Het Nederlands Elftal
-
- Legende
Precies, Kluivert en Summerville hebben duidelijk een (veel) beter seizoen gedraaid dan Bergwijn. Alleen Koeman is te lui om dat soort spelers te (laten) bekijken en wil altijd een vast kliekje houden. Nee, liever Bergwijn weer aan de praat proberen te krijgen na een schandalig slecht seizoen moet krankzinnige interviews en rare fratsen op het veld.
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
De combinatie van deze 2 verklaringen is wel opvallend. Je zegt dat er voor Bergwijn geen alternatief is, maar waar moet hij überhaupt spelen in dit systeem? Het is een pure linksbuiten, die zowel niet in de spits als daarachter kan spelen. Buitenspelers heb je niet in een 5-3-2, dus je kan hem pas echt gebruiken als je het systeem omgooit. Hetgeen waarvan je vindt dat dat met Maatsen niet moet gebeuren, terwijl dat een minder drastische verandering zou zijn.Sparts wrote: ↑29 May 2024, 20:33 Ik vind Koeman een overschatte ouderwetse trainer, maar deze keuzes zijn prima uit te leggen. Het is makkelijk schieten, maar voor Bergwijn is er geen alternatief dat op zeker beter is. Maatsen past (zoals op VI geschreven) niet in het systeem, en je gaat dat systeem niet omgooien voor een debutant.
- Standbeeld
- Mister PSV
Misschien speelt Bergwijn niet eens op het EK. Gewoon mee voor op de bank en voor de trainingen.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Of voor de sfeer in de kleedkamerStandbeeld wrote: ↑29 May 2024, 21:18 Misschien speelt Bergwijn niet eens op het EK. Gewoon mee voor op de bank en voor de trainingen.
- Standbeeld
- Mister PSV
psvgouda wrote: ↑29 May 2024, 21:30Of voor de sfeer in de kleedkamerStandbeeld wrote: ↑29 May 2024, 21:18 Misschien speelt Bergwijn niet eens op het EK. Gewoon mee voor op de bank en voor de trainingen.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- koetje
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Precies dat Iedereen voelt zich direct beter bij het zien van deze depri kop: 'Blijkbaar heb ik het zo slecht nog nie!'
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Jack van Gelder denkt dat misschien Gakpo wel linksback gaat spelen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Nationale topspeler
In dat ludieke selectie filmpje doet hij zich voor als representant van de Hollandse School. Koeman is allesbehalve dat; hij is een pragmatische, conservatieve trainer. Bosz en Slot zijn de ware vertegenwoordigers van het aanvallende voetbal en hadden met het aanwezige materiaal een spraakmakend elftal gemaakt. Koeman met de usual suspects Blind, Weghorst, Bergwijn en Wijnaldum aankakken, een gotspe.
- These users thanked the author Heya Hallvar for the post:
- Bram
- Persepolis
- Vedette
Tegen een Oostenrijk kan dat, tegen Frankrijk (en later in het toernooi tegen andere fatsoenlijke teams) wordt zo'n middenveld volledig overlopen.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Mwah, ik vond Berry, Lerby, Hansie ook belangrijk. We vergeten zijn bijdrage aan onze HISTORIE absoluut niet, maar nu is hij de bondskoots van Oranje en ik denk dat ie hopeloos gaat falen. Hoe kan je Maatsen niet meenemen met het argument dat je een extra aanvaller kunt meenemen, terwijl Maatsen de enige echte wingback is op links? En dan neem je Bergwijn mee dus die er geen reet van heeft gebakken.deninho32 wrote: ↑29 May 2024, 17:22Die dikke rooie was wel de beste en belangrijkste speler van PSV in het jaar dat ze alles wonnen. Ik neem aan dat hij Verbruggen in de goal gaat zetten, Dumfries op rechtsback en Aké linksback. De Ligt zal denk ik met Van de Ven en Van Dijk in het centrum staan.
Middenveld zou zomaar eens Koopmeiners met Frenkie de Jong kunnen worden en dan Reijnders wat naar voren geposteerd. Simons heeft er geen reet van gebakken in het Nederlands elftal, of zoals Valentino prachtig vroeg "Heb je niks beters?"
Diego Depay zal wel weer opgesteld worden en ik denk dat Gakpo naast hem gaat spelen.
Dus dan krijg je dit elftal:
Verbruggen
Dumfries deLigt vDijk vdVen Ake
Frenkie Reijnders
Koopmeiners (die zal op 10 spelen)
Depay Cody
-
- Legende
Volgens Pieter Zwart is Maatsen weliswaar een wingback maar pas hij niet zo goed in het systeem van Koeman. Hij zou bij Dortmund vaak in het centrum van het middenveld uitkomen of zoiets. Bij het NL tal moet de linksback juist het veld breed houden als tegenwicht voor de diepgaande Frimpong of als derde centrumverdediger opereren. Afhankelijk van het systeem wat Koeman speelt.
https://www.vi.nl/pro/de-beste-rol-voor ... -in-oranje
Kortom best ingewikkeld allemaal.
https://www.vi.nl/pro/de-beste-rol-voor ... -in-oranje
Kortom best ingewikkeld allemaal.
- Standbeeld
- Mister PSV
Koeman is de scherpte verloren.Heya Hallvar wrote: ↑29 May 2024, 23:34In dat ludieke selectie filmpje doet hij zich voor als representant van de Hollandse School. Koeman is allesbehalve dat; hij is een pragmatische, conservatieve trainer. Bosz en Slot zijn de ware vertegenwoordigers van het aanvallende voetbal en hadden met het aanwezige materiaal een spraakmakend elftal gemaakt.
-
- Legende
Ik vond Koeman als bondscoach in zijn eerste periode meer dan uitstekend. Echter lijkt hij nu zijn mojo wel kwijt te zijn geraakt en probeert hij nu uit een soort onmacht oude tijden te doen herleven door weer terug te grijpen op de spelers die hem destijds hielpen:Memphis, Wijnaldum, Blind en ja ook Bergwijn.
Ik heb nul vertrouwen in dit Oranje, ook al ga je waarschijnlijk wel bij de eerste 3 eindigen, al zie ik een 2012 scenario ook nog wel gebeuren. oranje leeft voor geen meter heb ik het idee en ik kan mij niet herinneren dat we met zo weinig vertrouwen naar een eindtoernooi zijn gegaan. We hebben geen ingespeeld team, geen flauw idee welk systeem we gaan spelen en er zijn amper spelers die in vorm zijn of 100% topfit.
Een paar weken voor het begin van je toernooi moet je toch een duidelijk beeld hebben hoe je gaat spelen en wat je beoogde basis 11 is, maar niks van dat alles.
Ik heb nul vertrouwen in dit Oranje, ook al ga je waarschijnlijk wel bij de eerste 3 eindigen, al zie ik een 2012 scenario ook nog wel gebeuren. oranje leeft voor geen meter heb ik het idee en ik kan mij niet herinneren dat we met zo weinig vertrouwen naar een eindtoernooi zijn gegaan. We hebben geen ingespeeld team, geen flauw idee welk systeem we gaan spelen en er zijn amper spelers die in vorm zijn of 100% topfit.
Een paar weken voor het begin van je toernooi moet je toch een duidelijk beeld hebben hoe je gaat spelen en wat je beoogde basis 11 is, maar niks van dat alles.
- These users thanked the author Menno1 for the post (total 2):
- De Realist • Ren Höek
-
- Vedette
Hopelijk stelt Koeman Bergwijn op en valt die volledig door de mand, zodat geen club meer interesse heeft.
- Lente
- Meervoudig international
Ik hoop vooral dat al onze jongens heel blijven. Worst case scenario als Bakayoko of Lozano een zware blessure oplopen. De rest van onze internationals natuurlijk ook liever niet, maar dit zijn wel de twee beoogde transfers die doorgang moeten gaan vinden deze zomer. Of ze moeten voor het toernooi nog verkocht worden maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Oh PSV wat je met me doet…
- trouwepsvfan
- Vedette
Koeman zit er ook bij als een slappe zoutzak. Je ziet op geen enkele manier een trainer die er zin in heeft en die een vuurtje in zn ogen heeft dat ze het ver gaan schoppen dit jaar.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Vedette
Van Dijk, Memphis, Frenkie en Aké zijn de enige spelers waarvoor ik mijn hand in het vuur durf te steken dat ze een basisplaats hebben. Gakpo en Dumfries waarschijnlijk ook, al ben ik er niet zeker van. Als de overige 5-7 (!) spelers in dit stadium nog twijfelgevallen zijn kun je het nooit ver gaan schoppen op een eindtoernooi.Menno1 wrote: ↑30 May 2024, 07:32 Ik vond Koeman als bondscoach in zijn eerste periode meer dan uitstekend. Echter lijkt hij nu zijn mojo wel kwijt te zijn geraakt en probeert hij nu uit een soort onmacht oude tijden te doen herleven door weer terug te grijpen op de spelers die hem destijds hielpen:Memphis, Wijnaldum, Blind en ja ook Bergwijn.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Hot-take: Ten Hag wordt binnenkort ontslagen en neemt na het EK het stokje over
Chili peper hot-take: Na 3 jaar gaat het weer kriebelen bij Ten Hag om een club te trainen en wordt Bosz na vier kampioenschappen op rij de nieuwe bondscoach
Madame Jeanette hot-take: Slot wordt de nieuwe trainer van PSV wanneer Bosz bondscoach wordt, Liverpool was een succes maar hij mist de kroegpraat met Juancho in Zwolle. Menno1 pakt het vliegtuig en rent naakt een rondje door ShovingNE2's Wageningen
Chili peper hot-take: Na 3 jaar gaat het weer kriebelen bij Ten Hag om een club te trainen en wordt Bosz na vier kampioenschappen op rij de nieuwe bondscoach
Madame Jeanette hot-take: Slot wordt de nieuwe trainer van PSV wanneer Bosz bondscoach wordt, Liverpool was een succes maar hij mist de kroegpraat met Juancho in Zwolle. Menno1 pakt het vliegtuig en rent naakt een rondje door ShovingNE2's Wageningen
Last edited by Sensation on 30 May 2024, 08:39, edited 1 time in total.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Lozano speelt denk ik niet op het EK, maar ook voor Mexico zit hij niet meer bij de selectie.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout