De Realist wrote: ↑31 May 2024, 22:34Klopt. Erg blij met Rik.
Toch @RikElfrink stop maar gewoon met bedragen noemen (ook al is het in dit geval een quote)
Jerdy Schouten
-
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Joey Veerman
Als er 1 speler is die niet te koop is is het Jerdy wel.. Wat een grap dat hier over nagedacht wordt. Bouw nou toch eens door op dit team.
- These users thanked the author BarryBanaan for the post:
- De Realist
- Lente
- Meervoudig international
Het lijkt mij ook sterk dat Jerdy zelf hier al interesse in heeft. Die is met een plan naar PSV gekomen en dat plan heeft voor allebei perfect uitgepakt. Jerdy lijkt mij niet de persoon die snel van z’n plan afwijkt en ik denk dat hij van te voren twee of drie jaar PSV in gedachte heeft gehad alvorens weer naar het buitenland te gaan. Hij heeft bij ons alles gevonden waar hij naar opzoek was, het lijkt mij iemand die dat ook koestert. En de aanbiedingen die hij nu krijgt, krijgt hij volgend jaar ook als hij weer z’n seizoen speelt, met komend seizoen nog meer CL wedstrijden zelfs. Die voelt zich ook helemaal senang met Peter, moet Peter hem alleen niet meer in de achterhoede posteren.
Oh PSV wat je met me doet…
- Garnaal
- Basisspeler
Heeft laatst wel aangegeven dat hij een transfer niet kan uitsluiten omdat je nooit weet wat er gebeurd, maar wel kei blij is in Eindhoven. Het zou mij niet verbazen als een top 10 club met 40M+ over de brug komt dat er gesproken gaat worden. Zou een hele fikse aderlating zijn. Daarentegen zal er een heel mooi sportief plan klaarliggen voor aankomend seizoen met ongetwijfeld een paar aankopen die iedereen gaan verbazen en waar meteen de aspiraties mee uitgesproken worden.
-
- Internationale topspeler
Als je het artikel even leest dan zie je dat het Sky Sport-journalist Patrick Berger is, die de 30 miljoen heeft genoemd als bedrag dat PSV kennelijk minimaal verlangt.
Excuses van jou aan RikElfrink lijken mij hier wel gepast.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Precies. 50 miljoen vind ik zelf een heel mooi bedrag voor Rodri Jr. Hij is enorm belangrijk en goed en je moet dan bidden dat we een soortgelijke vervanger voor 15 miljoen kunnen binnenhalen. Maar liever heb ik hem dan dat geld want je gaat ook al Veerman verkopen en die vervangen wordt al moeilijk zat.
- ShovingNE2
- Site Admin
En toch zal je spelers altijd op top van de hype moeten verkopen. Dat is het lot van PSV.
Als er biedingen komen die de 40 miljoen gaan aantikken dan kon dat wel eens tot een deal gaan leiden.
Het is het lot van succes. Ik heb er vertrouwen in dat er goede vervangers komen mocht het zover komen. Sportief zou het wel kut zijn.
Als er biedingen komen die de 40 miljoen gaan aantikken dan kon dat wel eens tot een deal gaan leiden.
Het is het lot van succes. Ik heb er vertrouwen in dat er goede vervangers komen mocht het zover komen. Sportief zou het wel kut zijn.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Brael
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Bankzitter
Ben ik niet helemaal met je eens. Je kunt een afweging maken dat een speler per jaar meer waarde creëert door bijv. 3 spelers om hem heen 10 miljoen meer waard te maken (via CL kwalificatie, hoger G/A door dominanter spel, hoger trainingsniveau, betere onderhandelingspositie) of door het verdienen van rechtstreekse centen (CL winsten).
Ik denk het dus ook financieel een goede afweging kan zijn om Schouten (en Veerman) hier 4 jaar te laten spelen, even los van de vraag of het lukt en of je spelers stappen naar heel erg mooie clubs kunt blijven ontzeggen.
Bij Tillman, Bakayoko en Saibari zou die afweging voor mij anders liggen, die zijn meer vervangbaar.
Ik denk het dus ook financieel een goede afweging kan zijn om Schouten (en Veerman) hier 4 jaar te laten spelen, even los van de vraag of het lukt en of je spelers stappen naar heel erg mooie clubs kunt blijven ontzeggen.
Bij Tillman, Bakayoko en Saibari zou die afweging voor mij anders liggen, die zijn meer vervangbaar.
- These users thanked the author rjg1992 for the post:
- BarryBanaan
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Alleen is Dortmund oud nieuws, dus recycle en die kunnen geen 40 miljoen aftikken voor Schouten. Next.ShovingNE2 wrote: ↑01 Jun 2024, 07:25 En toch zal je spelers altijd op top van de hype moeten verkopen. Dat is het lot van PSV.
En als het niet duidelijk is, Schouten is op dit moment onvervangbaar. Die maakt het elftal zoveel beter dat die 40 miljoen mij echt gestolen kan worden.
Last edited by RIO on 01 Jun 2024, 07:49, edited 1 time in total.
-
- mateja
Als Schouten het niet erg vindt om te blijven, gewoon aan zijn contract houden. Die maakt ons zoveel beter, dat verdient zich op andere momenten/manieren wel terug. En volgend seizoen is hij ook nog wel genoeg waard. Daarnaast hebben we het geld niet nodig, na verkoop Baka en eventueel Veerman.
- ShovingNE2
- Site Admin
Als ze op het EK samen op het middenveld staan en het goed doen, zie ik een grote club ze wel allebei willen halen.
-
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin
Samen met de Roon. Tis dat die geblesseerd is. Maar Frenkie is ook nog niet fit.
-
Ik hoop zeker niet dat Jerdy vertrekt. Is een van de zo niet de belangrijkste spelers. Maar ik zou er niet van staan te kijken als hij vertrekt. Hij is teruggekomen en heeft eigenlijk direct alle mogelijke doelen behaald. Kampioen, CL, Oranje en gewoon een geweldig (en moeilijk te overtreffen / evenaren) seizoen. Als er nu een absolute topclub komt, uit een mooie competitie, denk ik dat hij daar zeker voor openstaat.
Vanuit ons PSV zou ik hem alleen zeker niet zo maar laten gaan. Niet voor het bedrag uit het artikel. En eigenlijk ook niet voor 10 miljoen meer.
Vanuit ons PSV zou ik hem alleen zeker niet zo maar laten gaan. Niet voor het bedrag uit het artikel. En eigenlijk ook niet voor 10 miljoen meer.
- Trixm
- Vedette
Frenkie de jong is natuurlijk ook een betere speler, dat maakt het een logische keuze.Op weg naar nr 26 wrote: ↑01 Jun 2024, 08:46 Koeman stelt Frenkie liever op, ondanks blessure en gebrek aan ritme.
Saibari is underrated.
- trouwepsvfan
- Vedette
Het zal wel aan mij liggen maar ik heb nooit begrepen wat er dan zo goed is aan die Frenkie.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 4):
- De Realist • Persepolis • Op weg naar nr 26 • ShovingNE2
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Het ligt kennelijk niet alleen aan mij, maar ik heb nooit begrepen wat er dan zo goed is aan die Frenkie.
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 3):
- De Realist • Persepolis • ShovingNE2
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Kan uiteraard goed voetballen, maar rendement van nul. Zou juist als dienende verdedigende middenvelder van Veerman moeten spelen, dan heb je er nog wat aan. Maar dat kan Schouten meer dan prima invullen.trouwepsvfan wrote: ↑01 Jun 2024, 09:54 Het zal wel aan mij liggen maar ik heb nooit begrepen wat er dan zo goed is aan die Frenkie.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Begin deze discussie niet Trixm. Mensen hebben een soort van blinde vlek vol met Frenkie haatTrixm wrote: ↑01 Jun 2024, 09:45Frenkie de jong is natuurlijk ook een betere speler, dat maakt het een logische keuze.Op weg naar nr 26 wrote: ↑01 Jun 2024, 08:46 Koeman stelt Frenkie liever op, ondanks blessure en gebrek aan ritme.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Is dat zo? Ik denk dat je weinig mensen kan vinden met Frenkie haat. Behalve dan dat hij constant Frenkie wordt genoemd, maar daar kan hij zelf weinig aan doen.
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik heb geen Frenkie haat, maar als je mij zou vragen in welke 3 facetten van het hedendaagse voetbal Frenkie substantieel beter is dan Schouten zou ik het eigenlijk niet op kunnen noemen.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- Lorenzo von Matterhorn
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur