Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Gerard Karnemelk
Veelbelovend talent
Posts: 105
Joined: 06 Jun 2023, 15:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 22 May 2024, 20:44
DeBruyne wrote: 22 May 2024, 20:33

Ik vermoed dat PSV ook 1 van deze clubs is...
Is het wat?
Mooi spelertje, heeft inderdaad een Veerman achtige steekpass in de benen. Goede motoriek. Ik zou zo’n aankoop goed begrijpen. Saibari in de basis op 8 en deze jongen erachter om te wennen aan het niveau. Mocht de wedstrijd een meer passende speler nodig hebben kun je hem brengen.
These users thanked the author Gerard Karnemelk for the post (total 2):
O Goleiro GrandeNotoriousBIG046
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens 'Edgar Moreno' is het PSV en Feyenoord die interesse in Mcglynn hebben. Hoe betrouwbaar dat is...
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 22 May 2024, 23:15Dat die jongens nu Bergvall en Hojland heten, maakt ze nog geen super talent natuurlijk.
Net als die verdediger van Utrecht een paar jaar geleden. Zijn achternaam bleek zeker geen garantie voor talent.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
Menno1
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 23 May 2024, 08:42
Juancho wrote: 22 May 2024, 23:29 Alleen is Hlozek toch een spits/linker vleugelaanvaller? En juist daar hebben we geen ruimte voor. Een rechtsbuiten (wellicht zelfs 2) is wat er nodig is bij een vertrek van Baka.
Heeft meer ervaring op die posities, maar zijn rendement is, relatief gezien, eigenlijk op elke positie (spits, LB, RB, 10) hetzelfde. Desalniettemin geen klassieke rechtsbuiten nee maar imo een rechtsbuiten die erg naar binnen staat (dichtbij de spits).

Ik ben heel benieuwd wat voor type speler er gehaald gaat worden als Baka vertrekt; een linksbenige buitenspeler, of juist kiezen voor een meer klassieke buitenspeler die voorzetten richting Luuk slingert? Of juist een type als Hlozek die als tweede spits kan opduiken?
Als Peet niet veel gaat veranderen zou een type-Lang op rechts niet logisch zijn. Het moet dan iemand zijn die tenminste, over het algemeen, bij de zijlijn de bal krijgt. Eén van de twee wingers, zoals dit jaar Dest en Bakayoko.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Concurrentie van Gladbach voor Wanner
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik kan deze interesse nog steeds niet helemaal plaatsen.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 23 May 2024, 11:41 Ik kan deze interesse nog steeds niet helemaal plaatsen.
Opvolger Nassoh misschien. Spelen bij jong PSV en trainen met PSV 1. En dan proberen aan te haken
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 23 May 2024, 11:41 Ik kan deze interesse nog steeds niet helemaal plaatsen.
Waarom niet? PSV heeft een duidelijk streven om de jeugd teams te versterken en vanuit daar spelers te laten doorstromen! Mocht PSV er in slagen om na huur hem aan te kunnen schaffen en hem klaar te stomen voor PSV 1, is dit weer mooi meegenomen!
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 23 May 2024, 12:07
Massimo wrote: 23 May 2024, 11:41 Ik kan deze interesse nog steeds niet helemaal plaatsen.
Opvolger Nassoh misschien. Spelen bij jong PSV en trainen met PSV 1. En dan proberen aan te haken
Zou mooi zijn, maar van 2. Bundesliga naar KKD is niet logisch, zoals iemand al eerder opmerkte. En puur huren voor Jong PSV, zonder zicht op koop, zou van PSV-kant ook niet logisch zijn.
En bij Peet zit alles wel een beetje vol op zijn posities.

Het enige logische zou zijn dat hij als buitenspeler komt, maar gezien de beelden lijkt het me echt meer een aanvallende middenvelder.
Dat Peet Duitsland zo bewonderde vanwege het spelen met buitenspelers als middenvelders, blijft in dit kader echter wel weer interessant.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 23 May 2024, 12:14
Massimo wrote: 23 May 2024, 11:41 Ik kan deze interesse nog steeds niet helemaal plaatsen.
Waarom niet? PSV heeft een duidelijk streven om de jeugd teams te versterken en vanuit daar spelers te laten doorstromen! Mocht PSV er in slagen om na huur hem aan te kunnen schaffen en hem klaar te stomen voor PSV 1, is dit weer mooi meegenomen!
Bayern is een grote club ;) Ik zie ze hem niet zo snel verkopen, tenzij er een Tillman/Zirkzee-constructie aan te pas komt.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 23 May 2024, 12:16
Ardbeg wrote: 23 May 2024, 12:14

Waarom niet? PSV heeft een duidelijk streven om de jeugd teams te versterken en vanuit daar spelers te laten doorstromen! Mocht PSV er in slagen om na huur hem aan te kunnen schaffen en hem klaar te stomen voor PSV 1, is dit weer mooi meegenomen!
Bayern is een grote club ;) Ik zie ze hem niet zo snel verkopen, tenzij er een Tillman/Zirkzee-constructie aan te pas komt.
Ja, dat kan toch?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 23 May 2024, 12:17
SKERLA wrote: 23 May 2024, 12:16

Bayern is een grote club ;) Ik zie ze hem niet zo snel verkopen, tenzij er een Tillman/Zirkzee-constructie aan te pas komt.
Ja, dat kan toch?
Zeker, als Earnie er een soortgelijke deal uit kan halen, prima. Ik heb alleen de indruk dat bij Wanner die deal niet zó aantrekkelijk zou zijn als bij Malik, als Bayern überhaubt al wil verkopen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Wanner het goed heeft gedaan in de 2. Bundesliga en Gladbach is geïnteresseerd, dan komt hij niet naar ons voor Jong. Maar als 10 hebben we vrij veel opties. Of weet PSV iets dat wij nog niet weten? Gaat er iemand vertrekken? Of gaat de jongen mogelijk op de flank bij ons? Vragen..
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Die komt dus niet. ;)
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 23 May 2024, 11:41 Ik kan deze interesse nog steeds niet helemaal plaatsen.
Het enige wat ik kan bedenken is dat Peet met 2 spelers op 10 wilt spelen, dus met de punt naar achteren als Joey vertrekt. Maar dan nog lopen we over van de opties op 10 met Til, Tillman, Babadi, Saibari o.a.
Jeronimo
Vaste waarde in elftal
Posts: 604
Joined: 28 Aug 2023, 12:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Even voor de echte kenners hier ;)

Owen Wijndal, kan die er helemaal niks meer van of zou hij zijn AZ niveau kunnen halen?
En zou hij dan een optie kunnen zijn als Dest niet meer gaat lukken?

Schiet me niet neer, was gewoon even hardop aan het nadenken.

Gaat me wel even puur om zijn voetbal kwaliteiten, zijn persoonlijkheid en mentaliteit is sowieso een dingetje, dat weet ik.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jeronimo wrote: 23 May 2024, 15:54 Even voor de echte kenners hier ;)

Owen Wijndal, kan die er helemaal niks meer van of zou hij zijn AZ niveau kunnen halen?
En zou hij dan een optie kunnen zijn als Dest niet meer gaat lukken?

Schiet me niet neer, was gewoon even hardop aan het nadenken.

Gaat me wel even puur om zijn voetbal kwaliteiten, zijn persoonlijkheid en mentaliteit is sowieso een dingetje, dat weet ik.
PANG! ;)

Is hier laatst besproken, de uitslag van de poll was 87% tegen en één persvoorlichter voor.
Jeronimo
Vaste waarde in elftal
Posts: 604
Joined: 28 Aug 2023, 12:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 23 May 2024, 16:00
Jeronimo wrote: 23 May 2024, 15:54 Even voor de echte kenners hier ;)

Owen Wijndal, kan die er helemaal niks meer van of zou hij zijn AZ niveau kunnen halen?
En zou hij dan een optie kunnen zijn als Dest niet meer gaat lukken?

Schiet me niet neer, was gewoon even hardop aan het nadenken.

Gaat me wel even puur om zijn voetbal kwaliteiten, zijn persoonlijkheid en mentaliteit is sowieso een dingetje, dat weet ik.
PANG! ;)

Is hier laatst besproken, de uitslag van de poll was 87% tegen en één persvoorlichter voor.
Oooh, die had ik dan gemist.

Ja ik snap de uitslag wel eigenlijk, zoals ie bij AZ speelde zie ik wel een tandem met Noa Lang maar zijn instelling is niet goed genoeg ben ik bang.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jeronimo wrote: 23 May 2024, 16:03
SKERLA wrote: 23 May 2024, 16:00

PANG! ;)

Is hier laatst besproken, de uitslag van de poll was 87% tegen en één persvoorlichter voor.
Oooh, die had ik dan gemist.

Ja ik snap de uitslag wel eigenlijk, zoals ie bij AZ speelde zie ik wel een tandem met Noa Lang maar zijn instelling is niet goed genoeg ben ik bang.
Consensus was dat hij bij AZ al niet goed genoeg bevonden werd, mede om de door jou genoemde reden.
These users thanked the author SKERLA for the post:
Jeronimo
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zijn opvolger Kerkez was een paar klasses beter en helaas niet meer haalbaar ondertussen
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 23 May 2024, 12:25 Als Wanner het goed heeft gedaan in de 2. Bundesliga en Gladbach is geïnteresseerd, dan komt hij niet naar ons voor Jong. Maar als 10 hebben we vrij veel opties. Of weet PSV iets dat wij nog niet weten? Gaat er iemand vertrekken? Of gaat de jongen mogelijk op de flank bij ons? Vragen..
Eens, hij zal echt wel BMG boven PSV verkiezen, 2e BL is namelijk al een veel hoger niveau dan de KKD.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 23 May 2024, 16:40
Standbeeld wrote: 23 May 2024, 12:25 Als Wanner het goed heeft gedaan in de 2. Bundesliga en Gladbach is geïnteresseerd, dan komt hij niet naar ons voor Jong. Maar als 10 hebben we vrij veel opties. Of weet PSV iets dat wij nog niet weten? Gaat er iemand vertrekken? Of gaat de jongen mogelijk op de flank bij ons? Vragen..
Eens, hij zal echt wel BMG boven PSV verkiezen, 2e BL is namelijk al een veel hoger niveau dan de KKD.
Moet wel voor PSV 1 zijn dus.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 23 May 2024, 16:40Eens, hij zal echt wel BMG boven PSV verkiezen
Je bent wel heel erg stellig. Krijgt 'ie bij Gladbach een basisplaats dan?
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jeronimo wrote: 23 May 2024, 15:54 Even voor de echte kenners hier ;)

Owen Wijndal, kan die er helemaal niks meer van of zou hij zijn AZ niveau kunnen halen?
En zou hij dan een optie kunnen zijn als Dest niet meer gaat lukken?

Schiet me niet neer, was gewoon even hardop aan het nadenken.

Gaat me wel even puur om zijn voetbal kwaliteiten, zijn persoonlijkheid en mentaliteit is sowieso een dingetje, dat weet ik.
2 jaar geleden had ik zeker ja gezegd, maar die jongen is zo snoeihard door de mand gevallen bij Ajax. Niet alleen door zijn beroerde spel, maar ook door zijn totale gebrek aan zelfreflectie icm een stuitende arrogantie. Die zit daar prima op zijn plek dus en lekker weglaten.
These users thanked the author Menno1 for the post:
Jeronimo
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lente wrote: 22 May 2024, 22:32
Joenepsv wrote: 22 May 2024, 20:48 Goed nieuws dat we focussen op talent. Onze opleiding is de belangrijkste levensader van de club en het niveau moet omhoog. Als je dergelijke hoog aangeschreven talenten in een vroeg stadium kan strikken moet je dat altijd doen. Dit is de visie die ik als supporter wil zien. Investeren in talent en die zelf opleiden helpt ons te groeien.
Voor een groot deel eens met je post hoor, en ik bedoel dit niet als aanval, maar de opleiding is toch niet DE belangrijkste levensader van de club? Althans dat is het toch nooit geweest, eerder juist het ondergeschoven kindje? De belangrijkste levensader is toch altijd onze creativiteit op de transfermarkt en in de bedrijfsvoering geweest, mede daarom hebben wij de afgelopen 50 jaar veruit de meeste landstitels kunnen winnen en kunnen we al decennia lang wedijveren met Ajax en Feyenoord ondanks ons veel kleiner achterland?

Ik weet dat Gakpo (en Madueke) onlangs nog verkocht moesten worden en dat het kantje boord was, maar bijvoorbeeld ook de transfer van Sangare zorgde voor een vliegwiel. Zonder een Boscagli, Schouten, Dest en Veerman kunnen een Bakayoko en Saibari zich niet ontwikkelen.

Ik onderstreep ook het belang van de jeugdopleiding en ben blij dat daar steeds meer aandacht voor is flink in geïnvesteerd wordt, maar als supporter zijnde hoop ik niet dat we puur een opleidingsclub zullen gaan worden. Ik hoop dat succes op de korte termijn ook leidend blijft en kan ook ontzettend genieten van klasbakken in ons shirt als bijvoorbeeld een Luuk de Jong, Dest, Schouten, Götze, Guardado, Alex, Kezman enz waar misschien niet zo veel op verdient is maar die sportief gezien wel een hele flinke bijdragen hebben gehad. Daarnaast ook aankopen als Sangare, Veerman, Boscagli, Lozano eerste periode enz waarbij het aankoopbedrag met factor X verdubbeld is (dus flinke winsten op gemaakt ook al is het geen eigen jeugd) en sportief ook ontzettend veel bijgedragen. Dat is wat mij betreft ook plus plus.

Dus ik als supporter zeg, ja de opleiding is belangrijk maar voor mij niet DE levensader van de club. Wat mij betreft hebben we twee levensaders en blijven we ook creatief en gedurfd beleid voeren en versterken die twee levensaders elkaar alleen maar. Opleiden is leuk maar ik hoef geen AZ te worden en wil ook succes vieren en kunnen zeggen dat we de beste zijn. Ik wil ook genieten van echte klasbakken in ons shirt en niet dat wij ze opleiden en ze in een ander shirt mogen gaan shinen.
Dat onze opleiding tegenwoordig onze belangrijkste levensader is, betekent niet dat we nooit spelers zullen kopen die direct inzetbaar zijn. Maar je hoeft maar even naar het rendement van onze jeugd of jong-aangekochte spelers die in Jong PSV begonnen, te kijken en dat te vergelijken met het rendement van onze aankopen voor het eerste elftal, en je ziet gewoon dat onze opleiding nu onze belangrijkste levensader is. Zonder onze opleiding zijn we gewoon de sjaak als we een transferwindow zoals in 2019 doen. En dan komen daar ook echt nog wel spelers bij als Lozano en Sangaré on het verleden die hier hun laatste stappen naar een topcompetitie zetten, maar dat zal niet onze voornaamste inkomstenbron zijn, omdat het èn veel moeilijker is geworden om dat soort spelers te halen, èn daar ook veel meer kosten aan zitten dus de uiteindelijke opbrengst is minder.

20 jaar geleden kon het nog anders, maar je zag ook meteen dat het rap minder ging toen er verkeerde aankopen werden gedaan. Willen we nu blijven meespelen op het niveau waar we willen zijn, dan moet onze opleiding op orde zijn. Daarmee kunnen we ons dan nog altijd herstellen van een aantal miskopen, terwijl we met alleen aankoopbeleid ons niet meer kunnen herstellen van een slechte opleiding.
Post Reply