Illuminati!
Hierdoor kunnen politiemensen sneller en harder terugslaan!
1. Nee, je geeft aan dat ze zich wellicht zo gedragen omdat ze boos zijn over alles wat ze wordt aangedaan.
Agree to disagree, Søren.Søren wrote: ↑28 May 2024, 21:591. Nee, je geeft aan dat ze zich wellicht zo gedragen omdat ze boos zijn over alles wat ze wordt aangedaan.
En daarmee praat je het ook een beetje goed, je begrijpt het, en dat is wat mij betreft niet ok.
2. De problemen, onrechtvaardigheden, of thema’s waar jou generatie mee te maken heeft zijn niet groter of minder groot dan de problemen, onrechtvaardigheden of thema’s van de generaties voor jou.
De manier waarop jou generatie ermee omgaat is echter wel significant anders.
Dat neigt zoals ik het ervaar en om me heen zie naar stampvoeten ipv de mouwen opstropen, en de schouders eronder zetten.
Was iig niet mijn intentie je woorden te verdraaien.Maax wrote: ↑28 May 2024, 22:16Agree to disagree, Søren.
Enige wat jammer is dat je mijn woorden verdraaid naar het goedpraten van geweld, ik mag hopen dat je snapt dat dit daar totaal buiten staat. Ik denk dat jouw reactie verder een beetje uitlegt dat veel jongeren zich niet begrepen voelen door oudere generaties.
Veel eisen, weinig plichten. Veel grootpraat, weinig ruggengraat. Veel draaglast in de ingewikkelde social media samenleving, minder draagkracht. Veel netwerk, weinig hechte contacten. Een generatie vol contradicties.
https://www.telegraaf.nl/sport/13480367 ... es-draaienZEIST - Clubs in het betaald voetbal gaan vanaf volgend seizoen meer inzetten op het belonen van goed gedrag om onlusten onder supporters tegen te gaan. Dat meldt voetbalbond KNVB in een plan voor volgend seizoen, met daarin 21 nieuwe maatregelen. De KNVB vraagt de hulp van gemeentes en politie om uitsupporters bijvoorbeeld meer vrijheid te geven zelf naar wedstrijden te gaan, in plaats van verplicht gezamenlijk per bus af te reizen.
Het is een grote als, gevoelsmatig kiest de lokale driehoek te vaak te gemakkelijk voor een verplichte bus/trein combi. Wat deels begrijpbar is omdat dat de bezoekersstroom veel makelijker te beheersen maakt. Hoe we daar zijn gekomen is toch wel iets om voor een deel van de volgers om in de spiegel te kijken.trouwepsvfan wrote: ↑29 May 2024, 10:54 Alsof burgemeesters hier mee akkoord gaan. Leuke plannen van de KNVB, maar dit gaat echt niet gebeuren voorlopig.
Ik vind dit gewoon volstrekt logisch. Ik neem ook aan dat het puur gaat voor het gebied in/rondom het stadion maar dat er bijv. in steden wel genoeg politie/ME klaar staat voor geval dat? Dat staat immers buiten de club formeel gezien.Jur1913 wrote: ↑29 May 2024, 10:41 https://www.rtl.nl/nieuws/binnenland/ar ... alstadions
Met het oog op onderbezetting van het politiekorps en de toenemende vraag voor hun inzet snap ik het wel, maar zo ga je dat probleem natuurlijk nooit onder controle krijgen.
Het gaat om de generatie zo’n beetje 18-30 jaar. Hebben over het algemeen prima banen. Hoge opleidingsgraad. Verdienen goed geld en kunnen er heel weinig mee, want:
Het is nu toch ook al zo dat veiligheid binnen het stadion in principe voor de clubs zijn en erbuiten door de politie/ME wordt geregeld? Blijkbaar krijg je geweld van doorgesnoven tokkies niet onder controle als je het moet hebben van stewards en veredelde uitsmijters met een vinkje op de borstJuancho wrote: ↑29 May 2024, 10:58Ik vind dit gewoon volstrekt logisch. Ik neem ook aan dat het puur gaat voor het gebied in/rondom het stadion maar dat er bijv. in steden wel genoeg politie/ME klaar staat voor geval dat? Dat staat immers buiten de club formeel gezien.Jur1913 wrote: ↑29 May 2024, 10:41 https://www.rtl.nl/nieuws/binnenland/ar ... alstadions
Met het oog op onderbezetting van het politiekorps en de toenemende vraag voor hun inzet snap ik het wel, maar zo ga je dat probleem natuurlijk nooit onder controle krijgen.
Maar wat ik eerder al zei, de inzet is niet meer te verantwoorden voor de maatschappij. Laat clubs maar meer doen en ja dat gaat ze geld kosten. So be it. Het kan wellicht ook het duwtje in de rug zijn om nog harder/strenger te handelen en dat hopelijk die droeftoeters eens echt uit het stadion geschopt worden.
Degene die dit verzint leeft echt onder een steen. Zie je het voor je een dagje Amsterdam met grote groepen uitsupporters? Bij iedere club zitten groepen die dit een interessante optie vinden.ShovingNE2 wrote: ↑29 May 2024, 10:50 Nou, als supporters zich dus goed gedragen gaan verplichte combi's eraf.
https://www.telegraaf.nl/sport/13480367 ... es-draaienZEIST - Clubs in het betaald voetbal gaan vanaf volgend seizoen meer inzetten op het belonen van goed gedrag om onlusten onder supporters tegen te gaan. Dat meldt voetbalbond KNVB in een plan voor volgend seizoen, met daarin 21 nieuwe maatregelen. De KNVB vraagt de hulp van gemeentes en politie om uitsupporters bijvoorbeeld meer vrijheid te geven zelf naar wedstrijden te gaan, in plaats van verplicht gezamenlijk per bus af te reizen.
Je moet wel met de tijd mee gaan, daar hebben ze minimaal een Vegan Pulled Pork Sandwich of een acai bowl voor nodigtrouwepsvfan wrote: ↑29 May 2024, 11:28 De zwarte capuchonnetjes zullen vast modelsupporters worden als ze een broodje frikandel krijgen