Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 24 May 2024, 09:18 Als je na al die jaren nog steeds niet doorhebt dat een club als PSV in de regel altijd spelers zal halen die van een niveau lager komen, dan kan je beter stoppen met het volgen van dit topic. Je wil per slot van rekening niet de Lang van brugge halen maar die wegging naar twente.
Klopt, ware het niet dat de speler waar jij het over had was verhuurd door Ajax en deze club de speler nooit (voor een normaal bedrag) had verkocht aan PSV.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Saito heb ik m'n twijfels over.
Schijnt ook nauwelijks engels te kunnen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fc Denzel wrote: 24 May 2024, 14:24Schijnt ook nauwelijks engels te kunnen.
Dit klopt ja. Je moet ook kijken hoe zo’n gozer in de groep gaat vallen. Bij Driouech en Flamingo maak ik me daar totaal geen zorgen over.
These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
Fc DenzelBoertje31
FieseFriedrich
Basisspeler
Posts: 467
Joined: 08 Feb 2022, 20:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is ook geen noodzaak als ie vloeiend Brabants lult. Moet voor een Japanner geen probleem zijn.
These users thanked the author FieseFriedrich for the post (total 2):
Gerard KarnemelkJur1913
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 24 May 2024, 08:56
TomPSV wrote: 24 May 2024, 08:34 Saito heeft dit seizoen 3 goals gemaakt en 5 assists gegeven bij Sparta, dat zijn geen denderende statistieken. Die lijkt me (nog) niet goed genoeg. Doan was bij FC Groningen veel bepalender en die heeft het hier uiteindelijk niet meer dan redelijk gedaan en voor zelfde bedrag weer verkocht.

Tijd voor een interessante buitenlandse naam. De ene na de andere Eredivisie-speler komt nu voorbij. In de Eredivisie zijn slechts een handjevol spelers die uiteindelijk goed genoeg zijn voor PSV.
Bepalend zijn is meer dan goals en assists:
Saito is bij Sparta:
- Nr2 met meeste key passes
- nr2 qua xAG
- nr2 met meeste crosses into penalty area
- nr3 qua shot creating actions
- nr1 qua goal creating actions
- nr1 meeste progressive Carries
- nr1 meeste Carries into penalty area
- nr2 qua goal difference (met hem op het veld werd er meer gescoord dan wanneer hij niet speelde)

Je stempel drukken zit in meer dan goals en assists. Als je alle stats van Saito, Driouch en Sahraoui naast elkaar legt scoort hij een beetje tussen beide in. Hij is qua bepalende stats (zoals schoten, xA, dribbels, voorzetten) nooit de slechtste van de drie voor zover ik nu zo snel kan zien, altijd de nr1 of, meestal, nr2. Toont wel zijn veelzijdigheid. Bij Driouech en Sahraoui zijn de pieken en dalen qua stats groter (goed in het een maar een stuk minder in het ander). Dribbelaar met een oké schot en goed oog voor medespelers.
Het is nu ook niet dat er bij Sparte zulke goede andere spelers voorin spelen voor die stats. Leuk spelertje om naar te kijken bij Sparte maar meer dan ook niet. Dit vind ik overig ook van Driouech. Waarbij mijn voorkeur nog naar Driouech uitgaat omdat die voor ene klein bedrag op te halen is en daarom prima als backup kan fungeren. Saito lijkt mij weer een stuk meer te moeten kosten, en hetzelfde zal ook voor Sahraoui gelden.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 24 May 2024, 14:36
Taalkundig opgevoed worden door Maurice Steijn. De natte droom van elke buitenlandse speler.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Ricopsv
Ballenjongen
Posts: 12
Joined: 01 Sep 2023, 16:51
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... anner.html

Iets meer info over toptalent Wanner.
These users thanked the author Ricopsv for the post (total 2):
Fc DenzelFonzerilli
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ricopsv wrote: 24 May 2024, 14:46 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... anner.html

Iets meer info over toptalent Wanner.
Net een werkstuk van een kind uit groep 8.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 24 May 2024, 14:58
Ricopsv wrote: 24 May 2024, 14:46 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... anner.html

Iets meer info over toptalent Wanner.
Net een werkstuk van een kind uit groep 8.
Van Dfs2021 ?
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 24 May 2024, 15:01
DonyellMalen wrote: 24 May 2024, 14:58

Net een werkstuk van een kind uit groep 8.
Van @Dfs2021 ?
Ik heb rustig mijn VWO al een tijdje afgerond amigo :heart:
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Er is meer concurrentie...
These users thanked the author DeBruyne for the post:
Wvdp1977
BarryBanaan
Basisspeler
Posts: 446
Joined: 31 Aug 2023, 11:26
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als dit klopt wil Bayern verhuren om voor hem te ontwikkelen, dat lijkt me niet geschikt voor ons.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor zijn plek hebben we toch al zat opties? En voor jong PSV lijkt ie niet te komen gezien de interesse.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 24 May 2024, 20:30 Voor zijn plek hebben we toch al zat opties? En voor jong PSV lijkt ie niet te komen gezien de interesse.
De 2. Bundesliga is fysiek zwaarder en er de tegenstand is beter dan in de KKD.
Hier bleef hij staande met 18, dus ik verwacht dan eerder voor het eerste.
Zoals eerder oa Simons, Savio en Tillman met deze verwachting werden binnengehaald.

Wie weet kun je hem aan het eind van het seizoen oppikken ook als het een topspeler blijkt.
Ik zou de kans dan wel wagen met een huurdeal van een zeer getalenteerde speler van deze leeftijd.
These users thanked the author Voormalig KG for the post:
Sensation
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voormalig KG wrote: 24 May 2024, 20:41
Juancho wrote: 24 May 2024, 20:30 Voor zijn plek hebben we toch al zat opties? En voor jong PSV lijkt ie niet te komen gezien de interesse.
De 2. Bundesliga is fysiek zwaarder en er de tegenstand is beter dan in de KKD.
Hier bleef hij staande met 18, dus ik verwacht dan eerder voor het eerste.
Zoals eerder oa Simons, Savio en Tillman met deze verwachting werden binnengehaald.

Wie weet kun je hem aan het eind van het seizoen oppikken ook als het een topspeler blijkt.
Ik zou de kans dan wel wagen met een huurdeal van een zeer getalenteerde speler van deze leeftijd.
Het lijkt erop dat Bayern hem helemaal niet definitief van de hand wil doen, dus dat wordt op z’n best een gevalletje Savio die een jaar lang de doorstroom van een eigen speler op zijn positie blokkeert en zich bij PSV ontwikkelt zonder dat de club er veel mee opschiet.

Ik vind het argument van Juancho verwaarloosbaar; wanneer we 18-jarigen voor een plek in de breedte van de A-selectie moeten afwegen op basis van competitieniveau waar ze goed presteren kun je je jeugdopleiding wel opdoeken en gewoon in de 2.Bundesliga of de Ligue 1 op het vinkentouw gaan zitten. Waar hebben we het over? Deze jongen legt met 11 goals en 6 assists in 28 wedstrijden in zijn eerste seizoen KKD cijfers af waar onze Bakayoko bij zijn debuutseizoen voor Jong PSV niet aankwam. Geef dan hem gewoon de kans in plaats van een leeftijdgenoot van een ander die we toch niet gaan overnemen…
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
De Realist
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 24 May 2024, 22:46
Voormalig KG wrote: 24 May 2024, 20:41

De 2. Bundesliga is fysiek zwaarder en er de tegenstand is beter dan in de KKD.
Hier bleef hij staande met 18, dus ik verwacht dan eerder voor het eerste.
Zoals eerder oa Simons, Savio en Tillman met deze verwachting werden binnengehaald.

Wie weet kun je hem aan het eind van het seizoen oppikken ook als het een topspeler blijkt.
Ik zou de kans dan wel wagen met een huurdeal van een zeer getalenteerde speler van deze leeftijd.
Het lijkt erop dat Bayern hem helemaal niet definitief van de hand wil doen, dus dat wordt op z’n best een gevalletje Savio die een jaar lang de doorstroom van een eigen speler op zijn positie blokkeert en zich bij PSV ontwikkelt zonder dat de club er veel mee opschiet.

Ik vind het argument van @Juancho verwaarloosbaar; wanneer we 18-jarigen voor een plek in de breedte van de A-selectie moeten afwegen op basis van competitieniveau waar ze goed presteren kun je je jeugdopleiding wel opdoeken en gewoon in de 2.Bundesliga of de Ligue 1 op het vinkentouw gaan zitten. Waar hebben we het over? Deze jongen legt met 11 goals en 6 assists in 28 wedstrijden in zijn eerste seizoen KKD cijfers af waar onze Bakayoko bij zijn debuutseizoen voor Jong PSV niet aankwam. Geef dan hem gewoon de kans in plaats van een leeftijdgenoot van een ander die we toch niet gaan overnemen…
Ja precies… Zonder ook maar een idee te hebben wat het plan van PSV is al gaan roepen dat we beter de jeugdopleiding kunnen opdoeken!
These users thanked the author Smeets14 for the post:
ShovingNE2
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Smeets14 wrote: 24 May 2024, 22:57
O Goleiro Grande wrote: 24 May 2024, 22:46

Het lijkt erop dat Bayern hem helemaal niet definitief van de hand wil doen, dus dat wordt op z’n best een gevalletje Savio die een jaar lang de doorstroom van een eigen speler op zijn positie blokkeert en zich bij PSV ontwikkelt zonder dat de club er veel mee opschiet.

Ik vind het argument van @Juancho verwaarloosbaar; wanneer we 18-jarigen voor een plek in de breedte van de A-selectie moeten afwegen op basis van competitieniveau waar ze goed presteren kun je je jeugdopleiding wel opdoeken en gewoon in de 2.Bundesliga of de Ligue 1 op het vinkentouw gaan zitten. Waar hebben we het over? Deze jongen legt met 11 goals en 6 assists in 28 wedstrijden in zijn eerste seizoen KKD cijfers af waar onze Bakayoko bij zijn debuutseizoen voor Jong PSV niet aankwam. Geef dan hem gewoon de kans in plaats van een leeftijdgenoot van een ander die we toch niet gaan overnemen…
Ja precies… Zonder ook maar een idee te hebben wat het plan van PSV is al gaan roepen dat we beter de jeugdopleiding kunnen opdoeken!
Volgens mij pleit ik juist voor het geven van kansen aan de producten van die jeugdopleiding maat.
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
Juancho
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Smeets14 wrote: 24 May 2024, 22:57
O Goleiro Grande wrote: 24 May 2024, 22:46

Het lijkt erop dat Bayern hem helemaal niet definitief van de hand wil doen, dus dat wordt op z’n best een gevalletje Savio die een jaar lang de doorstroom van een eigen speler op zijn positie blokkeert en zich bij PSV ontwikkelt zonder dat de club er veel mee opschiet.

Ik vind het argument van @Juancho verwaarloosbaar; wanneer we 18-jarigen voor een plek in de breedte van de A-selectie moeten afwegen op basis van competitieniveau waar ze goed presteren kun je je jeugdopleiding wel opdoeken en gewoon in de 2.Bundesliga of de Ligue 1 op het vinkentouw gaan zitten. Waar hebben we het over? Deze jongen legt met 11 goals en 6 assists in 28 wedstrijden in zijn eerste seizoen KKD cijfers af waar onze Bakayoko bij zijn debuutseizoen voor Jong PSV niet aankwam. Geef dan hem gewoon de kans in plaats van een leeftijdgenoot van een ander die we toch niet gaan overnemen…
Ja precies… Zonder ook maar een idee te hebben wat het plan van PSV is al gaan roepen dat we beter de jeugdopleiding kunnen opdoeken!
Volgens mij pleit ik juist voor het geven van kansen aan de producten van die jeugdopleiding maat.
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 2):
Smeets14Olai
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het lastigste is de timing van die kansen geven. Stel Veerman en Til worden verkocht... durf je dan Land en Babadi door te schuiven? En dan heb ik het niet over een zaterdagavond potje thuis tegen Fortuna in crisis. Ajax heeft Hato voor de leeuwen gegooid omdat er niemand beters was toen hij 16 was. Je kunt het uitleggen als een luxe of als een zwakte. Maar zulke kansen hebben jeugdspelers wel nodig. Wat Bakayoko/Saibari vorig jaar aan speeltijd hebben gehad was ook eerder nood dan een keuze en kijk wat het opgeleverd heeft in the end.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 24 May 2024, 23:11 Het lastigste is de timing van die kansen geven. Stel Veerman en Til worden verkocht... durf je dan Land en Babadi door te schuiven? En dan heb ik het niet over een zaterdagavond potje thuis tegen Fortuna in crisis. Ajax heeft Hato voor de leeuwen gegooid omdat er niemand beters was toen hij 16 was. Je kunt het uitleggen als een luxe of als een zwakte. Maar zulke kansen hebben jeugdspelers wel nodig. Wat Bakayoko/Saibari vorig jaar aan speeltijd hebben gehad was ook eerder nood dan een keuze en kijk wat het opgeleverd heeft in the end.
Het hangt af van de balans. Ik sla Land wel zo hoog aan, dat wanneer hij in een topelftal en op een middenveld met Schouten en Tillman relatief makkelijk aanhaakt. Punt is alleen dat je ook genoeg vlees op de ribben moet hebben om in de CL te groeien en daar is hij fysiek natuurlijk nog wat kwetsbaar. En Babadi voor Til? Voetballend is al beter natuurlijk, maar als hij dat deze zomer aan tactische discipline en de wil om zichzelf ‘pijn te doen’ kan ook hij die stap wel maken om tussen een elftal toppers in ieder geval in de Eredivisie goed te presteren.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voormalig KG wrote: 24 May 2024, 20:41
Juancho wrote: 24 May 2024, 20:30 Voor zijn plek hebben we toch al zat opties? En voor jong PSV lijkt ie niet te komen gezien de interesse.
De 2. Bundesliga is fysiek zwaarder en er de tegenstand is beter dan in de KKD.
Hier bleef hij staande met 18, dus ik verwacht dan eerder voor het eerste.
Zoals eerder oa Simons, Savio en Tillman met deze verwachting werden binnengehaald.

Wie weet kun je hem aan het eind van het seizoen oppikken ook als het een topspeler blijkt.
Ik zou de kans dan wel wagen met een huurdeal van een zeer getalenteerde speler van deze leeftijd.
Maar wel met optie tot koop dan lijkt me toch? En dat PSV in control is, zoals met Fein. Dat PSV na een jaartje bepaalt of ze een x bedrag voor hem over hebben, en zoja, dan is de speler van PSV. Een jaartje zo'n speler huren met geen optie tot koop lijkt me niet aan de orde.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat ze Wanner zien als vervanger voor Bakayoko. Een beetje zoals Tillman het invult op linksbuiten maar Wanner is nog meer een vleugelspeler.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 24 May 2024, 23:11Ajax heeft Hato voor de leeuwen gegooid omdat er niemand beters was toen hij 16 was. Je kunt het uitleggen als een luxe of als een zwakte. Maar zulke kansen hebben jeugdspelers wel nodig. Wat Bakayoko/Saibari vorig jaar aan speeltijd hebben gehad was ook eerder nood dan een keuze en kijk wat het opgeleverd heeft in the end.
Heeft Ajax een hoop punten gekost die Hato toen. En volgens mij waren Bakayoko en Saibari helemaal geen nood. Dat was een keuze. Net zoals Babadi begin van het jaar onder Bosz. Alle drie gebracht zoals ook eerder Madueke, Cody en Malen gebracht zijn. Met eerst invalbeurten en later steeds meer basisplaatsen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 25 May 2024, 07:32
11 Tinus wrote: 24 May 2024, 23:11Ajax heeft Hato voor de leeuwen gegooid omdat er niemand beters was toen hij 16 was. Je kunt het uitleggen als een luxe of als een zwakte. Maar zulke kansen hebben jeugdspelers wel nodig. Wat Bakayoko/Saibari vorig jaar aan speeltijd hebben gehad was ook eerder nood dan een keuze en kijk wat het opgeleverd heeft in the end.
Heeft Ajax een hoop punten gekost die Hato toen. En volgens mij waren Bakayoko en Saibari helemaal geen nood. Dat was een keuze. Net zoals Babadi begin van het jaar onder Bosz. Alle drie gebracht zoals ook eerder Madueke, Cody en Malen gebracht zijn. Met eerst invalbeurten en later steeds meer basisplaatsen.
Babadi is nu typisch een geval waar het uit nood geboren was. Er waren er 3 voor hem geblesseerd en toen bleef hij over als keuze. En PSV wilde in de winter Tsygankov halen en dat lukte net niet anders had Bakayoko niet zoveel gespeeld de 2e seizoenshelft waarschijnlijk. Soms moet zo'n kans ontstaan en dat is wat ik een beetje bedoel.
Post Reply