Gedoe met supporters

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 28 May 2024, 11:28 Nee, maar dat er niet goed gefouilleerd wordt lijk tmij een feit toch?
En dan mag je gewoon een reden gaan verzinnen waarom dat niet gebeurd? Bijvoorbeeld door dreiging of dat er iemand gestoken is.

Als je zelf niet in de gaten hebt hoe achterlijk het is om zo iets te verzinnen met je echt niet helemaal 100.
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1,689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
FOOTB_REM_S: No

Jur1913 wrote: 28 May 2024, 11:28 Ik moet zeggen dat ik vaker niet dan wel word gefouilleerd als ik naar PSV ga. En als het wel gebeurt dan is het op de manier van die ene vent in Engeland die doet alsof hij aan het fouilleren is. Jullie andere ervaringen?
Zal altijd afhankelijk zijn van welk vak je staat/zit. Maar op Oost wordt gewoon gefouilleerd. De ene keer beter dan de andere keer, maar daar wordt wel gewoon iedereen gecontroleerd.
ShovingNE2 wrote: 28 May 2024, 11:28 Nee, maar dat er niet goed gefouilleerd wordt lijk tmij een feit toch?
Dat is een andere conclusie dan dat er een beveiligingsbedrijf ingehuurd moet worden omdat er stewards geïntimideerd worden, met als gevolg dat ze in hun been gestoken worden. Compleet lulverhaal maar inmiddels gelukkig bevestigd door jezelf anders was je er wel op ingegaan. Het zou je sieren om niet zomaar wat in het luchtledige te roepen en in dit geval gewoon aan te geven dat je er zelf een mooi verhaal van gemaakt hebt.
These users thanked the author Gestelnaar for the post (total 2):
Eindjehogerdanko-lazovic
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1,689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 28 May 2024, 11:19
Gestelnaar wrote: 28 May 2024, 11:11Sowieso wordt de fouillering op Oost al gedaan (onder toezicht) van een professioneel beveiligingsbedrijf
Vandaar dat er zoveel fakkels binnenkomen.
Waar doel je nou op? Je zegt dat er een professioneel beveiligingsbedrijf de fouillering moet doen, maar dat is nu al het geval. Je roept maar een eind heen zonder te weten waar je het over hebt.
These users thanked the author Gestelnaar for the post:
danko-lazovic
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Je bent nieuw op dit forum? :mrgreen:
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

Haha je zou maar als admin een indianenverhaal verzinnen over een neergestoken vrijwilliger. Nooit meer serieus nemen deze gast.
These users thanked the author Eindjehoger for the post:
danko-lazovic
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

Gestelnaar wrote: 28 May 2024, 12:45
ShovingNE2 wrote: 28 May 2024, 11:19

Vandaar dat er zoveel fakkels binnenkomen.
Waar doel je nou op? Je zegt dat er een professioneel beveiligingsbedrijf de fouillering moet doen, maar dat is nu al het geval. Je roept maar een eind heen zonder te weten waar je het over hebt.
Nog strengere toegangscontrole, biometrie gaat de oplossing zijn!
Hier vind geen escalatie plaats, we gaan gewoon direct naar het maximale en laten andere zaken opeens buiten beeld en vervolgens hard roepen dat men enkel stelt dat iets niet kan en dat ze het prima vinden dat het fout gaat.

Over de breedte wordt onderkend dat er zaken beter zouden moeten worden geregeld, dat er stappen worden genomen maar ook dat het tot op heden niet het resultaat heeft dat je hoopt te bereiken. Er moet wel gewaakt worden dat er om onduidelijke redenen zoals een vermeende steekpartij er overdreven ingegrepen wordt.

Als er overdreven beveiligingsmaatregelen nodig zijn dan zie ik zelfs liever dat een burgermeester een streep trekt tot de club wel in controle van haar evenement is. Biometrie gebruiken is overdaad.
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
FOOTB_REM_S: No

Eindjehoger wrote: 28 May 2024, 12:49 Haha je zou maar als admin een indianenverhaal verzinnen over een neergestoken vrijwilliger. Nooit meer serieus nemen deze gast.
Kom eens een keer kijken in het politiek topic! Da's pas vet daar
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

Jur1913 wrote: 28 May 2024, 12:52
Eindjehoger wrote: 28 May 2024, 12:49 Haha je zou maar als admin een indianenverhaal verzinnen over een neergestoken vrijwilliger. Nooit meer serieus nemen deze gast.
Kom eens een keer kijken in het politiek topic! Da's pas vet daar
Ik heb inmiddels wel bij PSV veiligheid het verzoek neergelegd om contact op te gaan nemen met Shoving, om te kijken waar deze ernstige beschuldigingen vandaan komen. Blijken deze onjuist de wereld in geholpen, hoop ik dat PSV hier ook stappen tegen onderneemt. Dit valt gewoon onder smaad.
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
FOOTB_REM_S: No

Die arme voetbalhooligans ook dat ze vals worden beschuldigd :grin:
DoelbewustProvoceren
Regelmatige invaller
Posts: 317
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
FOOTB_REM_S: No

Eindjehoger wrote: 28 May 2024, 13:00
Jur1913 wrote: 28 May 2024, 12:52

Kom eens een keer kijken in het politiek topic! Da's pas vet daar
Ik heb inmiddels wel bij PSV veiligheid het verzoek neergelegd om contact op te gaan nemen met Shoving, om te kijken waar deze ernstige beschuldigingen vandaan komen. Blijken deze onjuist de wereld in geholpen, hoop ik dat PSV hier ook stappen tegen onderneemt. Dit valt gewoon onder smaad.
Mocht dit inderdaad niet waar zijn, lijkt me het gepast dat hij met zijn admin rol stopt. Dit zijn zo'n grote beschuldigingen, dat dit niet onder mom van een vergissing kan worden weggewimpeld.
These users thanked the author DoelbewustProvoceren for the post:
Eindjehoger
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

DoelbewustProvoceren wrote: 28 May 2024, 13:22
Eindjehoger wrote: 28 May 2024, 13:00

Ik heb inmiddels wel bij PSV veiligheid het verzoek neergelegd om contact op te gaan nemen met Shoving, om te kijken waar deze ernstige beschuldigingen vandaan komen. Blijken deze onjuist de wereld in geholpen, hoop ik dat PSV hier ook stappen tegen onderneemt. Dit valt gewoon onder smaad.
Mocht dit inderdaad niet waar zijn, lijkt me het gepast dat hij met zijn admin rol stopt. Dit zijn zo'n grote beschuldigingen, dat dit niet onder mom van een vergissing kan worden weggewimpeld.
Nou, ik hoop dat PSV hem hier ook een stadionverbod voor het leven voor gaat opleggen. Als je zoiets zegt over de club, breng je zoveel schade toe. Valt voor mij gewoon in hetzelfde rijtje als Dylano.
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 792
Joined: 29 Jul 2022, 12:16
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eindjehoger wrote: 28 May 2024, 13:24
DoelbewustProvoceren wrote: 28 May 2024, 13:22

Mocht dit inderdaad niet waar zijn, lijkt me het gepast dat hij met zijn admin rol stopt. Dit zijn zo'n grote beschuldigingen, dat dit niet onder mom van een vergissing kan worden weggewimpeld.
Nou, ik hoop dat PSV hem hier ook een stadionverbod voor het leven voor gaat opleggen. Als je zoiets zegt over de club, breng je zoveel schade toe. Valt voor mij gewoon in hetzelfde rijtje als Dylano.
Die 3,5 paardenkop die nu dat zinnetje heeft gelezen staat echt in geen enkel opzicht gelijk aan het slaan van een keeper tijdens een wedstrijd. Dat snap je zelf hopelijk ook wel.

Dat het ontzettend stompzinnig is om dit soort bullshit te delen om je verhaal kracht bij te zetten is dan wel weer een feit.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jur1913 wrote: 28 May 2024, 13:02 Die arme voetbalhooligans ook dat ze vals worden beschuldigd :grin:
En dan ook meteen hopen dat Shoving wordt aangeklaagd voor smaad. Kostelijk. Kan hartelijk lachen om zoveel domheid :mrgreen:

Maar nu ben ik ook wel benieuwd wat waar is. Is iemand neergestoken of kunnen we Shoving eindelijk uit z'n functie zetten?!
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
FOOTB_REM_S: No

Eindjehoger wrote: 28 May 2024, 13:24
DoelbewustProvoceren wrote: 28 May 2024, 13:22

Mocht dit inderdaad niet waar zijn, lijkt me het gepast dat hij met zijn admin rol stopt. Dit zijn zo'n grote beschuldigingen, dat dit niet onder mom van een vergissing kan worden weggewimpeld.
Nou, ik hoop dat PSV hem hier ook een stadionverbod voor het leven voor gaat opleggen. Als je zoiets zegt over de club, breng je zoveel schade toe. Valt voor mij gewoon in hetzelfde rijtje als Dylano.
En iedereen 12 euro terug betalen voordat hij de stekker eruit trekt!!!
These users thanked the author Franciscus for the post:
Eindjehoger
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eindjehoger wrote: 28 May 2024, 13:24
DoelbewustProvoceren wrote: 28 May 2024, 13:22

Mocht dit inderdaad niet waar zijn, lijkt me het gepast dat hij met zijn admin rol stopt. Dit zijn zo'n grote beschuldigingen, dat dit niet onder mom van een vergissing kan worden weggewimpeld.
Nou, ik hoop dat PSV hem hier ook een stadionverbod voor het leven voor gaat opleggen. Als je zoiets zegt over de club, breng je zoveel schade toe. Valt voor mij gewoon in hetzelfde rijtje als Dylano.
Ik heb het idee dat jij de woorden van Shoving misbruikt om iets persoonlijks uit te vechten.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
Ykhim
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 28 May 2024, 13:31
Eindjehoger wrote: 28 May 2024, 13:24

Nou, ik hoop dat PSV hem hier ook een stadionverbod voor het leven voor gaat opleggen. Als je zoiets zegt over de club, breng je zoveel schade toe. Valt voor mij gewoon in hetzelfde rijtje als Dylano.
Ik heb het idee dat jij de woorden van Shoving misbruikt om iets persoonlijks uit te vechten.
Nee hoor, ik hoop gewoon dat mensen stoppen met doelbewust de club kapot maken. Shoving met grove leugens, Dylano met de keeper slaan, en alle achterlijke die veld op gingen. Boeit me geen reet wie het is, gewoon nooit meer binnen laten.
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
FOOTB_REM_S: No

En de mensen die het hooligan geweld goedpraten met allerlei kut smoesjes horen daar ook bij. Nooit meer binnen laten
These users thanked the author Jur1913 for the post:
10. Nilis
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Eindjehoger wrote: 28 May 2024, 13:33
Standbeeld wrote: 28 May 2024, 13:31
Ik heb het idee dat jij de woorden van Shoving misbruikt om iets persoonlijks uit te vechten.
Nee hoor, ik hoop gewoon dat mensen stoppen met doelbewust de club kapot maken. Shoving met grove leugens, Dylano met de keeper slaan, en alle achterlijke die veld op gingen. Boeit me geen reet wie het is, gewoon nooit meer binnen laten.
Juancho die nepshirtjes inkoopt, Heruone die tactieken open en bloot op het forum plaatst, Ykhim die miskleunen als Orejuela aanraadt, deninho32 die stiekem voor Ajax is en toch zomaar een PSV forum mag beheren, Grasmat die jarenlang een wanprestatie heeft geleverd als Grasmat van het Philips Stadion, de lijst is lang, heel lang.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eindjehoger wrote: 28 May 2024, 13:33
Standbeeld wrote: 28 May 2024, 13:31
Ik heb het idee dat jij de woorden van Shoving misbruikt om iets persoonlijks uit te vechten.
Nee hoor, ik hoop gewoon dat mensen stoppen met doelbewust de club kapot maken. Shoving met grove leugens, Dylano met de keeper slaan, en alle achterlijke die veld op gingen. Boeit me geen reet wie het is, gewoon nooit meer binnen laten.
Alsof de woorden van Shoving ook maar tot iets in verhouding staan tot wat Dylano heeft gedaan. Ik weet niet of de woorden van Shoving waar of niet waar zijn. Mocht het niet waar zijn dan kan Shoving de woorden beter terugnemen. Maar hoe jij jezelf hier gedraagt is zwaar overdreven.
These users thanked the author Standbeeld for the post (total 5):
Vanthaman18GrasmatpsvgoudaYkhim10. Nilis
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Je ziet in ieder geval al wel dat die zelfverzonnen sprookjes en voorgedragen (extreme) ‘oplossingen’ alleen maar polariserend werken, zelfs hier op het forum.
These users thanked the author Chucky for the post:
FTS
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 28 May 2024, 13:39
Eindjehoger wrote: 28 May 2024, 13:33

Nee hoor, ik hoop gewoon dat mensen stoppen met doelbewust de club kapot maken. Shoving met grove leugens, Dylano met de keeper slaan, en alle achterlijke die veld op gingen. Boeit me geen reet wie het is, gewoon nooit meer binnen laten.
Alsof de woorden van Shoving ook maar tot iets in verhouding staan tot wat Dylano heeft gedaan. Ik weet niet of de woorden van Shoving waar of niet waar zijn. Mocht het niet waar zijn dan kan Shoving de woorden beter terugnemen. Maar hoe jij jezelf hier gedraagt is zwaar overdreven.
Ja is misschien wat overdreven, ik zal erop terug komen. Nu ShovingNE2 nog.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Het verhaal van de steward bleek veel langer geleden en ik ga eraan twijfelen. Had het beter moeten verifieren. Verwijderd.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
GestelnaarPaco CasalYkhim
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Eindjehoger wrote: 28 May 2024, 13:24
DoelbewustProvoceren wrote: 28 May 2024, 13:22

Mocht dit inderdaad niet waar zijn, lijkt me het gepast dat hij met zijn admin rol stopt. Dit zijn zo'n grote beschuldigingen, dat dit niet onder mom van een vergissing kan worden weggewimpeld.
Nou, ik hoop dat PSV hem hier ook een stadionverbod voor het leven voor gaat opleggen. Als je zoiets zegt over de club, breng je zoveel schade toe. Valt voor mij gewoon in hetzelfde rijtje als Dylano.
Hahaha, wat een domheid in een post.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

Ik denk, en hoop, dat de berichten hier om Shoving te straffen grappend bedoeld zijn. Dat lijkt me althans. Niet te serieus nemen, toch?

Ik kan alleen over PSV oordelen. Maar bij OOST + vak U/T wordt altijd gefouilleerd. De ene keer beter dan de andere keer, vaak afhankelijk van tegenstander of belang wedstrijd. Bepaalde 'streken' zijn voor stewards nou eenmaal verboden terrein en verhalen dat Stewards geïntimideerd worden of zelfs met geweld geconfronteerd worden bij het fouilleren is echt onzin. Het stikt overal de moord van de camera's en telefoontjes, maar zo iets zou dan volledig geruisloos voorbij gaan? Bullshit.

Edit: Al aangepast ook door Dhr. Shoving dus. (Y)
Last edited by Paco Casal on 28 May 2024, 13:47, edited 1 time in total.
#FreeGeneratie4
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 28 May 2024, 13:42 Hahaha, wat een domheid in een post.
Het niet herkennen van het sarcasme / de overdrijvingsmodus straalt ook niet bijster veel intelligentie uit.
These users thanked the author Paco Casal for the post (total 4):
GestelnaarChuckyEindjehogerPCGC
#FreeGeneratie4
Post Reply