een haalbare speler zonder salaris etc te kennen.
These users thanked the author BarryBanaan for the post:
Mvogoat
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik haalde Hlozek laatst ook al aan maar Sensation gaf, volgens mij, toen aan dat hij juist heel behoorlijk presteert zo in zijn eerste seizoen daar bij de kampioen van Duitsland.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 22 May 2024, 23:00 Ik haalde Hlozek laatst ook al aan maar @Sensation gaf, volgens mij, toen aan dat hij juist heel behoorlijk presteert zo in zijn eerste seizoen daar bij de kampioen van Duitsland.
Hij heeft het zeker niet slecht gedaan in z’n minuten. Maar hij speelt echt verre van alles. Bundesliga gem. 21 minuten per gespeelde wedstrijd. Das te weinig voor zijn leeftijd en kwaliteit. Tevens al zijn 2e seizoen in Leverkusen.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 22 May 2024, 23:00 Ik haalde Hlozek laatst ook al aan maar @Sensation gaf, volgens mij, toen aan dat hij juist heel behoorlijk presteert zo in zijn eerste seizoen daar bij de kampioen van Duitsland.
Speelt niet veel maar wel Pepi achtige stats, 7 goals en 5 assists in 1000 minuten. Qua kopen lijkt hij mij onhaalbaar. Is nog altijd pas 21, die zullen voldoende toekomst in hem zien.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 22 May 2024, 23:07
Juancho wrote: 22 May 2024, 23:00 Ik haalde Hlozek laatst ook al aan maar @Sensation gaf, volgens mij, toen aan dat hij juist heel behoorlijk presteert zo in zijn eerste seizoen daar bij de kampioen van Duitsland.
Speelt niet veel maar wel Pepi achtige stats, 7 goals en 5 assists in 1000 minuten. Qua kopen lijkt hij mij onhaalbaar. Is nog altijd pas 21, die zullen voldoende toekomst in hem zien.
Wel erg veel geruchten om een vertrek van hem. Zeker vanuit zijn perspectief ook niet raar. Zou bij veel clubs gewoon een basisplek kunnen veroveren. Met de spelers bij Leverkusen is dat echt een pittige😅
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
BarryBanaan
Basisspeler
Posts: 446
Joined: 31 Aug 2023, 11:26
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als we dan toch bij Leverkusen rondkijken (die knul voor jong) Zet maar in op Hlozek als vervanger voor Bakayoko.. Zag het al erg zitten enkele jaren terug, die paar jaar Leverkusen kunnen hem onmogelijk slecht hebben gedaan.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 22 May 2024, 22:05
Menno1 wrote: 22 May 2024, 21:56

Ken jij al die jonge spelers dan met wie we in verband worden gebracht?
Flauw.
Was een serieuze vraag. Ik ken die jongens niet. Wat mij betreft zijn ze net zo exotisch en onbekend als een Colyn of Priske dat waren. Van een paar namen kan je wel want enthousiaster over worden, zoals die jongen van 16 van AA Gent die al minuten in 1 maakt en zelfs in de basis begon.

Maar correct me if I am wrong, maar geen 1 van de namen die ik hoor tot nu toe staat bekend als een echt super talent toch? Het is niet dat we op het punt staan de nieuwe Endrick binnen te hengelen (gechargeerd een beetje, I know)?

Dat die jongens nu Bergvall en Hojland heten, maakt ze nog geen super talent natuurlijk. Maar laat voorop staan dat ik erg blij ben dat er serieus gekeken wordt naar vernieuwing voor Jong PSV, want dat niveau was best beroerd afgelopen seizoen. Niveau Tygo Land moet het nieuwe streven worden wat mij betreft, zeker als we jongens uit het buitenland halen, wat natuurlijk extra kosten met zich meebrengt.
These users thanked the author Menno1 for the post:
Ricopsv
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mvogoat wrote: 22 May 2024, 22:55 Zou Hlozek deze zomer iets kunnen zijn? Komt bij Leverkusen niet echt door al dat geweld voorin. Kan de alle posities voorin bestrijken.
Graag.
These users thanked the author Ardbeg for the post:
milansandro
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

BarryBanaan wrote: 22 May 2024, 23:14 Als we dan toch bij Leverkusen rondkijken (die knul voor jong) Zet maar in op Hlozek als vervanger voor Bakayoko.. Zag het al erg zitten enkele jaren terug, die paar jaar Leverkusen kunnen hem onmogelijk slecht hebben gedaan.
Je weet dat verschillende posts voor jou ook over Hlozek gaan? :mrgreen:
These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
MvogoatArdbeg
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mvogoat wrote: 22 May 2024, 23:11
Sensation wrote: 22 May 2024, 23:07

Speelt niet veel maar wel Pepi achtige stats, 7 goals en 5 assists in 1000 minuten. Qua kopen lijkt hij mij onhaalbaar. Is nog altijd pas 21, die zullen voldoende toekomst in hem zien.
Wel erg veel geruchten om een vertrek van hem. Zeker vanuit zijn perspectief ook niet raar. Zou bij veel clubs gewoon een basisplek kunnen veroveren. Met de spelers bij Leverkusen is dat echt een pittige😅
Hmm ja als hij haalbaar is zou dat een geweldige versterking zijn! Laat Earnie maar alvast een goede pan uitzoeken :mrgreen:
These users thanked the author Sensation for the post:
Mvogoat
BarryBanaan
Basisspeler
Posts: 446
Joined: 31 Aug 2023, 11:26
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 22 May 2024, 23:18
BarryBanaan wrote: 22 May 2024, 23:14 Als we dan toch bij Leverkusen rondkijken (die knul voor jong) Zet maar in op Hlozek als vervanger voor Bakayoko.. Zag het al erg zitten enkele jaren terug, die paar jaar Leverkusen kunnen hem onmogelijk slecht hebben gedaan.
Je weet dat verschillende posts voor jou ook over Hlozek gaan? :mrgreen:
Ik begrijp je zin niet, maar je bedoeld dat ik meermaals over Hlozek begin?
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 22 May 2024, 23:19
Mvogoat wrote: 22 May 2024, 23:11

Wel erg veel geruchten om een vertrek van hem. Zeker vanuit zijn perspectief ook niet raar. Zou bij veel clubs gewoon een basisplek kunnen veroveren. Met de spelers bij Leverkusen is dat echt een pittige😅
Hmm ja als hij haalbaar is zou dat een geweldige versterking zijn! Laat Earnie maar alvast een goede pan uitzoeken :mrgreen:
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alleen is Hlozek toch een spits/linker vleugelaanvaller? En juist daar hebben we geen ruimte voor. Een rechtsbuiten (wellicht zelfs 2) is wat er nodig is bij een vertrek van Baka.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 22 May 2024, 23:29 Alleen is Hlozek toch een spits/linker vleugelaanvaller? En juist daar hebben we geen ruimte voor. Een rechtsbuiten (wellicht zelfs 2) is wat er nodig is bij een vertrek van Baka.
Transfermarkt niet helemaal eerlijk daarin. Kan ook rechts, valse spits, 10. Die heeft echt overal voorin gespeeld in zijn professionele carrière. Zeker bij Sparta was hij overel waar nodig.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wel handig dat hij de Eredivisie al kent dan! Was me even ontgaan... 🤔 😁 😏
These users thanked the author Juancho for the post:
NotoriousBIG046
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sporting - Anderlecht heeft toch een schimmige Donofrio link
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mvogoat wrote: 22 May 2024, 23:33
Juancho wrote: 22 May 2024, 23:29 Alleen is Hlozek toch een spits/linker vleugelaanvaller? En juist daar hebben we geen ruimte voor. Een rechtsbuiten (wellicht zelfs 2) is wat er nodig is bij een vertrek van Baka.
Transfermarkt niet helemaal eerlijk daarin. Kan ook rechts, valse spits, 10. Die heeft echt overal voorin gespeeld in zijn professionele carrière. Zeker bij Sparta was hij overel waar nodig.
Transfermarkt is qua posities regelmatig inderdaad niet betrouwbaar. Zelfde geldt voor de live score apps. De opstellingen staan daar vaak net wat anders dan ze in werkelijkheid zijn. Dan staat bijvoorbeeld Saibari op linksbuiten en Tillman op 10 terwijl het in werkelijkheid andersom is.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 22 May 2024, 23:15
11 Tinus wrote: 22 May 2024, 22:05

Flauw.
Was een serieuze vraag. Ik ken die jongens niet. Wat mij betreft zijn ze net zo exotisch en onbekend als een Colyn of Priske dat waren. Van een paar namen kan je wel want enthousiaster over worden, zoals die jongen van 16 van AA Gent die al minuten in 1 maakt en zelfs in de basis begon.

Maar correct me if I am wrong, maar geen 1 van de namen die ik hoor tot nu toe staat bekend als een echt super talent toch? Het is niet dat we op het punt staan de nieuwe Endrick binnen te hengelen (gechargeerd een beetje, I know)?

Dat die jongens nu Bergvall en Hojland heten, maakt ze nog geen super talent natuurlijk. Maar laat voorop staan dat ik erg blij ben dat er serieus gekeken wordt naar vernieuwing voor Jong PSV, want dat niveau was best beroerd afgelopen seizoen. Niveau Tygo Land moet het nieuwe streven worden wat mij betreft, zeker als we jongens uit het buitenland halen, wat natuurlijk extra kosten met zich meebrengt.
Ik ben sowieso niet zo van de term supertalent maar ik ben vooral blij dat we ook veel nieuwe jongens lijken te halen voor Jong PSV. Hoe goed ze zijn zien we vanzelf wel maar er moet daar gewoon veel gebeuren.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 22 May 2024, 23:29 Alleen is Hlozek toch een spits/linker vleugelaanvaller? En juist daar hebben we geen ruimte voor. Een rechtsbuiten (wellicht zelfs 2) is wat er nodig is bij een vertrek van Baka.
Heeft meer ervaring op die posities, maar zijn rendement is, relatief gezien, eigenlijk op elke positie (spits, LB, RB, 10) hetzelfde. Desalniettemin geen klassieke rechtsbuiten nee maar imo een rechtsbuiten die erg naar binnen staat (dichtbij de spits).

Ik ben heel benieuwd wat voor type speler er gehaald gaat worden als Baka vertrekt; een linksbenige buitenspeler, of juist kiezen voor een meer klassieke buitenspeler die voorzetten richting Luuk slingert? Of juist een type als Hlozek die als tweede spits kan opduiken?
Post Reply