Het Nederlands Elftal
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Bergwijn.. ongelooflijk. Timber had ik altijd meegenomen ipv Wijnaldum. Maatsen had ik er ook bij verwacht door blessure Hartman.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Standbeeld
- Persepolis
- Vedette
Aan Bergwijn heb je gewoon niks in een 5-3-2. Die kan maar op 1 positie en die positie bestaat niet in dat systeem.
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- ForestForest
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Ik denk dat hij er niet van slaaptO Goleiro Grande wrote: ↑29 May 2024, 15:28Het zal je toch goddomme gebeuren dat je de steunpilaar van Tottenhams defensie bent en de snelste verdediger in de PL en ondanks dat Georginio Wijnaldum van El Giveafuq is geselecteerd wordt jouw selectie alsnog ‘opvallend’ genoemd.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Lente
- Meervoudig international
Ja maar Bergwijn heeft onlangs wel een hatrick gescoord.Persepolis wrote: ↑29 May 2024, 15:41 Aan Bergwijn heb je gewoon niks in een 5-3-2. Die kan maar op 1 positie en die positie bestaat niet in dat systeem.
- These users thanked the author Lente for the post:
- Persepolis
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Legende
-
- Basisspeler
Koeman gaat straks op de persco verkondigen dat de sfeer in de groep ook erg belangrijk is voor zo'n toernooi, en dat spelers als Blind, Bergwijn en Wijnaldum daar een grote rol in spelen. Maar ja, die sfeer heb je geloof ik vrij weinig aan als Wijnaldum straks zes keer dolgedraaid wordt door een verloren Pool omdat die al een jaar lang tegen amateurvoetballers speelt. Maar die sfeer jonge, die is zo belangrijk
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
Een goede basisspeler van een CL-finalist moet toch ten alle tijden mee, helemaal als de concurrenten een geblesseerde en een bejaarde zijn. Maar misschien moet Maatsen het van Koeman eerst maar eens in de Eredivisie laten zien.
En dan Bergwijn, tja, ik vermoed dat Koeman gigantisch onder de indruk was van die hattrick toen het nergens meer om ging.
Wijnaldum is al genoeg over gezegd, maar die mag van Koeman straks lekker 3 wedstrijden (en hopelijk ook niet meer) verstoppertje spelen.
Het is bijna knap hoe Koeman uit zoveel potentieel zo'n selectie samenstelt waardoor ik persoonlijk al helemaal geen zin meer heb om Nederland om het EK te zien.
En dan Bergwijn, tja, ik vermoed dat Koeman gigantisch onder de indruk was van die hattrick toen het nergens meer om ging.
Wijnaldum is al genoeg over gezegd, maar die mag van Koeman straks lekker 3 wedstrijden (en hopelijk ook niet meer) verstoppertje spelen.
Het is bijna knap hoe Koeman uit zoveel potentieel zo'n selectie samenstelt waardoor ik persoonlijk al helemaal geen zin meer heb om Nederland om het EK te zien.
- These users thanked the author Boktor for the post (total 2):
- JoJo • ForestForest
-
- Lid van verdienste
Moeizame groepsfase, achtste finale exit. Het heilige vuur bij Koeman ontbreekt al een tijdje en dat heb je wel nodig als je niet bij de favorieten behoort.
Hopelijk dat zijn opvolger wel afscheid durft te nemen van de oude garde, want de tijden van Wijnaldum, Blind etc. moeten in 2026 wel voorbij zijn.
Hopelijk dat zijn opvolger wel afscheid durft te nemen van de oude garde, want de tijden van Wijnaldum, Blind etc. moeten in 2026 wel voorbij zijn.
Last edited by Mick Jagger on 29 May 2024, 16:16, edited 1 time in total.
-
- Internationale topspeler
Blind snap ik nog wel dat hij mee is, maar dan niet voor de linksback positie. Hij heeft bij Girona volgens mij voornamelijk centraal achterin gestaan. Laten we daar overlopen in de opties, dus dan snap ik het toch eigenlijk weer niet meer.
Het was te verwachten met die vriendenkliek dat Oranje heet. Al jaren niet meer serieus te nemen
Het was te verwachten met die vriendenkliek dat Oranje heet. Al jaren niet meer serieus te nemen
-
Sfeer met Bergwijn?slowflow wrote: ↑29 May 2024, 16:08 Koeman gaat straks op de persco verkondigen dat de sfeer in de groep ook erg belangrijk is voor zo'n toernooi, en dat spelers als Blind, Bergwijn en Wijnaldum daar een grote rol in spelen. Maar ja, die sfeer heb je geloof ik vrij weinig aan als Wijnaldum straks zes keer dolgedraaid wordt door een verloren Pool omdat die al een jaar lang tegen amateurvoetballers speelt. Maar die sfeer jonge, die is zo belangrijk
- trouwepsvfan
- Vedette
-
Ik hoop dat Koeman voorlopig bondscoach blijft.Mick Jagger wrote: ↑29 May 2024, 16:15 Moeizame groepsfase, achtste finale exit. Het heilige vuur bij Koeman ontbreekt al een tijdje en dat heb je wel nodig als je niet bij de favorieten behoort.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Een negatieve kutsfeer is óók sfeer.guus wrote: ↑29 May 2024, 16:21Sfeer met Bergwijn?slowflow wrote: ↑29 May 2024, 16:08 Koeman gaat straks op de persco verkondigen dat de sfeer in de groep ook erg belangrijk is voor zo'n toernooi, en dat spelers als Blind, Bergwijn en Wijnaldum daar een grote rol in spelen. Maar ja, die sfeer heb je geloof ik vrij weinig aan als Wijnaldum straks zes keer dolgedraaid wordt door een verloren Pool omdat die al een jaar lang tegen amateurvoetballers speelt. Maar die sfeer jonge, die is zo belangrijk
-
- Basisspeler
Ja man, allemaal maatjes van Quincy. Gezellig verjaardagsfeestje is dat hoor, met de jongens uit Amsterdamguus wrote: ↑29 May 2024, 16:21Sfeer met Bergwijn?slowflow wrote: ↑29 May 2024, 16:08 Koeman gaat straks op de persco verkondigen dat de sfeer in de groep ook erg belangrijk is voor zo'n toernooi, en dat spelers als Blind, Bergwijn en Wijnaldum daar een grote rol in spelen. Maar ja, die sfeer heb je geloof ik vrij weinig aan als Wijnaldum straks zes keer dolgedraaid wordt door een verloren Pool omdat die al een jaar lang tegen amateurvoetballers speelt. Maar die sfeer jonge, die is zo belangrijk
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ken helemaal nie RIO, Bijlow is geblesseerd (waarschijnlijk).
Is die Wellenreuter niet stiekem een Limburger? Stuk minder risicovol om die mee te nemen en net zo goed als die blessureboy.
Is die Wellenreuter niet stiekem een Limburger? Stuk minder risicovol om die mee te nemen en net zo goed als die blessureboy.
-
- Meervoudig international
Ter Stegen heeft Nederlandse voorouders en is getrouwd met een Nederlandse. Kiezen we toch gewoon voor hem.
- deninho32
- Site Admin
Die dikke rooie was wel de beste en belangrijkste speler van PSV in het jaar dat ze alles wonnen. Ik neem aan dat hij Verbruggen in de goal gaat zetten, Dumfries op rechtsback en Aké linksback. De Ligt zal denk ik met Van de Ven en Van Dijk in het centrum staan.
Middenveld zou zomaar eens Koopmeiners met Frenkie de Jong kunnen worden en dan Reijnders wat naar voren geposteerd. Simons heeft er geen reet van gebakken in het Nederlands elftal, of zoals Valentino prachtig vroeg "Heb je niks beters?"
Diego Depay zal wel weer opgesteld worden en ik denk dat Gakpo naast hem gaat spelen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
- Ardbeg
- Mister PSV
Dat was in 88, niet nu. Tevens, Valentino is een lul en "Diego" was een van de beste in ons kampioensjaar.deninho32 wrote: ↑29 May 2024, 17:22Die dikke rooie was wel de beste en belangrijkste speler van PSV in het jaar dat ze alles wonnen. Ik neem aan dat hij Verbruggen in de goal gaat zetten, Dumfries op rechtsback en Aké linksback. De Ligt zal denk ik met Van de Ven en Van Dijk in het centrum staan.
Middenveld zou zomaar eens Koopmeiners met Frenkie de Jong kunnen worden en dan Reijnders wat naar voren geposteerd. Simons heeft er geen reet van gebakken in het Nederlands elftal, of zoals Valentino prachtig vroeg "Heb je niks beters?"
Diego Depay zal wel weer opgesteld worden en ik denk dat Gakpo naast hem gaat spelen.
- deninho32
- Site Admin
- Legende
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/12 ... samen.html
Ah.. Koeman heeft een verleden met Bergwijn..
Op zijn prestaties kan hij never, nooit geselecteerd zijn..
Gewoon een gokje van die dikke rooie dus..
Ten koste van een speler die wel in vorm is en uitstekend heeft gepresteerd dit seizoen..
Ten koste van een speler die wel in vorm is en uitstekend heeft gepresteerd dit seizoen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Koeman wordt dus ergens mee gechanteerd. Hmm, wat zou dat kunnen zijn?milansandro wrote: ↑29 May 2024, 17:40 https://www.voetbalprimeur.nl/videos/12 ... samen.html