Transferwindow 2024/25
- Joenepsv
- Legende
Snap niks van de interesse in Vaessen. Dat is zo'n vreselijk matige keeper en daarnaast heeft hij ze niet alle 24 in het kratje. Niet aan beginnen. Dan kun je beter Drommel houden.
- These users thanked the author Joenepsv for the post:
- cut-inside-man
- ComeOnPSV
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Hij komt als 2e keeper. En zo matig is die niet hoor. Ja hij krijgt 30 kansen per wedstrijd tegen. Dan maakt iedere keeper wel een fout
-
- Moderator
Zoals het er nu naar uitziet, komt hij ook niet. Een vertrek van Drommel zou lastig zijn, dat gaat dus nog wel even duren als hij gaat. Dat zal dan niet aan de start van de voorbereiding zijn. En een transfervrije keeper gaat niet zitten wachten tot PSV mogelijk aan het eind van de voorbereiding een keer aanklopt. Die maakt dan gewoon eerder al een andere keuze. Aan opties zou Vaessen ook niet te klagen hebben.
- Joenepsv
- Legende
Ik heb hem vaak genoeg zien spelen om te concluderen dat hij niks bij PSV te zoeken heeft. Zelfs niet als derde keeper. Hij is veel te wild in alles.
-
- Legende
Die Vaessen komt bij mij over als iemand die niet volledig bij z’n verstand is. Hoe opgefokt en debiel hij altijd tijdens wedstrijden doet, dat kan niet goed zijn. Is inderdaad ook enorm wild met dat uitkomen steeds en zelden een bal klemvast. Laten we hier maar niet aan beginnen.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Sangare
Hetzelfde werd vaak gedacht toen Waterman terugkwam, gezien het feit dat hij niet bepaald populair was bij PSV na zijn eerste periode hier.
-
- Internationale topspeler
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Los van dat je Jeroen Zoet al jaren niet hebt zien spelen om dat op waarde te schatten, kun je momenteel 14 keepers aanwijzen in de Serie B die hoger staan met hun ploeg. Kunnen we ook mee de CL in…Eindhovenvoetbal wrote: ↑25 May 2024, 21:43 Zoet werd ook genoemd toch? Prima optie zou ik dat vinden als tweede man.
- ComeOnPSV
- Vedette
Al zou ik het qua sentiment wel mooi vinden als Zoet nog terug kan keren bij PSV.
Hoe hij vertrok verdiende absoluut niet de schoonheidsprijs vanuit PSV en Ruud Hesp de keeperstrainer destijds.
Een jongen die heel lang in de jeugd gespeeld heeft en die dan zo eruit gegooid wordt, is zeer pijnlijk voor een warme club als PSV
Hoe hij vertrok verdiende absoluut niet de schoonheidsprijs vanuit PSV en Ruud Hesp de keeperstrainer destijds.
Een jongen die heel lang in de jeugd gespeeld heeft en die dan zo eruit gegooid wordt, is zeer pijnlijk voor een warme club als PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ik zie het al, jij bent een Obispo fanboy! Sorry dat ik hem heb beledigd. Begrijp dat je er slapeloze nachten van hebt gehad. Mea culpa, forza Armando! Hij heeft echt alles. Snelheid, kopkracht, duelkracht, prachtige lange...... Ook heeft hij inzicht en een perfecte coup en persoonlijkheid. En hij is best lief.rjg1992 wrote: ↑04 May 2024, 16:30 Een medogenloze verdediger met Zuid Amerikaanse uitstraling?
Die zit op de bank bij PSV.
Vind het nog steeds ongelofelijk dat zoveel mensen Obispo afschrijven. Die man heeft in zo veel topwedstrijden laten zien een enorm hoog niveau aan te kunnen tikken en is vele malen beter als Ramalho. Hij heeft alles: snelheid, kopkracht, duelkracht en een prachtige lange pass. Fouten, ja veel te veel, maar hadden Boscagli en Teze dat niet ook? En Brantwaithe? Kijk wat die nu waard is…
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ik weet niet wat jij rookt, maar dit wil ik ook welrjg1992 wrote: ↑04 May 2024, 16:30 Een medogenloze verdediger met Zuid Amerikaanse uitstraling?
Die zit op de bank bij PSV.
Vind het nog steeds ongelofelijk dat zoveel mensen Obispo afschrijven. Die man heeft in zo veel topwedstrijden laten zien een enorm hoog niveau aan te kunnen tikken en is vele malen beter als Ramalho. Hij heeft alles: snelheid, kopkracht, duelkracht en een prachtige lange pass. Fouten, ja veel te veel, maar hadden Boscagli en Teze dat niet ook? En Brantwaithe? Kijk wat die nu waard is…
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 3):
- Grasmat • Smeets14 • Joenepsv
- Standbeeld
- Mister PSV
Beter niet posten dan. Als zo'n neppert ontdekt dat wij zijn tweets hier delen dan gaat ie nog meer in zichzelf geloven.
-
- Veelbelovend talent
Z’n YouTube filmpje ziet er wel goed uit Leuke spelerStandbeeld wrote: ↑26 May 2024, 12:16 Beter niet posten dan. Als zo'n neppert ontdekt dat wij zijn tweets hier delen dan gaat ie nog meer in zichzelf geloven.
- Balinho
- Internationale topspeler
Da ga je hém toch lekker karnen, Gerard?Gerard Karnemelk wrote: ↑26 May 2024, 12:48Z’n YouTube filmpje ziet er wel goed uit Leuke spelerStandbeeld wrote: ↑26 May 2024, 12:16 Beter niet posten dan. Als zo'n neppert ontdekt dat wij zijn tweets hier delen dan gaat ie nog meer in zichzelf geloven.
- These users thanked the author Balinho for the post:
- Gerard Karnemelk
-
- Vaste waarde in elftal
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vaste waarde in elftal
Komt die ook bij topsupport?
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Als James Bond komt kan BadShaker het wel (of juist niet?) schudden.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- StratumZuid