Olivier Boscagli
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Idd 1 van de top prio's van Earnie. Contract verlengen en hem nog belangrijker maken. Speler is bijna onmisbaar in dit spelletje en ondertussen mag hij ook wel de status hebben van absolute topspeler, leider en dus bijbehorend topverdiener van deze groep. Boscagli behoort met Schouten en de Jong, dus vanuit elke linie bekeken, tot de bepalende spelers.
Ik ben alleen een beetje bang dat voor zijn gevoel project PSV nu wel klaar is met de titel en een mooi CL avontuur en dat hij de stap naar een topcompetitie wil zetten. Begrijpelijk, maar hopelijk weet PSV hem te overtuigen te blijven.
Ik ben alleen een beetje bang dat voor zijn gevoel project PSV nu wel klaar is met de titel en een mooi CL avontuur en dat hij de stap naar een topcompetitie wil zetten. Begrijpelijk, maar hopelijk weet PSV hem te overtuigen te blijven.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Die gast speelt dadelijk 5 jaar in NL en dat is voor een Fransman (Monegask) best wel lang. Inmiddels 4,5 trainer gehad en elke trainer zag zijn meerwaarde en stelde hem praktisch gezien altijd op. Dat Ruud vorig jaar vooral Jarred opstelde toen Boscagli weer fit was is ook niet zo gek.
Marktwaarde van 27 miljoen volgens TM (Jarred 30 miljoen overigens) en dat met nog een jaar contract. Dat is gewoon een hele lastige keuze voor PSV omdat je afhankelijk bent van Boscagli. Wil hij nog een jaar vlammen onder Bosz die echt het beste in hem naar boven haalt of nu zijn status verzilveren? Ik zou zeggen na 5 jaar PSV als Fransman is het wel tijd om een leuke stap te maken maar het is wel Boszbal wat hem over de streep kan trekken. Daarnaast zie ik ook niet echt heel snel een groepje clubs waar hij echt uitstekend zou passen. Past ie goed in de PL? Dat waag ik te betwijfelen. Dan is de BL of Serie A wellicht interessanter. Zet hem in een 3 man's verdediging bij Inter en het zou prima kunnen passen denk ik.
Marktwaarde van 27 miljoen volgens TM (Jarred 30 miljoen overigens) en dat met nog een jaar contract. Dat is gewoon een hele lastige keuze voor PSV omdat je afhankelijk bent van Boscagli. Wil hij nog een jaar vlammen onder Bosz die echt het beste in hem naar boven haalt of nu zijn status verzilveren? Ik zou zeggen na 5 jaar PSV als Fransman is het wel tijd om een leuke stap te maken maar het is wel Boszbal wat hem over de streep kan trekken. Daarnaast zie ik ook niet echt heel snel een groepje clubs waar hij echt uitstekend zou passen. Past ie goed in de PL? Dat waag ik te betwijfelen. Dan is de BL of Serie A wellicht interessanter. Zet hem in een 3 man's verdediging bij Inter en het zou prima kunnen passen denk ik.
- Juancho
- Mister PSV
Zijn wel lastige cases hoor, hij maar ook Walter moeten eigenlijk bijtekenen of anders deze zomer vertrekken. PSV kan dat geld simpelweg niet missen. Maarja, met een beetje pech verlies je dan niet 1 a 2 basisspelers maar gelijk je halve elftal. Dan zijn het al meer gedwongen keuzes.
Ik ga er maar vanuit dat er al veel is gesproken met spelers als Olly en Walter en dat het al wel redelijk bekend is intern wat hun ambities zijn: vertrekken of bijtekenen.
Ik ga er maar vanuit dat er al veel is gesproken met spelers als Olly en Walter en dat het al wel redelijk bekend is intern wat hun ambities zijn: vertrekken of bijtekenen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid van verdienste
Het mooiste vond ik dat moment dat hij op eigen helft op zijn dode gemakje naar de zijlijn sjokte om vervolgens met alle tijd en ruimte een lange bal in niemandsland te geven. Het was vandaag inderdaad geen goede pot van hem. Maar beter nu dan wanneer het nog wel ergens om ging.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Mogen we dan stiekem ook een beetje klappen voor Ramalho? Die staat dan dus tweede van alle veldspelers
- These users thanked the author Sensation for the post (total 10):
- DeEintovenaar • ComeOnPSV • Jur1913 • Joenepsv • Den Bondskoots • TylerDurdn • Balinho • Danosi • Ren Höek • Mithras
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ja
En voor Peet Scheefbril, die telkens dreigend stond te zwaaien met zijn rilstok.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Contradictio in terminis?
- These users thanked the author Franciscus for the post:
- Lorenzo von Matterhorn
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Is ook niet heel gek als elke tegenstander Schouten Veerman en Boscagli vast zet natuurlijk. Zeker in de Jantje en Mieke League mag je hopen dat je CV een pass naar voren kan geven. Helemaal als je 90% van de tijd voor staat.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Toch wel leuk dat neerbuigende over de, ondertussen, nr6 van Europa (ja ik weet het, clubs als PEC Zwolle zijn nou niet bepaald representatief voor de nr6 van Europa nee)
- DonyellMalen
- Legende
Zien jullie overigens het kippenvel op z’n armen? Schitterend.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 11):
- ComeOnPSV • De Realist • Gerard Karnemelk • Balinho • Eindhovenvoetbal • Boszball1913 • EsselynJ • NotoriousBIG046 • TylerDurdn • Rikkert1234 • Ren Höek
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Goud waard in onze speelstijl, zal verdedigend nooit perfect worden en snelheid heeft die ook niet in overvloed, maar wat een heerlijke trap, passie en mentaliteit. Oli moet gekoppeld worden aan een goede partner en vastleggen voor langere tijd of anders accepteren dat die volgend jaar gratis weg gaat.
- These users thanked the author BarryBanaan for the post:
- Cynili(cu)s
-
- Nationale topspeler
Dit zijn toch wel indrukwekkende cijfers, ook al speel je niet in een top5 league.
Je moet zijn zwakkere punten (verdedigen) ondervangen met een sterke RCV en sterke punten volledig uitnutten.
Feitelijk zoals Ancelotti met nr2 op de lijst heeft gedaan. Boscagli is een key speler die aan boord gehouden moet worden.