Die zou ik nooit meer als coach bij PSV willen zien. Zijn Ajax periode heeft een lelijke uitwerking op zijn persoonlijkheid nagelaten.
Ajax deel II
-
- Nationale topspeler
- These users thanked the author Heya Hallvar for the post:
- Ittot
-
- Internationale topspeler
10Hag had overigens wel gelijk over het overdreven gehype op Feyenoord. Dat mag vaker gezegd worden. Feyenoord was echt top dit seizoen, maar wij waren echt een klasse of 2 beter. Ook voetballend en opnouwend wat door o.a. pannenkoek van Basten werd geopperd.
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Ik mis alleen Borges in je overzicht, dat was ook zo'n dure aankoop.
- These users thanked the author Mr. Spock for the post:
- Franciscus
- Lente
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Ten Hag maakte deel uit van de cultuur die er binnen Ajax heerste hè. Was gewoon onderdeel van heel het proces. Overmars is in februari 2022 ontslagen en Ten Hag is pas in juli 2022 bij United begonnen nadat hij eerst nog kampioen is geworden. Ten Hag beredeneerd puur en alleen vanuit het sportieve gedeelte en dan heeft hij wellicht gelijk dat het niet slim was om Overmars te ontslaan. Maar dan ga je wel aan heel veel andere dingen voorbij. Deze uitspraak heeft niets met loyaliteit te maken. Je kunt je ook loyaal aan je vriend opstellen zonder je zo extreem uit te laten. Dan zeg je iets in de trant van dat het niet aan jouw is om je over deze kwestie uit te laten. Maar nu zet hij juist Overmars als slachtoffer weg en noemt zelfs het woord schandalig. Exact wat trouwe zegt, dan ben je al je geloofwaardigheid direct kwijt. Ten Hag laat hiermee zien onderdeel te zijn geweest van heel de cultuur die er daar heerste wat juist het probleem was, niet enkel het dickpikje van Overmars.
Edit: dit is een reactie op de post van MC Hammer
Edit: dit is een reactie op de post van MC Hammer
- These users thanked the author Lente for the post:
- Standbeeld
Oh PSV wat je met me doet…
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Precies, de opinie van Hag is inhoudelijk daarom niet serieus te nemen op dit punt.
Overigens: hartproblemen en vervolgens ook nog een hersenbloeding bij z'n maatje he. Iedereen heeft het (uit respect? medelijden?) nog maar weinig over Sar maar die was natuurlijk 100% onderdeel van het hele verhaal.
- These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post:
- MC Hammer
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- ShovingNE2
- Site Admin
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
40 miljoen gehaktballen misschien
- These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post:
- Smeets14
-
Blijft veel geld voor een jeugdspeler van een subtopper die Europees niets laat zien.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Dfs2021
- Verbannen
- Clubvoorkeur: Geen
- Favoriete speler: Geen
Hahaha, wat ten Hag heeft gepresteerd bij Ajax is abnormaal. Het voetbal was ook nog een klasse better dan dat van Peter Bosz.Heya Hallvar wrote: ↑25 May 2024, 13:00Die zou ik nooit meer als coach bij PSV willen zien. Zijn Ajax periode heeft een lelijke uitwerking op zijn persoonlijkheid nagelaten.
- ShovingNE2
- Site Admin
-
Het eerste klopt zeker, het tweede heb ik niet onderzocht. Het zou eerder een prijs zijn voor Ajax in hun prime, en dat zitten ze niet. Dus lijkt me vreemd als hij net zoveel gaat opleveren als Timber, Alvarez en KudisShovingNE2 wrote: ↑25 May 2024, 13:47 Eerst maar eens zien he. De Menno zit altijd 79% te hoog. Iets met voetstuk.
-
- Vedette
Op Europees niveau was het Ajax 18/19 zeker een klasse beter dan wij afgelopen jaar. Is verder ook geen schande, maar dat lijkt me verder ook geen discussie.
- These users thanked the author Chucky for the post:
- ziege maar ook zagge
- ForestForest
- Bankzitter
- Favoriete speler: Jerdynho
Mwah, het zat ze ook niet tegen hoor
- These users thanked the author ForestForest for the post:
- Ardbeg
- Dfs2021
- Verbannen
- Clubvoorkeur: Geen
- Favoriete speler: Geen
Nee hoor Shoving, ga je maar eens wat eredivisie wedstrijden van het seizoen 20-21 21-22 terugkijken van Ajax. Combinaties en intensiteit waren van een nog hoger niveau dan PSV dit seizoen. Grappig dat je ook een clowntje gelijk reageerd. Jij bent waarschijnlijk ook zo’n schaap die erin geloofd dat PSV geweldig was tegen Heerenveen, terwijl de expected goals minder dan 3 (!) waren. Ik zie PSV winnen door individuele acties, het Ajax van Ten Hag combineerde deze met ongelofelijk goed combinatie spel.ShovingNE2 wrote: ↑25 May 2024, 13:51 Een klasse beter nog wel. Zo zo. Wat een bullshit zeg.
Het zat anders in elkaar, maar een klasse beter is godsonmogelijk.
- ShovingNE2
- Site Admin
Maar was het voetbal zelf ook een klasse beter?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
Europees wel ja. Vond ze toen voetballend eigenlijk beter dan al hun tegenstanders. Ook tegen Tottenham hadden ze verdiend om naar de finale te gaan. Maar gelukkig was daar ene L. Moura
Vond ons trouwens ook nét iets beter dan Dortmund, maar niet dan Sevilla en Arsenal.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
Dat Ajax was wel echt bizar goed ja, en beter dan dit PSV.
Wij hadden er dit seizoen naar mijn idee wel meer uit kunnen halen maar ja, als je het niet doet dan is het er nooit geweest.
Wij hadden er dit seizoen naar mijn idee wel meer uit kunnen halen maar ja, als je het niet doet dan is het er nooit geweest.
- ForestForest
- Bankzitter
- Favoriete speler: Jerdynho
Ja ze waren zo goed in de eredivisie dat ze net met 4 punten verschil kampioen werden. Hou toch op joh
- These users thanked the author ForestForest for the post (total 3):
- ShovingNE2 • Ardbeg • JoJo
-
Hahahha trollllDfs2021 wrote: ↑25 May 2024, 13:58Nee hoor Shoving, ga je maar eens wat eredivisie wedstrijden van het seizoen 20-21 21-22 terugkijken van Ajax. Combinaties en intensiteit waren van een nog hoger niveau dan PSV dit seizoen. Grappig dat je ook een clowntje gelijk reageerd. Jij bent waarschijnlijk ook zo’n schaap die erin geloofd dat PSV geweldig was tegen Heerenveen, terwijl de expected goals minder dan 3 (!) waren. Ik zie PSV winnen door individuele acties, het Ajax van Ten Hag combineerde deze met ongelofelijk goed combinatie spel.ShovingNE2 wrote: ↑25 May 2024, 13:51 Een klasse beter nog wel. Zo zo. Wat een bullshit zeg.
- Standbeeld
- Mister PSV
Deze man is bezeten van voetbal. Pff, wat een held. Niet normaal. Je ziet hem zelfs bij jeugdwedstrijden!
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/daley-b ... ijk/435296
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/daley-b ... ijk/435296
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
Dan heb je het over relatief goed he, da's geen werkelijk argument imoForestForest wrote: ↑25 May 2024, 14:17 Ja ze waren zo goed in de eredivisie dat ze net met 4 punten verschil kampioen werden. Hou toch op joh
Maar goed ik moet bekennen dat ik dan ook idd vooral aan die CL denk... wat ze in de eredivisie deden ben ik allang weer vergeten
- Standbeeld
- Mister PSV
Dfs2021 wrote: ↑25 May 2024, 13:58Nee hoor Shoving, ga je maar eens wat eredivisie wedstrijden van het seizoen 20-21 21-22 terugkijken van Ajax. Combinaties en intensiteit waren van een nog hoger niveau dan PSV dit seizoen. Grappig dat je ook een clowntje gelijk reageerd. Jij bent waarschijnlijk ook zo’n schaap die erin geloofd dat PSV geweldig was tegen Heerenveen, terwijl de expected goals minder dan 3 (!) waren. Ik zie PSV winnen door individuele acties, het Ajax van Ten Hag combineerde deze met ongelofelijk goed combinatie spel.ShovingNE2 wrote: ↑25 May 2024, 13:51 Een klasse beter nog wel. Zo zo. Wat een bullshit zeg.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Hatseflats
- Vedette
Dfs2021 wrote: ↑25 May 2024, 13:58Nee hoor Shoving, ga je maar eens wat eredivisie wedstrijden van het seizoen 20-21 21-22 terugkijken van Ajax. Combinaties en intensiteit waren van een nog hoger niveau dan PSV dit seizoen. Grappig dat je ook een clowntje gelijk reageerd. Jij bent waarschijnlijk ook zo’n schaap die erin geloofd dat PSV geweldig was tegen Heerenveen, terwijl de expected goals minder dan 3 (!) waren. Ik zie PSV winnen door individuele acties, het Ajax van Ten Hag combineerde deze met ongelofelijk goed combinatie spel.ShovingNE2 wrote: ↑25 May 2024, 13:51 Een klasse beter nog wel. Zo zo. Wat een bullshit zeg.