Met Taylor hebben ze dan het beste middenveld van Europa.
Ajax deel II
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Zou wel begrijpelijk zijn. Duidelijk niet meer goed genoeg voor de Premier League, dus terug naar een subtopper in de Eredivisie is wel mooi. Beetje als Lasse Schöne bij NEC.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
De UEFA kan ze dan net zo goed meteen de EL geven, appeltje eitje hoor
175K per week is een prikkie voor die aandeelhouders
175K per week is een prikkie voor die aandeelhouders
- These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post:
- StratumZuid
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
- Legende
Een goede speler, waar ik altijd wel gecharmeerd van ben geweest. Echter niet meer het niveau dat hij ooit had. Neemt niet weg dat hij voor dit Ajax een goede versterking kan zijn de komende twee jaar. Echter niet meer beter dan bijvoorbeeld Veerman is, of als ze een rol van meer van achteruit op het middenveld hebben is hij ook niet beter dan nu Schouten is. Sterker nog deze twee spelers schat ik hoger in dan Eriksen op zijn huidige niveau wat ook niet meer beter gaat worden. Lang niet meer de Eriksen van 5-6 jaar geleden bij Tottenham toen ik hem echt heel erg goed vond. Zal tevens ook een dure jongen zijn als ze hem zouden halen dus dan zal Ajax flink in de buidel moeten gaan tasten, om vervolgens overal interviews te lezen dat hij zo graag bij Ajax wilde terugkeren en dat dit zijn club is etc. De praatjes die altijd komen omdat de achterban dit keer op keer fantastisch vindt om te horen, maar vooral komt nadat er flink betaald is. Het is in essentie bijna eenzelfde manier als iemand naar het Midden-Oosten gaat en zegt dat hij het voor het sportieve doet. Het ligt hier er dan iets minder bovenop, maar het heeft wel iets aandoenlijks dat ze bij Ajax altijd zo ontzettend overdrijven en het blijkbaar nodig hebben als ze iemand aantrekken om naar buiten uit te spreken hoe graag ze voor Ajax wilde spelen en hoe ze Ajax altijd heel erg gevolgd hebben in het verleden. Bij elke club, ook bij PSV, heb je van dit soort teksten als iemand komt of bijtekent, maar bij Ajax is het altijd wel een paar tandjes erger.
- These users thanked the author Massimo for the post (total 6):
- ziege maar ook zagge • Standbeeld • Balinho • ShovingNE2 • Bram • Menno1
-
- Internationale topspeler
Ik zit net even te kijken wie ze nu in de voorronde EL kunnen loten, maar dat kan nog best tricky voor hen worden als de loting tegen zit. Panathinaikos doet nl. ook mee in de 2e voorronde EL en is daarin ongeplaatst. Dat is toch geen lekkere tegenstander om tegen te beginnen eind juli. En mochten ze Panathinaikos niet in de 2e voorronde loten, dan loten ze die misschien wel in de 3e voorronde. En dan moeten ze helemaal oppassen, want Panathinaikos heeft zo'n laag coëfficiënt, dat zij in de play-off van de Conference League ook ongeplaatst zijn. Als Panathinaikos in de 3e voorronde EL komt, dan krijgt de verliezer van die wedstrijd de coëfficiënt van Panathinaikos voor de loting in de playoff Conference League, omdat dat de laagste coëfficiënt van de twee is (de hoogste wordt gebruikt voor de loting van de playoff Europa League). Dan kan je als verliezer dus zomaar tegen Chelsea in de playoff Conference League komen te spelen, ook als je zelf een hoog coëfficiënt hebt...
- Persepolis
- Vedette
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Geen idee voor wie dit het meest pijnlijk is: Eriksen of ajax.Persepolis wrote: ↑26 May 2024, 13:42 Zou misschien wel een basisspeler zijn in het huidige Ajax. Maar niet in het huidige PSV bijvoorbeeld.
-
- Nationale topspeler
Dit soort aankopen zou ik enorm toejuichen. Over the hill, flinke salarispost en nul restwaarde.
- These users thanked the author René1978 for the post:
- Stille lezer
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Legende
Tadic en Blind werden in hun 'prime' gehaald. Zoals Guardado destijds en afgelopen seizoen Schouten ook. Er zijn uitzonderingen zoals Luuk de Jong, maar dat zijn wel uitzonderingen. Bij Eriksen weet ik niet of dat het geval gaat zijn. Heeft fysiek wel een jasje uitgedaan en had bij Ajax en Tottenham behalve een goede techniek ook een fantastisch loopvermogen. Dat is een component wat wel minder is geworden en sowieso heeft hij het vanaf zijn laatste jaar Tottenham significant minder gedaan. Misschien dat een rol wat verder naar achteren hem beter zal liggen en dat hij dan voetbal van achteruit brengt, maar ik denk dat hij niet meer een heel seizoen kan brengen wat je moet brengen. Al zal je als Ajax zijnde toch wel ergens moeten beginnen en wie weet kan hij wel Ajax een stuk verder brengen.
-
- Moderator
Lijkt me niet dat een Eriksen in lijn ligt met wat Ajax nodig heeft. Een grote salarispost waarbij het twijfelachtig is wat hij nog gaat brengen. Die hebben eerder behoefte aan jongere spelers die minder salaris vragen en meer doorgroeimogelijkheden. Dan moeten dure jongens als een Bergwijn en Henderson weg ivm hun salaris en dan zou je Eriksen op hetzelfde niveau terughalen. Wat dat betreft juich ik het enorm toe.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Dit wordt zo’n lachen seizoen weer straks. Een jonge, misschien wel talentvolle coach die totaal niet bekend is met onze competitie en zich enorm gaat verkijken op de aanvallende cultuur hier én de neiging van bijna alle teams om ten aanval te trekken. Die het daarnaast zeer waarschijnlijk moet doen met een selectie van enkele onverkochte miskopen, middelmatig talent dat is toegevoegd en einzelgängers als Brobbey, Bergwijn en Berghuis die geen klap geven of doen om het collectief. Perfect als Ajax daar ook nog dit soort vergane glorie aan toevoegt!Jwoeloe wrote: ↑26 May 2024, 14:55 Lijkt me niet dat een Eriksen in lijn ligt met wat Ajax nodig heeft. Een grote salarispost waarbij het twijfelachtig is wat hij nog gaat brengen. Die hebben eerder behoefte aan jongere spelers die minder salaris vragen en meer doorgroeimogelijkheden. Dan moeten dure jongens als een Bergwijn en Henderson weg ivm hun salaris en dan zou je Eriksen op hetzelfde niveau terughalen. Wat dat betreft juich ik het enorm toe.
-
- Legende
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Geselecteerd voor Oranje
Volgens mij is hij uit de tijd van jodenvet en zoethout...
-
- Meervoudig international
- These users thanked the author Bossche bol for the post (total 2):
- Grasmat • Menno1
- Persepolis
- Vedette
Brugge zit niet in de ECL finale en was dus geen factor meer en Porto had de 3e plek al dus de bekerfinale maakte ook niks meer uit. Fiorentina was de enige overgebleven factor voor Ajax, die moesten de 7e plek pakken en de ECL winnen. En dat eerste zou al lastig zat worden, aangezien Lazio dan thuis tegen nr 19 Sassuolo moest verliezen én Fiorentina uit bij Atalanta winnen. Dit was maar een heel klein sprankje hoop dat Ajax nog had.
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- Menno1
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Het voordeel voor Fagioli is natuurlijk wel dat de voorgangs het zo bizar slecht hebben gedaan dat er zelfs van de verwachting van menig volger van Ajax een stuk lager is komen te liggen. Daar kan Fagioli nog wel mee gered worden mocht hij voor het spel waarin ze ver terug willen zakken gaan.O Goleiro Grande wrote: ↑26 May 2024, 15:12Dit wordt zo’n lachen seizoen weer straks. Een jonge, misschien wel talentvolle coach die totaal niet bekend is met onze competitie en zich enorm gaat verkijken op de aanvallende cultuur hier én de neiging van bijna alle teams om ten aanval te trekken. Die het daarnaast zeer waarschijnlijk moet doen met een selectie van enkele onverkochte miskopen, middelmatig talent dat is toegevoegd en einzelgängers als Brobbey, Bergwijn en Berghuis die geen klap geven of doen om het collectief. Perfect als Ajax daar ook nog dit soort vergane glorie aan toevoegt!Jwoeloe wrote: ↑26 May 2024, 14:55 Lijkt me niet dat een Eriksen in lijn ligt met wat Ajax nodig heeft. Een grote salarispost waarbij het twijfelachtig is wat hij nog gaat brengen. Die hebben eerder behoefte aan jongere spelers die minder salaris vragen en meer doorgroeimogelijkheden. Dan moeten dure jongens als een Bergwijn en Henderson weg ivm hun salaris en dan zou je Eriksen op hetzelfde niveau terughalen. Wat dat betreft juich ik het enorm toe.
Exact, het kan toch niet zo zijn dat Ajax spelers van dit formaat met een Ajaxverleden gaat laten schieten om een paar schamele rotcenten, ze kunnen toch gewoon wat van de eigen vermogen dat ze hebben hier in investeren. Iets interen op die 235m moet kunnen voor een kind van de club.ziege maar ook zagge wrote: ↑26 May 2024, 12:58 175K per week is een prikkie voor die aandeelhouders
- These users thanked the author Prof_napo for the post:
- ziege maar ook zagge
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
De keeper wordt vast verkeerd begrepen. Na de komst van Fagioli loopt hij er in zo'n stijl rond: