Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Post Reply
Heissenberrug
Internationale topspeler

Tering jantje zeg :lol: :lol: :lol:
  • These users thanked the author Heissenberrug for the post:
    LucNilisLegend
    Persepolis
    Vedette
    Clubvoorkeur: PSV

:lol:
    Ardbeg
    Mister PSV

Persepolis wrote: 29 May 2024, 21:23

:lol:
    Image
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    TylerDurdn
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Misschien wel Jan Smits beste ooit?
    Jwoeloe
    Moderator

Thijs wrote: 29 May 2024, 22:33 Misschien wel Jan Smits beste ooit?
    Tevens zijn kortste ooit. Zal het toeval zijn?
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post:
    LucNilisLegend
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

Nederland vervangen voor Eindhoven en we laten hem volgend seizoen door het stadion schallen.

Bijtekenen Joey.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Deze man is zo goed. Of naar Real Madrid, of bij ons blijven, niks er tussenin nondeju.

Een middenveld met Camavinga en Valverde naast hem, Vinicius, Rodrygo en Mbappe als straaljagers om diep te sturen. Dromen mag, zowel voor hem als voor mijn supportershart :mrgreen:
  • These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
    BalinhoGerard Karnemelk
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Vervanger van Kroos idd.
    Doldenaar
    Regelmatige invaller

Sensation wrote: 30 May 2024, 10:03

Deze man is zo goed. Of naar Real Madrid, of bij ons blijven, niks er tussenin nondeju.

Een middenveld met Camavinga en Valverde naast hem, Vinicius, Rodrygo en Mbappe als straaljagers om diep te sturen. Dromen mag, zowel voor hem als voor mijn supportershart :mrgreen:
    Wel elke vrijdag vrij om even bij moeders en Jan Smit op de koffie te gaan en de plaatselijke FC te supporten.
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal

Zin om hem op het EK te zien. Hopelijk krijgt hij veel speeltijd.
    ShovingNE2
    Site Admin

Menno1 wrote: 24 May 2024, 20:52
    Ardbeg wrote: 24 May 2024, 14:48

Image
    Blijft een schandvlek en absoluut dieptepunt in de geschiedenis van de club.

En dan staat die broer van Brobbey er ook nog eens naast.
    :finger: :finger: :finger: :angry: :angry: :angry:
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Boktor
    Vaste waarde in elftal

Buitenspelgoal wrote: 30 May 2024, 11:30 Zin om hem op het EK te zien. Hopelijk krijgt hij veel speeltijd.
    Ik verwacht er niet zo veel van met onze Koeman.
  • These users thanked the author Boktor for the post (total 2):
    LucNilisLegendJoJo
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Frenkie en Reijnders zouden normaliter voor hem moeten staan in de pikorde en dan heb je nog een rits andere spelers die min of meer vergelijkbaar zijn. Ik denk dat die laffe Koeman eerder kiest voor een Koopmeiners dan een sierlijke Veerman. Reijnders naast Frenkie is overigens in mijn ogen volledig verdedigbaar dus daar neem ik Koeman niets kwalijk maar als Frenkie niet volledig fit is of de vorm gewoon echt niet heeft dan moet Reijnders-Veerman ook nog wel lukken. Als Reijnders op 10 start dan verwacht ik eerder Schouten naast Frenkie dan Veerman.

Maar ik gun Veerman natuurlijk een geweldige transfer, maar dat hoeft niet deze zomer wat mij betreft. Nog een jaartje knallen met zn matties en dan hebben we op 1 september al CL zekerheid voor 25/26 en wellicht de titel.
    Hatseflats
    Vedette

Snap eigenlijk niet waarom Schouten niet gewoon naast Frenkie kan staan. Frenkie is een postbode en Schouten zorgt voor het balans.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
    Gerard KarnemelkJoJo
    Chucky
    Vedette

11 Tinus wrote: 30 May 2024, 11:45 Frenkie en Reijnders zouden normaliter voor hem moeten staan in de pikorde en dan heb je nog een rits andere spelers die min of meer vergelijkbaar zijn. Ik denk dat die laffe Koeman eerder kiest voor een Koopmeiners dan een sierlijke Veerman. Reijnders naast Frenkie is overigens in mijn ogen volledig verdedigbaar dus daar neem ik Koeman niets kwalijk maar als Frenkie niet volledig fit is of de vorm gewoon echt niet heeft dan moet Reijnders-Veerman ook nog wel lukken. Als Reijnders op 10 start dan verwacht ik eerder Schouten naast Frenkie dan Veerman.

Maar ik gun Veerman natuurlijk een geweldige transfer, maar dat hoeft niet deze zomer wat mij betreft. Nog een jaartje knallen met zn matties en dan hebben we op 1 september al CL zekerheid voor 25/26 en wellicht de titel.
    Koopmeiners is overigens ook wel een redelijk grote meneer in Italië tegenwoordig. Al is hij in het NL-elftal vaak kut met peren, al is dat al jarenlang eigenlijk bij de meeste spelers het geval die bij hun club gewoon goed presteren.

Desondanks zou ik op dit moment voor een middenveld met Schouten - Reijnders - Frenkie kiezen, met Veerman als eerste reserve voor het middenveld.
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    11 Tinus
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Hatseflats wrote: 30 May 2024, 11:51 Snap eigenlijk niet waarom Schouten niet gewoon naast Frenkie kan staan. Frenkie is een postbode en Schouten zorgt voor het de balans.
    Omdat Joey vindt dat hij beter naast de Jong past ;)
    DonyellMalen
    Legende

Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Vrienden/familie natuurlijk. Blijft wel Volendam he.
    DonyellMalen
    Legende

Yep, valt goed in de smaak bij ons. Hebben binnenkort hoogstwaarschijnlijk twee Volendamse steuren gevangen. :fish:
    RIO
    Legende

Stiekem hoop ik dat Frenkie het niet gaat halen want dan kan Joey spelen en Schouten waarschijnlijk ook. Die 3e middenvelder zal dan Reijnders of Koopmeiners zijn (Xavi past niet in Oranje). Daarvoor Cody, Memphis en Malen en dan ben ik 100% voor Oranje.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    Boktor
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal

RIO wrote: 30 May 2024, 15:38 Stiekem hoop ik dat Frenkie het niet gaat halen want dan kan Joey spelen en Schouten waarschijnlijk ook. Die 3e middenvelder zal dan Reijnders of Koopmeiners zijn (Xavi past niet in Oranje). Daarvoor Cody, Memphis en Malen en dan ben ik 100% voor Oranje.
    Xavi zal eerder als aanvaller spelen. Afgezien van dat hij nog niets gepresteerd heeft in Oranje.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Buitenspelgoal wrote: 30 May 2024, 15:51
    RIO wrote: 30 May 2024, 15:38 Stiekem hoop ik dat Frenkie het niet gaat halen want dan kan Joey spelen en Schouten waarschijnlijk ook. Die 3e middenvelder zal dan Reijnders of Koopmeiners zijn (Xavi past niet in Oranje). Daarvoor Cody, Memphis en Malen en dan ben ik 100% voor Oranje.
    Xavi zal eerder als aanvaller spelen. Afgezien van dat hij nog niets gepresteerd heeft in Oranje.
    Xavi als 10 achter Cody, Memphis en Malen is ideaal. Maar dan wel de Xavi zoals hij bij zijn clubs presteert en idd niet zoals hij in NL elftal presteert.
    RIO
    Legende

Buitenspelgoal wrote: 30 May 2024, 15:51
    Hoop eerlijk gezegd dat ie het hele toernooi op het bankie zit.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 2):
    NotoriousBIG046MC Hammer
    Hatseflats
    Vedette

Waarom willen jullie Weghorst niet als spits?
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    Gerard Karnemelk
    StratumZuid
    Vedette

1 jaartje nog Joey, dan kom je ook bij de absolute top en sta je basis. Vraag Donny maar, oh nee dies er niet bij..
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Post Reply