Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 29 May 2024, 17:17 Het ligt in de lijn der verwachtingen dat Bayern (Kompany) zich spoedig gaat melden bij PSV, voor Bakayoko.
Zou mooi zijn als dat een domino effect gaat geven. Dat daarna meerdere clubs zich gaan melden door de fomo
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
FOOTB_REM_S: No

Benieuwd of PSV zijn voorkeur is voor of na het EK.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Maax wrote: 29 May 2024, 17:45 Benieuwd of PSV zijn voorkeur is voor of na het EK.
Volgens mij bedoel je iets anders dan je schrijft :opzijnkop:
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 29 May 2024, 17:48
Maax wrote: 29 May 2024, 17:45 Benieuwd of PSV zijn voorkeur is voor of na het EK.
Volgens mij bedoel je iets anders dan je schrijft :opzijnkop:
Haha, bedoelde dat ik benieuwd was of het PSV zijn voorkeur is om Baka voor of juist na het EK te verkopen. Voorkeur van ervoor is eerder de centjes binnen, erna kan hij de hype nog groter maken.

Een nog mooier scenario zou zijn dat ie nog een jaartje blijft 8)
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Noosa wrote: 29 May 2024, 16:18
Heruone wrote: 29 May 2024, 15:48 Ik zou De Vrij een best opmerkelijke keuze vinden eigenlijk.
Ik ben benieuwd naar jen toelichting...
Je betaalt relatief veel geld voor een speler wiens beste jaren in principe achter zich liggen ipv dat hij zijn piekjaren (nog) bij PSV gaat beleven.

Los daarvan geen snelle atletische speler (lijkt mij niet per se de beste match met Boscagli mocht hij blijven) en hij heeft in Italië altijd uitgeblonken in een 3-mans systeem. Ook dat is anders. Ik vraag me af in hoeverre hij nu echt daadwerkelijk een match is met Bosz.

Ik krijg op een of andere manier dan ook een beetje Boateng-Lyon vibes. Zelfde idee/transfer, ook bij Bosz destijds, en dat viel ook door de mand. En dat was ook bovendien een grote naam die toen van Bayern afkwam.

Wmb investeren we ons geld nu eens in een serieus goede CV. Dat kan categorie Schouten zijn of dat kan categorie toptalent zijn.
These users thanked the author Heruone for the post:
Noosa
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Maax wrote: 29 May 2024, 17:51
SKERLA wrote: 29 May 2024, 17:48

Volgens mij bedoel je iets anders dan je schrijft :opzijnkop:
Haha, bedoelde dat ik benieuwd was of het PSV zijn voorkeur is om Baka voor of juist na het EK te verkopen. Voorkeur van ervoor is eerder de centjes binnen, erna kan hij de hype nog groter maken.

Een nog mooier scenario zou zijn dat ie nog een jaartje blijft 8)
Ja, dat dacht ik al. Maar het lijkt alsof je je afvraagt of PSV Baka's voorkeur is.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 29 May 2024, 17:54
Noosa wrote: 29 May 2024, 16:18

Ik ben benieuwd naar jen toelichting...
Je betaalt relatief veel geld voor een speler wiens beste jaren in principe achter zich liggen ipv dat hij zijn piekjaren (nog) bij PSV gaat beleven.

Los daarvan geen snelle atletische speler (lijkt mij niet per se de beste match met Boscagli mocht hij blijven) en hij heeft in Italië altijd uitgeblonken in een 3-mans systeem. Ook dat is anders. Ik vraag me af in hoeverre hij nu echt daadwerkelijk een match is met Bosz.

Ik krijg op een of andere manier dan ook een beetje Boateng-Lyon vibes. Zelfde idee/transfer, ook bij Bosz destijds, en dat viel ook door de mand. En dat was ook bovendien een grote naam die toen van Bayern afkwam.

Wmb investeren we ons geld nu eens in een serieus goede CV. Dat kan categorie Schouten zijn of dat kan categorie toptalent zijn.
Grappig ik dacht juist doordat hij ervaring heeft met een driemansverdediging en dat er sprake nu is van een driemansverdediging met Teze, Boscagli en Ramalho... Prima oplossing
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 29 May 2024, 18:08
Heruone wrote: 29 May 2024, 17:54

Je betaalt relatief veel geld voor een speler wiens beste jaren in principe achter zich liggen ipv dat hij zijn piekjaren (nog) bij PSV gaat beleven.

Los daarvan geen snelle atletische speler (lijkt mij niet per se de beste match met Boscagli mocht hij blijven) en hij heeft in Italië altijd uitgeblonken in een 3-mans systeem. Ook dat is anders. Ik vraag me af in hoeverre hij nu echt daadwerkelijk een match is met Bosz.

Ik krijg op een of andere manier dan ook een beetje Boateng-Lyon vibes. Zelfde idee/transfer, ook bij Bosz destijds, en dat viel ook door de mand. En dat was ook bovendien een grote naam die toen van Bayern afkwam.

Wmb investeren we ons geld nu eens in een serieus goede CV. Dat kan categorie Schouten zijn of dat kan categorie toptalent zijn.
Grappig ik dacht juist doordat hij ervaring heeft met een driemansverdediging en dat er sprake nu is van een driemansverdediging met Teze, Boscagli en Ramalho... Prima oplossing
Er is nu niet per se sprake van een 3-mans verdediging. Zowel aan de bal als zonder bal. Er ligt een accent waarbij men aan de bal soms een +1 creëert door met 3 CV’s op te bouwen. Hoewel Teze sowieso positioneel dus eigenlijk meer als middenvelder speelt.
These users thanked the author Heruone for the post:
SWillykuiltje
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Even losstaand van de haalbaarheid lijkt De Vrij me wel een uitstekende optie. Brengt ervaring, kwaliteit en heeft volgens mij een enorm rustig karakter dat uitstekend bij PSV past. Tevens Nederlandstalig en vanuit de as een leider voor de verdediging.
These users thanked the author Jwoeloe for the post:
danko-lazovic
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Plus een gigantische teringhekel aan Alex Kroes. :top:
These users thanked the author Grasmat for the post (total 10):
HeruoneLucNilisLegendFritskePhilipsCaptain(C)TyyneMenno1FieseFriedrichArmadaDaveBDe Realist
User avatar
fritske
Bankzitter
Posts: 293
Joined: 01 Oct 2022, 18:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 29 May 2024, 18:24 Plus een gigantische teringhekel aan Alex Kroes. :top:
Wie niet? 😛
:logoo:
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 29 May 2024, 18:01
Maax wrote: 29 May 2024, 17:51

Haha, bedoelde dat ik benieuwd was of het PSV zijn voorkeur is om Baka voor of juist na het EK te verkopen. Voorkeur van ervoor is eerder de centjes binnen, erna kan hij de hype nog groter maken.

Een nog mooier scenario zou zijn dat ie nog een jaartje blijft 8)
Ja, dat dacht ik al. Maar het lijkt alsof je je afvraagt of PSV Baka's voorkeur is.
Haha, zie het nu ook, oeps.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 29 May 2024, 15:10Praktisch gezien hetzelfde alleen het moment van betalen gebeurt vooraf in dit geval. Lijkt mij persoonlijk voor de cashflow en planning beter om te spreiden, maar goed ik kan niet in de boeken kijken.
Het ging om belasting. Moment betalen is sowieso leidend.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3,265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

fritske wrote: 29 May 2024, 18:29
Grasmat wrote: 29 May 2024, 18:24 Plus een gigantische teringhekel aan Alex Kroes. :top:
Wie niet? 😛
Alex Kroes, Alex is Alex zijn grootste fan.
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3,060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dries Mertens komt terug ;)

Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
FOOTB_REM_S: No

Het is wel echt piepklein want ik kan het nieuwtje niet vinden
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
FOOTB_REM_S: No



Wanne lolbroek die RikElfrink. PSV hengelt naar Steur
These users thanked the author Jur1913 for the post:
Mithras
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Toptalent én broertje van keeper Jong PSV.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De vorige Volendamse middenvelder is goed geslaagd hier dus laat maar komen :D
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 29 May 2024, 20:55 Toptalent én broertje van keeper Jong PSV.
Staat hij echt te boek als een toptalent?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De geluiden gingen juist dat er weinig toptalenten in de ajax jeugd liepen, dat het niet veel is.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Als ie bij Ajax vertrekt kan ie er niks van. Als ie bij Ajax blijft staat de krant vol met dat het hullie nieuwe wereldwonder is.
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal
Posts: 532
Joined: 06 Jun 2023, 10:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ajacieden op twitter zijn vol lof over hem
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Post Reply