Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor wat het waard is, PSV medium deelt op Instagram het bericht van deze knakker en zet er een gouden medaille 🏅 emoji, dit betekent meestal dat dit wel waar is. Gezien de scoop van PSV medium met Tillman ben ik bereid hem hierin te geloven.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou ik een aparte aankoop vinden.
YMSA13
Lid 2e elftal
Posts: 152
Joined: 22 Jun 2022, 21:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Earnie is natuurlijk ook niet gek. Hij weet ook dat een Pepi niet optimaal kan renderen zonder koki!
These users thanked the author YMSA13 for the post (total 10):
ForestForestjohan derksenFritskePhilipsComeOnPSVSKERLAMG80BalinhoFieseFriedrichRen HöekHeissenberrug
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind Saito een uitstekende voetballer. Zowieso fan van Japanse en Zuid-Koreaanse spelers, qua mentaliteit altijd top, fit, technisch ook erg sterk en snel. Was ook een fan van Doan, die was echt heel goed met Mauro op rechts.
These users thanked the author RIO for the post (total 5):
Zuc0FritskePhilipsRikkert1234BalinhoJur1913
Olai
Lid 2e elftal
Posts: 187
Joined: 04 Nov 2020, 16:51
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Toet toet boink boink, Pepi en Kokki
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb Saito onvoldoende zien spelen om te kunnen vertellen of het een toegevoegde waarde voor ons gaat zijn. Is er iemand hier die meer over de voetbalkwaliteiten van deze jongen zou kunnen vertellen? Ik zie op TM een marktwaarde van 3mln en een contract van 1 jaar. Zou in theorie niet veel moeten kosten. Zou het Saito óf Driouech worden of zou het Saito én Driouech worden?
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 24 May 2024, 06:37 Ik heb Saito onvoldoende zien spelen om te kunnen vertellen of het een toegevoegde waarde voor ons gaat zijn. Is er iemand hier die meer over de voetbalkwaliteiten van deze jongen zou kunnen vertellen? Ik zie op TM een marktwaarde van 3mln en een contract van 1 jaar. Zou in theorie niet veel moeten kosten. Zou het Saito óf Driouech worden of zou het Saito én Driouech worden?
Beide 22, nog een 1-jarig contract en 023-international van hun land
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 24 May 2024, 00:25 Sowieso geen reden tot paniek. Saito is een uitstekende speler. Zaak zou vooral zijn om die City Group helemaal uit beeld te onderhandelen. Maar dat zal wel niet.
Wat ik van Saito zag (al was dat niet heel veel) was ik echt wel onder de indruk. Die kan zeker een niveau hoger aan dan Sparta. Of dat niveau PSV is weet ik niet, maar zou prima kunnen. Hij zou er in ieder geval in een jaar of twee naartoe moeten kunnen groeien in mijn beleving.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
YkhimPeeJ
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heeft veel wedstrijden gemist door een hamstring blessure las ik. Goede combi met Lang dus.
DoubleUCoolman
Talent
Posts: 89
Joined: 06 Jul 2023, 07:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Pepi
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kan zowel rechts als linksbuiten
User avatar
degans4567
Bankzitter
Posts: 259
Joined: 30 Jun 2022, 15:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Saito is een goeie/top speler voor Sparta. Ik zal hem eerst een jaartje huren laat die het ook zien bij PSV dan voor een mooi bod kopen.
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bart Vriends had het in afgelopen podcast nog even over Saito. Typische Japanner met geweldige mentaliteit en een hele lieve jonge. Kan daarnaast geweldig ballen, moet het nog zien maar als je deze gozer voor een paar miljoen kan oppikken laat maar komen!

Al vind ik Driehoek met zijn snelheid en diepgang wellicht iets meer specifieke kwaliteiten hebben voor optie 4 aan de zijkant. Totaal andere types eigenlijk.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DoubleUCoolman wrote: 24 May 2024, 07:17 Kan zowel rechts als linksbuiten
Leuk handenbindertje inderdaad. Nog niet het niveau voor PSV, maar hij is nog jong en hij is goedkoop. Een gokje. Ik vraag mezelf wel af wat de potentie van deze jongen is. Zit er nog meer kruit in het vat? Kan hij met name fysiek nog stappen maken? Zoals ik het nu inschat een leuke rotatiespeler, maar zeer zeker niet iemand die ons verder gaat brengen in de CL. Twijfel ook of hij dat in de toekomst wel kan.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

degans4567 wrote: 24 May 2024, 07:20 Saito is een goeie/top speler voor Sparta. Ik zal hem eerst een jaartje huren laat die het ook zien bij PSV dan voor een mooi bod kopen.
Sparta huurt die jongen van de City Group. Bij de City Group staat hij deze zomer nog maar één jaar onder contract. Huren lijkt daardoor geen optie.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Goede voetballer, waarschijnlijk kan hij het niveau ook wel aan maar in mijn ogen totaal onlogisch om erbij te nemen. Het profiel past nauwelijks in de huidige selectie en ik vind zijn productie dit jaar ook niet meevallen.

Als je dan moet kiezen tussen de dure Sahraoui, snelle Driouech of handige Saito dan begrijp ik de keuze echt niet als je voor Saito kiest.
User avatar
R.Manco
Regelmatige invaller
Posts: 344
Joined: 06 Jun 2023, 16:02
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie Saito elke week spelen en ik schat hem hoger in dan Driouech. Vorig jaar speelde hij ook al bij Sparta en was hij aan het begin nog letterlijk te licht voor het voetbal in de ED. Hij heeft zich sindsdien ontzettend sterk ontwikkeld op dat gebied. Hij gebruikt zijn korte lichaam zelfs regelmatig als wapen. Gisteren zette hij bijv. die rechtsback van Utrecht ook kinderlijk weg door de bal beter in te schatten en vervolgens zijn lichaam slimmer in te zetten. Zoals Xavi dat ook kan.

Maar goed, de grootste kwaliteit van Saito is zijn dribbel. Hij passeert heel makkelijk buitenom en binnendoor. Heeft daarna ook het overzicht voor een goede voortzetting. Hij is snel en behendig op de eerste meters.

Hij heeft een groot deel van dit seizoen gemist door een blessure. Sparta was aanvallend echt een bak minder zonder hem. Na zijn blessure heeft hij zijn niveau van vorig seizoen moeiteloos weer opgepakt.

Ik ben gelukkig geen scout, want hoe het bovenstaande zich vertaald naar het niveau dat PSV zoekt vind ik moeilijk in te schatten. Maar naar mijn mening is Saito de beste buitenspeler die niet bij een top 3 club uitkomt.
These users thanked the author R.Manco for the post (total 10):
RIOTrixmShovingNE2PeeJSensationmatejaMithrasLeandroBonfimRen HöekDoperwt11
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik had eigenlijk meer positieve reacties verwacht op dit gerucht.
Ik denk dat het een prima Boszballer kan zijn.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 24 May 2024, 07:53 Ik had eigenlijk meer positieve reacties verwacht op dit gerucht.
Ik denk dat het een prima Boszballer kan zijn.
Ik denk vooral een jongen die zijn gemak houdt als ie niet speelt en lekker hard door blijft werken tot hij de kans krijgt. Dat is voor Bosz ook wel fijn.

Van mij hoeft het niet maar als ie komt dan vertrouw ik wel dat PSV een goede inschatting maakt.
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 24 May 2024, 07:53 Ik had eigenlijk meer positieve reacties verwacht op dit gerucht.
Ik denk dat het een prima Boszballer kan zijn.
Ik ben benieuwd in hoeverre hij Lozano kan vervangen. Ik zie hem meer als vervanging van hem en Drioach nog van Vertessen. Qua naam is Lozano groter maar qua spel is het er niet uitgekomen en mede daarom dat hij gaat waarschijnlijk
PSV_Haarlem
Jeugdinternational
Posts: 129
Joined: 08 Jun 2023, 22:25
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Interessante naam, had hem niet verwacht als PSV optie. Viel me vorig jaar vooral op vanwege zijn geringe lengte. Dit jaar paar keer leuke dingen zien doen doen met een bal, echter zijn de 'stats' niet geweldig. Hoop op een sensatie, altijd leuk voor de Aziatische PR. Lijkt me interessant koppeltje met Pepi. ;)
Last edited by PSV_Haarlem on 24 May 2024, 08:12, edited 1 time in total.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

R.Manco wrote: 24 May 2024, 07:49 Ik zie Saito elke week spelen en ik schat hem hoger in dan Driouech. Vorig jaar speelde hij ook al bij Sparta en was hij aan het begin nog letterlijk te licht voor het voetbal in de ED. Hij heeft zich sindsdien ontzettend sterk ontwikkeld op dat gebied. Hij gebruikt zijn korte lichaam zelfs regelmatig als wapen. Gisteren zette hij bijv. die rechtsback van Utrecht ook kinderlijk weg door de bal beter in te schatten en vervolgens zijn lichaam slimmer in te zetten. Zoals Xavi dat ook kan.

Maar goed, de grootste kwaliteit van Saito is zijn dribbel. Hij passeert heel makkelijk buitenom en binnendoor. Heeft daarna ook het overzicht voor een goede voortzetting. Hij is snel en behendig op de eerste meters.

Hij heeft een groot deel van dit seizoen gemist door een blessure. Sparta was aanvallend echt een bak minder zonder hem. Na zijn blessure heeft hij zijn niveau van vorig seizoen moeiteloos weer opgepakt.

Ik ben gelukkig geen scout, want hoe het bovenstaande zich vertaald naar het niveau dat PSV zoekt vind ik moeilijk in te schatten. Maar naar mijn mening is Saito de beste buitenspeler die niet bij een top 3 club uitkomt.
Eens. Hij is de beste Japanner in de Eredivisie, beter dan die van NEC (wellicht andere types), maar ik vind hem veel meer een buitenspeler dan Doan (die was meer een spelverdeler).
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mag toch hopen dat het Driouech of Saito wordt en niet allebei. Anders wordt het wel echt een te groot Eredivisie gehalte, waarvan het maar de vraag is in hoeverre ze direct op PSV niveau kunnen aanhaken.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 24 May 2024, 07:00
Ykhim wrote: 24 May 2024, 00:25 Sowieso geen reden tot paniek. Saito is een uitstekende speler. Zaak zou vooral zijn om die City Group helemaal uit beeld te onderhandelen. Maar dat zal wel niet.
Wat ik van Saito zag (al was dat niet heel veel) was ik echt wel onder de indruk. Die kan zeker een niveau hoger aan dan Sparta. Of dat niveau PSV is weet ik niet, maar zou prima kunnen. Hij zou er in ieder geval in een jaar of twee naartoe moeten kunnen groeien in mijn beleving.
Sano van NEC vind ik ook een goede speler. Er zijn/waren dit seizoen best wat leuke Japanners in de Eredivisie.
These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
Trixm
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 24 May 2024, 08:07 Mag toch hopen dat het Driouech of Saito wordt en niet allebei. Anders wordt het wel echt een te groot Eredivisie gehalte, waarvan het maar de vraag is in hoeverre ze direct op PSV niveau kunnen aanhaken.
Noa, Lozano (vertrek in winter), vervanger Baka, vervanger Vertessen, vervanger Lozano. In principe zouden Driouech en Saito wel kunnen onder voorwaarde dat de vervanger van Baka een glasbak is. Je hebt ook nog o.a. Tillman en Babadi die op de flanken zouden kunnen. Dan heb je tot de winter Noa, Lozano en aankoop als klasbakken. Daarachter heb je dan Driouech, Saito en Babadi/Tillman als rotatiespelers. Ik weet niet hoe het zit met de nieuwe opzet CL, maar stel je ligt er met de winter zo goed als uit, dan laat je Lozano gaan en speel je het seizoen uit met de huidige opties. Stel je doet nog flink mee, dan zou je een glasbak kunnen huren/kopen.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Saito heeft dit seizoen 3 goals gemaakt en 5 assists gegeven bij Sparta, dat zijn geen denderende statistieken. Die lijkt me (nog) niet goed genoeg. Doan was bij FC Groningen veel bepalender en die heeft het hier uiteindelijk niet meer dan redelijk gedaan en voor zelfde bedrag weer verkocht.

Tijd voor een interessante buitenlandse naam. De ene na de andere Eredivisie-speler komt nu voorbij. In de Eredivisie zijn slechts een handjevol spelers die uiteindelijk goed genoeg zijn voor PSV.
Post Reply