Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De vraag of je als team kan verbeteren is wat mij betreft echt afhankelijk van wie er blijven en wie niet. Mochten naast Bakayoko, Veerman en Dest ook Boscagli, Benitez en/of Teze vertrekken is het haast onmogelijk. Blijven de laatste drie dan is het best mogelijk denk ik. Afhankelijk van de kwaliteit van de nieuwe RCV, rechtsbuiten, 8 en linksback (als voorbeeld: Danso, Gruda, Kamada, de Cuyper) kun je door een bredere selectie (Flamingo, Driouech, reserveback) + de ontwikkeling van gasten als Saibari, Tillman en Pepi een nog sterkere selectie krijgen dan dit seizoen.
These users thanked the author Tovast for the post:
Klapstoel
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 31 May 2024, 15:55 De vraag of je als team kan verbeteren is wat mij betreft echt afhankelijk van wie er blijven en wie niet. Mochten naast Bakayoko, Veerman en Dest ook Boscagli, Benitez en/of Teze vertrekken is het haast onmogelijk. Blijven de laatste drie dan is het best mogelijk denk ik. Afhankelijk van de kwaliteit van de nieuwe RCV, rechtsbuiten, 8 en linksback (als voorbeeld: Danso, Gruda, Kamada, de Cuyper) kun je door een bredere selectie (Flamingo, Driouech, reserveback) + de ontwikkeling van gasten als Saibari, Tillman en Pepi een nog sterkere selectie krijgen dan dit seizoen.
Wat je zegt: het lijkt haast onmogelijk. Toen in 2004 Kezman, Robben, Rommedahl, Hofland, Leandro en Waterreus vertrokken dachten we ook dat het niet mogelijk was om te verbeteren. Je weet het dus nooit ;-)
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Kijk even wie er in de zomer 1987 vertrokken. En wat we een jaar later deden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 31 May 2024, 16:17
Tovast wrote: 31 May 2024, 15:55 De vraag of je als team kan verbeteren is wat mij betreft echt afhankelijk van wie er blijven en wie niet. Mochten naast Bakayoko, Veerman en Dest ook Boscagli, Benitez en/of Teze vertrekken is het haast onmogelijk. Blijven de laatste drie dan is het best mogelijk denk ik. Afhankelijk van de kwaliteit van de nieuwe RCV, rechtsbuiten, 8 en linksback (als voorbeeld: Danso, Gruda, Kamada, de Cuyper) kun je door een bredere selectie (Flamingo, Driouech, reserveback) + de ontwikkeling van gasten als Saibari, Tillman en Pepi een nog sterkere selectie krijgen dan dit seizoen.
Wat je zegt: het lijkt haast onmogelijk. Toen in 2004 Kezman, Robben, Rommedahl, Hofland, Leandro en Waterreus vertrokken dachten we ook dat het niet mogelijk was om te verbeteren. Je weet het dus nooit ;-)
Vooral Rommedahl was wel echt een aderlating inderdaad...en Leandro ook natuurlijk...🤷‍♂️💩
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Toen we toppers verkochten in 1987 en 2004, kwamen we er sterker uit. Aan de andere kant draaide het in 1998 en 2008 uit op een sof. Moraal van het verhaal: het ligt er aan wie je er voor terug haalt.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Driouech dus na de playoffs in een PSV shirtje. Earnie schakelt als een malle die transferbugatti in de 6de versnelling, zou mij niks verbazen als bijvoorbeeld een transfer van St juste ook in sneltrein vaart zou kunnen gaan als ze officieel Debast hebben aangekondigd in Portugal.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Teletubby wrote: 31 May 2024, 16:52een transfer van St juste ook in sneltrein vaart zou kunnen gaan als ze officieel Debast hebben aangekondigd in Portugal.
Dat zal wel meevallen. Sporting speelt met drie centrale verdedigers, die hebben St. Juste net zo goed ook nodig. (Hoeft overigens van mij niet te komen)
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Teletubby wrote: 31 May 2024, 16:52 Driouech dus na de playoffs in een PSV shirtje. Earnie schakelt als een malle die transferbugatti in de 6de versnelling, zou mij niks verbazen als bijvoorbeeld een transfer van St juste ook in sneltrein vaart zou kunnen gaan als ze officieel Debast hebben aangekondigd in Portugal.
"De beoogde kandidaat Jeremiah St. Juste moet meer dan tien miljoen euro opbrengen en Sporting Portugal is op dit moment niet van plan om te verkopen, zo melden bronnen rond de speler. Veel zal kunnen afhangen van St. Juste zelf, waarbij de verdediger weet dat hij kan rekenen op speeltijd in Portugal. Daar verandert ook de komst van Zeno Debast niets aan, want Sporting wil met drie centrale verdedigers in de basis spelen. Dat St. Juste een aantal keren geblesseerd is geweest, is in Lissabon geen beletsel om vertrouwen in hem te houden."
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 31 May 2024, 14:40 Ik vind Zagre zo ontzettend slecht. Zelfs te slecht voor Excelsior.
Inderdaad, die kan er geen klote van.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Je zal hem maar kennen. Hoe triest is je voetballeven dan. 😁
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 31 May 2024, 14:40 Ik vind Zagre zo ontzettend slecht. Zelfs te slecht voor Excelsior.
Gek dat ie dan speler van het jaar wordt daar ;)
These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post:
Jarti66
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Jeronimo
Vaste waarde in elftal
Posts: 604
Joined: 28 Aug 2023, 12:41
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

GillesdelaCroquette wrote: 31 May 2024, 17:20
Massimo wrote: 31 May 2024, 14:40 Ik vind Zagre zo ontzettend slecht. Zelfs te slecht voor Excelsior.
Gek dat ie dan speler van het jaar wordt daar ;)
Haha inderdaad, is geen PSV materiaal maar van wat ik gezien heb kan hij wel degelijk hoger dan Excelsior.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Jeronimo wrote: 31 May 2024, 17:24
GillesdelaCroquette wrote: 31 May 2024, 17:20

Gek dat ie dan speler van het jaar wordt daar ;)
Haha inderdaad, is geen PSV materiaal maar van wat ik gezien heb kan hij wel degelijk hoger dan Excelsior.
Schei uit, speler van het jaar bij een kansloos degraderend team zegt precies niks. En wie bepaalt dat. Enorme wildebras. Excelsior vaak zien spelen en Driouech en Parrott of een van die middenvelders zijn veel beter.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 31 May 2024, 17:28
Jeronimo wrote: 31 May 2024, 17:24

Haha inderdaad, is geen PSV materiaal maar van wat ik gezien heb kan hij wel degelijk hoger dan Excelsior.
Schei uit, speler van het jaar bij een kansloos degraderend team zegt precies niks. En wie bepaalt dat. Enorme wildebras. Excelsior vaak zien spelen en Driouech en Parrott of een van die middenvelders zijn veel beter.
Man, maak je niet zo druk
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Jeronimo
Vaste waarde in elftal
Posts: 604
Joined: 28 Aug 2023, 12:41
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 31 May 2024, 17:28
Jeronimo wrote: 31 May 2024, 17:24

Haha inderdaad, is geen PSV materiaal maar van wat ik gezien heb kan hij wel degelijk hoger dan Excelsior.
Schei uit, speler van het jaar bij een kansloos degraderend team zegt precies niks. En wie bepaalt dat. Enorme wildebras. Excelsior vaak zien spelen en Driouech en Parrott of een van die middenvelders zijn veel beter.
Als ik dit zo lees verschillen wij van mening over deze speler of niet Tom? :tear:
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 31 May 2024, 16:55
Teletubby wrote: 31 May 2024, 16:52 Driouech dus na de playoffs in een PSV shirtje. Earnie schakelt als een malle die transferbugatti in de 6de versnelling, zou mij niks verbazen als bijvoorbeeld een transfer van St juste ook in sneltrein vaart zou kunnen gaan als ze officieel Debast hebben aangekondigd in Portugal.
"De beoogde kandidaat Jeremiah St. Juste moet meer dan tien miljoen euro opbrengen en Sporting Portugal is op dit moment niet van plan om te verkopen, zo melden bronnen rond de speler. Veel zal kunnen afhangen van St. Juste zelf, waarbij de verdediger weet dat hij kan rekenen op speeltijd in Portugal. Daar verandert ook de komst van Zeno Debast niets aan, want Sporting wil met drie centrale verdedigers in de basis spelen. Dat St. Juste een aantal keren geblesseerd is geweest, is in Lissabon geen beletsel om vertrouwen in hem te houden."
"Club wilt het onderste uit de kan halen en zegt dat een speler volgend jaar zeker in de plannen voorkomt om zo de prijs iets op te drijven" Een tactiek zo oud als de voetballerij.

Sporting heeft letterlijk zonder Debast 7 centrale verdedigers in hun selectie zitten. Met Debast erbij dus 8. Dat is een enorm aantal ookal speel je met 3 centrale verdedigers.
Doldenaar
Regelmatige invaller
Posts: 318
Joined: 09 Jun 2023, 11:26
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Teletubby wrote: 31 May 2024, 17:38
SKERLA wrote: 31 May 2024, 16:55

"De beoogde kandidaat Jeremiah St. Juste moet meer dan tien miljoen euro opbrengen en Sporting Portugal is op dit moment niet van plan om te verkopen, zo melden bronnen rond de speler. Veel zal kunnen afhangen van St. Juste zelf, waarbij de verdediger weet dat hij kan rekenen op speeltijd in Portugal. Daar verandert ook de komst van Zeno Debast niets aan, want Sporting wil met drie centrale verdedigers in de basis spelen. Dat St. Juste een aantal keren geblesseerd is geweest, is in Lissabon geen beletsel om vertrouwen in hem te houden."
"Club wilt het onderste uit de kan halen en zegt dat een speler volgend jaar zeker in de plannen voorkomt om zo de prijs iets op te drijven" Een tactiek zo oud als de voetballerij.

Sporting heeft letterlijk zonder Debast 7 centrale verdedigers in hun selectie zitten. Met Debast erbij dus 8. Dat is een enorm aantal ookal speel je met 3 centrale verdedigers.
In dit specifieke geval hoop ik dat Sporting tot het bittere eind halsstarrig blijft vasthouden aan die 10 miljoen.
These users thanked the author Doldenaar for the post (total 2):
O Goleiro GrandeEindhovenvoetbal
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

Doldenaar wrote: 31 May 2024, 17:54
Teletubby wrote: 31 May 2024, 17:38

"Club wilt het onderste uit de kan halen en zegt dat een speler volgend jaar zeker in de plannen voorkomt om zo de prijs iets op te drijven" Een tactiek zo oud als de voetballerij.

Sporting heeft letterlijk zonder Debast 7 centrale verdedigers in hun selectie zitten. Met Debast erbij dus 8. Dat is een enorm aantal ookal speel je met 3 centrale verdedigers.
In dit specifieke geval hoop ik dat Sporting tot het bittere eind halsstarrig blijft vasthouden aan die 10 miljoen.
Exact! Lekker doorschakelen.
YMSA13
Lid 2e elftal
Posts: 152
Joined: 22 Jun 2022, 21:16
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Image

Is deze hier al gedeeld?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Ik denk het niet.
Wat heeft ie nou in zijn hand??
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 31 May 2024, 20:11 Ik denk het niet.
Wat heeft ie nou in zijn hand??
Is de hand van een scheidsrechter. Alleen de afbeelding is geblurd.

Bron:

https://www.transfermarkt.be/arne-engel ... ler/565435

En dan een van de afbeeldingen uit de galerij 😃
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
FOOTB_REM_S: No

Foto is gemaakt in een reclamespot van Easytoys
Sanga are u dead ???? NO MAN!
PSV_Haarlem
Jeugdinternational
Posts: 129
Joined: 08 Jun 2023, 22:25
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

Lees in het ED artikel van vandaag toch dat de interesse in Schouten momenteel serieuzer is dan in Veerman. Zou wat zijn als die eerste weggaat en onze palingboer blijft. Voor beiden geldt, vanaf 35 miljoen valt er te praten maar uiteraard moet de inzet zijn dat 1 van beiden blijft.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Schouten met een langer lopend contract vanaf 50 miljoen misschien praten
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 31 May 2024, 20:35 Schouten met een langer lopend contract vanaf 50 miljoen misschien praten
Ik vind 50mln overdreven, maar 35-40mln lijkt mij een prima vraagprijs om te hanteren.
Post Reply