Het Nederlands Elftal

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
Post Reply
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Bergwijn.. ongelooflijk. Timber had ik altijd meegenomen ipv Wijnaldum. Maatsen had ik er ook bij verwacht door blessure Hartman.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Standbeeld
    Persepolis
    Vedette

Aan Bergwijn heb je gewoon niks in een 5-3-2. Die kan maar op 1 positie en die positie bestaat niet in dat systeem.
  • These users thanked the author Persepolis for the post:
    ForestForest
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    O Goleiro Grande wrote: 29 May 2024, 15:28Het zal je toch goddomme gebeuren dat je de steunpilaar van Tottenhams defensie bent en de snelste verdediger in de PL en ondanks dat Georginio Wijnaldum van El Giveafuq is geselecteerd wordt jouw selectie alsnog ‘opvallend’ genoemd.
    Ik denk dat hij er niet van slaapt :P
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    Lente
    Meervoudig international

Persepolis wrote: 29 May 2024, 15:41 Aan Bergwijn heb je gewoon niks in een 5-3-2. Die kan maar op 1 positie en die positie bestaat niet in dat systeem.
    Ja maar Bergwijn heeft onlangs wel een hatrick gescoord.
  • These users thanked the author Lente for the post:
    Persepolis
    Oh PSV wat je met me doet…
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Tegen City!
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
    ElChucky2Heissenberrug
    milansandro
    Legende

Hopelijk snel uitgeschakeld..
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    nilssonH
    Moderator

Maatsen speelt zaterdag als basisspeler in de Champions League finale, maar zelfs zonder Hartman kan hij dus op vakantie. Als hij in Nederland had gespeeld zat hij er 100% bij.
    slowflow
    Basisspeler

Koeman gaat straks op de persco verkondigen dat de sfeer in de groep ook erg belangrijk is voor zo'n toernooi, en dat spelers als Blind, Bergwijn en Wijnaldum daar een grote rol in spelen. Maar ja, die sfeer heb je geloof ik vrij weinig aan als Wijnaldum straks zes keer dolgedraaid wordt door een verloren Pool omdat die al een jaar lang tegen amateurvoetballers speelt. Maar die sfeer jonge, die is zo belangrijk
    Boktor
    Vaste waarde in elftal

Een goede basisspeler van een CL-finalist moet toch ten alle tijden mee, helemaal als de concurrenten een geblesseerde en een bejaarde zijn. Maar misschien moet Maatsen het van Koeman eerst maar eens in de Eredivisie laten zien.

En dan Bergwijn, tja, ik vermoed dat Koeman gigantisch onder de indruk was van die hattrick toen het nergens meer om ging.

Wijnaldum is al genoeg over gezegd, maar die mag van Koeman straks lekker 3 wedstrijden (en hopelijk ook niet meer) verstoppertje spelen.

Het is bijna knap hoe Koeman uit zoveel potentieel zo'n selectie samenstelt waardoor ik persoonlijk al helemaal geen zin meer heb om Nederland om het EK te zien.
  • These users thanked the author Boktor for the post (total 2):
    JoJoForestForest
    Mick Jagger
    Lid van verdienste

Moeizame groepsfase, achtste finale exit. Het heilige vuur bij Koeman ontbreekt al een tijdje en dat heb je wel nodig als je niet bij de favorieten behoort.

Hopelijk dat zijn opvolger wel afscheid durft te nemen van de oude garde, want de tijden van Wijnaldum, Blind etc. moeten in 2026 wel voorbij zijn.
    Last edited by Mick Jagger on 29 May 2024, 16:16, edited 1 time in total.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Blind snap ik nog wel dat hij mee is, maar dan niet voor de linksback positie. Hij heeft bij Girona volgens mij voornamelijk centraal achterin gestaan. Laten we daar overlopen in de opties, dus dan snap ik het toch eigenlijk weer niet meer.

Het was te verwachten met die vriendenkliek dat Oranje heet. Al jaren niet meer serieus te nemen
    koetje
    Legende

Zjirona en Tottenhem volgens Koeman :D
    guus
    Internationale topspeler

slowflow wrote: 29 May 2024, 16:08 Koeman gaat straks op de persco verkondigen dat de sfeer in de groep ook erg belangrijk is voor zo'n toernooi, en dat spelers als Blind, Bergwijn en Wijnaldum daar een grote rol in spelen. Maar ja, die sfeer heb je geloof ik vrij weinig aan als Wijnaldum straks zes keer dolgedraaid wordt door een verloren Pool omdat die al een jaar lang tegen amateurvoetballers speelt. Maar die sfeer jonge, die is zo belangrijk
    Sfeer met Bergwijn? :lol:
    trouwepsvfan
    Vedette

Koeman blijft een clown.
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    guus
    Internationale topspeler

Mick Jagger wrote: 29 May 2024, 16:15 Moeizame groepsfase, achtste finale exit. Het heilige vuur bij Koeman ontbreekt al een tijdje en dat heb je wel nodig als je niet bij de favorieten behoort.

Hopelijk dat zijn opvolger wel afscheid durft te nemen van de oude garde, want de tijden van Wijnaldum, Blind etc. moeten in 2026 wel voorbij zijn.
    Ik hoop dat Koeman voorlopig bondscoach blijft.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

guus wrote: 29 May 2024, 16:21
    slowflow wrote: 29 May 2024, 16:08 Koeman gaat straks op de persco verkondigen dat de sfeer in de groep ook erg belangrijk is voor zo'n toernooi, en dat spelers als Blind, Bergwijn en Wijnaldum daar een grote rol in spelen. Maar ja, die sfeer heb je geloof ik vrij weinig aan als Wijnaldum straks zes keer dolgedraaid wordt door een verloren Pool omdat die al een jaar lang tegen amateurvoetballers speelt. Maar die sfeer jonge, die is zo belangrijk
    Een negatieve kutsfeer is óók sfeer. :whistle:
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    guus
    slowflow
    Basisspeler

guus wrote: 29 May 2024, 16:21
    Ja man, allemaal maatjes van Quincy. Gezellig verjaardagsfeestje is dat hoor, met de jongens uit Amsterdam
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dit wordt de basiself:

Bijlow
    Geertruida vDijk Ake vdVen Blind
    Frenkie Reijnders
    Xavi
    Memphis Brobbey

SUCK MAH DICK Dikke Rooie.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Ken helemaal nie RIO, Bijlow is geblesseerd (waarschijnlijk).

Is die Wellenreuter niet stiekem een Limburger? Stuk minder risicovol om die mee te nemen en net zo goed als die blessureboy.
    Bossche bol
    Meervoudig international

Grasmat wrote: 29 May 2024, 17:13 Ken helemaal nie RIO, Bijlow is geblesseerd (waarschijnlijk).

Is die Wellenreuter niet stiekem een Limburger? Stuk minder risicovol om die mee te nemen en net zo goed als die blessureboy.
    Ter Stegen heeft Nederlandse voorouders en is getrouwd met een Nederlandse. Kiezen we toch gewoon voor hem.
    deninho32
    Site Admin
    RIO wrote: 29 May 2024, 17:01 Dit wordt de basiself:

Bijlow
    Frenkie Reijnders
    Xavi
    Memphis Brobbey

Die dikke rooie was wel de beste en belangrijkste speler van PSV in het jaar dat ze alles wonnen. Ik neem aan dat hij Verbruggen in de goal gaat zetten, Dumfries op rechtsback en Aké linksback. De Ligt zal denk ik met Van de Ven en Van Dijk in het centrum staan.

Middenveld zou zomaar eens Koopmeiners met Frenkie de Jong kunnen worden en dan Reijnders wat naar voren geposteerd. Simons heeft er geen reet van gebakken in het Nederlands elftal, of zoals Valentino prachtig vroeg "Heb je niks beters?" :lol:

Diego Depay zal wel weer opgesteld worden en ik denk dat Gakpo naast hem gaat spelen.
    Ardbeg
    Mister PSV

deninho32 wrote: 29 May 2024, 17:22
    RIO wrote: 29 May 2024, 17:01 Dit wordt de basiself:

Bijlow
    Frenkie Reijnders
    Xavi
    Memphis Brobbey

Die dikke rooie was wel de beste en belangrijkste speler van PSV in het jaar dat ze alles wonnen. Ik neem aan dat hij Verbruggen in de goal gaat zetten, Dumfries op rechtsback en Aké linksback. De Ligt zal denk ik met Van de Ven en Van Dijk in het centrum staan.

Middenveld zou zomaar eens Koopmeiners met Frenkie de Jong kunnen worden en dan Reijnders wat naar voren geposteerd. Simons heeft er geen reet van gebakken in het Nederlands elftal, of zoals Valentino prachtig vroeg "Heb je niks beters?" :lol:

Diego Depay zal wel weer opgesteld worden en ik denk dat Gakpo naast hem gaat spelen.
    Dat was in 88, niet nu. Tevens, Valentino is een lul en "Diego" was een van de beste in ons kampioensjaar.
    deninho32
    Site Admin
    Valentino een lul? Nee joh, prima journalist en een hele fijne gast bij VI. Diego was toen 1 van de betere spelers inderdaad. Nu gaat hij weer 3 wedstrijden niets laten zien.
    milansandro
    Legende

https://www.voetbalprimeur.nl/videos/12 ... samen.html
    Ah.. Koeman heeft een verleden met Bergwijn..
    Op zijn prestaties kan hij never, nooit geselecteerd zijn..
    Gewoon een gokje van die dikke rooie dus..
    Ten koste van een speler die wel in vorm is en uitstekend heeft gepresteerd dit seizoen..
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

milansandro wrote: 29 May 2024, 17:40 https://www.voetbalprimeur.nl/videos/12 ... samen.html
    Ah.. Koeman heeft een verleden met Bergwijn..
    Op zijn prestaties kan hij never, nooit geselecteerd zijn..
    Gewoon een gokje van die dikke rooie dus..
    Ten koste van een speler die wel in vorm is en uitstekend heeft gepresteerd dit seizoen..
    Koeman wordt dus ergens mee gechanteerd. Hmm, wat zou dat kunnen zijn? :wonder:
    Post Reply