Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jeronimo wrote: 23 May 2024, 15:54 Even voor de echte kenners hier ;)

Owen Wijndal, kan die er helemaal niks meer van of zou hij zijn AZ niveau kunnen halen?
En zou hij dan een optie kunnen zijn als Dest niet meer gaat lukken?

Schiet me niet neer, was gewoon even hardop aan het nadenken.

Gaat me wel even puur om zijn voetbal kwaliteiten, zijn persoonlijkheid en mentaliteit is sowieso een dingetje, dat weet ik.
Alleen al om het laatste gedeelte hoef ik deze persoon niet te zien hier. Ik hoop dat hij lekker zijn dik contract uitdient bij Ajax en daarna naar Turkije mag vertrekken.
User avatar
R.Manco
Regelmatige invaller
Posts: 344
Joined: 06 Jun 2023, 16:02
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 24 May 2024, 08:34 Saito heeft dit seizoen 3 goals gemaakt en 5 assists gegeven bij Sparta, dat zijn geen denderende statistieken. Die lijkt me (nog) niet goed genoeg. Doan was bij FC Groningen veel bepalender en die heeft het hier uiteindelijk niet meer dan redelijk gedaan en voor zelfde bedrag weer verkocht.

Tijd voor een interessante buitenlandse naam. De ene na de andere Eredivisie-speler komt nu voorbij. In de Eredivisie zijn slechts een handjevol spelers die uiteindelijk goed genoeg zijn voor PSV.
Als je zijn statistieken van dit seizoen doorrekent naar 34 wedstrijden dan kom hij op zo'n 6 goals en 9 assists. Bij Sparta. Noem het maar niet denderend.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

R.Manco wrote: 24 May 2024, 08:50
TomPSV wrote: 24 May 2024, 08:34 Saito heeft dit seizoen 3 goals gemaakt en 5 assists gegeven bij Sparta, dat zijn geen denderende statistieken. Die lijkt me (nog) niet goed genoeg. Doan was bij FC Groningen veel bepalender en die heeft het hier uiteindelijk niet meer dan redelijk gedaan en voor zelfde bedrag weer verkocht.

Tijd voor een interessante buitenlandse naam. De ene na de andere Eredivisie-speler komt nu voorbij. In de Eredivisie zijn slechts een handjevol spelers die uiteindelijk goed genoeg zijn voor PSV.
Als je zijn statistieken van dit seizoen doorrekent naar 34 wedstrijden dan kom hij op zo'n 6 goals en 9 assists. Bij Sparta. Noem het maar niet denderend.
Tja, zo werkt het helaas niet
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 24 May 2024, 08:34 Saito heeft dit seizoen 3 goals gemaakt en 5 assists gegeven bij Sparta, dat zijn geen denderende statistieken. Die lijkt me (nog) niet goed genoeg. Doan was bij FC Groningen veel bepalender en die heeft het hier uiteindelijk niet meer dan redelijk gedaan en voor zelfde bedrag weer verkocht.

Tijd voor een interessante buitenlandse naam. De ene na de andere Eredivisie-speler komt nu voorbij. In de Eredivisie zijn slechts een handjevol spelers die uiteindelijk goed genoeg zijn voor PSV.
Bepalend zijn is meer dan goals en assists:
Saito is bij Sparta:
- Nr2 met meeste key passes
- nr2 qua xAG
- nr2 met meeste crosses into penalty area
- nr3 qua shot creating actions
- nr1 qua goal creating actions
- nr1 meeste progressive Carries
- nr1 meeste Carries into penalty area
- nr2 qua goal difference (met hem op het veld werd er meer gescoord dan wanneer hij niet speelde)

Je stempel drukken zit in meer dan goals en assists. Als je alle stats van Saito, Driouch en Sahraoui naast elkaar legt scoort hij een beetje tussen beide in. Hij is qua bepalende stats (zoals schoten, xA, dribbels, voorzetten) nooit de slechtste van de drie voor zover ik nu zo snel kan zien, altijd de nr1 of, meestal, nr2. Toont wel zijn veelzijdigheid. Bij Driouech en Sahraoui zijn de pieken en dalen qua stats groter (goed in het een maar een stuk minder in het ander). Dribbelaar met een oké schot en goed oog voor medespelers.
Last edited by Sensation on 24 May 2024, 08:58, edited 1 time in total.
These users thanked the author Sensation for the post (total 10):
SKERLAMithrasTrixmJur1913Robson de SouzaR.MancoArdbegVoormalig KGDutch CowboyRen Höek
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 24 May 2024, 08:58
Bayern en Liverpool die om hem gaan vechten, Kompany en Slot zijn beiden fan dus dat kan leuk worden. En stel je eens voor dat ze beiden aan de eisen van PSV willen voldoen en je Johan Bakayoko heet en mag kiezen tussen Liverpool en Bayern, geil.
User avatar
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
Posts: 737
Joined: 04 Nov 2020, 17:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met een eventueel vertrek van Lozano en vertrouwen dat PSV in Lang uitspreekt snap ik deze aankoop wel. Met een 1 jarig contract ook niet heel duur.
User avatar
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
Posts: 737
Joined: 04 Nov 2020, 17:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 24 May 2024, 08:59
Rikkert1234 wrote: 24 May 2024, 08:58
Bayern en Liverpool die om hem gaan vechten, Kompany en Slot zijn beiden fan dus dat kan leuk worden. En stel je eens voor dat ze beiden aan de eisen van PSV willen voldoen en je Johan Bakayoko heet en mag kiezen tussen Liverpool en Bayern, geil.
De eisen van PSV...

Dan hoop ik van harte dat PSV zich hard opstelt en Bakayoko niet een transfer "gunt" voor pakweg 30 miljoen. Zie ook die tweet van Elfrink over getemperde verwachtingen...
JasperPSV
Bankzitter
Posts: 240
Joined: 19 Jun 2023, 14:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Buitenspelgoal wrote: 24 May 2024, 09:01 Met een eventueel vertrek van Lozano en vertrouwen dat PSV in Lang uitspreekt snap ik deze aankoop wel. Met een 1 jarig contract ook niet heel duur.
Kan heel goed kloppen ja.

Driouech en Saito erbij voor 6 miljoen en een klasse vervanger voor Baka. Kunnen onze twee ED-aanwinsten een half jaartje wennen en ga je in de winter verder met Lang, Driouech, Saito en de vervanger van Baka. Tillman achter de hand als alternatief en kijken hoe Simons zich ontwikkelt in de tussentijd.
These users thanked the author JasperPSV for the post:
Voormalig KG
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Buitenspelgoal wrote: 24 May 2024, 09:03
Sensation wrote: 24 May 2024, 08:59

Bayern en Liverpool die om hem gaan vechten, Kompany en Slot zijn beiden fan dus dat kan leuk worden. En stel je eens voor dat ze beiden aan de eisen van PSV willen voldoen en je Johan Bakayoko heet en mag kiezen tussen Liverpool en Bayern, geil.
De eisen van PSV...

Dan hoop ik van harte dat PSV zich hard opstelt en Bakayoko niet een transfer "gunt" voor pakweg 30 miljoen. Zie ook die tweet van Elfrink over getemperde verwachtingen...
Zie ook het artikel wat Elfrink daarna plaatste. PSV mikt op minimaal 50mil en is zich ervan bewust dat het zomaar zo ver kan komen dat clubs tegen elkaar moeten opbieden of FOMO krijgen en nog flinker de portemonnee trekken.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 24 May 2024, 09:04
Buitenspelgoal wrote: 24 May 2024, 09:03
De eisen van PSV...

Dan hoop ik van harte dat PSV zich hard opstelt en Bakayoko niet een transfer "gunt" voor pakweg 30 miljoen. Zie ook die tweet van Elfrink over getemperde verwachtingen...
Zie ook het artikel wat Elfrink daarna plaatste. PSV mikt op minimaal 50mil en is zich ervan bewust dat het zomaar zo ver kan komen dat clubs tegen elkaar moeten opbieden of FOMO krijgen en nog flinker de portemonnee trekken.
Vandaag nog zelfs: "Dan kan het hard gaan".
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal
Posts: 532
Joined: 06 Jun 2023, 10:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat Rik nog niets over Saito heeft gemeld stemt mij wel gerust. Het zou echt een dramatische aankoop zijn namelijk. Hiermee ga je in de CL niets winnen
These users thanked the author XaviS7mons for the post:
Romario040
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je na al die jaren nog steeds niet doorhebt dat een club als PSV in de regel altijd spelers zal halen die van een niveau lager komen, dan kan je beter stoppen met het volgen van dit topic. Je wil per slot van rekening niet de Lang van brugge halen maar die wegging naar twente.
Saibari is underrated.
Tinus10
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 16 May 2023, 15:36
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hlozek (bij vertrek van Bakayoko) en Saito erbij zou perfect zijn.
4 buitenspelers, waarvan 3 die zowel op links als rechts uit de voeten kunnen.
User avatar
Ontbijtkoek
International
Posts: 870
Joined: 27 May 2023, 13:57
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Onze Rik weet mij te vertellen nog niks te weten van een bod op Saito
These users thanked the author Ontbijtkoek for the post:
SKERLA
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoe zit het nou met Angelino? Had die al een contract bij Roma? Kan zo snel niets vinden en op de site van Transfermarkt staat dat hij terug naar Leipzig gaat.

Zou een mooie optie zijn....
User avatar
R.Manco
Regelmatige invaller
Posts: 344
Joined: 06 Jun 2023, 16:02
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 24 May 2024, 08:52
R.Manco wrote: 24 May 2024, 08:50

Als je zijn statistieken van dit seizoen doorrekent naar 34 wedstrijden dan kom hij op zo'n 6 goals en 9 assists. Bij Sparta. Noem het maar niet denderend.
Tja, zo werkt het helaas niet
Waarom niet? Saito heeft dit seizoen bijna de helft van de mogelijk speelminuten gemist. Dus zijn stats heeft hij bereikt in een half seizoen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

XaviS7mons wrote: 24 May 2024, 09:12 Dat Rik nog niets over Saito heeft gemeld stemt mij wel gerust. Het zou echt een dramatische aankoop zijn namelijk. Hiermee ga je in de CL niets winnen
Jij zit volgens mij pertinent aan de downers, of niet?
These users thanked the author Ardbeg for the post (total 4):
Smeets14Vanthaman18Boszball1913Dai Ragazzi
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GiveCup2day wrote: 24 May 2024, 10:37 Hoe zit het nou met Angelino? Had die al een contract bij Roma? Kan zo snel niets vinden en op de site van Transfermarkt staat dat hij terug naar Leipzig gaat.

Zou een mooie optie zijn....
Snap deze optie eigenlijk nooit. Angelino is toch niet meer wat het is geweest? Of zie ik het nu echt verkeerd?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 24 May 2024, 10:56
GiveCup2day wrote: 24 May 2024, 10:37 Hoe zit het nou met Angelino? Had die al een contract bij Roma? Kan zo snel niets vinden en op de site van Transfermarkt staat dat hij terug naar Leipzig gaat.

Zou een mooie optie zijn....
Snap deze optie eigenlijk nooit. Angelino is toch niet meer wat het is geweest? Of zie ik het nu echt verkeerd?
Ik ben bang dat je het goed ziet.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie in Saito niks waar hij bij PSV van toegevoegde waarde kan zijn. Ik vond hem in de topwedstrijden matig en 3 goals en 5 assists is gewoon veel te weinig.
These users thanked the author Massimo for the post:
Mikelvb
Kolkmania
Regelmatige invaller
Posts: 338
Joined: 28 Jun 2021, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 24 May 2024, 11:11
Hatseflats wrote: 24 May 2024, 10:56

Snap deze optie eigenlijk nooit. Angelino is toch niet meer wat het is geweest? Of zie ik het nu echt verkeerd?
Ik ben bang dat je het goed ziet.
Afgelopen jaar weinig gespeeld, maar daarvoor drie seizoenen op rij meer dan 2000 minuten in de Bundesliga met ontzettend goed rendement. Heb hem nauwelijks zien spelen, maar waarom zou hij zijn eerdere niveau bij PSV niet meer kunnen halen?

Zou qua plaatje perfect kunnen passen als tijdelijke opvolger van Dest, maar volgens mij loopt zijn contract tot 2025 bij Leipzig? Een huur lijkt me dan niet logisch tenzij hij zijn contract verlengt.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik weet niet of het hier al is gezegd maar kan Saito ook niet zijn om wat druk op Excelsior te leggen? Beide linksbuiten, jong, redelijk vergelijkbaar niveau in mijn ogen.
These users thanked the author Mvogoat for the post (total 2):
Robson de Souzafritske
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Ontbijtkoek
International
Posts: 870
Joined: 27 May 2023, 13:57
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die kans is altijd aanwezig
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mvogoat wrote: 24 May 2024, 11:26 Ik weet niet of het hier al is gezegd maar kan Saito ook niet zijn om wat druk op Excelsior te leggen? Beide linksbuiten, jong, redelijk vergelijkbaar niveau in mijn ogen.
Lijkt mij niet, dan zou ik verwachten dat de info van Rik komt.
Post Reply