Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Dfs2021
Verbannen
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen

Standbeeld wrote: 25 May 2024, 14:27
Dfs2021 wrote: 24 May 2024, 15:03
Ik heb rustig mijn VWO al een tijdje afgerond amigo :heart:
Dfs2021 wrote: 25 May 2024, 13:58
Nee hoor Shoving, ga je maar eens wat eredivisie wedstrijden van het seizoen 20-21 21-22 terugkijken van Ajax. Combinaties en intensiteit waren van een nog hoger niveau dan PSV dit seizoen. Grappig dat je ook een clowntje gelijk reageerd. Jij bent waarschijnlijk ook zo’n schaap die erin geloofd dat PSV geweldig was tegen Heerenveen, terwijl de expected goals minder dan 3 (!) waren. Ik zie PSV winnen door individuele acties, het Ajax van Ten Hag combineerde deze met ongelofelijk goed combinatie spel.
Image
Ja ik heb VWO gedaan, en nu?
Ittot
Internationale topspeler

Chucky wrote: 25 May 2024, 14:10
ShovingNE2 wrote: 25 May 2024, 14:00

Maar was het voetbal zelf ook een klasse beter?
Europees wel ja. Vond ze toen voetballend eigenlijk beter dan al hun tegenstanders. Ook tegen Tottenham hadden ze verdiend om naar de finale te gaan. Maar gelukkig was daar ene L. Moura :mrgreen:

Vond ons trouwens ook nét iets beter dan Dortmund, maar niet dan Sevilla en Arsenal.
Nee, zeker niet alle tegenstanders.

Het was een fantastische prestatie met een paar hele goede wedstrijden, dat hoeven we niet te bagataliseren. Maar tegen bijv real waar ze 1-4 wonnen kwamen ze heel goed weg en speelde ze puur countervoetbal.
deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Dfs2021 Ook geslaagd voor Nederlands?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Dfs2021
Verbannen

ShovingNE2 wrote: 25 May 2024, 14:34
Dfs2021 wrote: 25 May 2024, 13:58Grappig dat je ook een clowntje gelijk reageerd.
Je hebt er nog 1. Liever here me christus te paard wat een bullshit. Welke onder welk dekbed slaap jij joh.
Ach gossie. PSV is dit jaar kampioen geworden omdat ze gewoon spelers hebben die als ze in echt goede vorm verkeren, heel makkelijk op een stuk hoger niveau kunnen acteren. De dominantie van Ajax onder Ten Hag heb ik zeker niet bij het PSV van Bosz gezien.
Dfs2021
Verbannen

deninho32 wrote: 25 May 2024, 14:39 @Dfs2021 Ook geslaagd voor Nederlands?
Zeker, dat vak loopte altijd heel goed bij mij
These users thanked the author Dfs2021 for the post:
deninho32
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Standbeeld wrote: 25 May 2024, 14:25 Deze man is bezeten van voetbal. Pff, wat een held. Niet normaal. Je ziet hem zelfs bij jeugdwedstrijden!

https://m.voetbalzone.nl/nieuws/daley-b ... ijk/435296
Goed dat hij alleen zijn gezicht laat zien. Overmars hield het daar niet alleen bij.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Dfs2021 wrote: 25 May 2024, 14:40De dominantie van Ajax onder Ten Hag heb ik zeker niet bij het PSV van Bosz gezien.
Christus wat een onzin zeg. Zoals PSV dit seizoen in de Eredivisie acteerde heb ik in hele lange tijd niet gezien. Het Bayern van Flick misschien. Die speelden hun competitiegenoten net zo op een hoopje als PSV dit seizoen.
Standbeeld
Mister PSV

Dfs2021 wrote: 25 May 2024, 14:42
deninho32 wrote: 25 May 2024, 14:39 @Dfs2021 Ook geslaagd voor Nederlands?
Zeker, dat vak loopte altijd heel goed bij mij
Natuurlijk jongen. Het enige dat goed liep bij jou was het masker.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Dfs2021 wrote: 25 May 2024, 14:40 Ach gossie. PSV is dit jaar kampioen geworden omdat ze gewoon spelers hebben die als ze in echt goede vorm verkeren, heel makkelijk op een stuk hoger niveau kunnen acteren. De dominantie van Ajax onder Ten Hag heb ik zeker niet bij het PSV van Bosz gezien.
Hier kan ik ook niks mee, dit PSV was als team en tactisch supersterk.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

ShovingNE2 wrote: 25 May 2024, 13:51 Een klasse beter nog wel. Zo zo. Wat een bullshit zeg.

Het zat anders in elkaar, maar een klasse beter is godsonmogelijk.
Nee hoor Shoving, ga je maar eens wat eredivisie wedstrijden van het seizoen 20-21 21-22 terugkijken van Ajax. Combinaties en intensiteit waren van een nog hoger niveau dan PSV dit seizoen. Grappig dat je ook een clowntje gelijk reageerd. Jij bent waarschijnlijk ook zo’n schaap die erin geloofd dat PSV geweldig was tegen Heerenveen, terwijl de expected goals minder dan 3 (!) waren. Ik zie PSV winnen door individuele acties, het Ajax van Ten Hag combineerde deze met ongelofelijk goed combinatie spel.
Sjaloom Dsf2021! Hoe was je Bar Mitzwa?
Nog wat shekels gekregen?
ShovingNE2
Site Admin

Undercover.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
Ykhim
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Dfs2021
Verbannen

Ykhim wrote: 25 May 2024, 14:46
Dfs2021 wrote: 25 May 2024, 14:40De dominantie van Ajax onder Ten Hag heb ik zeker niet bij het PSV van Bosz gezien.
Christus wat een onzin zeg. Zoals PSV dit seizoen in de Eredivisie acteerde heb ik in hele lange tijd niet gezien. Het Bayern van Flick misschien. Die speelden hun competitiegenoten net zo op een hoopje als PSV dit seizoen.
Ajax onder Ten Hag: Ieder jaar kampioen, Europese wedstrijden die nog heel erg lang herinnerd zullen worden, grootste overwinning in de Eredivisie ooit behaald, tiki-taak voetbal (en nee aanvallend voetbal is niet perse tiki-taka), spelers voor monster-bedragen naar de grotere competities.
Ik die benoem dat ik het Ajax onder Ten Hag nóg beter vond, negentiendertien.nl: :alien: :alien: :alien: :alien: :alien: :alien:
Dfs2021
Verbannen

Mr. Spock wrote: 25 May 2024, 14:51
Ajax onder Ten Hag: Ieder jaar kampioen, Europese wedstrijden die nog heel erg lang herinnerd zullen worden, grootste overwinning in de Eredivisie ooit behaald, tiki-taak voetbal (en nee aanvallend voetbal is niet perse tiki-taka), spelers voor monster-bedragen naar de grotere competities.
Ik die benoem dat ik het Ajax onder Ten Hag nóg beter vond: :alien: :alien: :alien: :alien: :alien: :alien: :alien:
Standbeeld
Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 25 May 2024, 14:51 Undercover.
100%.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
Grasmat
Smeets14
Nationale topspeler

Dfs2021 wrote: 25 May 2024, 14:54
Mr. Spock wrote: 25 May 2024, 14:51
Ik die benoem dat ik het Ajax onder Ten Hag nóg beter vond: :alien: :alien: :alien: :alien: :alien: :alien: :alien:
Holy shit wat een troll is dit zeg. Ajax onder Ten Hag ieder jaar kampioen? Eerste jaar onder Ten Hag was Ajax figurant in onze kampioenswedstrijd toen ze met 3-0 in het kontje werden genomen.
These users thanked the author Smeets14 for the post (total 13):
GrasmatJwoeloeYkhimruuddevilShovingNE2Dai RagazziMr. SpockHeissenberrug29.04.2007MithrasNotoriousBIG046JoJoRen Höek
MC Hammer
International

ShovingNE2 wrote: 25 May 2024, 13:51 Een klasse beter nog wel. Zo zo. Wat een bullshit zeg.

Het zat anders in elkaar, maar een klasse beter is godsonmogelijk.
Oja, die wedstrijd tegen een niets voorstellend Utrecht zeker? Doe normaal, ik heb ten Hags Man U gezien, dat lijkt nergens op. Als van Bommel en Schmidt net een beetje meer talent of geluk hadden gehad, had ten Hag slechts 1 titel gehad.

Verder vind ik Heerenveen uit leuk, maar helemaal geen toppunt dit jaar. Ik vond hoe we in tien minuten na rust Ajax aan flarden speelden veel meer tekenend. Maar goed, je bent zo'n irritant zuigende Ajacied, dus waar doe ik de moeite voor. Er zijn namelijk genoeg Ajacieden zonder gekwetst egootje zoals jij, waarmee je wel leuk over voetbal kan praten.
Hammertime!
TomPSV
Legende

Na z’n laatste post lijkt het me wel duidelijk. Weer zo’n sneue undercover. Kom er dan voor uit dat je voor die kutclub bent.
Jur1913
Internationale topspeler

Ah joh. Het Ajax van 2019 was enorm sterk, en wij dit jaar ook. Wedstrijdje verpissen is nergens voor nodig
Dfs2021
Verbannen

Smeets14 wrote: 25 May 2024, 14:59
Dfs2021 wrote: 25 May 2024, 14:54
Holy shit wat een troll is dit zeg. Ajax onder Ten Hag ieder jaar kampioen? Eerste jaar onder Ten Hag was Ajax figurant in onze kampioenswedstrijd toen ze met 3-0 in het kontje werden genomen.
HOLY SHIT HÉ WAT EEN TROLL!!!!!!! IEMAND DIE OP EEN ARGUMENTELE WIJZE ZIJN MENING GEEFT IS WEL EEN HELE GROTE TROLL!!!!!!!

Ten Hag is in ieder seizoen die hij volledig getraind heeft, kampioen (oké ook één keer eerste) geworden. Kampioenschap PSV was er volgensmij iemand anders verantwoordelijk voor de eerste 17 wedstrijden en voorbereiding. :wall:
Ykhim
Lid scoutingsteam

Nieuwe trainer, nieuwe hoop en meteen komen ze weer uit hun hol gekropen hoor. Te lang niet meer verloren kennelijk.
These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
Smeets14De Realist
Jwoeloe
Moderator

Hebben we het nou over het voetbal van Ten Hag dat er in Europa leuk uit zag maar in het binnenland al tegenviel? Dat de meeste van die gasten vervolgens overal gefaald zijn (op een enkeling zoals De Ligt en De Jong na) is geen wonder. Dat konden wij al lang zien in de eigen competitie. Daar waren ze alles behalve dominant. Wat dat betreft had Bosz het in de Eredivisie een stuk beter voor elkaar dit jaar. Dat is dan ook de reden dat we meer punten hebben behaald dan elke andere ploeg ooit heeft gedaan in het 3 punten systeem.
nilssonH
Moderator

Het Ajax van 18/19 was heel erg goed, maar verloor dat seizoen ook met 6-2 & 3-0 in Rotterdam en Eindhoven. Over smetjes op een seizoen gesproken...
Dfs2021
Verbannen

Zo mooi, niemand reageert inhoudelijk (omdat jullie diep van binnen wel weten dat het Ajax onder Ten Hag nog een stuk beter was), emoji’s + allemaal krachttermen. Maar dit is het laatste wat ik schrijf, want blijkbaar kunnen jullie mijn mening over dit onderwerp allesbehalve waarderen.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Standbeeld wrote: 25 May 2024, 14:25 Deze man is bezeten van voetbal. Pff, wat een held. Niet normaal. Je ziet hem zelfs bij jeugdwedstrijden!

https://m.voetbalzone.nl/nieuws/daley-b ... ijk/435296
Gelukkig dat Slot bij Feyenoord weg is, zodat we een grotere kans hebben op plek 2.
Dai Ragazzi
Bankzitter
Favoriete speler: Phillip Cocu

Dfs2021 wrote: 25 May 2024, 14:40
ShovingNE2 wrote: 25 May 2024, 14:34

Je hebt er nog 1. Liever here me christus te paard wat een bullshit. Welke onder welk dekbed slaap jij joh.
Ach gossie. PSV is dit jaar kampioen geworden omdat ze gewoon spelers hebben die als ze in echt goede vorm verkeren, heel makkelijk op een stuk hoger niveau kunnen acteren. De dominantie van Ajax onder Ten Hag heb ik zeker niet bij het PSV van Bosz gezien.
Is pas Bosz zijn eerste seizoen. Ik zou jezelf niet te snel rijk rekenen. Want wat niet is kan nog komen. Besides als PSV al zo dominant was dit seizoen en volgens Bosz de beste groep spelers ( niet kwa kwaliteit ) waar die ooit mee gewerkt heeft, nog wat gaat fine tunen en meer kwaliteit spelers gaat krijgen wie zegt mij dat we niet hetzelfde of beter gaan presteren.
These users thanked the author Dai Ragazzi for the post:
Psv_fan
Locked