Noni Madueke
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Gaan we nu serieus Madueke vergelijken met Romario en Ronaldo?
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Ik neem aan dat alleen Roger en Noni bij dat gesprek waren. De bron van Ailon geeft er ook maar zijn interpretatie aan. Sowieso vind ik het verwonderlijk dat deze bron werkelijk van alles op de hoogte is wat er gebeurd binnen PSV. Of het nou op handen zijnde transfers zijn, rellen binnen de club, financiën of dat de kroketten deze week lauw gebakken waren. Volgens mij is er geen enkel individu binnen de club die zoveel verschillende info beschikbaar heeft.
Niks ten nadele van Ailon, die is ook alleen maar de messenger. Maar niet alles wat zijn bron zegt hoeft perse waar te zijn. No offense.
-
Madueke is geen Romario, Ronaldo of Nilis. En maar goed dat Noni niet 30 jaar eerder is geboren, had ie Gerets in zn nek gehad. Wat een dooddoeners allemaal.Eindhovenvoetbal wrote: ↑30 Apr 2021, 16:22Maar goed dat Schmidt geen trainer was van Romario, Ronaldo, Nilis, Lozano en nog wat van die prutsers die op de training soms net even wat rustiger aan deden en er volgens weer 4 in schoten. Niet iedereen is een Van Nistelrooy.
Schmidt is de trainer, hij bepaalt. De dag dat zulke dingen veranderen, hoor ik het wel van je.
- Magnus
- Meervoudig international
Daar heb je zeker een goed punt, maar sluit niet helemaal aan bij het punt wat ik wilde maken. Ik bedoel dat het nu twee keer in korte tijd is dat we er iets over vernemen. Dan ga ik toch iets meer gewicht aan het bericht hangen. Niet dat het meteen waar hoeft te zijn, maar het is niet meer op basis van één lulverhaal helemaal losgaan.Menno1 wrote: ↑30 Apr 2021, 16:31Ik neem aan dat alleen Roger en Noni bij dat gesprek waren. De bron van Ailon geeft er ook maar zijn interpretatie aan. Sowieso vind ik het verwonderlijk dat deze bron werkelijk van alles op de hoogte is wat er gebeurd binnen PSV. Of het nou op handen zijnde transfers zijn, rellen binnen de club, financiën of dat de kroketten deze week lauw gebakken waren. Volgens mij is er geen enkel individu binnen de club die zoveel verschillende info beschikbaar heeft.
Niks ten nadele van Ailon, die is ook alleen maar de messenger. Maar niet alles wat zijn bron zegt hoeft perse waar te zijn. No offense.
-
- Legende
Ik vind het ook vreemd dat Noni weinig minuten maakt. Vind dat die jongen ook wel krediet verdiend op basis van zijn eerdere speelminuten en zijn instelling, ook als hij een slechte week heeft gehad.
Maar laten we ook ons hoofd niet op hol laten brengen. Het is volstrekt logisch dat deze jongen door de topclubs wordt gevolgd en dat gaan alleen nog maar toenemen de komende tijd. Ik maak mij weinig zorgen om eerlijk te zijn, ook al heeft er een discussie plaats gevonden tussen Roger en Noni. Beiden zijn volwassen genoeg om hier snel weer uit te komen. Sterker nog, gezien alle blessures verwacht ik tegen Heerenveen al speelminuten en dat zullen er meer zijn dan 2 minuten.
Maar laten we ook ons hoofd niet op hol laten brengen. Het is volstrekt logisch dat deze jongen door de topclubs wordt gevolgd en dat gaan alleen nog maar toenemen de komende tijd. Ik maak mij weinig zorgen om eerlijk te zijn, ook al heeft er een discussie plaats gevonden tussen Roger en Noni. Beiden zijn volwassen genoeg om hier snel weer uit te komen. Sterker nog, gezien alle blessures verwacht ik tegen Heerenveen al speelminuten en dat zullen er meer zijn dan 2 minuten.
-
Krediet. Dat is dus waar het mis gaat. Hoeveel krediet kan een speler van 19 hebben. Zal wel een nare bijkomstigheid zijn van de nieuwe, zwakke wereld waar we in leven. Niet meer vechten, nee geewoon gaan cashen elders omdat clubs totaal de weg kwijt zijn. Vergeet de uitspraak dan ook maar die op de Herdgang hangt. Het draait niet meer om hard werken, maar enkel om talent. Kutwoord heb ik dit seizoen veel te vaak gehoord. Echt de omgekeerde wereld. Zo enorm blij dat Schmidt zich niet laat intimideren door dit gezeik.
-
- Lid scoutingsteam
In defensie van Ailon, maar vanuit meerdere kanten wordt gesproken over een stukje irritatie bij Madueke. Je hoort en leest op dit forum verder ook maar een klein deel van het verhaal. Misschien is Madueke bijvoorbeeld helemaal niet zo over de zeik over een bepaalde wissel (of het uitblijven daarvan), maar over trainingsmethodes en benadering van de staf. Er kan van alles spelen, maar ik weet zelf dat dit soort verhalen doorgaans niet uit de duim gezogen worden als ze zo breed worden uitgemeten, en dan dus óók door serieuzere bronnen. Dat e.e.a. opgeblazen kan worden: evident. Daarvoor hoef je alleen maar dit topic door te lezen vandaag.
Verder blijft het gewoon mensenwerk en dan kun je je weleens storen aan wat een collega of baas doet, daar hebben we allemaal ervaring mee. Maar dat betekent niet dat er meteen sprake is van een ernstig conflict. Madueke lijkt me een wijze jongen en hij zal heus wel weten dat als hij nu naar pakweg Leicester vertrekt, dit niet per se meer speeltijd gaat opleveren, integendeel zelfs. Hij is normaal gesproken gewoon basisspeler volgend seizoen.
-
Gaan we nu echt woorden verdraaien? Ik zeg dat trainers gewoon hun beste spelers op moeten stellen, en niet de beste trainingsbeesten. Je gelooft toch niet dat bij grote clubs al die sterren continu de plaggen uit de grond lopen? Je moet toptalent koesteren en opstellen. Zovaak komen ze niet voorbij. Of je doet het niet en bent de grote Herr Schmidt met een lading boze bepalende spelers en 0 prestaties in een seizoen. Dat is ook een optie inderdaad. Wie weet waar Noni kan eindigen. En misschien lukt het hem ook wel niet, maar de kans geven is het minste wat je kan doen.GillesdelaCroquette wrote: ↑30 Apr 2021, 16:24 Gaan we nu serieus Madueke vergelijken met Romario en Ronaldo?
-
Kan op dit punt alleen maar dankbaar zijn dat Schmidt de trainer is. Madueke heeft in heel veel wedstrijden mee gedaan, waar DE FOK heb jij het over met je kans geven?!
Snotneuzen van 19 die geen Messi, Ronaldo, Neymar, Ronaldo of wie dan ook zijn, die hun eigen speeltijd gaan beoordelen. Het moet niet gekker worden maar als ik het zo zie, gaan we wel die bitch-ass kant uit in de wereld. Hoe zwakker, hoe populairder. Gaan lopen dreigen met andere clubs, geld, als ik niet speel ga ik weg. Want in de PL hebben ze een chronisch tekort aan voetballers en daar ga je wel basis staan? Laat me niet lachen.
Snotneuzen van 19 die geen Messi, Ronaldo, Neymar, Ronaldo of wie dan ook zijn, die hun eigen speeltijd gaan beoordelen. Het moet niet gekker worden maar als ik het zo zie, gaan we wel die bitch-ass kant uit in de wereld. Hoe zwakker, hoe populairder. Gaan lopen dreigen met andere clubs, geld, als ik niet speel ga ik weg. Want in de PL hebben ze een chronisch tekort aan voetballers en daar ga je wel basis staan? Laat me niet lachen.
-
En hij verdraait je woorden trouwens helemaal niet, je refereerde DIRECT aan het recht van een basisplek obv kwaliteit. Waarom noemde je geen Lazovic, Koevermans, of Berg? Je noemt de allerbeste spitsen die we hebben gehad en gaat daar de vraag bij stellen; als zij het rustig aan mochten doen, waarom Madueke dan niet? Ik zal je het antwoord geven; OMDAT ZIJ DE VERANTWOORDELIJKHEID VOOR DE DOELPUNTEN KONDEN DRAGEN.Eindhovenvoetbal wrote: ↑30 Apr 2021, 17:14Gaan we nu echt woorden verdraaien?GillesdelaCroquette wrote: ↑30 Apr 2021, 16:24 Gaan we nu serieus Madueke vergelijken met Romario en Ronaldo?
Hij was laatst echt matig tegen (ik meen) Heracles en daar had ie toch zo’n 20 minuten speeltijd. Heeft letterlijk niks goed gedaan, dus imo was het eigenlijk een fantastische beslissing van Schmidt om hem op de bank te zetten. Hij zal de weken erna niet beter zijn geworden dan.
Ik ben gek op Madueke, maar ik ben heel snel klaar met dat verwende en arrogante gedoe. Daar is een andere club voor. In Eindhoven ga je werken.
-
- Nationale topspeler
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
[mention]Revolinho[/mention] Zou je kunnen stoppen met het gebruik van Caps Lock? Niemand hier is blind..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Ardbeg
- Mister PSV
Geen capslock en een hoop domme aannames aubRevolinho wrote: ↑30 Apr 2021, 17:38En hij verdraait je woorden trouwens helemaal niet, je refereerde DIRECT aan het recht van een basisplek obv kwaliteit. Waarom noemde je geen Lazovic, Koevermans, of Berg? Je noemt de allerbeste spitsen die we hebben gehad en gaat daar de vraag bij stellen; als zij het rustig aan mochten doen, waarom Madueke dan niet? Ik zal je het antwoord geven; OMDAT ZIJ DE VERANTWOORDELIJKHEID VOOR DE DOELPUNTEN KONDEN DRAGEN.
Hij was laatst echt matig tegen (ik meen) Heracles en daar had ie toch zo’n 20 minuten speeltijd. Heeft letterlijk niks goed gedaan, dus imo was het eigenlijk een fantastische beslissing van Schmidt om hem op de bank te zetten. Hij zal de weken erna niet beter zijn geworden dan.
Ik ben gek op Madueke, maar ik ben heel snel klaar met dat verwende en arrogante gedoe. Daar is een andere club voor. In Eindhoven ga je werken.
-
- Vedette
Het is natuurlijk wel een beetje kort door de bocht om dat "grote mensen-dingen" te noemen.Revolinho wrote: ↑30 Apr 2021, 16:35Madueke is geen Romario, Ronaldo of Nilis. En maar goed dat Noni niet 30 jaar eerder is geboren, had ie Gerets in zn nek gehad. Wat een dooddoeners allemaal.Eindhovenvoetbal wrote: ↑30 Apr 2021, 16:22
Maar goed dat Schmidt geen trainer was van Romario, Ronaldo, Nilis, Lozano en nog wat van die prutsers die op de training soms net even wat rustiger aan deden en er volgens weer 4 in schoten. Niet iedereen is een Van Nistelrooy.
Schmidt is de trainer, hij bepaalt. De dag dat zulke dingen veranderen, hoor ik het wel van je.
Het is de stijl van Schmidt dat keihard werken erbij hoort, maar dat is niet de enige weg naar Rome. Maar goed, zo lang Schmidt trainer is, zal Madueke toch moeten voldoen aan de wensen van Schmidt. Maar als (en met de nadruk op áls) Schmidt op deze manier meerdere talenten tegen zich in het harnas jaagt, zal PSV toch keuzes moeten gaan maken.
Want als je zowel Ihattaren als Madueke tegen je in het harnas jaagt, dan kost dat PSV wel ff tientallen miljoenen aan transfergeld.
- ShovingNE2
- Site Admin
Daarnaast blijf ik erbij dat ik hoop dat ze bronnen die onrust zaaien opsporen. Vraag me altijd af als je supporter bent waarom je doorgeefluik wil zijn van het aanzetten tot onrust?Menno1 wrote: ↑30 Apr 2021, 16:31
Ik neem aan dat alleen Roger en Noni bij dat gesprek waren. De bron van Ailon geeft er ook maar zijn interpretatie aan. Sowieso vind ik het verwonderlijk dat deze bron werkelijk van alles op de hoogte is wat er gebeurd binnen PSV. Of het nou op handen zijnde transfers zijn, rellen binnen de club, financiën of dat de kroketten deze week lauw gebakken waren. Volgens mij is er geen enkel individu binnen de club die zoveel verschillende info beschikbaar heeft.
Maar maken we nu echt een punt van een speler die geirriteerd is (en meer) dat hij niet speelt? Zelfde als die wissels: het is van alle tijden, het gebeurt overal en altijd. Maar schijnbaar leeft er een Duitse haat die alles tot een groot punt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
Gelukkig doet je capslock het, anders had ik je echt niet begrepen. Waarom ik geen Lazovic, Koevermans of Berg noem? Omdat dat geen exceptionele talenten zijn, en ik geen flauw idee heb hoe hard zij hun best deden op de training. Van die andere spelers wist ik wel dat ze weleens wat minder hun best doen. Moet ik dan Farfán, Lens en Toivonen noemen? Vind ik ook prima hoor. Gaat mij erom dat presteren op de training wat overschat wordt. Je moet er in het weekend staan. Vertessen is misschien wel fantastisch elke training, maar daar heb je op zondag niks aan.Revolinho wrote: ↑30 Apr 2021, 17:38En hij verdraait je woorden trouwens helemaal niet, je refereerde DIRECT aan het recht van een basisplek obv kwaliteit. Waarom noemde je geen Lazovic, Koevermans, of Berg? Je noemt de allerbeste spitsen die we hebben gehad en gaat daar de vraag bij stellen; als zij het rustig aan mochten doen, waarom Madueke dan niet? Ik zal je het antwoord geven; OMDAT ZIJ DE VERANTWOORDELIJKHEID VOOR DE DOELPUNTEN KONDEN DRAGEN.
- ShovingNE2
- Site Admin
Capslock gebruiken is wel heel erg keepersverdriet trouwens.
Voor de oude insiders
Voor de oude insiders
-
Is caps lock hier echt zo’n probleem?
Aannames... er is een concreet verhaal dat Schmidt en Madueke het hebben gehad over zijn speeltijd en nu word het ook benoemd bij de interesse van Leicester. En ik vertel alleen wat ik ervan vind, mocht het zo zijn. Dus over welke domme aannames heb je het nu eigenlijk?
Aannames... er is een concreet verhaal dat Schmidt en Madueke het hebben gehad over zijn speeltijd en nu word het ook benoemd bij de interesse van Leicester. En ik vertel alleen wat ik ervan vind, mocht het zo zijn. Dus over welke domme aannames heb je het nu eigenlijk?
- ShovingNE2
- Site Admin
Niet hoor. Maar volgende keer capslock is een rondje geven.
- Tomm
- Vedette
No way dat we noni gaan verkopen of dat hijzelf wil verkassen. Dit seizoen nog wat in de schaduw maar dat was bij onze vorige groeibriljante voorin niet anders in hun eerste jaren. Allemaal moesten ze rustig wachten op hun beurt.
- mr.top
Er staat nergens dat Noni weg wil. Die jongen begrijpt zelfs Nederlands. Het staat Leicester vrij om een bod te doen.Revolinho wrote: ↑30 Apr 2021, 17:31 Snotneuzen van 19 die geen Messi, Ronaldo, Neymar, Ronaldo of wie dan ook zijn, die hun eigen speeltijd gaan beoordelen. Het moet niet gekker worden maar als ik het zo zie, gaan we wel die bitch-ass kant uit in de wereld. Hoe zwakker, hoe populairder. Gaan lopen dreigen met andere clubs, geld, als ik niet speel ga ik weg. Want in de PL hebben ze een chronisch tekort aan voetballers en daar ga je wel basis staan? Laat me niet lachen.
En stel nu dat Madueke echt weg wil, dan moet PSV een flink bedrag vragen en door selecteren. Overigens hoeft het dan niet bij hem te stoppen. Dan wil ik ook weten waarom hij weg zou willen en of dat redelijk is. Elk verhaal heeft twee kanten en als die jongen ongelijk heeft dan kun je beter van hem af zijn. Heeft hij een punt? Dan moet PSV misschien als club maar gewoon bellen met Frankfurt.