Ja ik heb VWO gedaan, en nu?Standbeeld wrote: ↑25 May 2024, 14:27Dfs2021 wrote: ↑25 May 2024, 13:58
Nee hoor Shoving, ga je maar eens wat eredivisie wedstrijden van het seizoen 20-21 21-22 terugkijken van Ajax. Combinaties en intensiteit waren van een nog hoger niveau dan PSV dit seizoen. Grappig dat je ook een clowntje gelijk reageerd. Jij bent waarschijnlijk ook zo’n schaap die erin geloofd dat PSV geweldig was tegen Heerenveen, terwijl de expected goals minder dan 3 (!) waren. Ik zie PSV winnen door individuele acties, het Ajax van Ten Hag combineerde deze met ongelofelijk goed combinatie spel.
Ajax deel II
- Dfs2021
- Verbannen
- Clubvoorkeur: Geen
- Favoriete speler: Geen
-
- Internationale topspeler
Nee, zeker niet alle tegenstanders.Chucky wrote: ↑25 May 2024, 14:10Europees wel ja. Vond ze toen voetballend eigenlijk beter dan al hun tegenstanders. Ook tegen Tottenham hadden ze verdiend om naar de finale te gaan. Maar gelukkig was daar ene L. Moura
Vond ons trouwens ook nét iets beter dan Dortmund, maar niet dan Sevilla en Arsenal.
Het was een fantastische prestatie met een paar hele goede wedstrijden, dat hoeven we niet te bagataliseren. Maar tegen bijv real waar ze 1-4 wonnen kwamen ze heel goed weg en speelde ze puur countervoetbal.
- Dfs2021
- Verbannen
Ach gossie. PSV is dit jaar kampioen geworden omdat ze gewoon spelers hebben die als ze in echt goede vorm verkeren, heel makkelijk op een stuk hoger niveau kunnen acteren. De dominantie van Ajax onder Ten Hag heb ik zeker niet bij het PSV van Bosz gezien.ShovingNE2 wrote: ↑25 May 2024, 14:34Je hebt er nog 1. Liever here me christus te paard wat een bullshit. Welke onder welk dekbed slaap jij joh.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Goed dat hij alleen zijn gezicht laat zien. Overmars hield het daar niet alleen bij.Standbeeld wrote: ↑25 May 2024, 14:25 Deze man is bezeten van voetbal. Pff, wat een held. Niet normaal. Je ziet hem zelfs bij jeugdwedstrijden!
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/daley-b ... ijk/435296
-
- Lid scoutingsteam
Christus wat een onzin zeg. Zoals PSV dit seizoen in de Eredivisie acteerde heb ik in hele lange tijd niet gezien. Het Bayern van Flick misschien. Die speelden hun competitiegenoten net zo op een hoopje als PSV dit seizoen.
- Standbeeld
- Mister PSV
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Hier kan ik ook niks mee, dit PSV was als team en tactisch supersterk.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Sjaloom Dsf2021! Hoe was je Bar Mitzwa?Dfs2021 wrote: ↑25 May 2024, 13:58Nee hoor Shoving, ga je maar eens wat eredivisie wedstrijden van het seizoen 20-21 21-22 terugkijken van Ajax. Combinaties en intensiteit waren van een nog hoger niveau dan PSV dit seizoen. Grappig dat je ook een clowntje gelijk reageerd. Jij bent waarschijnlijk ook zo’n schaap die erin geloofd dat PSV geweldig was tegen Heerenveen, terwijl de expected goals minder dan 3 (!) waren. Ik zie PSV winnen door individuele acties, het Ajax van Ten Hag combineerde deze met ongelofelijk goed combinatie spel.ShovingNE2 wrote: ↑25 May 2024, 13:51 Een klasse beter nog wel. Zo zo. Wat een bullshit zeg.
Het zat anders in elkaar, maar een klasse beter is godsonmogelijk.
Nog wat shekels gekregen?
- ShovingNE2
- Site Admin
Undercover.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Ykhim
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Dfs2021
- Verbannen
Ajax onder Ten Hag: Ieder jaar kampioen, Europese wedstrijden die nog heel erg lang herinnerd zullen worden, grootste overwinning in de Eredivisie ooit behaald, tiki-taak voetbal (en nee aanvallend voetbal is niet perse tiki-taka), spelers voor monster-bedragen naar de grotere competities.
Ik die benoem dat ik het Ajax onder Ten Hag nóg beter vond, negentiendertien.nl:
- Dfs2021
- Verbannen
Ajax onder Ten Hag: Ieder jaar kampioen, Europese wedstrijden die nog heel erg lang herinnerd zullen worden, grootste overwinning in de Eredivisie ooit behaald, tiki-taak voetbal (en nee aanvallend voetbal is niet perse tiki-taka), spelers voor monster-bedragen naar de grotere competities.Mr. Spock wrote: ↑25 May 2024, 14:51Sjaloom Dsf2021! Hoe was je Bar Mitzwa?Dfs2021 wrote: ↑25 May 2024, 13:58
Nee hoor Shoving, ga je maar eens wat eredivisie wedstrijden van het seizoen 20-21 21-22 terugkijken van Ajax. Combinaties en intensiteit waren van een nog hoger niveau dan PSV dit seizoen. Grappig dat je ook een clowntje gelijk reageerd. Jij bent waarschijnlijk ook zo’n schaap die erin geloofd dat PSV geweldig was tegen Heerenveen, terwijl de expected goals minder dan 3 (!) waren. Ik zie PSV winnen door individuele acties, het Ajax van Ten Hag combineerde deze met ongelofelijk goed combinatie spel.
Nog wat shekels gekregen?
Ik die benoem dat ik het Ajax onder Ten Hag nóg beter vond:
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
Holy shit wat een troll is dit zeg. Ajax onder Ten Hag ieder jaar kampioen? Eerste jaar onder Ten Hag was Ajax figurant in onze kampioenswedstrijd toen ze met 3-0 in het kontje werden genomen.Dfs2021 wrote: ↑25 May 2024, 14:54Ajax onder Ten Hag: Ieder jaar kampioen, Europese wedstrijden die nog heel erg lang herinnerd zullen worden, grootste overwinning in de Eredivisie ooit behaald, tiki-taak voetbal (en nee aanvallend voetbal is niet perse tiki-taka), spelers voor monster-bedragen naar de grotere competities.
- These users thanked the author Smeets14 for the post (total 13):
- Grasmat • Jwoeloe • Ykhim • ruuddevil • ShovingNE2 • Dai Ragazzi • Mr. Spock • Heissenberrug • 29.04.2007 • Mithras • NotoriousBIG046 • JoJo • Ren Höek
- MC Hammer
- International
Oja, die wedstrijd tegen een niets voorstellend Utrecht zeker? Doe normaal, ik heb ten Hags Man U gezien, dat lijkt nergens op. Als van Bommel en Schmidt net een beetje meer talent of geluk hadden gehad, had ten Hag slechts 1 titel gehad.Dfs2021 wrote: ↑25 May 2024, 13:58Nee hoor Shoving, ga je maar eens wat eredivisie wedstrijden van het seizoen 20-21 21-22 terugkijken van Ajax. Combinaties en intensiteit waren van een nog hoger niveau dan PSV dit seizoen. Grappig dat je ook een clowntje gelijk reageerd. Jij bent waarschijnlijk ook zo’n schaap die erin geloofd dat PSV geweldig was tegen Heerenveen, terwijl de expected goals minder dan 3 (!) waren. Ik zie PSV winnen door individuele acties, het Ajax van Ten Hag combineerde deze met ongelofelijk goed combinatie spel.ShovingNE2 wrote: ↑25 May 2024, 13:51 Een klasse beter nog wel. Zo zo. Wat een bullshit zeg.
Het zat anders in elkaar, maar een klasse beter is godsonmogelijk.
Verder vind ik Heerenveen uit leuk, maar helemaal geen toppunt dit jaar. Ik vond hoe we in tien minuten na rust Ajax aan flarden speelden veel meer tekenend. Maar goed, je bent zo'n irritant zuigende Ajacied, dus waar doe ik de moeite voor. Er zijn namelijk genoeg Ajacieden zonder gekwetst egootje zoals jij, waarmee je wel leuk over voetbal kan praten.
Hammertime!
- Dfs2021
- Verbannen
HOLY SHIT HÉ WAT EEN TROLL!!!!!!! IEMAND DIE OP EEN ARGUMENTELE WIJZE ZIJN MENING GEEFT IS WEL EEN HELE GROTE TROLL!!!!!!!Smeets14 wrote: ↑25 May 2024, 14:59Holy shit wat een troll is dit zeg. Ajax onder Ten Hag ieder jaar kampioen? Eerste jaar onder Ten Hag was Ajax figurant in onze kampioenswedstrijd toen ze met 3-0 in het kontje werden genomen.Dfs2021 wrote: ↑25 May 2024, 14:54
Ajax onder Ten Hag: Ieder jaar kampioen, Europese wedstrijden die nog heel erg lang herinnerd zullen worden, grootste overwinning in de Eredivisie ooit behaald, tiki-taak voetbal (en nee aanvallend voetbal is niet perse tiki-taka), spelers voor monster-bedragen naar de grotere competities.
Ten Hag is in ieder seizoen die hij volledig getraind heeft, kampioen (oké ook één keer eerste) geworden. Kampioenschap PSV was er volgensmij iemand anders verantwoordelijk voor de eerste 17 wedstrijden en voorbereiding.
-
- Lid scoutingsteam
Nieuwe trainer, nieuwe hoop en meteen komen ze weer uit hun hol gekropen hoor. Te lang niet meer verloren kennelijk.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
- Smeets14 • De Realist
-
- Moderator
Hebben we het nou over het voetbal van Ten Hag dat er in Europa leuk uit zag maar in het binnenland al tegenviel? Dat de meeste van die gasten vervolgens overal gefaald zijn (op een enkeling zoals De Ligt en De Jong na) is geen wonder. Dat konden wij al lang zien in de eigen competitie. Daar waren ze alles behalve dominant. Wat dat betreft had Bosz het in de Eredivisie een stuk beter voor elkaar dit jaar. Dat is dan ook de reden dat we meer punten hebben behaald dan elke andere ploeg ooit heeft gedaan in het 3 punten systeem.
- Dfs2021
- Verbannen
Zo mooi, niemand reageert inhoudelijk (omdat jullie diep van binnen wel weten dat het Ajax onder Ten Hag nog een stuk beter was), emoji’s + allemaal krachttermen. Maar dit is het laatste wat ik schrijf, want blijkbaar kunnen jullie mijn mening over dit onderwerp allesbehalve waarderen.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Gelukkig dat Slot bij Feyenoord weg is, zodat we een grotere kans hebben op plek 2.Standbeeld wrote: ↑25 May 2024, 14:25 Deze man is bezeten van voetbal. Pff, wat een held. Niet normaal. Je ziet hem zelfs bij jeugdwedstrijden!
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/daley-b ... ijk/435296
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Phillip Cocu
Is pas Bosz zijn eerste seizoen. Ik zou jezelf niet te snel rijk rekenen. Want wat niet is kan nog komen. Besides als PSV al zo dominant was dit seizoen en volgens Bosz de beste groep spelers ( niet kwa kwaliteit ) waar die ooit mee gewerkt heeft, nog wat gaat fine tunen en meer kwaliteit spelers gaat krijgen wie zegt mij dat we niet hetzelfde of beter gaan presteren.Dfs2021 wrote: ↑25 May 2024, 14:40Ach gossie. PSV is dit jaar kampioen geworden omdat ze gewoon spelers hebben die als ze in echt goede vorm verkeren, heel makkelijk op een stuk hoger niveau kunnen acteren. De dominantie van Ajax onder Ten Hag heb ik zeker niet bij het PSV van Bosz gezien.ShovingNE2 wrote: ↑25 May 2024, 14:34
Je hebt er nog 1. Liever here me christus te paard wat een bullshit. Welke onder welk dekbed slaap jij joh.
- These users thanked the author Dai Ragazzi for the post:
- Psv_fan