Joey Veerman
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
Tevens zijn kortste ooit. Zal het toeval zijn?
- These users thanked the author Jwoeloe for the post:
- LucNilisLegend
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Nederland vervangen voor Eindhoven en we laten hem volgend seizoen door het stadion schallen.
Bijtekenen Joey.
Bijtekenen Joey.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Deze man is zo goed. Of naar Real Madrid, of bij ons blijven, niks er tussenin nondeju.
Een middenveld met Camavinga en Valverde naast hem, Vinicius, Rodrygo en Mbappe als straaljagers om diep te sturen. Dromen mag, zowel voor hem als voor mijn supportershart
- These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
- Balinho • Gerard Karnemelk
-
- Regelmatige invaller
Wel elke vrijdag vrij om even bij moeders en Jan Smit op de koffie te gaan en de plaatselijke FC te supporten.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
- ShovingNE2
- Site Admin
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
Ik verwacht er niet zo veel van met onze Koeman.Buitenspelgoal wrote: ↑30 May 2024, 11:30 Zin om hem op het EK te zien. Hopelijk krijgt hij veel speeltijd.
- These users thanked the author Boktor for the post (total 2):
- LucNilisLegend • JoJo
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Frenkie en Reijnders zouden normaliter voor hem moeten staan in de pikorde en dan heb je nog een rits andere spelers die min of meer vergelijkbaar zijn. Ik denk dat die laffe Koeman eerder kiest voor een Koopmeiners dan een sierlijke Veerman. Reijnders naast Frenkie is overigens in mijn ogen volledig verdedigbaar dus daar neem ik Koeman niets kwalijk maar als Frenkie niet volledig fit is of de vorm gewoon echt niet heeft dan moet Reijnders-Veerman ook nog wel lukken. Als Reijnders op 10 start dan verwacht ik eerder Schouten naast Frenkie dan Veerman.
Maar ik gun Veerman natuurlijk een geweldige transfer, maar dat hoeft niet deze zomer wat mij betreft. Nog een jaartje knallen met zn matties en dan hebben we op 1 september al CL zekerheid voor 25/26 en wellicht de titel.
Maar ik gun Veerman natuurlijk een geweldige transfer, maar dat hoeft niet deze zomer wat mij betreft. Nog een jaartje knallen met zn matties en dan hebben we op 1 september al CL zekerheid voor 25/26 en wellicht de titel.
- Hatseflats
- Vedette
Snap eigenlijk niet waarom Schouten niet gewoon naast Frenkie kan staan. Frenkie is een postbode en Schouten zorgt voor het balans.
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
- Gerard Karnemelk • JoJo
-
- Vedette
Koopmeiners is overigens ook wel een redelijk grote meneer in Italië tegenwoordig. Al is hij in het NL-elftal vaak kut met peren, al is dat al jarenlang eigenlijk bij de meeste spelers het geval die bij hun club gewoon goed presteren.11 Tinus wrote: ↑30 May 2024, 11:45 Frenkie en Reijnders zouden normaliter voor hem moeten staan in de pikorde en dan heb je nog een rits andere spelers die min of meer vergelijkbaar zijn. Ik denk dat die laffe Koeman eerder kiest voor een Koopmeiners dan een sierlijke Veerman. Reijnders naast Frenkie is overigens in mijn ogen volledig verdedigbaar dus daar neem ik Koeman niets kwalijk maar als Frenkie niet volledig fit is of de vorm gewoon echt niet heeft dan moet Reijnders-Veerman ook nog wel lukken. Als Reijnders op 10 start dan verwacht ik eerder Schouten naast Frenkie dan Veerman.
Desondanks zou ik op dit moment voor een middenveld met Schouten - Reijnders - Frenkie kiezen, met Veerman als eerste reserve voor het middenveld.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Omdat Joey vindt dat hij beter naast de Jong pastHatseflats wrote: ↑30 May 2024, 11:51 Snap eigenlijk niet waarom Schouten niet gewoon naast Frenkie kan staan. Frenkie is een postbode en Schouten zorgt voor het de balans.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- DonyellMalen
- Legende
Yep, valt goed in de smaak bij ons. Hebben binnenkort hoogstwaarschijnlijk twee Volendamse steuren gevangen.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Stiekem hoop ik dat Frenkie het niet gaat halen want dan kan Joey spelen en Schouten waarschijnlijk ook. Die 3e middenvelder zal dan Reijnders of Koopmeiners zijn (Xavi past niet in Oranje). Daarvoor Cody, Memphis en Malen en dan ben ik 100% voor Oranje.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Xavi zal eerder als aanvaller spelen. Afgezien van dat hij nog niets gepresteerd heeft in Oranje.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Xavi als 10 achter Cody, Memphis en Malen is ideaal. Maar dan wel de Xavi zoals hij bij zijn clubs presteert en idd niet zoals hij in NL elftal presteert.Buitenspelgoal wrote: ↑30 May 2024, 15:51Xavi zal eerder als aanvaller spelen. Afgezien van dat hij nog niets gepresteerd heeft in Oranje.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Hoop eerlijk gezegd dat ie het hele toernooi op het bankie zit.Buitenspelgoal wrote: ↑30 May 2024, 15:51Xavi zal eerder als aanvaller spelen. Afgezien van dat hij nog niets gepresteerd heeft in Oranje.
- These users thanked the author RIO for the post (total 2):
- NotoriousBIG046 • MC Hammer
- Hatseflats
- Vedette
Waarom willen jullie Weghorst niet als spits?
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Gerard Karnemelk
- StratumZuid
- Vedette
1 jaartje nog Joey, dan kom je ook bij de absolute top en sta je basis. Vraag Donny maar, oh nee dies er niet bij..
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud